Şou-biznes

Elnur Hüseynov "O səs Türkiyə"nin qalibi oldu! - YENİLƏNİB - VİDEO - FOTOSESSİYA

19 Fevral 2015 09:14
96 Şərh     Baxış: 30 946
19.02.2015
02:28


Milli.Az xəbər verir ki, müğənni Elnur Hüseynov səsvermənin nəticələrinə görə "O səs Türkiyə"nin qalibi oldu.


---------
01:10


Milli.Az xəbər verir ki, səsvermənin nəticələrinə görə "O səs Türkiyə"nin qalibi olması üçün azərbaycanlı müğənni Elnur Hüseynov vətürk təmsilçisi Kaya Aslantepe yarışacaq.

Digər türk təmsilçisi - Emrah Güllü səsvermənin nəticələrinə görə yarışı üçüncü olaraq tərk edir.

---------
00:47


Bu gün "O səs Türkiyə"nin final gecəsi keçirilir.

Milli.Az axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, yarışmada iştirakına davam edən yeganə azərbaycanlı müğənni Elnur Hüseynov çıxışına başlayıb.

Ebru Gündeşin komandasında yarışan həmyerlimiz birinci olaraq "O Sole Mio" opera parçasını səsləndirib.

Daha sonra E.Hüseynov ilk mərhələdə oxuduğu Sertab Erenerin "Aşk" mahnısını bir daha ifa edib.

İlk səsvermədən sonra Elnur "üçlük"də qalaraq qalib olmaq üçün yarışmağa davam edir.

Növbəti dəfə səhnəyə çıxan ifaçı bu dəfə ilk seçim turunda ifa etdiyi "Lutch" (Sem Smit) mahnınısı yenidən oxuyub.

Xatırladaq ki, "TV8" kanalında yayımlanan Acun İlıcalının aparıcısı olduğu səs yarışmasının münsiflər heyətində müğənnilər Ebru Gündeş, Hadisə, Mazhar-Özkan cütlüyü və Gökhan Özoğuz yer alırlar.

----------------
18.02.2015
23:28


Bu gün "O səs Türkiyə"nin final gecəsi keçirilir.

Milli.Az axşam.az-a istinadən xəbər verir ki, yarışmada iştirakına davam edən yeganə azərbaycanlı iştirakçı Elnur Hüseynov ilk çıxışını edib.

Ebru Gündeşin komandasında yarışan həmyerlimiz "O Sole Mio" opera parçasını səsləndirib.

Xatırladaq ki, "TV8" kanalında yayımlanan Acun İlıcalının aparıcısı olduğu səs yarışmasının münsiflər heyətində müğənnilər Ebru Gündeş, Hadisə, Mazhar-Özkan cütlüyü və Gökhan Özoğuz yer alırlar.

Milli.Az

----------------
19.02.2015
09:14


Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin.

фото


---------------
19.02.2015
02:41

Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.




---------
00:47


Videonu izləmək üçün aşağıdakı şəklə klikləyin.





----------------
18.02.2015
23:54

Videonu izləmək üçün aşağıdakı şəklə klikləyin.




---------
23:28

Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.




Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin.

фото
loading...

Şərh yaz:

96 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 18 Fevral 2015 23:4300

    Süper süper süper sən onsuzda qalibsən sözsüz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 18 Fevral 2015 23:4800

    super.ugurlar Elnur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    SZ · 19 Fevral 2015 00:0300

    Halal olsun yaxşi çixiş eledi,uğurlar...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 00:4700

    SUPER SUPER SSUPERRRRRRRRR Allah bed nezerden saxlasin.Yolunu da aciq etsin.Allahin ona verdiyi var dovlet budur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 00:4700

    Ill uclukdedi artiq Elnur, milli.az bir az operativ olun, diger saytlardan geri qalirsiniz melumati isiqlandirmada

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 00:5000

    Elnur yekdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    MiruMir · 19 Fevral 2015 00:5200

    Heyecanla baxiram.Qorxurdum Zeo qalib ola,esas odu Zeo elendi.Finaldaki ifalari ela idi Elnurun.Ugurlar Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 00:5500

    Elnur artiq 3 mahni ifa edib, siz hele yatirsiniz, yenileyin de. He, ilk defe Ask mahnisin indikinden daha ecazkar oxumusdu Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 00:5800

    o yarishmada en guclu ses Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 01:1300

    Elnur sən qalibsən inşallah

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 01:1400

    Elnur qalib gelecek

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3300

    Ura ura yaşasin Butun Türk millət cooox təşəkürlər Elnur qalib oldu!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3300

