Seriallar

Atasından razılıq aldı, sevgilisinin evinə köçdü

18 Fevral 2016 23:46
22 Şərh     Baxış: 7 294

Aktrisa İdil Fırat aktyor sevgilisi Engin Öztürkün evinə köçüb.
 
Milli.Az axşam.az-a istinadən bildirir ki, sevgili olduqlarını uzun müddət gizlədən cütlüyün bu münasibəti İdilin atası Önder Fırat tərəfindən qəbul edilməmişdi. Yalnız Enginin İdili öz ailəsi ilə tanış etməsindən sonra aktrisanın atası buna razılıq vermişdi.
 
Ö.Fıratdan razılıq alan İdil bir müddət əvvəl isə sevgilisinin evinə köçüb. İdillə Enginin bu il evlənməyi düşündükləri, toyu isə Yunanıstanda etmək istədikləri deyilir.
Milli.Az

Şərh yaz:

22 Şərh:

  • Anonim
    Ramil · 19 Fevral 2016 01:5700

    heqiqeten uje sozun bitdiyi devr gelib..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hm · 19 Fevral 2016 02:0400

    Toydan evvel.naqara?

    Cavab yaz
  • Anonim
    BIR NEFERE · 19 Fevral 2016 02:3600

    YADDASIM SENI UNUTSADA,UREYIMIN DERINLIKLERINDE SEN VARSAN._____QEDIREM ARTIQ BUQEDER.BUNLARI KIME YAZDIGIMI BILDIRMEDIYIME GORE COX XOSBEXTEM. ELVIDA.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Niye varligini bildirmirsen? · 19 Fevral 2016 10:1900

      Belke o istemir sen gedesen?

      Cavab yaz
    • Anonim
      FIDAN · 19 Fevral 2016 10:3000

      BIR NEFERE NIKI! Bilmirem xanimsan yoxsa Bey... Amma mence getme qal ve varligini bildir o sevdiyin insana. Bu qeder zeif olma sonadek mubarize aparki o xosbextliye cata bilesen! Oz adini demek istemirsense ele bir isare verki o istediyin insan seni tanisin! Yari yoldan qayitma mence mubarize apar...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Men · 19 Fevral 2016 10:4600

      Menje xanimdi bunu yazan.kime yazib deye bilmerem yaaaa

      Cavab yaz
      • Anonim
        ola biler · 19 Fevral 2016 11:1500

        korektor yazir ekber kimi gya q yazir catdirsin ona yazdigini

        Cavab yaz
        • Anonim
          Corrector olsa · 19 Fevral 2016 11:1800

          gizlin sehifede deye bilerde hemde bu deyir gedirem. corrector ekber burdadilar

          Cavab yaz
          • Anonim
            ody · 19 Fevral 2016 11:4400

            korektor dunen 00/03 de yazib celikin oglu sehfesine baxin 00/04 de ekberle sagollasib cixib burdan

            Cavab yaz
            • Anonim
              Yooox · 19 Fevral 2016 11:4900

              Corrector bu gun yazar yeqin. Bu kimdise mence oglandi. Bu nik nece defem yazib cirrector burda olandada yazib

          • Anonim
            Maa ele gelir · 19 Fevral 2016 11:4700

            Bu kumdise ekbere yazub.Q herfni bir siqnal kimi yazibki,bildirsin ona yazdigini

            Cavab yaz
            • Anonim
              kongdu · 19 Fevral 2016 11:5300

              100%

    • Anonim
      ekberdi · 19 Fevral 2016 11:0900

      korektora yazib

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ekber deyil · 19 Fevral 2016 11:1400

        mence kimdirse burda yazmir.

        Cavab yaz
    • Anonim
      kongdu · 19 Fevral 2016 11:4500

      kinge yazib

      Cavab yaz
      • Anonim
        mence · 19 Fevral 2016 13:4300

        Nunkadı Raula yazıb.

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 19 Fevral 2016 13:5100

      Necə sevmisən ki,kimə yazdığını bildirmədiyin üçün özünü xoşbəxt sayırsan?Deyəsən xoşbəxtlik meyarları istiqamətin dəyişib.Adam sevdiyini bildirər,sonra onu əldə etmək üçün mübarizə aparıb qalib gələr və ən nəhayət qarşılıq aldıqdan sonra özün xoşbəxt hiss edər...Sənsə çox gizli adamsan.Xanımsansa,bəlkə də başa düşmək olar səni.Bəysənsə,onda incimə,bir az qətiyyətsizlik edirsən.Hər kimsənsə uğurlar.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Nigar · 19 Fevral 2016 15:4400

        qiz uwagidi qormursen qorxa qorxa yazib

        Cavab yaz
  • Anonim
    bahoooo.... · 19 Fevral 2016 03:3700

    Ne muasir papawadi...)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    sozum 11^44 de · 19 Fevral 2016 13:0200

    ayib deyilmi size,insanlarin esebleriyle oynayirsiz?kim ne yazir ozu biler,sizdenmi sorusacaqlar yoxsa sizin yaninizdami yazacaqlar!fidan, esranur,ekber ve corrector. burda en yaxsi insanlardi,niye onlarin hisleri ile oyanyirsiz axi?kimin adini yazmadim,uzur isteyirem.niye bir seyi bilmirsizki,burdada olmasa heyatda,etdikleriniz qarsiniza cixcaq!Onuzda deyilenler size tesir etmeyecek.birazxda olsa oturun fikirlesin ki,duz elemirsiniz.seyfeleri gezmiyin yaxsi hal deyil.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Corrector · 19 Fevral 2016 17:4500

      13:02, chox sag olun. Minnetdaram. Bilmedim kimsiniz, amma butun qelbimle teshekkur edirem. Ne yaxshi ki sizin kimi insanlar da var bu saytda.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonimmm · 19 Fevral 2016 23:5300

    Xahiş elirem bir insan kimi vicdaniniz varsa Correctora pis hecne yazmayin axi hamimiz insaniq siz onu beyenmeye bilersiz amma tehqir etmek ixtiyariniz yoxdu.ona yazilan menfi sozler mene cox pis tesir edir.onun kimi insan cox azalib her kendde 1.2 ya ola ya yox((((onu cox isteyirem birde xahişşşş ona nese yazanda ozbacinizi duşunun baciniz yoxdusa ananizi duşunun daha bilmedim ne yazimki agila gelesiz.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