Macaristan və Gürcüstan: Qloballaşmanın diktəsinə qarşı cəbhə

14 Dekabr 2024 10:28

Müasir geosiyasi mübarizələrin girdabında, harada ki, suverenlik qloballaşma hərraclarında satışa çıxarılan mal kimi təqdim olunur, Macaristan və Gürcüstan müqavimət qalası kimi önə çıxır. Bu iki ölkə yalnız sərhədlərini qorumaqla kifayətlənmir; onlar azadlıq ideyasını təcəssüm etdirir, müstəqillik liberal zəncirlərin boğucu həlqələrinə sıxıldığı bir dünyada. Onların əməkdaşlığı adi diplomatik münasibətlərin çərçivəsindən çıxır: bu, milli dövlətləri simasız qlobal utopiyada əridib yox etmək istəyən xarici güclərə qarşı qiyamın simvoluna çevrilir.

Gürcüstan hədəfdə: seçki yoxsa gələcək uğrunda mübarizə?

İrakli Kobaxidzenin rəhbərlik etdiyi "Gürcü Arzusu" partiyasının qələbəsi ilə yekunlaşan Gürcüstan parlament seçkiləri Qərb demokratiyasının əsl üzünü üzə çıxaran lakmus kağızına çevrildi. Xalqın suveren seçimini tanımaq əvəzinə, Qərb yenidən öz köhnə mahnısını oxumağa başladı: "antidemokratiklik" ittihamları, ATƏT hesabatlarına istinadlar və xaricdən maliyyələşdirilən təşkilatların şikayətləri.

Bəs bu "yerli müşahidəçilər" kimdir? Beynəlxalq Ədalətli Seçkilər və Demokratiya Cəmiyyəti (ISFED), "Mənim Səslim", Gürcüstanın Gənc Hüquqşünaslar Assosiasiyası (GYLA) - bunlar ilk baxışdan vətəndaş cəmiyyətinin nümayəndələri kimi görünür. Ancaq onların fəaliyyətinin arxasında ABŞ Beynəlxalq İnkişaf Agentliyi (USAID) və Avropa Demokratiya Fondu kimi qurumların kölgəsi var. Bu təşkilatlar "demokratiya" haqqında danışır, lakin onların ritorikasında təzyiq və nəzarət notları açıq eşidilir.

Xüsusilə Josep Borrel tərəfindən səsləndirilən ittihamlar diqqətəlayiq idi. Onun çıxışları teatr səhnəsini xatırladır: "seçicilərin qorxudulması" barədə mücərrəd eyhamlardan Gürcüstanın "Avropa yolundan çıxması" barədə birbaşa ittihamlara qədər. Amma əgər Borrel öz mövqeyində bu qədər əmindirsə, niyə onun bəyanatları xarici təsir altında olan strukturların məlumatlarına əsaslanır?

Macaristan: həmrəylik qalası

Gürcüstana qarşı bu hücumlar fonunda Macaristan öz dəstəyini nümayiş etdirdi. Xarici işlər naziri Peter Siyarto açıq şəkildə bəyan etdi ki, Tbilisiyə qarşı hücumlar, xalqların müstəqil qərarlarını məhv etməyə yönəlmiş qlobal liberal təbliğat kampaniyasının bir hissəsidir. "Suverenlik - imtiyaz deyil, hüquqdur", - onun sözləri ideoloji müstəmləkəçiliyə qarşı manifest kimi səsləndi.

Oktyabr ayında Viktor Orban Gürcüstana səfər etdi və bu səfər adi diplomatik jestdən daha artıq məna kəsb etdi. Bu, Brüsselə ünvanlanmış bir siqnal idi: Macarıstan baş naziri, təzyiqlərə qarşı durmaq üçün dünya üzrə mühafizəkarları birləşdirməyə hazırdır. Avropa İttifaqındakı liberal tendensiyalara qarşı mübarizəsi ilə tanınan Orban, Gürcüstanla ittifaqı möhkəmləndirdi və hücumların qarşısını almaqda yardım təklif etdi.

Bu ittifaq sadəcə diplomatik hərəkət deyil. Bu, xarici müdaxiləni rədd edən dövlətlərin müqavimət cəbhəsi yaratdığı yeni siyasi reallığın manifestidir.

