Seriallar

"Türk serialları “mavilərin” doğulmasına yol açır" - Daşkənd imamı

13 Mart 2018 21:55
90 Şərh     Baxış: 2 702

Daşkəndin "Mirzə Yusuf" məscidinin imamı Rəhmətulla Sayfuddinovun martın 2-də cümə xütbəsində səsləndirdiyi fikirlər ölkədə geniş rezonans doğurub.
imam kişilərin ginekoloq olmasına qarşı çıxıb, Türkiyə seriallarının Özbəkistan xalqının milli dəyərlərinə xələl gətirdiyini bildirib.

Xütbə zamanı imam bildirib ki, "cinsi əlaqə zamanı ərləri barədə deyil, türk seriallarının qəşəng aktyorları barədə düşünən qadınlardan homoseksual uşaqlar doğulur"

Milli.Az iuvmpress.com-a istinadən bildirir ki, imamın bu qalmaqallı bəyanatı, ölkə mətbuatında Türkiyə seriallarına qarşı amansız kampaniyanın getdiyi bir vaxta təsadüf edib.

Ötən ay "ZOR TV" özəl telekanalı təzyiqlər altında məşhur "Kara Sevda" türk serialının yayımı dayandırmalı olub.

Özbəkistanın mətbuat və informasiya agentliyi nəzdində fəaliyyət göstərən KİV-in monitorinq mərkəzi belə bir nəticəyə gəlib ki, bu serial milli mentalitet və ənənələrə, həmçinin özbəklərin ailə dəyərlərinə ziddir.

Cümə xütbəsində Rəhmətulla Sayfuddinov bildirib ki, Türkiyə serialları təkcə milli mentalitetə xələl gətirmir, eyni zamanda hələ törənməmiş uşaqların cinsi orientasiyasını pozur.

İmamın köməkçisinin sözlərinə görə, dinin tələblərindən və tarixinən yaxşı başı çıxan insan, imamın dedikləri anlayacaq.

Martın 6-da "Dombirobod" məscidinin imamı Şərmurad Toqay həmkarının sözlərinə qüvvət verərək,  cinsi əlaqə zamanı kişi və ya qadının başqa şeytanı fikirlərə dalmamalı olduğunu bildirmiş, bu barədə müvafiq hədisin olduğunu diqqətə çatdırmışdı.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

90 Şərh:

  • Anonim
    Seyyid Axund Şeyx Molla Kərbəlayi Əli · 13 Mart 22:02535

    Halal olsun sizə qardaşlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seyyid Axund Şeyx Molla Kərbəlayi Əli · 13 Mart 22:04535

    Dinimizi,mənəviyyatımızı bu Şeytana nökər olan qövmdən qoruyun.

    Cavab yaz
    • Anonim
      DiNOZAVR · 13 Mart 22:571036

      Seyyid, ilk növbede menden size bir LiKE. Ancaq helelik dünyada ele ideal,müqeddes bir anlayış sistemi olmayıb.Olmayacaq da.Ele sizin dininiz de..

      Cavab yaz
    • Anonim
      men · 14 Mart 09:08430

      seytana noker senin qovmun olar.ay bisavad Turk milleti Islamin bayraqdaridir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 13 Mart 22:10393

    Ölke qadınla abad olurmuş.Yainki Qadını yüksek olmayan yerden heç ne gözleme.. Din bir yana dursun, bu iyrenc serialların insanların altşüuruna niye yeridildiyini ağıllılar bilmirmi? Bunun nece qorxunc zeherli düşmen olduğunu.Qadını, uşağı mehv etmek.Bütöv geleceyi..

    Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 13 Mart 22:13412

    Aile deyerlerine bu qeder çirkab.Aile deyeri deyirik... Evlere soxulmuş Murdarlıq. Göresen bunlar hansı konkret merkezden idare olunur?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 13 Mart 22:15848

    ))) Ginekolq sohbeti dogrudu, amma seriallarla bagli fikri yanlis

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tovuzlu E · 13 Mart 23:31438

      Serhim ginekoloqlarin xetrine deyib)

      Cavab yaz
  • Anonim
    aztr · 13 Mart 22:25738

    cehallet boyle bır xey. xercengıde turklerden bıleceq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hee · 13 Mart 22:37550

    Turklerin dawi duwub bawlarina.Turkiyenin guclendiyini gorub paxilliqdan bilmir ne etsinler.birinci erebler,indide ozbekler.

    Cavab yaz
    • Anonim
      22.37 e · 13 Mart 22:53474

      Muselman dovletleri arasinda exlaqsiz kinolari turkler cekir.Yoxsa herenin dasi oz basina.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 13 Mart 23:07503

        Əxlaqsız filmləri hələ sovet vaxtında türklər çəkərdi.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Heeyə · 14 Mart 00:26222

      Türkün daşı varki harasada düşə?

      Cavab yaz
  • Anonim
    LADY- L · 13 Mart 23:061847

    Bu mollaya Monqoloid irqinin en bariz numunesi demek olar )

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 13 Mart 23:27364

      Ne olsun.O, Orta Asiyalı bir özbekdir.Çox da dürüst insana oxşayır.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Prinse · 13 Mart 23:33121

        Amma soyadina baxanda tatar da demek olar.

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 13 Mart 23:47302

          Özbeklerde de çoxdur.Xüsusen Rehmet ve Rehmetulla adları da Xarezmde çox yayılıb.

          Cavab yaz
      • Anonim
        LADY- L · 14 Mart 00:11730

        Sizi deye bilmerem ancaq men kiminse uzune baxaraq durust olub olmadigina qerar vermirem hec vaxt.

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 14 Mart 00:45210

          Yanlış nezeriyyedir. "İnsan öz simasında cemleşmişdir.Ne xoş görene"(Ömer Xeyyam)

          Cavab yaz
          • Anonim
            M · 14 Mart 18:02931

            o da yanlış fikirdir.xarici görkem vücud,sima,şexs,qiyafe,görünüş kimi komplekt olaraq hemişe aldadıcıdır.insan hemişe tezedir,yenidir.insan bir göz qırpımında 360 derece deyişe bilir.eger kimise tanıdığını düşünürsense özünü aldadırsan,eger kimse seni tanıdığını düşünürse o da yanılır.eger simaya,görkeme varsan bu seni insanlıqdan eder,insanlara her zaman yeniden,tezeden yanaşmaq gözel bir işdir.eger iraq elediyin insanlar varsa onlara tezeden bir de yanaş,reaksiyalarla yaşama,reaksiya hemişe köhnedir keçmişden gelir.simadan behs eden köhne reaksiyalardır,insan ise saniyeden saniyeye keçir ve insan her şeyi ile birlikde indiki zamanda,indiki momentde modifikasiya olunaraq davam edir,insan davamlı prosesdedir ve total olaraq texminen her 10 üstü menfi 44 saniyede bir modifikasiyaya uğrayır.bilmirem gösterdiyim zaman kesiyi sene bir şey deyecek ya yox,amma bilmelisen ki gösterdiyim zamanla müqayisede 1 saniye erzinde insanın "başına" nelerin gelmesi heyret doğuracaq bir işdir.İnsanı insanın özünden başqa h

            Cavab yaz
            • Anonim
              M · 14 Mart 18:08937

              ardı... İnsanı insanın özünden başqa heç kim tanıya bilmez.eqoistik,eqosentrik simaya bend olan insan özünü aldadan insandır,insanın üzüne baxıb hereket eden insan yanlış ve itiren insandır,insanın üzü heç vaxt sene düz yol göstere bilmez.hörmetle

            • Anonim
              LADY- L · 14 Mart 22:36823

              Beyenilsin ! )

          • Anonim
            ƏSİ... · 14 Mart 19:1871

            “İnsanı insanın özündən başqa heç kim tanıya bilməz”...Tam razıyam...