    Halaldi Elnura!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3300

    halaldi fexrimizdir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3400

    Yaşa Elnur.Sənlə fəxr edirik

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anoni.M. · 19 Fevral 2015 02:3500

    TEBRIKLER ))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim87 · 19 Fevral 2015 02:3500

    Uraaaaaaaaaaaaaaa.Tebriklerrrrr.Edalet dediyimiz budur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3600

    Ses senet budur.bravo Elnur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:3700

    Tebrikler!!! Ewq olsun!!! Bayraqimizi gordum gozlerim doldu. Bayraqimiz var olsun!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:4000

    Inanlasi deyil. Halaldi turklere duz secim etdikleri ucun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:4400

    Tebrikler super

    Cavab yaz
  • Anonim
    MiruMir · 19 Fevral 2015 02:4500

    Baxdim.Cooooox sevindim.Tebrikler Elnur.Layiqli qelebe idi.Demet Akalin sagolsun,Elnur ucun ses istemiwdi fanatlarindan.Gunay Musayevaya da twkler.Elnura her zaman destek oldu

    Cavab yaz
  • Anonim
    ləman · 19 Fevral 2015 02:4700

    Laiq idi səsinə qüvvət. Təbriklər

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:5000

    Supersin elnur fexrimizsen tesekkurler ugurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:5400

    hala olsun seninle gurur duyurug

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:5600

    TƏBRİKLƏR!!! UĞURLAR!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:5600

    layıgsen bırıncılıye azerbaycanda gedrın bılınmedı agıllı olsan donmersen vetene

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 02:5800

    Tebriklerr.layiqli yerini tutdu Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Shafa · 19 Fevral 2015 02:5900

    Tensiometer.layiq idi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:0100

    elnur 1ci oldu halaldii

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:0500

    Bu SEVINCI BIZE YASHATDIGIN UCUN COOX SAG OL ELNUR
    ESL SENETIN UZUNE QAPILAR DA UREKLER DE HER ZAMAN ACIQ
    TURK XALQINA DA TESHEKKURLER

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:0600

    Yawasin AZERI oqlu Rza Zerrab!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 19 Fevral 2015 12:5600

      senin bashin ele o geder ishleyir

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 19 Fevral 2015 13:0100

      hassss!!!

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:2200

    Elnuru tebrik edirem.Ugurlar.Azerbaycan bayragini qaldiran shexs kash ki,diqqetli olsaydi tersine tutmushdular.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:2300

    Tebrikler Elnur , sen birinciliye layig BIRINCISEN. Halal olsun sene. Sesin dunyanin en boyuk sehnelerinden gelsin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Gulnara · 19 Fevral 2015 03:3000

    Tebrikler Elnur. Layig oldugun yerdesen ,Birincisen. Yolun acig ,ugurlarin bol olsun. Seni dinlerken aldigim zovge gore de sene minnetdaram. Solo-mio nu dunyanin en guclu tenorlarindan da gozel oxudun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nərmin · 19 Fevral 2015 03:3100

    Təbriklər ELNUR sənə özüm 35 bir dostum 18 bir dostum 28 oy göndərdik ilk dəfə istanbulda olmağımız xeyir elədi))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:3400

    elnur 1ci oldu halaldii

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 03:5000

    Men fexr edirem ki azerbaycanliyam. Halal olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Jeyhun · 19 Fevral 2015 03:5200

    Yasasin azerbaycan.canim azerbaycan torpagina qurban olum.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 04:0800

    Halal olsun sene Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 04:3600

    elnur 1ci oldu halaldii

    Cavab yaz
  • Anonim
    İbish · 19 Fevral 2015 05:0900

    Allahım sene şükürler olsun...... ELNUR çempion

    Cavab yaz
  • Anonim
    ZAZU · 19 Fevral 2015 05:2500

    Təbriklər!!! Qurur duydum Elnurla! Esl layiqli yerini tapdi. Həqiqətən də cox gozel sesi var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ZAZU · 19 Fevral 2015 05:2600

    Təbriklər!!! Qurur duydum Elnurla! Esl layiqli yerini tapdi. Həqiqətən də cox gozel sesi var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 06:5300

    halaldi cox sevindik

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayka · 19 Fevral 2015 07:1200

    Cox sevindim! Ela! Ugurlar Elnura! Bezi paxillar ise burda yazirdilar ki, kecmeyecek ve saireler ...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 07:2000

    Ugur,ugurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xəzər · 19 Fevral 2015 07:2000

