Şou-biznes

Rəqsanə əkizlərinin adını açıqladı

8 Noyabr 2018 17:20
16 Şərh     Baxış: 6 189

Müğənni Rəqsanə İsmayılova yeni doğulan əkizlərinin adını açıqlayıb.

Milli.Az axşam.az-a istinadən bildirir ki, "5/5" verilişinə zəng edən ifaçı bildirib ki, bir qızı, bir oğlu doğulub:

"Qızımın Mehrimah, oğlumun adı isə Muhammeddir".

Qeyd edək ki, Rəqsanənin əkizləri yeddinci ayında doğulub.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

16 Şərh:

  • Anonim
    £ · 8 Noyabr 2018 17:3360

    Yəqin 40 - ı çıxdı, ona görə səsi də çıxdı

    Cavab yaz
  • Anonim
    ❤❤ .. Emma ..❤❤ · 8 Noyabr 2018 17:5781

    BELKE ADI MEHRIBANDIR......VELVELEDEN ZELZELEDEN DOGULDULAR AXIR)! XEYIRLI OVLAD OLSUNLAR!..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yağmur-S · 8 Noyabr 2018 18:0354

    Anlamadım????? Ataları erebzaddı beyem? Ne ise Allah saxlasın

    Cavab yaz
  • Anonim
    **** · 8 Noyabr 2018 18:1261

    Vay vay bu ne gune duwub. bawdan ayaga silikondu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 8 Noyabr 2018 18:55147

    Məhəmməd haçandan Muhammed oldu?Qısaldılmış olaraq,Muxa cağıracaqsınız?Başıuca oğullardan olsun.Amin

    Cavab yaz
    • Anonim
      IMF · 8 Noyabr 2018 21:0105

      Olacaq mehri,muxa

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 8 Noyabr 2018 21:3325

        :)))Muxa Rəkişoviç

        Cavab yaz
  • Anonim
    Mr.PerfecT · 8 Noyabr 2018 19:2334

    reksane get gede UFC-deki Kiborg leqebli (Kristian Santus)a oxwuyur... Muhammed yoxsa Mehemmed?? yavaw yavaw turklewme gedire camaatda vallah.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Предсмертное желание · 8 Noyabr 2018 19:3700

      )))) duuuzzz oxshayir

      Cavab yaz
    • Anonim
      İı · 8 Noyabr 2018 20:3402

      Türklərdə Mehmet olur. Bu yəqin ərəbski qoyur

      Cavab yaz
  • Anonim
    Mr.PerfecT · 8 Noyabr 2018 19:2402

    dine gelir getdikce wou ehli. uwaglarinin adlarini Ehli-beyt adlari qoyurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Dilber · 8 Noyabr 2018 20:03120

    Allah saxlasin emeli saleh ovladlardan olsunlar inwallah.2 aydan sonra menimde balam salamat dunyaya gelsin inwallah)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kuku · 8 Noyabr 2018 20:0721

    Resmi aciqlama gelib mende nece vaxti Milli aza girib cixiram ki uwaqlarinin adin ne qoyub.reksaneninki lap o xeberlere oxsadi pensiyalarin 10 %qalxmasina neyse

    Cavab yaz
  • Anonim