            Cavab yaz
    • Anonim
      Ladyə · 14 Mart 00:27182

      Əsl türklər elə monqoloid olub. Get oxu.

      Cavab yaz
  • Anonim
    mən · 13 Mart 23:09443

    Türkiyənin əxlaqi,dini filmlər təqdim edən kanalı " Samanyolu" idi,onu da bağladılar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. ه · 14 Mart 09:34290

      Ne qeder ibratamiz veriliwleri vardi.?,Sirler dunyasi ,,qisametrajli.

      Cavab yaz
  • Anonim
    MESSİ · 13 Mart 23:413512

    Seriala baxmaqdansa boş vaxtinizda bir kitab oxuyunda ne qeder uydurma tamaşalara baxmaq olar.serialdakilarin 1 gunde yaşadiqıarin heyatda insanlar 1 ile hec yaşamir

    Cavab yaz
  • Anonim
    MESSİ · 13 Mart 23:594662

    23-07 seni bilmirem men azerbaycan turkuyem.Turkiye yazmaq isteyirsense ozun bilersen."Turkler"yazanda diqqetli ol,cem halda milleti şerleme

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 14 Mart 00:09445

      Kinonu ölkə yox, insan çəkir.O çəkən isə türkdür,Türkiyə deyil.Mən türk deyiləm.

      Cavab yaz
      • Anonim
        men · 14 Mart 11:47449

        ele yaxsi ki Turk deyilsen.Yoxsa uz qarasi olardin.

        Cavab yaz
  • Anonim
    .n. · 14 Mart 01:27620

    Tek turk seriallari deyil umumi seriallarin hamisi insanlari pozur pozmaga qalsa vaxt variydi hami brazilya serialina baxirdi Turkden yaxsi millet yoxdu

    Cavab yaz
  • Anonim
    elvin · 14 Mart 01:30172

    Mən türk seriallarına heç baxmıram

    Cavab yaz
  • Anonim
    elvin · 14 Mart 01:33182

    Bu imam düz deyir.mən də heç baxmıram serallara

    Cavab yaz
  • Anonim
    ZM · 14 Mart 02:15619

    Ay Molla əmi , o çür serialları hər ölkə çəkir. Seriala baxmaq istəyən ona baxacaq. TV də olmasa da tel. Internetdə və s. Bu mübarizə deyil .1 kişinin 5 6 arvadı olması sizin filmlərdə hələ nə vaxtan təbliğ olunur. Və s. Cəhalət

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sirr · 14 Mart 08:11818

    Bezi savadsız şərhcilərə. Özbəklər , türklər, monqollar, qaqauzlar, tatarlar, kalmıklar,qazaxlar vəs.hamısı turk ailesine aiddir. Yeni Qobi Altaydan bütün dünyaya yayılanlar. Qedim tüklerin ve özünü türk sayan hər bir kəsin qəlbində Ötükənin xüsusi yeri var. Əlbəttə bunu sonradan türk olanlar bilmir)l)).Ona görə birinci tarixinizi dəqiq öyrənin. O ki qldı seriallara, bəziləri istisna olmaqla hec biri düzgün tərbiyə aşılamır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sirr · 14 Mart 08:12315

    Zehmet olmasa şərhimi verin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sirr · 14 Mart 08:15614

    Hem də qədim türklər monqoloid irqinin nümayəndəsi olub. Bütün laxımlı kitablardan məlumatlana bilərsiz... At belində cəkik gözlü, uzun saclı türklər... Ona görə də hər hansı bir irq haqqında fikir bildirməmişdən əvvəl diqqətli olmaq lazımdır ki, özün özünü gülünc və axmaq vəziyyətinə qoymayasan

    Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 14 Mart 09:40363

      Özbəkə,türkmənə,qazaxa türk deyəndə onların xətrinə dəyir.Bunu bilirsən!?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Sirr · 14 Mart 10:40728