    Bu, belə də olmalı idi!!! Çünki Elnur bütün iştirakçılardan güclü idi.Onun birinci olmaması böyük haqsızlıq olardı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Murad Saeb · 19 Fevral 2015 08:4500

    Dunyanin gelmis-gecmis en mohtesem kisi sesi, Azerbaycan orijinli Freddie Mercury den sonra ikinci bir dunya stari, inanilmaz ses-yetenek ELNUR !!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 09:0100

    Tebrikler Elnur!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Şahin · 19 Fevral 2015 09:0900

    Elnuru O.səs Türkiyə yarısmasının qalibi olması münasibətilə bir Azərbaycan vətəndaşı olaraq ürəkdən təbrik edirəm. O gün olsun, Qarabağ sevincini də yaşayaq. Hamımızı təbrik edirəm. Allah bizi sevindirsin İnşallah!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    EINUR · 19 Fevral 2015 09:1100

    Tebrikler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 09:1300

    he nolsunki ?olub olubda bize ne camaat acinnan qiriliree

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 19 Fevral 2015 09:5800

      Hele onu de camaat ne hayda bunlar ne hayda

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 19 Fevral 2015 11:0600

        menevi aclari doydurur qarninizi dusunmeyin

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonim · 19 Fevral 2015 12:5700

          acindan olursen, amma kompda comment yazmaga imkanin var. Demeli hele veziyyet o geder de pis deyil.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Anonim · 19 Fevral 2015 15:2600

            men ozumu demirem belediki bomba kimi yasiyiram her seyim var qalan camaati deyirem ay yaziq

            Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 09:2100

    Bayrağımızı da ters tutublar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 09:2300

    her kes turklerin edaletini gordu nahayet. tebrikler Elnur. tebrikler turkiye

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 09:3600

    Bu hər birimizin qələbəsidir.Təbriklər!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 10:0500

    Elnur,urekden tebrikler! Acun Ilicaliya da halal olsun, her zaman durustce teskil edir.Esas olan da budur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 10:3100

    FB de bır turk boyle yazıp : Elnurun 1. Allahın adaletidir, hadise ile zeo fırsatçılık yapıp turklerın o gün hasas konusu olan kadın cinayetini kullanarak sms alma planın yaptı ama finalde zeo sözleri unutarak haksızlığının bedelini ödedi ilk 3 bile giremedi Elnur birinci oldu Hak yerini buldu Allah Elnurun yolunu açık etsin yazdı... çox duygulandırıcı

    Cavab yaz
  • Anonim
    Amalya · 19 Fevral 2015 10:3300

    Təbriklər eşq olsun.Azərbaycanlı adı sənə halal olsun.kiminsə qanında bir damla belə Azəri qanı varsa sevindi hamsı.Milion insanlar sənə uğur dilədi.Allah yolunu açıq etsin bundan sonra.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 11:1800

    Yolu aciq olsun,cox dua etmisdim ,dualarim qebul olundu,sukur Allahim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 11:1900

    Bayragimizi gorub gozlerim doldu,bu sevinci bize yadatdigin ucun sag ol,Elnur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 11:2000

    Bir az sevinmeyi de bacarin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka-N · 19 Fevral 2015 11:3000

    Ay nə gözəl.Çox sevindim, inanın sevincimdən tüklərim biz-biz oldu.Hər zaman Elnur belə qalib olsun, gözəl səsi var.Amma niyə başından bu papağını çıxartmır görəsən?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ayla · 19 Fevral 2015 12:1400

    Affferinnn canim menim

    Cavab yaz
  • Anonim
    anonim · 19 Fevral 2015 12:1400

    tebriklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr muach

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 12:1600

    esl senet budur.tebrikler..bulaqin gozunu baqlasanda ozune yer tapacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 12:2800

    salam.baxanlar deyə bilər,elnurla hansı münsiflerin iştirakçıları qalmışdı finala? Gökhanın iştirakçısı çıxa bildi mi finala? Acunla merc etmişdiler)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 19 Fevral 2015 18:1900

      Finala 4 nefer qalmiwdi Gökhanin 2 iwtirakcisi Hadisenin 1 ve Ebrununda bir iwtirakcisi

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 20 Fevral 2015 23:4200

        çox sağ olun) Demeli Gökhan merci udub))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonim · 21 Fevral 2015 12:1600

          Deymez) beli udub amma men Gökhandan cox qirildim menim kimi yeqin coxlarida qirildi cunki Elnur qalib qeldikden sonra Gökhan cox hirslenib ve ne Elnuru nede ki Ebrunu tebrik etmeden orani terk edib eyni wekildede Hadise ve Mazhar ve Özkan ikilisi hec gozlemezdim onlardan amma Gökhandan hele hec gozlemezdim ayib olsun hamisina...

