Şou-biznes

"Ayə, harayə gedirsən, ayə?" oxudu, məşhur oldu - VİDEO

24 Noyabr 2017 09:39
55 Şərh     Baxış: 11 695

AzTV-nin efirində yayımlanan Müasir Azərbaycan Gəncliyi (MAG) verilişinə qonaq olan Vüsal Rzasoyun ifası sosial şəbəkələrdə müzakirə mövzusuna çevrilib.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, gənc musiqiçi proqramda "Ayə, haraya gedirsən, ayə?" mahnısını gitara ilə oxumağa başlayıb. 

Eyni zamanda, Pantomima Teatrında çalışan Rzasoyun qeyri-adi ifası studiyada əyləşən qonaq və aparıcının təəccübünə səbəb olub.

Qeyd edək ki, bu ifası ilə əlaqədar olaraq AzTV verilişi yayımlamaqdan imtina edib.

Milli.Az

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

AzTV-də

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

loading...

Şərh yaz:

55 Şərh:

  • Anonim
    Əsranur · 24 Noyabr 2017 09:422715

    Əh,kül başuvaaa..Mikrarayon tikməyə gedir..Sən də qoşul get.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 24 Noyabr 2017 10:361419

      Dislike edən yəqin bu kakaşın bacısıdı..Göndər gəlsineeee..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 24 Noyabr 2017 11:4177

        Adam dööör,dislikları 100 eləməyən.Hadi,bakalım...Gözləyirəm..Azərbaycanda itən 50000 eşşək yavaş-yavaş tapılır deyəsən mənim sayəmdə.Davayy,hoşşa..Düzülün..

        Cavab yaz
  • Anonim
    dd · 24 Noyabr 2017 09:4393

    Səviyyəsiz

    Cavab yaz
  • Anonim
    BANU · 24 Noyabr 2017 09:47112

    Bu ne eybecerlikdi.Musigi olub oyuncaq bu savadsizlarin elinde

    Cavab yaz
    • Anonim
      Afa · 24 Noyabr 2017 18:4420

      Delidi bu. Hani bizim musigisunaslarimiz bestekarlarimiz niye belelerini susdurmullar bu nedi tv kanallari bu gedermi seviyyesizlesdi

      Cavab yaz
  • Anonim
    sss · 24 Noyabr 2017 09:52273

    Ey Azərbaycan musiqisi "Harya gedisən"????????????????????????????

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rony · 24 Noyabr 2017 09:52517

    Möhtəşəm ifa, əsrarəngiz sənət sahibi...

    Cavab yaz
    • Anonim
      orxideya · 24 Noyabr 2017 10:03105

      Bayaqdan möhtəşəmliyi axtariram, anca tapa bilmirəm, yəqin bu fenomen sənəti dərk etmək üçün İQ səviyyəm ən aşaği göstəricidir...

      Cavab yaz
    • Anonim
      konul · 24 Noyabr 2017 10:17125

      Bu milleti ele salib yoxsa ozunu??? Utanmiree seviyesiz

      Cavab yaz
  • Anonim
    · 24 Noyabr 2017 09:5267

    buna gülən insanların IQ səviyyəsini türklər demiş merak edirəm

    Cavab yaz
  • Anonim
    Feya · 24 Noyabr 2017 09:5360

    xasta

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 24 Noyabr 2017 09:562015

    Ayə,inkişafa doğru gedeyrəm,irəli gedeyrem ayəəə....Aaaaaaaaoooooooouuuuuuuu (bu yerdə zilə çıxıram,dayy bəmə düşə bilmirəm,pryamoy dəmə gedirəm)Ölmürlər,canları qurtarsın..

    Cavab yaz
    • Anonim
      ESMERIM · 24 Noyabr 2017 10:1752

      ALLAH SENI GULDURSUN AY ESRANUR OLDUM GULMEYDEN

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 24 Noyabr 2017 11:2734

        Daima güləsən,"Əsmərim".Belələriylə hələ çox güləcəyik.

        Cavab yaz
        • Anonim
          ESMERIM · 24 Noyabr 2017 11:4011

          TEWEKKUR CANIM

          Cavab yaz
  • Anonim
    dd · 24 Noyabr 2017 10:0370

    AZTV yə də belələri çıxar da

    Cavab yaz
  • Anonim
    Noname · 24 Noyabr 2017 10:2071

    Aye hara gedir bilmirem,amma bu verilisin hara dogru "getdiyini" gorurem.Yaxin gunlerde fatihesi veriler..Ele bil ki bu yaxinlarda dovlet rehberliyi seviyyesinde efirde bu cur jarqon loru ifadelerin yigisdirilmasi telebi qoyulmusdu.Ele bil ki!...budursa muasir azerbaycan gencliyi..daha sozum yoxdu..neyi teblig edirsiz?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli Şirvanlı · 24 Noyabr 2017 10:2984

    indi guya muasir Azerbaycan gəncləri belə olmalıdı? gəncləri dinən imandan uzaqlaşdırıb belə anormallıqa aparırlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anar · 24 Noyabr 2017 10:3172