        Bu hec neyi deyişmir. Fakt faktlığında qalır.Hamısı sovet dövründe aparılan siyasətin nəticəsidir. Teymur özbəkdir, bütün dünya onu türk sərkərdəsi kimi qəbul eliyir. Özbəklər türkələrlə soqdianalılar suqdaklıların törəməsidir. Dislike edənlərin ağlına heyran oldum.Kitab oxuyun. Dəb xətrinə yox, nəsə öyrənmək ücün)

        Cavab yaz
        • Anonim
          mən · 14 Mart 10:48315

          Türkiyənin əxlaqsızlıq təbliğ etməsi də faktdır və faktlığında qalır.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Mənə · 14 Mart 11:25434

            Türkiyə amerika rus serialları. Müeyyen bir qismi istisna olmaqla. Həm də ki türk mən, öz bək- bəy, qas- ak yazırlar amma qəbul etmirlər)oo bu ki özü özünün varlığını inkardır. Vaxtım yoxdu yoxsa sizə arxivlər kitablar sənədlər mənbələr istinadlar vasitəsilə dərs kecərdim. Pulsuz.

            Cavab yaz
          • Anonim
            men · 14 Mart 11:49543

            bezi dirnaqrasi Islam olkelerinin de sige adi altinda pozgunluqlara yol vermesi de faktdir.

            Cavab yaz
          • Anonim
            men · 14 Mart 12:01443

            bezi olkelerin sige adi altinda cirkin isler gormesi de faktdir.

            Cavab yaz
            • Anonim
              mən · 15 Mart 09:57251

              İsrailin ən yüksək mükafatını alan kəsin ölkəsi elə bu olar.

            • Anonim
              men · 19 Mart 11:0800

              Amerikanin el ile inqilab edenin de olkesinde cadra altinda edilen exlaqsizliqlar ve sigeler bol olar.

        • Anonim
          Sirr e · 14 Mart 10:49261

          Her yazilana inanmaq agildan deyil!Her azerbaycanli turk deyil.Nece sovetler dovrunde insanlari ruslasdirmaga calisirdilar.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Sirr · 14 Mart 10:58315

            Bunu cox gözəl bilirəm.hec mən də türk deyiləm və hec bir millətlə də problemim yoxdu. İstisna ermənilərdir. Həm də ki geyim, maddi mədəniyyət nümunələri, folklor, adətlər , dil bunu sübut edirse kim ne deyir desin. Mən müasir dövrün adətlərindən yox, orta əsrlərdən danışıram artığ danışmağa ehtiyac yoxdu. Mən kimə nəyi sübüt eliyirəm ki? Kim nəyi görmək istiyirsə onu da görür.

            Cavab yaz
            • Anonim
              10.58 · 14 Mart 11:22221

              folklor hec neyi subut etmir.Bir birine tesir hemise movcud olub.Ruslar da bizim kimi hal hazirda novruzu kecirir.Ermeniler de bizden cox seyi exz edibler.

  • Anonim
    mən · 14 Mart 09:57242

    Yuxarıda oxuyun,hətta Dubayda türk serialları YASAQLANIB.)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 14 Mart 11:21527

      Nə böyük iş)))..Indən belə Dubayın çərşabı başından kəm olmaz)))..Dubaydakılar özləri türk serialı aktyorlarına milyonlar verib reklama çəkir, qadağa etsələr nə olasıdı))..Sizlərin bəyənmədiyiniz seriallar türklərə milyonlarla dollar gəlir gətirir xaricdən), çox elə onların marağındadı özbək nə dedi ərəb nə etdi)..

