Şou-biznes

"Sevgilimin sayəsində çətinlikləri aşmışam"

30 Noyabr 2016 15:23
21 Şərh     Baxış: 5 027

Elə bilirsiniz, müğənniyəm deyə, yemək bişirə bilmirəm? Elə dadlı yeməklər edirəm ki... Məhərrəmlikdə ev işlərinə daha çox vaxtım oldu, seriala da baxıram, yemək də edirəm.

Milli.Az bildirir ki, bu sözləri axşam.az-a açıqlamasında müğənni Günay İbrahimli deyib. 

Sənətçi sevgilisindən danışıb. O, "Sevgilin üçün hansı yeməyi hazırlamısan" sualına belə cavab verib:

"Daha çox restorana şam yeməyinə gedirik. Amma o da mənim üçün yeməklər hazırlayır. Əlinin duzu var, dadlı edir. Yemək barəsində ondan çox şey öyrənmişəm. Bildiyimiz yeməklərin çoxunu bişirmişəm".

G.İbrahimli sevgilisinin ünvanına təriflər yağdırıb:

"Həddindən artıq yaxşı insandır. Bizdə sevgiylə iş bitmir. Mənim həm dostum, həm də dayağımdır. O insanın sayəsində çətinlikləri aşmışam. Hər zaman ona minnətdaram".

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

21 Şərh:

  • Anonim
    cahan · 30 Noyabr 2016 15:30151

    Sonra da deyiller muqenillere ne olubki,namusdan daniwirlar,heyatlarinda necedene sevgili olur,sonrada kiminlese aile qururlar,olurlar pak insan.heyati bunlar yawayit da,Amma bele heyat Mene lazim deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    D · 30 Noyabr 2016 15:3291

    Ağlına nə gəldi danışır özünün reklamı bitib indi də sevgilisi reklam edir nəysə eyy

    Cavab yaz
  • Anonim
    a · 30 Noyabr 2016 15:5311

    Hmm

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva... · 30 Noyabr 2016 16:11110

    Mahni oxuyan yemek biwire bilmir? Ozunu ele aparirki guya oxuyanaca qarwisinda qulluqcu iwliyib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tat · 30 Noyabr 2016 16:2381

    Day deynan sponsorumduda))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maya · 30 Noyabr 2016 16:3911

    Normal insanlardilarda

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 30 Noyabr 2016 17:0753

    Guya muqenni yox adi heyatda yoxdumu.bu da xanimdi.sevmelidi,sevilmelidi.hamini muzakire etmek lazim deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ibrahimli (Samaxi) · 30 Noyabr 2016 17:1820

    ''Sevgilim'' ne demekdir nişanlan getdə vaxtda gedir yaşda gedir.Neyi gozleyir.Sevgiyle is bitmir, evlenun is bitsinde butun millet bilir sevgilundur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      gunay · 30 Noyabr 2016 17:3200

      esra ibrahimli şamaxiliya sizin yaşiniz getmesin o mugenidir

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra ibrahimli (Samaxi) · 30 Noyabr 2016 17:4560

        Basa dusmedim muqenni insan deyil?? Muqenninin haqqi yoxdur aile qurub oqul usaq sahibi olmaq??Muqenniler heeeccc kimden artiq deyil hammi kimi dunyaya gelib. haammi kimi de dunyadan kocecekler.Qizil sebetde goyden dusmeyibler.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Solmaz · 30 Noyabr 2016 20:3460

    Mende deyiremki, bunlarçün hardandır lüks evler,maşınlar? Mende 22 ildir biznesle meşğulam, amma 1otaqlı evden başqa heç neyim yoxdu demek eziyyet çekmek lazım deyilmiş, sadece sevgili tapmaq lazımmış.

    Cavab yaz
    • Anonim
      GULLER XANIM · 30 Noyabr 2016 22:0211

      Bes ne bilmisdiz SOLMAZ XANJM

      Cavab yaz
  • Anonim
    Eldar · 30 Noyabr 2016 21:0500

    Allah işini uğurlu eləsin bir sevgili taparsan o da ağ qoşa çıxar bir Allaha sığın yaxşı olar Inşallah.Qadoyalım

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eldar · 30 Noyabr 2016 21:0700

    Salam!Yerli həqiqətən də çox zəhmətkeş insandı Allah əziyyətin itirməsin.Qadoy alım

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eldara · 30 Noyabr 2016 23:0332

    Deyirem senin isin gucun yoxmus da. O defe SOGAN SUYUNUN FAYDALARI adli meqale vardi,qadinlar da hamilelik,ne bilim daha neler yazmisdilar ozleriyle bagli,sen de durub serh yazirsan o sehifeye serhleri oxuyaraq munasibet bildirirsen. Daha ne deyim sene. Bir kisi xeylagi yoxuydu orda sennen basga

    Cavab yaz
  • Anonim
    Moskva RTSSD · 1 Dekabr 2016 00:1400

    Yemeyler edirem yox yemeyler biwirirem yada hazirliyiram.Bu daniwanda menim bawim agriyir.Agzinida hemiwe wekilde ele tuturki elebilir yaxwi gorunur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    zeyneb · 1 Dekabr 2016 02:0500

    Sen yaxsi olar ki müğennilik ele.görür heç kim qulaq asmir buna yaziq neylesin.....

    Cavab yaz
  • Anonim