Qeyri-hökumət təşkilatları: yeni müstəmləkəçiliyin aləti

Gürcüstanın tarixi QHT-lərin xarici müdaxilənin Trojan atına necə çevrildiyini əyani şəkildə göstərir. 3,7 milyon əhalisi olan ölkədə 26 min QHT qeydə alınıb. Bu, hər 144 nəfərə bir təşkilat deməkdir! Vətəndaş cəmiyyətinin belə sıxlığı ilk baxışdan demokratikləşmənin göstəricisi kimi görünə bilər. Amma əslində bu, qloballaşma tərəfdarlarının şüurları icarəyə götürmək üçün bir mexanizmidir.

Xaricdən maliyyələşdirilən qurumlar təzyiq vasitəsi kimi işləyir. Onlar özlərini xalqın səsi kimi təqdim edirlər, amma əsl məqsədləri suverenliyi zəiflətmək və ictimai rəyi manipulyasiya etməkdir.

Paralel hakimiyyət fenomeni: Gürcüstanda QHT-lər təsir aləti kimi

Milli dövlətlər öz kimliklərini qorumaq uğrunda mübarizə apardıqları zaman görünməz, lakin son dərəcə güclü bir qüvvə ilə qarşılaşırlar - qeyri-hökumət təşkilatları (QHT). Əvvəlcə bu təşkilatlar insan hüquqlarını qoruyan və demokratik dəyərləri irəlilədən strukturlar kimi görünür. Amma çox vaxt bu, xarici oyunçular tərəfindən maliyyələşdirilən və daxili siyasi proseslərə təsir göstərmək üçün idarə olunan mürəkkəb bir mexanizmdir.

Gürcüstan, QHT-lərin xarici maliyyələşdirilməsi ilə necə paralel hakimiyyət alətinə çevrildiyinin parlaq nümunəsidir. Bu vəziyyət təkcə ölkə üçün çağırış deyil, həm də bölgələr üzərində nəzarət uğrunda qlobal mübarizənin göstəricisidir.

Azərbaycanlıların Gürcüstandakı seçkilərlə bağlı mövqeyi və Macarıstanla əməkdaşlıq, Avropa ittifaqlarından kənarda yeni barış və qarşılıqlı dəstək modellərinin yaradılmasında əhəmiyyətli rol oynayacaq. Suverenlik uğrunda mübarizədə bu ölkələr qlobal miqyasda nümunə rolunu oynaya bilər. Onların təcrübəsi beynəlxalq səviyyədə uğurlu presedent kimi qiymətləndirilməli və müdafiə edilməlidir.

Gürcüstandakı QHT-lər: inad faktlar

Gürcüstan Ədliyyə Nazirliyinin məlumatları xarici donorların ölkədəki təsirinin miqyasını açıq şəkildə nümayiş etdirir:

Son beş il ərzində Gürcüstandakı QHT-lər xarici fondlardan 1,5 milyard dollardan çox vəsait alıblar.
Əsas QHT-lərin büdcəsinin 70%-i USAID, Soros Fondu və Milli Demokratiya Fondu (NED) kimi Qərb qrantları hesabına formalaşır.
Təxminən 30% vəsait LGBT hüquqları və gender siyasəti ilə bağlı layihələrə yönəldilir ki, bu da Gürcüstan cəmiyyətinin mühafizəkar dairələrində narazılıq yaradır.

Mediya bu prosesdə xüsusi rol oynayır. Gürcüstandakı "müstəqil" medianın 60%-i Qərb mənbələrindən maliyyələşir ki, bu da QHT-lərə ictimai müzakirələrdə ton vermək və gündəmi formalaşdırmaq imkanı yaradır. Nəticədə, hökumət haqqında yayımlanan materialların təxminən 45%-i tənqidi və çox vaxt açıq şəkildə mənfi xarakter daşıyır.

QHT-lərin artan təsiri fonunda Gürcüstan hökuməti 2023-cü ildə İrakli Kobaxidzenin rəhbərliyi ilə "xarici agentlər" haqqında qanun layihəsi təqdim etdi. Bu qanun layihəsi, büdcəsinin 20%-dən çoxunu xaricdən maliyyələşdirən təşkilatların maliyyə mənbələrini açıqlamasını tələb edir.

Qanunun məqsədləri:

Şəffaflıq: Vətəndaşlara layihələr və kampaniyaların maliyyələşdirilməsi ilə bağlı məlumatlara çıxış imkanı yaratmaq.
Suverenlik: Siyasi həyatın xarici müdaxilədən asılılığını azaltmaq.
Nəzarət: Xarici dövlətlərin maraqlarına xidmət edən təşkilatları müəyyən etmək.