      Cavab yaz
  • Anonim
    Sirr · 14 Mart 10:51721

    Cox maraqlıdı dislike edənlər fikirleşende hansı beden üzvünden istifade edirler. Belə də ki günah nadana nese öyretmeye calışandadi.)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      H · 15 Mart 05:25240

      Dislike eden bir neferdi))ozu ozunu aldadir teselli verir))fars,ereb tulasidi

      Cavab yaz
      • Anonim
        H · 15 Mart 21:02127

        Can ozune teselli verirsen bu dislayk ile.))bekarsanda iwsiz gucsuz adamsan.ne edesen bawqa.seninkimilere manitor pelengi deyilir))

        Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 14 Mart 11:07535

    Həmişə nədəsə günahkar kənarda axtarılır..) Və bu çox gülməlidir..Özbəklərin yuxarı başları bəlkə də ailə dəyərlərinin pozulmasından yox, insanlarının ayılmasından daha çox qorxurlar..Mollabaş başları idarə etmək və tabe etmək su içimi qədər asandır..Amma haqqını tanıyan birinə nə isə diktə etmək baş ağrıdıcıdır..Bəlkə elə özbəklər qul ixtiyarlı qadınların oyanıb qadın olmaqlarını xatırlamasından da qorxurlar?? Nə isə..Hələ Söz serialına baxacam, baxmamışam axırıncı seriyasına) ..Çuxura da yarımçıq baxmışam, axırına baxmalıyam..Hələ Sən anl.Karadeniz də var bu gün))..Mənə xoş seyirlər, etirazı olanlara da bol-bol iradə..Iradəsi möhkəm olanı serial pozmaz))..

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 14 Mart 11:55291

      Asi xanım,Fransada holland ve Skandinav serialları qadağan olunub.Çünki fransız sosioloqlar cemiyyetin aşkar korlandığını görmüşdüler.Bu doğru addımdır.

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 14 Mart 12:29231

        Göstərilməsinə qadağa edə bilərlər, amma baxılmasına qadağa qoymaq olmaz..Bizdə də qadağandır türk serialları..Nə oldu?? Baxan yenə baxır.Əksinə daha pis oldu, öz səviyyəsiz seriallarımız çoxaldı, səviyyəsiz aktyorlar çoxaldı..Daha da səviyyəsizləşdi..Halbu ki, guyaki bizim film bazarı inkişaf edəcəkdi..Ay hay etdi, bərk inkişaf etdi)..Onlar nə istəsə çəkə bilər, öz işləridir, baxıb baxmamaq artıq serial çəkənin günahı deyil..

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 14 Mart 12:55320

          Siz ele bilirsiniz seriallar sadece bir senet eseridir ve "beşer üçün yaradılıb" yoxsa? Her bir ölkenin derin dövletinin media vasitesile siyaseti var....

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 14 Mart 13:09224

            Mən serialları sənət əsəri kimi görmürəm..Nəyə xidmət etdiklərini də bilmirəm, amma fakt o ki, aktualdırlar)..Və yenə də insanın öz əlindədir, zənn edirəm, təsirə düşüb düşməməsi..Belə baxanda adicə elə bu saytın özündə çox maraqlı və bilinməsi lazım olan xəbərlər diqqətən uzaq qalır, oxunması 300-500, müzakirəsi də 0..Amma bax, serial mövzusu var, maraq da var))...

            Cavab yaz
          • Anonim
            J · 14 Mart 15:40160

            Prins sonundu sozunuzde sizle eyni fikirdeyem

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 14 Mart 22:3170

              Çox saģ olun

  • Anonim
    PRiNS · 14 Mart 12:01260

    SiRR, kimin hardan geldiyini hamı çox gözel bilir.Siz üstden gederek heç de fikirleşmeyin alimsiniz. Özbekler hibrid xalqdır. Yerli Farsdilli Soqd xalqı ile gelme Altaylıların qarışmasıdır. Qaldı ki Türklerin ecdadlarının monqoloidliyine, Türklerin kökü Ağ (Avropa) irqine aiddir.Son Buzlaşma zamanı (belke de evvel) Şerqe ekspansiya edib monqoloidlerle qarışıblar. Dayazlıq heç vaxt derinlik sayılmaz...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ... · 14 Mart 19:20153

      Doğrular,bilik və mərdlik isə ilələlbət hər dəfəsində öz sözünü deyəcək:)

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 14 Mart 21:17122

        Eledir,ESi xanım. Son vaxtlar buna inamım çox azalıb.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Sirr · 14 Mart 19:24328

      Onda yazdıqlarımı diqqetle oxuyun. Suğdaklılarla bağlı fikri mən də yazmışam.)) bəlkə siz oxuduqlarınızı da belə ötürə ötürə başa vurmusuz ki kiməsə göstərəsiz bəli mən bu kitabı oxudum)) siz məni tanımırsız və nə ilə məşğul olduğumu bilmirsiz. Ona görə dərin və dayaz haqqında fikirlərinizi özünüz ücün saxlayın.

