Smartfonlar dünyanı necə kiçildir? - ARAŞDIRMA
28 May 2013 21:55
Mobil ödəniş - nağd, kart və ya smartfonla?
Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, Afrika mobil ödənişdən istifadəyə görə lider region sayılır. Səyyar rabitə şəbəkələri az inkişaf edib və qitənin bir milyard sakini mobil telefonlardan istifadəyə aludə olub və əksəriyyət ondan maliyyə əməliyyatları zamanı istifadə edirlər.
Mobil ödəniş texnologiyaları daha da yüksək inkişaf səviyyəsinə qədəm qoyur. MasterCard bu il MasterPass adlanan yeni rəqəmli ödəniş sisteminin inkişaf etdirməyi planlaşdırır. Adıçəkilən sistem müxtəlif qurğularda, həmçinin smartfonlarda işləyəcək. Müştərilərin bank və fərdi məlumatları şəbəkədə təhlükəsiz buludda saxlanılır və buna görə də mağaza və ya internet üzərindən həyata keçirilmiş alış-verişlərin ödənişi üçün həmişə əlçatandır. NFC texnologiyası ilə təchiz edilmiş smartfonu xüsusi oxuyan qurğuya yaxınlaşdırmaqla da ödənişi həyata keçirmək mümkündür.
Bank və mağazalar öz müştərilərinə MasterPass sistemi ilə əlaqələndirilmiş rəqəmli pul kisələri təqdim edə biləcək və onlar kredit və debet kartlarından informasiyanı qəbul edəcəklər. Bu, Samsungun mobil telefonlarına Visa - Visa payWave kontaktsız ödəniş sisteminin ilkin yüklənməsini nəzərdə tutur.
Visa və Samsung şirkətləri arasında imzalanmış sazişə uyğun olaraq, Cənubi Koreya şirkətinin yeni nəsil mobil qurğuları Visa ödəniş sisteminin texnologiyası ilə təchiz ediləcək.
Banklar ödəniş hesabı haqqında məlumatı Samsung şirkətinin qurğularına inteqrasiya edilmiş təhlükəsiz mikroprosessora ötürə biləcəklər. Bank məlumatlarının təhlükəsizliyi Visa və Samsung şirkətləri tərəfindən tətbiq edilmiş təhlükəsiz sistemlərə əsaslanacaq.
ABI Research analitik şirkətinin proqnozuna əsasən, 2017-ci ildə NFC texnologiyası ilə təchiz edilmiş 1,95 milyard qurğu tədarük ediləcək və Visa ümid edir ki, Samsung şirkəti ilə imzalanmış saziş mobil ödənişlərin populyarlığını xeyli sürətləndirəcək.
Xərclərin azaldılması
Müştəriləri cəlb etmək onların cibinə görə qurğu təqdim etmək deməkdir. Buna görə istehsalçıların qarşısında duran əsas məsələlərdən biri uyğun qiymətdir.
Huawei şirkəti Microsoft şirkətinin Windows Phone əməliyyat sistemi (ƏS) ilə təchiz edilmiş 4 düymlük ekrana malik və Afrika üçün nəzərdə tutulmuş 4Afrika smartfonunun satışlarına başlayıb.
Proqram nəhənginin məlumatına əsasən, 4Afrika smartfonu 200 ABŞ dollarından aşağı qiymətə satılır və artıq onu Anqola, Misir, Kot-d'İvuar, Keniya, Mərakeş, Nigeriya və Cənubi Afrikada satın almaq mümkündür. Nokia, həmçinin aşağı qiymətlə alıcıları cəlb etməyə çalışır. Finlandiya şirkəti Windows Phone ƏS ilə işləyən iki smartfon təqdim edib. Lumia 520 smartfonunun qiyməti vergi tutulmadan 139 avro, Lumia 720 isə 249 avro təşkil edəcək. Eyni zamanda Nokia, həmçinin 15 dollarlıq Nokia105 mobil telefonunu təklif edib.
Eyni zamanda Huawei və ZTE şirkətləri təxminən 100 ABŞ dollar qiymətinə sensor ekranlar, sürət prosessorları və daha keyfiyyətli kameralar təklif edərək bazar paylarını artırırlar. Huawei iddia edir ki, onun 399 avroluq Ascend P2 modeli bazarda ən sürətli smartfondur. Sözügedən modelin qalınlığı cəmisi 8,4 millimetrdir və o, 150 Mbit/s-ə qədər sürət təmin edə bilər, yəni 2 saatlıq yüksək keyfiyyətli filmi 5 dəqiqə ərzində yükləmək mümkündür.
Əl çantaları üçün telefonlar və cib planşetləri?
Smartfonların sayı getdikcə çoxalır, planşetlərin ölçüləri isə kiçilir. Hazırda ən yeni planşetlərin bəziləri, həmçinin telefon kimi istifadə edilir.
Ümumdünya Mobil Konqresində təqdim edilmiş Huawei şirkətinin 6 düymlük ekranla təchiz edilmiş Ascend Mate modeli ölçüsünə görə ən böyük smartfon elan edilib. ZTE şirkətinin 5.7 düymlü ekranla təchiz edilmiş Grand Memo smartfonu ölçüsünə görə ikinci olub.
Sözügedən telefonları əldə saxlamaq narahatdır və onları cibə salmaq çətindir, lakin əl çantasına asanlıqla yerləşirlər. Buna görə də bu telefonlara qadınlar daha çox üstünlük verir. Deloitte şirkətinin proqnozuna əsasən, bu il smartfon tədarüklərinin həcmi bir milyarda çatacaq.
Həm ölçü, həm də funksionallığına görə smartfon və planşetlər arasında sərhədlərin itməsi jurnalistləri fablet terminini düşünməyə vadar edib. Bu termin ölçülərinə görə böyük smartfonlardan kiçik planşetlərə qədər yeni qurğuları əhatə edir.
Mobil reklam
Mobil qurğular satınalma, bank əməliyyatlarında getdikcə daha çox istifadə edilir. Nəticədə mobil reklamlara üstünlük verilir. İstifadəçiləri məhsul və ya xidmətlər haqqında xəbərdar etmək üçün qısa mətn mesajları artıq geridə qalır. Hazırda mobil qurğu sahiblərinə interaktiv video vasitəsilə müraciət edirlər.
Elan verənləri böyük ölçülü ekranlar daha çox cəlb edir. Bu nöqteyi-nəzərdən smartfonlar planşetlərə uduzur. Deloitte şirkətinin proqnozuna əsasən, 2013-cü ildə planşetlərdə nümayiş etdirilmiş reklamdan əldə olunun gəlirin həcmi 4,9 milyard, smartfonlarda isə təxminən 3,4 milyard ABŞ dolları təşkil edəcək.
Ümumdünya Mobil Konqresində qeydə alınmış tendensiyaya əsasən, mobil rabitə bazarı sürətlə inkişaf edir. Kəskin rəqabət mövcuddur və oyunçulardan kimin qələbə qazanacağını izləmək maraqlıdır.
Milli.Az