    Bu biabırçılığa dövlət səviyyəsində müdaxilə olunmalıdır, nə bilim milli məclisdə müzakirə olunmalıdır, hər halda AZTV-də bu cür biabırçılıq olmamalıdır. Nə oxudu başa düşə bilmədim, şokdayam

    Cavab yaz
    • Anonim
      Madness · 24 Noyabr 2017 11:1751

      Sen deyen yerde otiranlara"" ayeee,neye gelifsiz bura ayeee""" deyen lazimdi

      Cavab yaz
  • Anonim
    ss · 24 Noyabr 2017 10:38110

    Azərbaycan telekanallarının dərdin çəkirəm gecə-gündüz.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Fatmanise · 24 Noyabr 2017 10:5653

      Xoşum geldi gözel ifa etdi.Sözləri baçqa cür olsaydı daha yaxşı olardı.seher seher uzum guldu.qeşeng ifa idi.uğurlar

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 24 Noyabr 2017 11:16115

        Olar sizə paxıllıq edim???Siz necə də musiqi duyumu güclü birisiniz...Sizin onunla duetiniz çox gözəl olardı..Heç olmazsa,siz ona-"Qarnımı qaşımağa gedeyrəm,ayəəəə"deyib,mahnını daha dolğun edərdiniz.Bəlkə də o sizə-"Eşşəyi də özünləmi apareyrsannn,ayəəəəə?" deyə,ikinci sualı vermiş olardı..Beləliklə,gözəl duet alınmış olardı..Bu haqda nə deyə bilərsiniz?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Adem · 24 Noyabr 2017 10:5872

    Bunu bura kim ,ne deyib cixardib?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Adem · 24 Noyabr 2017 11:0092

    Gunah bunda yox bunu ora cixardandadi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Safa · 24 Noyabr 2017 11:3432

      prosta dehsett. axira kimi qulaq asa bilmedim. Üzeyr Hacibeyov gözemün qabagindan cekilmedi ki hariya gedir qoy iredd olsun saxla onu...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Alimardan · 24 Noyabr 2017 11:27144

    hardasan ay gocu Esger. gor Bakini, gencleri ne gune goydular. ayə gedersen get, day niyə angrersən.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 24 Noyabr 2017 11:3985

      Gələn mahnı::Anqırmaxım gəleyr,bənağayrım?-olacaq:)

      Cavab yaz
      • Anonim
        .. · 24 Noyabr 2017 17:0682

        Salam Alimardan.Raziyam.Bakida,, ayeeee.,,

        Cavab yaz
  • Anonim
    orbet. · 24 Noyabr 2017 11:30115

    Heyvanda səs çıxardır. Səs və danışıq musiqi demək deyil. Musiqi - səsli bədii obrazlarla gerçəklikdə əks etdirən insanın psixikasına fəal təsir edən incəsənətin növlərindən biridir. Səsləndirdiyiz "ayə haraya gedirsən, ayə" musiqi deyil səsdir, danışıqdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    mamuska · 24 Noyabr 2017 11:5200

    menim serhimde ne xosunuza gelmedi ki,vermediniz

    Cavab yaz
    • Anonim
      :) · 24 Noyabr 2017 11:5750

      nikin olar:)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    dagli qizi · 24 Noyabr 2017 12:2333

    Gicdiiii, bu kiiiiii....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva .. · 24 Noyabr 2017 12:4023

    Seviyyesiz.camaati ne yerine qoyub bu?

    Cavab yaz
  • Anonim
    SEVİL❤❤ · 24 Noyabr 2017 12:4134

    Əsram ))))))))səni həmişə güləsən .. məncə ,sualı başqa cürə qoysaydı ,maraqlı alınardı .Məs ..Ayə ,niyə Vətəni qorumağa getmirsən ,ayə ??..Niyə anana hörmət etmirsən ,ayəəəə....və s..