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 14 Mart 21:15334

        Sənin nə ilə məşğul olmağın heç kimə maraqlı deyil.Amma fakt fakt olaraq qalır.

        Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 14 Mart 12:07211

    SiRR... ., sen irandilli o böyük xalq haqqında "‘ORTA ASYA’NIN GiZEMLi HALKI’: SOĞDLULAR SOQD VE SOQDCA" monoqrafiyasını oxu. Türkiyeli professor Süer Eker yazıb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 14 Mart 12:14211

    Timur's father, Taraqai, was a minor noble of the Barlas, a Mongolian tribe that had been turkified in many aspects.

    Cavab yaz
  • Anonim
    M beye · 14 Mart 20:00229

    Salam olsun. Fikirlerinize şerikem. Lakin, axı insanların yalnız 4 %-i özünü tanımaq iqtidarındadır.Bu ilk növbede zeka meselesidir.Hetta bu 4 % de en kritik meqamlarda, hemçinin Affekt halįnda özünün nece ola bileceyi barede bilgisizdir. Qalan ekseriyyet ümumiyyetle menevi-psixoloji potensialları barede xebersiz haldadır. Her halda böyük insan mütexessisleri vardır ve bunların heç de hamısı yanılacaq qeder sadelövh deyil..

    Cavab yaz
    • Anonim
      M · 14 Mart 22:30321

      20:00-a. Salam.Fikirlerini aydınlaşdırmalısan.Ne qeder ki geydirme tarixe,keçmişe,yaddaşa bağlısan ne özünde,ne de etrafda olanları çöze bilmezsen."insanın özünü tanıması" deyende bunun ne olduğunu aydınlaşdırmalısan.Hansısa mütexesisin ne demesi meni qetiyyen maraqlandırmır.İnsanın özünü tanıması sonsuz,sonu olmayan bir prosesdir ve burda 50 Nobel mükafatçısı da olsa faizden danışa bilmez,faiz qoya bilmez.çox görmüşem hele mütexesisleri.moderator,bir söz yazıram,xahiş edirem ingilisce olduğuna göre saxlama.self-knowledge anlayışı var,yani ele insanın özünü tanıması,öyrenmesi meseleleri,prosesi.self-knowledge sonu olmayan axar bir "çaydır".zeka nı da redd ele getsin,heç özünde bilmirsen o nedir.zeka konstruktiv bir anlayışdır,o sene özünü keşf elemeye kömek ede bilmez,çünki o yaddaşla bağlıdır,yaddaşla birge, işleyir,yaddaşdan qaynaqlanır.sene ise hal-hazırki momente aid olan bir alet lazımdır... bura qeder besdir.burdan o terefe yaza bilmerem burda .(burda çox toxunulası incelikler var,burda bele şeyl

      Cavab yaz
    • Anonim
      M · 14 Mart 22:35211

      ardı... (burda çox toxunulası incelikler var,burda bele şeyleri axıra qeder yazsa adam elden düşer,sorasıdaki yazmaram burda,söhbet yaddaşdan qırılan,yaddaşdan mutasiya olunan fikirlerin üzerinden keçir).sağol.

      Cavab yaz
    • Anonim
      M · 14 Mart 23:15016

      20:00. yazmışdım çox gözledim vermediler yaqin uyğun gelmiyib.nese keçdi artıq yorulmuşam,sabah hemin şerhi bie az ixtisara salıb el gezdirib göndererem.

