Şou-biznes

Azərbaycanlı müğənni: "Ehtiraslı görüntüm xanımların yuxusunu ərşə çəkir" - FOTO

25 Aprel 2014 17:40
63 Şərh     Baxış: 26 550
Gənc müğənni Könül Şıxəliyeva Publika.az-ın kameralarına poz verib. Milli.Az xəbər verir ki, cazibədar görünüşü ilə yandırıb-yaxan müğənni ehtiras dolu görüntüsü ilə diqqət çəkib.

- Fotomüxbirimiz bayaq şəkillərini çəkəndə zarafatyana dedin ki, sinəm balacadır, silikonlara ehtiyac var.

- Mənə elə gəlir ki, qadın gözəlliyinin əsasını həm də gözəl sinə təşkil edir. Görüntümdən narazılığım yoxdur. Amma sinəm bir az balacadır, hesab edirəm ki, silikonlara ehtiyac var. Amma hələ yox, bir ildən sonra.

- Şou-biznesdə cazibədarlıq da çox vaxt başa bəla olur. Heç həmkarlarının qısqanclığı ilə qarşılaşırsan?

- Hər addımda. Hansısa bir tədbirdə, ya toy məclisində olanda hansısa xanım həmkarımın acıqlı, qısqanc baxışlarını üzərimdə hiss edirəm. Əllərində əlac olsa, məni öldürərlər. Amma onu da deyim ki, mən özümü super gözəl saymıram, sadəcə, seksual xanımam. Bu da qadınlıq deməkdir. Hər qadın seksual görünə bilmir. Bir də görürsən hansısa qadın gözəlliyi ilə göz qamaşdırır, amma bir damcı da olsa onda ehtiras hiss olunmur. Mənim ehtiraslı görüntüm xanım müğənnilərin yuxusunu ərşə çəkir. Qorxurlar ki, sevgililərini əllərindən ala bilərəm.

- Bu yaxınlarda ad günün oldu. Eşitdik hamı başına dollar səpib. Deyəsən pul sevənsən?

- Pulu kim sevmir ki? Pul rahat həyat, komfort deməkdir.

- Ən çox nəyə pul xərcləməyi sevirsən?

- Geyimlərimə. Geyim xəstəsiyəm. Özü də bir paltarı ikinci dəfə geyinə bilmirəm. Hansısa paltar məndə xatirələr oyadır. Bəzən bu xatirələr məni sıxır. Ad günümdə bir paltar geyinmişdim. Amma tədbirə bir saat qalmış fikrimi dəyişdim. Dərhal paltar axtarışına çıxdım, tələm-tələsik yeni bir libas alıb geyindim və özümü həmin vaxt çox rahat hiss etdim. Amma onu da deyim ki, pulun çox olmağı ilə deyil. Xanımın gərək incə zövqü olsun. Bir də görürsən tanınmış müğənni bahalı bir brenddən paltar geyinib, amma əynində çox pis görünür, yəni yaraşmır. Qadın bədən ölçülərinə baxıb geyim zövqünü formalaşdırmalıdır. Hər tərəfindən ət tökülən kök bir qadın dar paltarda necə görünər? Bütün bunlar zövqə bağlı şeylərdir.

- Belə deyirlər ki, müğənni xanımın sponsoru həm də onun sevgilisi olur, razısan bu fikirlə?

- Başıma gəlməyib, bilmirəm. Amma kimlərinsə pulu ilə qabağa gedən xanım müğənnilər də az deyil. Bacarana can qurban.

- Qorxmursan ki, bu sözdən sonra şou-biznesin xanım sənətçiləri səni topa-tüfəngə tutar?

- Yox, çünki onlar özləri də gözəl bilirlər ki, kimlərinsə puluyla qabağa gediblər. Özləri bilər. Hər kəs özünə cavabdehdir.

- Bir dəfə demişdin ki, şou-biznesdə yaşını gizlədən müğənnilər çoxdur...

- Bəli, mən üzünə baxan kimi bilirəm kim hansı yaşdadır. Baxırsan ki, nənədir, özünü 15 yaşlı qız kimi aparır. Bu yaşı nə qədər kiçiltmək olar? Pasportlarını dəyişib, özlərini cəmiyyətdə cavan qız kimi təqdim edirlər. Amma hamı onları yaxşı tanıyır. Baxırsan ki, başdan-ayağa silikondurlar. Sir-sifətlərinə o qədər dolğu vurdurublar ki, danışanda ağız-burunları əyilir.

- Sənətdə hansı yeniliklərin var?

- Yeni mahnılar üzərində çalışıram. Elvin Musayev, Sevinc Tofiqqızı və digərləri ilə işbirliyi qurmuşuq. İnşallah, klip çəkdirməyi planlaşdırıram.