    Cavab yaz
    • Anonim
      sevda · 24 Noyabr 2017 13:3502

      artıq kilodan əziyyət şəkirdim.Bu mahnıdan sonra bir xeyli ət tökdüm.Dieta saxlayan ciddi şəxslər bu mahnıdan istifadə edə bilərlər.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 24 Noyabr 2017 13:4342

      Sevam,onlar mahnının növbəti serialarındadır.Bir anekdot yadıma düşdü.Deməli,bir şəkili Yaponiyaya gəzməyə gedir.Görür millət nəsə növbə gözləyir.Bu da durur.Növbə çatanda görürki,bir robotdur,buna gansı dildə sual versən-tapmasa 100 $qaytaracaq.Amma,hələki,pul verdiyi adam olmayıb.Şəkili baxır robota soruşur"Nə var,nə yoooox???Robot söz tapmır,100 dollar verir.Bu bütün günü bu yolla əməlli pul qazanır.Xəbər çatır robotun istehsalçılarınaki,qoymayın,Şəkili bizi bankrot edəcək.Alimlər robotda düzəliş edirlər.Səhər şəkili yenə-Nəvar nəyoooxx?deyən kimi,robot:Sağlıqdı!!!Cavabında şəkili-Daaaa nəvar nəyoxxx???:)))Bu da deyəsən suala sualla cavab verənlərdəndir:)

      Cavab yaz
      • Anonim
        SEVDA · 24 Noyabr 2017 19:1700

        Salam Əsranur xanım necəsən? maşallah bəzədin buraları məzəli sözlərlə.İndi baxdım şərhlərini gördim .Nə yaxşı ki , yazırsan.Ailəmlə birlikdə sizin şərhləri oxuyuram.Sizi cox sevirik.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 24 Noyabr 2017 20:3200

          Salam,Sevda.Necəsən,bacı?Səni gördüyümə çox şadam.Allah ailəni qorusun.Allah üzünüzü daima güldürsün.Mən də ki bekarçılıq olan kimi qaçıram bura:)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            SEVDA · 24 Noyabr 2017 20:5800

            hə Əsranur xanım menimdə işim cox olur.Az yazıram.Sabirabad bölgəsinnənəm.Sizin şərhləri oxiyannan sonra nəsə yazmağa ehtiyac yoxdu.Maşallah mövzunun möhrūn vurursan.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Əsranur · 24 Noyabr 2017 21:5600

              Nə yaxşı.Hansı bölgədən olursansa ol,yaxşı insansan əsas.Sənin də yazılarını görmək istərdim burda.İmkan olunca yaz❤

  • Anonim
    ESMERIM · 24 Noyabr 2017 13:4222

    DIYREM NAGAYRACUGAAAAAA

    Cavab yaz
  • Anonim
    SEVİL❤❤ · 24 Noyabr 2017 14:1502

    Əsram ❤Əla deyib ))))Robot düzəldənlərin ağlına belə cabab gəlməzdi )) Canım , yəqin robotun gözü çıxıb kəlləsinə ki ,ayəəə,bu məndən də ağıllıdı ,ayəəə))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 24 Noyabr 2017 14:1702

      həəəə,demə ayəəəə,deməəəə:)))))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Yağmur · 27 Noyabr 2017 14:0300

      Sevda allah səni güldürsün

      Cavab yaz
  • Anonim
    Liliya · 24 Noyabr 2017 14:3112

    Senin uzun saslarini yere soxu o vaxdi sen olanda qara das olardi utanim ayeee yerine bu ne sacdi bu ne licimdi boyyyyyyyy

    Cavab yaz
  • Anonim
    Liliya · 24 Noyabr 2017 14:3211

    Ayibdi bala ayibdi ged ozunu kisi licimne sal yada bulent ersoy abimiz eeeeee casdim ablamiz kimi cinsiyetini deyis qiz ol qadam

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ramin · 24 Noyabr 2017 16:5522

    Ayə bunun başına at təpib deyəsən ayə...

    Cavab yaz
  • Anonim
    LADY- L · 24 Noyabr 2017 18:0200

    Axaxaxa )))) Aztv- ni emellice tarazlayib ))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    subay · 24 Noyabr 2017 20:4921

    Bu nedi bele gic gic weyler oxuyurlar.cox pis bayaq zaurda ewitdim eseb oldum.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ALEKS❤ · 24 Noyabr 2017 22:5021

    Hamı kimi qulaq asdım....nəticəsi::acı və bayağı gülüş.görün müasir az.gəncliyi hara gedir....bir dənə qırmızı saç bantı çatmır.ağzına gələni də eybəcər qeyri insani səslərlə efirdə səsləndirir.buna nə ad vermək olar.....çətindi.bəlkə bunu da "Dur hoppan"mahnısı(yadınıza salıram efirdə bir müddət yaman səsləndirdilər) sədaları altında alqışlarla yola salaq...hə nə deyirsiz?...alqışları görmürəm...acı gülüşlərlə ALEKS@

    Cavab yaz
  • Anonim
    Акиф · 25 Noyabr 2017 10:2112

    Мне кажется у него получится. В таком стиле дать песню, только с другими словами и на гитаре чтобы хоть пальцы бы двигал. А так с третьего раза можно слушать.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yağmur · 27 Noyabr 2017 00:1900

    Bu nə yani öl bit gəbər başqa. Biyabırçılıq

    Cavab yaz
  • Anonim