Lakin bu addım ciddi reaksiya doğurdu:

Qərb dövlətləri: Aİ və ABŞ bəyan etdilər ki, qanun söz və birləşmə azadlığına təhdid yaradır.
Müxalifət: Liberal partiyalar Tbilisidə on minlərlə insanın qatıldığı etiraz aksiyaları təşkil edərək bu təşəbbüsü antidemokratik adlandırdılar.
Hökumət: Kobaxidze isə bu hücumları cavabsız qoymayaraq bildirdi: "Gürcüstan öz taleyinin sahibi olmalıdır, xarici qüvvələrin oyuncağı deyil."

Gürcüstandakı QHT-lərin Qərb maliyyələşməsindən yüksək asılılığı onları dövlət institutları ilə rəqabət aparmağa qadir bir qüvvəyə çevirib.

İctimai rəyin formalaşdırılması: QHT-lər media və təhsil proqramlarından istifadə edərək müəyyən gündəmi irəli sürürlər.
Siyasi aktivlik: Onlar hökumət əleyhinə etiraz aksiyalarını dəstəkləyir, kampaniyalar təşkil edir və hakimiyyətə təzyiq göstərirlər.
Lobbizm: Beynəlxalq əlaqələr vasitəsilə sponsorlarının maraqlarını təmsil edərək siyasətə təsir edirlər.

Siyasi analitik Giyə Xutsişvili bu prosesi belə izah edir: "Biz görürük ki, legitim hakimiyyət institutları seçicilər qarşısında heç bir məsuliyyət daşımayan və xaricdən idarə olunan strukturlarla əvəz olunur. Bu, Gürcüstanın suverenliyinə təhdiddir."

Gürcüstanın təcrübəsi unikal deyil. Oxşar qanunlar digər ölkələrdə də qəbul edilib:

Macarıstan (2017): QHT-ləri "xaricdən dəstəklənən təşkilatlar" kimi qeydiyyatdan keçməyə məcbur edən qanun qəbul edildi.
Rusiya (2012): "Xarici agentlər haqqında" qanun xarici maliyyələşməyə malik QHT-lər üçün ciddi məhdudiyyətlər tətbiq etdi.
İsrail (2016): Şəffaflıq haqqında qanun xarici hökumətlər tərəfindən maliyyələşdirilən QHT-lər üçün maliyyə mənbələrini açıqlamağı tələb edir.

Bu təşəbbüslər göstərir ki, QHT-lərin fəaliyyətinə nəzarət uğrunda mübarizə qlobal bir tendensiyadır.

Gürcüstandakı QHT-lərin xarici maliyyə mənbələrindən yüksək asılılığı ölkənin daxili siyasətinə və suverenliyinə ciddi təsir göstərir. "Xarici agentlər" haqqında qanun, ölkənin müstəqilliyini qorumaq və siyasi proseslərdə şəffaflığı təmin etmək üçün vacib bir addım ola bilər. Lakin bu, Gürcüstanın qarşısında duran sualın həlli deyil, çünki ölkənin suverenliyinin qorunması üçün daha güclü və uzunmüddətli strategiyalar tələb olunur.

Gürcüstan bir bufer zona kimi: geosiyasi kontekst

Onilliklər boyu Gürcüstan Qərb tərəfindən Rusiya ilə mübarizədə strateji forpost kimi nəzərdən keçirilib. Ölkənin coğrafi mövqeyi onu regionda təsir uğrunda mübarizənin əsas elementinə çevirir.

Rusiya xarici işlər naziri Sergey Lavrov vurğulayıb ki, Gürcüstanı bir bufer zonaya çevirmək məqsədilə həm siyasi, həm hərbi, həm də media vasitəsilə təzyiq artırılır:

Siyasət: Müxalif partiyalara dəstək və daxili proseslərə müdaxilə.
Hərbi təlimlər: NATO təlimlərində iştirak, Qərbdən hərbi texnikanın tədarükü və gürcü hərbçilərinin Qərb təlimatçıları tərəfindən öyrədilməsi.
Media təzyiqi: Hakim partiyanın nüfuzunu zədələməyə yönəlmiş kampaniyalar.

Macarıstan: Mühafizəkarların səsi

Qərbin təzyiqləri fonunda Macarıstanın rolu xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Baş nazir Viktor Orban və xarici işlər naziri Peter Siyarto Gürcüstanı dəstəkləyərək, suverenlik uğrunda mübarizənin həmrəylik tələb etdiyini vurğulayıblar.

