"Toyoda Avtomatik Təzgahları"nın yaradıcısı və "Toyota Motors"ın CEO-su (baş icraçı direktoru) Sakichi Toyodanın oğlu olan Kiichiri Toyoda iyunun 11-i 1984-cü ildə Yaponiyanın Aichi Prefecture şəhərində anadan olub.
Onun atası Sakichi Toyoda və anası Tam, ailə "Tekstil Toxuma Dəzgahları Fabriki" sahəsində biznes qurub və bu biznes müasir zamandakı beynəlxalq manufaktura dəzgahları olan şirkət sayılıb.
O, "Takashimaya" mağazalar şəbəkəsinin ortaq yaradıcısı olan Hatajo Shinshichinin qızı Lida ilə evlənməyi planlaşdırıb. Amma II Dünya Müharibəsinin başlaması, həm ailəyə, həm də onun biznesinə təsir edib. Belə ki, müharibə ilə bağlı olaraq uşaqlarının təhsili vətəndaş basqıları ilə gecikdirilib və onun yeganə işi yapon ordusu üçün yük maşını istehsal etmək olub. Bu, imperatorluq tərəfindən ailə qarşısında qoyulan məcburiyyət idi.
Milli.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, "Toyoda Avtomatik Dəzgah Maşınları" mühəndislik manufakturası şirkəti olub və əsası 1926-cı ildə Sakichi Toyoda tərəfindən qoyulub. O, eyni zamanda "Toyota Sənayeləri Korporasiyası"nın qurucusudur.
Kiichiro, Tokio universitetində mühəndislik oxuyub, sonra İngiltərəyə səyahət edib, orada "Platt brothers and Company"də işləyib. Həmin şirkət o dövr üçün qabaqcıl tekstil maşınqayırması sahəsində öndə gedən şirkət hesab olunub. O, daha sonra ABŞ-a gələrək burada Amerikan manufaktura texnikalarını öyrənib. Yaponiyaya qayıtdıqdan sonra atasının "Toyoda Sənaye Korporasiyasi"nda dəzgahqayırma biznesində işləməyə başlayıb. Həmin dövrdə biznesmen darama cihazını patentləşdirməyi bacarıb. O, avtomatlaşdırma işlərinə idxal olunan motosikletin sökülməsi və yenidən yığılması ilə başlayıb. Qısa müddətdən sonra isə o başa düşürdü ki, əslində kömürlə işləyən mühərrik yaratmaq mümkün ola bilər.
Atasının ölümündən sonra o, "Toyoda" sənayesinin yeni başçısı, övladlığa götürülmüş qardaşı Risaburo Toyodanı avtomatlaşdırma araşdırması üçün maliyyə ayırmağa razı salıb.
Kiichiro Toyoda yeni "Chevrolet" alıb. Daha sonra isə Yaponiyanın ən yaxşı mühəndislərini avtomobilin bir qismini sökmək və yenidən yığmaq üçün gətirib. 1934-cü ilə Toyoda və onun komandası ilk benzin mühərrikini hazırlamağa nail olub.
Səhmdarlar yeni diviziyanı tam şəkildə maliyyələşdirməyə razı oldu. 1935-ci ildə Toyoda ilk avtomobilin prototipini hazırlayıb və onlar Yaponiyanın "Ford" və "Chevy" hissələri ilə "Model A1" adlı modellərin tikintisi üçün "Chrysler" bədənində birləşdirib. Əfsanəyə görə, Kiichiro Toyoda, atasının məzarlığına prototipini apararaq həyata keçirdiyi işləri göstərib.
"Toyoda" 1935-ci ilin iyul ayından etibarən nəqliyyat vasitələri istehsal etməyə başlayıb. 1936-cı ildə "Toyota"nın yeni adının tələffüzünün daha asan olduğuna inandığını yazıb. (adı İngilis dilində, Toyoda qaldı).
Avtomatik bölmə daha çox uğur qazanır və 1937-ci ildə Toyoda şirkətinin vitse-prezidenti kimi o, şirkətin adını dəyişdirərək, "Toyota Motor Corporation" kimi işə salmışdır. Kiichiro 1941-ci ildə prezident olub, amma 1950-ci ildə Yaponiyanın müharibədən sonrakı dövrdə şirkət iflas edib və biznesmen "Toyota Motor Korporasiyası"nda kütləvi işdən çıxarılma elan edib. Bu hadisədən sonra işçilər tətil elan ediblər. Baş verən tətilin qarşısını almaq üçün Toyoda və digər yüksək vəzifəli rəhbərlər istefa verib. Bundan iki il sonra isə Toyoda vəfat edib.
Böyük tarixə malik olan firma bu gün dünyada ən böyük və çox yaxşı tanınan avtomobil istehsalçısıdır. Şirkətdə hazırda 340 000-dən çox işçi çalışır. Kompaniya demək olar ki, hər qitədəki fabriklərində avtomobil istehsal edir. Avtomobil və yük maşınları 160-dan çox ölkə və bölgəyə satılır.
2009-cu ildən bu yana isə Toyoto firmasının Yaponiya üzrə prezidenti və baş icraçı direktoru Akio Toyodadır. O, Kiichiro Toyodanın nəvəsidir. Biznesmen şirkətdəki fəaliyyətinə hələ 1984-cü ildən başlayıb. Amerika və Yaponiyada ali təhsil alıb.
Milli.Az