- Harada?

- Mən yeniliyi, rəngarəngliyi çox sevirəm. Bu dəfə Gürcüstanda klip çəkdirməyi düşünürəm.

Milli.Az


Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin.

loading...

Şərh yaz:

63 Şərh:

  • Anonim
    SEVIL · 25 Aprel 2014 17:5300

    Bu kim di taniyan var men bunu tanimiram bu da mugenidi ))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Fındıkzade · 25 Aprel 2014 18:2800

      SEVIL hn. size bir soru sorayım bu resimlerle muganilik yada sanat arasında bir alaka var mı ?

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 25 Aprel 2014 19:0500

      buda ozunu gozel sayirdaa,,gundeme bele gelmek isteyir

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 25 Aprel 2014 19:0700

      buda ozunu gozel sayirdaa,,gundeme bele gelmek isteyir

      Cavab yaz
  • Anonim
    AnonimI · 25 Aprel 2014 17:5800

    ELA ELA

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 18:0700

    Azı 40 yaşı olar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 18:4200

    Allah bunlara bir az abir,bir az da agil ver,ikisine de cox boyuk ehtiyaci var

    Cavab yaz
  • Anonim
    ANONIMKA · 25 Aprel 2014 18:4400

    BUDA BUGUNDEN YENI ADDIM ATDI DIYESEN.BU KIMDI?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 18:5600

    Bibirciliqdi bu! Sesi yox seneti yox bu cur yolla taninmaq istiyir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 19:0400

    buda ozunu gozel sayir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 19:3800

    bele sekillernen ozune reytinq artirmaq istiyir ))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 19:4500

    tanimiram,amma danishiqi ile ozunu gundeme getirmeye nail olsa da adamda ikrah hissi oyadir,gorsenir ozu kimese chatmaq uchun deriden-qabiqdan chixir...bu yolla hech ne alinmaz,azeri qizi get silikonlarini axtar,chalish gizli saxlayasan hech kime lazim deyil

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xanim · 25 Aprel 2014 19:5100

    Abir yox heya yox bunun cekdirdiyi sekillere baxda ne demek isdiyir bu bilen var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Isvec · 25 Aprel 2014 19:5900

    Senin ehtirasin ancaq øzunu yandirar basqasini yox.zøvqsuz geyim ve menasiz øzunu teriflemekle geldin senete,ele senin pozalarindan sponsorlarinin oldugu gørunur

    Cavab yaz
  • Anonim
    xalide · 25 Aprel 2014 19:5900

    neceb soyunmuyub bu ne vid fasondu deyirem abr heya itib ee.elebilir bu seviyesiz sekil cekdirmekle taninacaxda.ele beleleridide sehneni korluyan ele bilir ehtiraslidi bu adam lap asablesir yazdixca serhimi verin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ANONIM · 25 Aprel 2014 20:0200

    BU QADIN COX PIS SOZLERE LAYIQDI AMA SEHCILERE HORMETDEN YAZMAQ OLMUR

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 25 Aprel 2014 20:3900

      goresen bunun yeyesi yoxdur/?bu nedir ayaglari kotuye oxwayir .

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 20:5300

    Ayağını qaldırıb şəkil çəkdirmək gözəllikdi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ruslan · 25 Aprel 2014 20:5600

    Ehtirasli kend gozeli:) yaxsi ki model olmayib:)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 26 Aprel 2014 14:3600

      Kendhcileri niye laqa qoyursan?Sende oz seviyyeni gosterirsen.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 22:1200

    Muxbirden bashqa hec kim sizi tanimadi deyesen

    Cavab yaz
  • Anonim
    lale · 25 Aprel 2014 22:1700

    o hamiledi qarni sisib

    Cavab yaz
  • Anonim
    ILQAR · 25 Aprel 2014 22:3000

    BU INSAN KIMDIR AXI ? BELE GETSE COREK TAPACAQ AC QALMAYACAQ

    Cavab yaz
  • Anonim
    s1 · 25 Aprel 2014 22:4600

    bu kimdi mən tanımıram. orasın burasın açıb göstərir sorada deyir ehtiraslı görünüşüm var

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 23:3000

    Utanmaz ayıb olsun.1 qram adama celb eden bır sey yoxdu.kas sekıllerı gormeZdim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 23:4000

    Ay ALLAH,daşuvu göyde saxla!!!!!!!Buna da adamın tamahı duşer?Ayaqlarından yaxşı roqatka cıxar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 25 Aprel 2014 23:4000