      Cavab yaz
      • Anonim
        M beye · 14 Mart 23:39150

        Fikrim bu deyil.Şerhlerimi vermeyibler. Ele ona göre de yazılarımdakı mena mehv olub. Eybi yox.Ta evvelden demişem, bura sağlam müzakire yeri deyil.. Hörmetle: PRiNS

        Cavab yaz
        • Anonim
          M · 14 Mart 23:52017

          olan şeydi,çox olur burda.amma şerhine el gezdirib sabah tezrden göndere bilersen.ne ise.herden şeeh geçmir.amma mende çox olub.

          Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 14 Mart 22:12100

    Şerhlerimi verin!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Günəş · 15 Mart 23:36226

    Türk seriallarında müsbət nümunələr çoxdu. Qadına hörmət edən, onu kişi ilə bərabərhüquqlu şəxsiyyət kimi qəbul edən, mərd, cəsur, mədəni, sevdiyi qadına sadiq kişilər, həm də mərhəmətli, mədəni, fədakar , ədalətli, cəsur qadınlar var türk seriallarında. Əlbəttə hər kəs görmək istədiyini görür.Əgər kişilər qadınların türk aktyorlardan xoşları gəlməsindən narahatdırlarsa zəhmət çəkib biraz özlərinə baxsınlar, xanımlarına hörmət etsinlər, onlara zaman ayırsınlar, onlarla maraqlansınlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Günəş · 16 Mart 10:52126

    Sözüm bəzilərinə təsir edib deyəsən )))Düz söz adamı yandırır axı. Dislike edənlərin necə insanlar olduqlarını bilirəm :)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Hewal · 16 Mart 12:39240

      Hamı görmək istədiyini görür deyə siz də onu görürsünüz.Ailəsini qudurmuşluqdan harınlıqdan atıb başqa kişi ilə qaçan bir serial qoturu haçandan müsbət obraz olub?

      Cavab yaz
    • Anonim
      Hewal · 16 Mart 12:41250

      Küçədə oğlana qoşulub bir küncdə qızlığını satan,sonra o oğlana sırınan qız çoxmu namus ağacıdır?

      Cavab yaz
    • Anonim
      Hewal · 16 Mart 12:43260

      Tərbiyə verir deyə Türkiyədə murdar təcavüzlər tüğyan edir?Hamısı bu alçaq xəyal fabriklərinin zibilidir.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Günəş · 16 Mart 17:01113

        Deməli hamısı kinoların günahı imiş.Çox gülməlisiz))) Seriallar olmayanda da əxlaqsızlıq var idi, cinayət var idi, indikindən də çox idi, sadəcə insanların xəbəri olmurdu. Pisliyə meylli olan insan əlbəttə serialdakı pis nümunəni götürəcək, yaxşılığa meylli insan isə serialdakı yaxşı nümunəni götürəcək. O yazdıqlarınız seriallardakı mənfi obrazlara aiddi.Bu hərəkətlər seriallarda təbliğ olunmur, tənqid olunur.Tərbiyənin bünövrəsi ailədə qoyulur. Əgər ailə tərbiyəsi düzgün verilibsə o tərbiyəni hansısa serialın mənfi obrazı poza bilməz. Təcavüzlərin, əxlaqsızlıqların cinayətlərin əsl səbəbi uşaqların sağlam ailə müitində böyüməməsidi, valideynlərin pis nümunəsidi, ailə zorakılığıdı, ana atanın uşaqla maraqlanmamasıdı, düzgün tərbiyə metodlarını bilməməsidi.Məktəbin, müəllimlərin də rolu az deyil. Əlbəttə uşağın özündən də asılıdı, insan tərbiyənin, mühitin passiv obyekti deyil, fəal subyektidi.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Hewal · 16 Mart 18:34170