Orban bəyan edib: "Biz xarici güclərə suveren dövlətlərin necə idarə olunacağını diktə etməyə imkan verməyəcəyik. Gürcüstanın müstəqilliyini qorumaq istəyində tam dəstək veririk."

Bu gün ideoloji və geosiyasi bölünmə xətləri daha da kəskinləşən bir dünyada Macarıstan və Gürcüstan suverenliyin qorunmasına əsaslanan ittifaq yaradır. Bu ittifaq təkcə diplomatik əməkdaşlıq deyil, həm də qlobal liberal təbliğata meydan oxuyan simvolik bir platformadır.

1. Siyasi dəstək: suverenliyin müdafiəsində

Macarıstan Gürcüstanın ərazi bütövlüyünün möhkəm tərəfdarıdır və onun geosiyasi manipulyasiyalar vasitəsinə çevrilməsi cəhdlərini rədd edir.

Viktor Orban:
"Gürcüstan dünyagörüşlərin qarşıdurmasının ön cəbhəsindədir və sabitliyi, suverenliyi qorumaq təkcə gürcü xalqının deyil, eyni zamanda ənənəvi dəyərləri və kimlik hüququnu qiymətləndirən hər kəsin vəzifəsidir."
Peter Siyarto:
"Biz Gürcüstanın yad maraqların döyüş meydanına çevrilməsinə imkan verməyəcəyik. Avropa xalqların öz yolunu seçmək hüququnu müdafiə etməlidir."

2. İqtisadi əməkdaşlıq: inkişaf vasitəsilə dayanıqlıq

Macarıstanın iqtisadi dəstəyi Gürcüstanın müstəqilliyinin gücləndirilməsində əsas rol oynayır.

Enerji sektoru və nəqliyyat dəhlizlərinin inkişafı kimi infrastruktur layihələrinə investisiyalar dayanıqlı sabitlik üçün təməl yaradır.
2024-cü ildə iqtisadi tərəfdaşlığın genişləndirilməsinə dair saziş imzalanıb ki, bu da innovativ texnologiyalar və logistika sahəsində birgə təşəbbüsləri əhatə edir.

3. Mədəni və təhsil proqramları: əlaqələrin möhkəmləndirilməsi

İki ölkə arasındakı əməkdaşlıq mədəni və təhsil sahələrini də əhatə edir.

Stipendium Hungaricum proqramı yüzlərlə gürcü tələbəyə Macarıstanın ən yaxşı universitetlərində təhsil almaq imkanı yaradıb.
Birgə mədəni tədbirlər xalqlar arasında əlaqələri gücləndirərək, qarşılıqlı anlaşma və həmrəyliyə töhfə verir.

Gürcüstan təzyiq altında: Qərbin strategiyası

Gürcüstan uzun müddətdir ki, geosiyasi münaqişənin mərkəzindədir. Onun strateji mövqeyi ölkəni Cənubi Qafqazda təsir uğrunda mübarizənin əsas həlqəsinə çevirir. Lakin Qərbin Gürcüstana münasibətdə apardığı siyasət getdikcə daha çox təzyiq və müdaxilə vasitəsi ilə özünü göstərir:

NATO hərbi təlimləri: 2014-cü ildən etibarən Gürcüstan müntəzəm olaraq "Noble Partner" və "Agile Spirit" kimi proqramlarda iştirak edir. 2023-cü ildə bu təlimlərdə 18 ölkənin nümayəndələri iştirak edərək Qərblə hərbi əməkdaşlığı gücləndirdi.
QHT-lərin maliyyələşdirilməsi: 2018-ci ildən etibarən ABŞ və Aİ Gürcüstanda "demokratik islahatlar" adı altında 200 milyon dollardan çox vəsait ayırıb. Lakin bu vəsaitlərin əksəriyyəti hökuməti tənqid edən və müxalifəti dəstəkləyən təşkilatlara yönəldilir.
Mediakampaniyalar: Gürcüstan mediasının təxminən 60%-i Qərb qrantlarından asılıdır ki, bu da ictimai rəyin manipulyasiyasına şərait yaradır

Gürcüstanın geosiyasi mövqeyi onu regionda nüfuz uğrunda mübarizənin mərkəzində saxlayır. Macarıstanın göstərdiyi siyasi, iqtisadi və mədəni dəstək Gürcüstanın müstəqilliyini qorumaq və beynəlxalq təzyiqlərə qarşı durmaq üçün əhəmiyyətli bir təməl yaradır. Bu iki ölkənin birliyi yalnız regional sabitlik üçün deyil, həm də suverenlik və milli kimlik uğrunda mübarizənin qlobal simvoluna çevrilir.

