Şou-biznes

Elnuru "Aşk"ı ilə vurmaq istədi, amma... - VİDEO

5 Fevral 2015 09:51
15 Şərh     Baxış: 13 123
Uzun zamandır rəbiqlərini dizə gətirən Elnur Hüseynov bu dəfə də "O ses Türkiye"dən qalib ayrılıb
Milli.Az xəbər verir ki, qeyd olunan yarışda son azərbaycanlı iştirakçı olan Elnur məşhur qrup Daft Pankın "Get lucky" mahnısı ilə çıxış edib.

Rəqibi Seda Yiyin isə Sertab Erenerin "Aşk" mahnısını ifa edib.

Böyük mübarizədən sonra müğənnimiz zalda əyləşən tamaşaçıların səs verməsi nəticəsində yarışdan qalib ayrılaraq növbəti mərhələyə keçib.

Bildirək ki, Elnur elə həmin "Aşk" mahnısından bir bənd oxuyaraq milyonlarla türkün sevgisini qazanmışdı.

Milli.Az

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin.

фото
loading...

Şərh yaz:

15 Şərh:

  • Anonim
    Senan Ac Milan · 5 Fevral 2015 10:0900

    Nebilim...ne deyim? ne verir burda bash? yaxshi oxudu?achigi beyenmedim, belkede o mahnini basha dushmeye musiqi savadim chatmir, buda ola biler...daha yaxshisini isteyirem Elnur, daha yaxshisini...INSHALLAH ugurlar!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 10:1400

    turkler ən yaxşı səsi buraya qədər gətirilər sonra elər, özlerini birinci edərlər. Yana turkce ifası ilə kazandı. meltem turkce ifa etmedi elendi..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 5 Fevral 2015 12:0300

    Halaldı!!! Elnur birinci olmalıdı!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 12:0300

    Elnurun rəqibi çox zəif idi.Bekvakallar ilə vəziyətdən çıxdı.Elnurun budəfəki mahnı seçimi onun səs imkanını çox az göstərirdi.Ümüd edirəm ki,diger həftələrd dügün mahnı seçər.Niyədə Day After Day-i səsləndirmir??

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 12:3100

    İnşallah elnur qalib olar, millet deyerini anliyar

    Cavab yaz
  • Anonim
    barsa fanat · 5 Fevral 2015 13:1700

    ugurlar... Qalibiyyete dogru inamla...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 13:4200

    Halaldı,gözəl oxudun,cətin mahnı olsada.Elnur sənə ugurlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 15:1800

    Pişiyin quyruguna taptalıyanda necə səs cıxardır.elnurun sesini ona bənzədirəm

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 5 Fevral 2015 17:2200

      )))))))))))))dehşet guldum he duz tapmisan elədiki var)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 16:2000

    Yene werhim verilmeyib.Bele davam edecekse biz werh yazmayaq da.Bu qeder hormetsizlik olmaz axi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Fevral 2015 19:1300

    15-18 duz buyurursunuz, eledi ki var)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim Elnur superdi · 6 Fevral 2015 01:3800

    Elnur cox gospel oxudu

    Cavab yaz
  • Anonim