          Valideyn hardan alsın bəs,hardan öyrənsin ki uşağına versin? Siz deyəsən serialların necə beyinləri xərçəngtək yediyini unutmusunuz. Biz Abbasqulu bəy,Kərbalayi kimi kişilərdən nümunə almışıq.Atalarımız da belə böyüyüb.Belə böyüdüb.İndiki atalar darşalvarlı ədəbaz serilacıqlardan götürür.Hələ yazıq qadını demirəm

          Cavab yaz
        • Anonim
          Hewal · 16 Mart 18:36140

          Uşaq gözünü açandan bunu görürsə başqa söhbətlər səhv olmalı.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Günəş · 17 Mart 20:4120

            Qısacası onu deyim ki, seriallar o qədər güclü tərbiyə vasitəsi deyil. Əgər o qədər güclü tərbiyə vasitəsi olsaydılar insanlar özündən zəifi əzməz, təhqir etməz, hər zaman ədalətli davranar, pisliyə yaxşılıqla cavab verər, mədəni davranış qaydalarına əməl edərdilər. Çünki bunlar əksər serialların müsbət qəhrəmanlarında olan xüsusiyyətlərdi.Bəzi serialların insan psixikasına müəyyən mənfi təsiri var, amma bu təsiri böyütmək lazım deyil.Moderator, deyəsən sən də türk seriallarının düşmənisən :) Zəhmət çək şərhimi ver.

            Cavab yaz
  • Anonim
    M · 17 Mart 03:23014

    insanı mühit yetişdirir,amma ki bu işde çoxlu anmalar var.her şey mühit sayılır,aile,mekteb,mehelle,televiziya ve s. her şey.insan pisden yaxşı netice çıxara bilir,çıxarır da.hetta yaxşıdan pis netice çıxaranlar da var.insanın uşağın mühitle zeherlenmemesi üçün möhkem,keçilmez sedd var,mövcuddur,hemin o sedd valideyinle evlad arasındakı sevgi,hörmet,dostluq münasibetleridir,hansıki bunu valideyin yaratmalıdır.özünüterbiye amili de var.insanın yetişmesi,terbiyesi çox mürekkeb bir prosesdir ve bu prosesi bütün hecmi ile tesvir etmek,ifade etmek çox qeliz bir meseledir.istenilen halda,istenilen yaşda evladına göre cavabdehliyi,mesuliyyeti valideyin daşıyır,mühit yox,televizor yox!

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 17 Mart 03:3200

    şerhin başlanğıcında "anmalar" yox ammalar yazmalıydım sehv düşüb.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Бакы · 17 Mart 17:1810

    1918 cilde turkller olmasaydi ermeni dawnaqllar azerbaycan torpaqllarin zebt ellemiwdiller biz azeriller xezerin o tayinda turkmenistanin qara qum sehrasina kocurdmuwllar ozbek babayllara galdisa onllarcun ferg goymurlla ermeninen azeriye

    Cavab yaz
  • Anonim
    Бакы · 17 Mart 17:2110

    1918 cilde turkller olmasaydi ermeni dawnaqllar azerbaycan torpaqllarin zebt ellemiwdiller biz azeriller xezerin o tayinda turkmenistanin qara qum sehrasina kocurdmuwllar ozbek babayllara galdisa onllarcun ferg goymurlla ermeninen azeriye

    Cavab yaz
  • Anonim
    Бакы · 17 Mart 17:2710

    1918 cilde turkller olmasaydi ermeni dawnaqllar azerbaycan torpaqllarin zebt ellemiwdiller biz azeriller xezerin o tayinda turkmenistanin qara qum sehrasina kocurdmuwllar ozbek babayllara galdisa onllarcun ferg goymurlla ermeninen azeriye

    Cavab yaz
  • Anonim
    Бакы · 17 Mart 17:2910

    1918 cilde turkller olmasaydi ermeni dawnaqllar azerbaycan torpaqllarin zebt ellemiwdiller biz azeriller xezerin o tayinda turkmenistanin qara qum sehrasina kocurdmuwllar ozbek babayllara galdisa onllarcun ferg goymurlla ermeninen azeriye

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.