    Ay Allah, buda ozunu cazibedar sayir. Dehset. Hele ustelik yaxsi sponsor tapmaq ucun, musahibe alan jurnalistimize evvelceden hazirladigi suallari verib ki, material istediyi kimi alinsin. Eger mugennisense, oxudugun ve ya oxuyacagin mahnilardan, goreceyin islerden danis da, ay nebilim kim mene paxilliq eledi, kimin sevgilisi nece oldu, bedenim necedi. Dehset, sehneni emelli basli, beden alverine cevirib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 00:5200

    bele "muqennileri" hardan tapirsiz?sponsorlari bele zeifdiki?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nicat78 · 26 Aprel 2014 08:1300

    Ayaq qaldırması bir yana, bu yubkasını qaldırıb şəkil çəkdirib.
    Səviyyə dərhal hiss olunur. Bəzilərinin yazdığı kimi, həqiqətən də ikrah hissi oyadır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 08:2000

    coxxxxxxxx ehtiraslisan ay millet pajarni cagirin millet yanir))))))ne gundesen ay arvad sen. qonşumuzdaki fatma xala senden seksualdi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 26 Aprel 2014 08:4900

      klass!!!!

      Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 26 Aprel 2014 22:0400

      serhinizi cox beyendim, xususulefatma xalani allah seni guldursun.bu mugenni deyil prosta sponsoru var ozunu gosterir gormursuz deyir bir paltari 2ci defe geymirem...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 27 Aprel 2014 11:3500

        duz deyiremde))))men bunda bir seksualliq gormedim.bir dene 8-ci sekline baxin deyesen bu hamiledi ozununde xeberi yoxdu)))))

        Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 28 Aprel 2014 12:3800

      :))))))))))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 09:1600

    Bu hamiledi? yoxsa mene ele geldi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 09:2400

    deyrem axi nece gundu niye gozume yuxu getmir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    AnonimkaN1 · 26 Aprel 2014 11:0400

    Gürcüstanda klip cekdirmek yenilikdi ki??????

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 26 Aprel 2014 15:2700

      Klass aqildan bawqa bu qizda her wey var

      Cavab yaz
  • Anonim
    Minuli · 26 Aprel 2014 11:3500

    Deliye daha cox oxshayir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 12:3900

    Olmaz sennen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 26 Aprel 2014 13:3000

    Bu kimdirsə çox çirkindi. Zərrə qədər gözəlliyi yoxdur. Elə yekə qarnına yaraşır yekəxanalığı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 14:1900

    menim iradim hormetle yanawdiqim Milli.az-a di...yaxwi,yaziqdi bunun de wekilerini verdiniz..day bu ne bawliqdi yazmisiz..sizin xeberiniz heqiqeti eks etdirmelidi...yoxsa bu neki qadinlarin yuxusunu niye erwe ceksin?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 14:4300

    vay vay.pulum olsaydi bunun BASH sponsur olardim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimzade · 26 Aprel 2014 15:0300

    Seylerin qirilsin.ne gundesen.menim erim sene baxmaz hec.cunki menim dirnagim bele olmarsan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 15:0900

    Adama herden ele gelirki bu olkede oxuyanlardan (manislardan) basqa hec kim yoxdu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 15:1400

    ZOVGSUZZZZZ.... Ozune guzgude bax arada..

    Cavab yaz
  • Anonim
    ABC · 26 Aprel 2014 15:3700

    Psixoloji, ruhi problemi var, özü də əməlli-başlı :)))))))))))))))))))))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 15:4000

    10260 baxis 42 serh ireli gedeceksen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 16:1100

    cox "terbiyeli" xanimdi goz deymesin masAllah MUSTAFA CECELI FANATI

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 26 Aprel 2014 18:1900

    BU BEDBEXT HECH POZA VERMEYI BACARMIR

    Cavab yaz
  • Anonim
    gulya · 27 Aprel 2014 01:2800

    Yegin yaxsi pullu sponsur istiyir.narahat olma bu sekillerden sonra taparsan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 27 Aprel 2014 13:0300

    qulaqlari da boyukdur,emeliyyat lazimdir tezlikle

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 27 Aprel 2014 18:4200

    Bu kimdi mende tanimiram hamiledi bu qarni boyuk gorsenir ozude bedene uygun geyimden danisir sozu ile emeli tam ziddiyet dasiyir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 27 Aprel 2014 18:5200

    Bu hamiledi qarni yeke gorsenir ozude bedene uygun geyimden danisir guzguye baxsin sonra ozunden desin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 27 Aprel 2014 19:2000

    Butun xanimlar ehtiraslidi amma oz heyat yoldaslarina qarshi camaatin kisilerine daha bele poz vermirler

    Cavab yaz
  • Anonim
    MiruMir · 28 Aprel 2014 15:5100

    Bu da ozune gozel ve ehtirasli deyir?)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 28 Aprel 2014 17:2700

    dehset!!!

    Cavab yaz
  • Anonim