Qadınlar arasında döş xərçənginə qarşı başlanan kampaniya bu dəfə fərqli şəkildə keçiriləcək.
Milli.Az anspress-ə istinadən xəbər verir ki, xəstəliyə qarşı diqqətli olmaq üçün 2012-ci ildə "Facebook" və "Tvitter"də keçirilən meyvəli kampaniya bu dəfə "WhatsApp" vasitəsi ilə ediləcək.
Qadınlar "WhatsApp"da vəziyyətlərinə uyğun meyvə adları və ya şəkillərini qoyacaq.
Kampaniyada
Ananas: Subay, Moruq: Qərarsız, Alma: Dul, Albalı: Tanışı var Banan: Evli Avokado: tərəf müqabilim var, Çiyələk: özünə uyğun doğru seçimi edə bilmir, Limon: subay olmaq istəyir, Üzüm: istənilən biri ilə evlənmək istəyir anlamı verəcək.