          Cavab yaz
  • Anonim
    Esed · 19 Fevral 2015 12:3800

    Tebrikler Elnur sen qelebeye layiq idin.amma cox teessufki seni ve seni kimi gozel sesi olan coxlarinin qedrini burda bilmirler ancaq basqalari kesf edenden sonra sevirik.Yenede halal olsun sene

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimka · 19 Fevral 2015 12:3900

    bes qar yaqirdi bi gun?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 13:0000

    ela elnur biz hamimiz seninleyok ugurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 13:0000

    qurur duyuruq senle ELNUR HALAL OLSUN SENE SUPER SUPER SUPER

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 19 Fevral 2015 13:2500

    HALALDIR!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 19 Fevral 2015 13:2800

    Bu qələbə Sənin haqqın idi Elnur! Allah həmişə öz Haqqını sənə versin. Allah sənin səsini qorusun! Allah səsinə, boğazına, canına qüvvət versin! Elimizin-obamızın nuru, bizim fəxrimiz, sevincimiz Elnur! Səni və xalqımızı təbrik edirəm!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 13:3200

    Elnurum sen o salonda ilkdefe oxuyanda qelebenin imzasin ele ilk gunde atdin , ve son gune qeder qelebe seninle oldu Canim menim torpaqimin her zaman layiqli ovladi olmaqina eminik.Obiri fanatlarada sebir arzulayiriq ve kecmis olsun soyleyirem.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 13:4100

    AYDA BAXANDA ETIM URPEWDI HALALDI ELNURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 13:4800

    Saatlar 13-48 di, amma cemi 47 ses, ne indi Royadan ve ya Aygunden birinin yeni yaricilpaq sekilleri olardi, serhler susmazdi e. Eh, Elnur, qayitma bura, qal orda, yasa, yarad, qiymetinde bilinsin. Yoxsa burda batib gedeceksen yene

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 14:4400

    tebrik edirem xeberlerde baxdim cox sevindim insallah bunan sonra senetinde daha irelilere geder .

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 14:5300

    TƏBRİKLƏR!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sevda · 19 Fevral 2015 16:2600

    Üzüldüm. Elnur bizim itgimiz, Türkiyənin qazancı oldu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 16:4600

    Her yerinden duran deyir men nomre birem .Milyonlarin qarsisinda Elnur subut etdiki bu gun nomre bir basqalari deyil ele Elnurdur.Sen oz haqqin uqrunda mubariz olmasan Qarisqalar gelib senin haqqini yeyecek.

    Cavab yaz
  • Anonim
    barsa fanat · 19 Fevral 2015 16:5100

    Bu gün bundan gözel xeber ala bilmezdim. Tebrikler, Elnur... Tebrikler, Azerbaycan! Ardi gelsin! Qarabag qelebemizi qeyd edek. İnanirdim qalibiyyete. Tewekkürler, Türkiye! Acunu da gözüm tutmuwdu, yaman sevir bizleri. Cox sevindim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 21:2100

    Elnur rzanın ebruya hədiyyəsidi düşünülmüş şodu

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 19 Fevral 2015 21:4700

    Halaldı elnur səni çox sevirik sənin qalibiyyətin bütün türk xalqının qalibiyyətidir. İnşallaq yenə başqa yarışmalarda birinci olarsan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 20 Fevral 2015 00:3700

    canimiz Elnurumuz helal olsun sene fexrimissen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 20 Fevral 2015 00:3900

    sevincim sonsuzdu .....vauuuuuuuuuuuuuuu sagol Elnurumuz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 20 Fevral 2015 00:5600

    Boyuk Seslimiz Elnurumuz

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 21 Fevral 2015 22:0800

    Mən həmişə turk millətinim düzgün seçim yapmasını televizorda görmüşəm. Eger Elnur udmasaydı mənim o ses Türkiyə yarışmasına marağım itəcəydi, amma bu qalibiyyət mənəim gözümdə bir daha Turk milləti duzgun, dəqiq, kəlmələrinim qiymətini bilən bir millət kimi böyüdü. O ki, qaldı başqa söz söhbətlərə məncə Turk milllətinin verdiyi səsə qalib gəlməyə kimsənin parası yetməz.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