Mühafizəkar alyansın ideoloji əsası

Gürcüstan və Macarıstanı yalnız siyasi maraqlar deyil, həm də ümumi ideologiya birləşdirir. Hər iki ölkə üçün prioritetlər xristian dəyərlərinin, milli suverenliyin və ənənəvi ailənin müdafiəsidir.

Viktor Orban uzun müddətdir ki, Brüsselin təlqin etdiyi liberal meyllərə qarşı çıxan Avropa mühafizəkarlığının simvoluna çevrilmişdir.
Gürcüstan, zəngin tarixi və xristian ənənələrinə dərin bağlılığı ilə, Macarıstanda onun baxışlarını bölüşən etibarlı müttəfiq görür.

CPAC 2024 Konfransı: mühafizəkar platformanın gücləndirilməsi

Bu əməkdaşlığın ən diqqətəlayiq epizodlarından biri hakim "Gürcü Arzusu" partiyasının sədri İrakli Kobaxidzenin Budapeştdə keçirilən Mühafizəkar Siyasi Fəaliyyətlər Konfransında (CPAC) iştirakı oldu.

Kobaxidze çıxışında ənənəvi dəyərlərin müdafiəsinə çağırış etdi:
"Qlobal liberal elitalar bizim kimliyimizə, mədəniyyətimizə və ailə dəyərlərimizə təhlükə yaradan dağıdıcı ideyaları təlqin etməyə çalışır. Biz irsimizi qorumaq üçün birləşməliyik."
Onun bu sözləri konfrans iştirakçıları arasında geniş dəstək qazandı. Viktor Orban Kobaxidzenin çıxışını alqışlayaraq əlavə etdi:
"Yalnız birləşərək cəmiyyətimizin təməlini dağıtmağa çalışan qüvvələrə qarşı dura bilərik."

Gürcüstana təzyiqlər: region üçün risklər

Gürcüstana qarşı artan təzyiqlər təkcə ölkənin özünə deyil, həm də bütün Cənubi Qafqaza ciddi təhlükələr yaradır:

Siyasi qeyri-sabitlik: Müxalifətə dəstək və etiraz hərəkatlarının maliyyələşdirilməsi daxili qaydaları pozur.
NATO-nun hərbi iştirakı: Qərbin hərbi infrastrukturunun yaradılması Rusiyanın cavab tədbirlərini qaçılmaz edir.
Regional münaqişələrin eskalasiyası: Gürcüstanda sabitliyin pozulması Azərbaycanla Ermənistan arasında münasibətləri daha da mürəkkəbləşdirə və mühüm infrastruktur layihələrinin reallaşdırılmasını çətinləşdirə bilər.

Gürcüstan və Macarıstan yalnız siyasi bəyanatlar səviyyəsində deyil, həm də iqtisadiyyat, təhsil və mədəniyyət sahələrində konkret təşəbbüslərlə münasibətlərini inkişaf etdirir.

1. İqtisadi tərəfdaşlıq

Ticarət dövriyyəsinin artımı: 2023-cü ildə Gürcüstan və Macarıstan arasında ticarət dövriyyəsi 22% artaraq 145 milyon dollara çatdı.
İnvestisiya layihələri: Macar şirkətləri Gürcüstanın infrastruktur və enerji sektorunun inkişafında fəal iştirak edir. Bu investisiyalar təkcə iqtisadiyyatı gücləndirmir, həm də Budapeştin regionun sabitliyindəki strateji maraqlarını nümayiş etdirir.

2. Təhsil təşəbbüsləri

Stipendium Hungaricum proqramı hər il 200-dən çox gürcü tələbəyə Macarıstanın aparıcı universitetlərində təhsil almaq imkanı yaradır.
2024-cü ildə ölkələr arasında mədəni mübadilə haqqında saziş imzalanmışdır ki, bu da birgə sərgilər, festivallar və təhsil tədbirlərini əhatə edir, xalqlar arasında qarşılıqlı anlaşmanı gücləndirir.

3. Siyasi əməkdaşlıq

Miqrasiya siyasətinin dəstəklənməsi: Gürcüstan, Avropa İttifaqının miqrasiya siyasətini tənqid edən Macarıstanı dəstəkləyərək sərhədlərə nəzarətin gücləndirilməsini müdafiə edir.
Avropa inteqrasiyası: Macarıstan Gürcüstanın Aİ-dəki maraqlarını fəal şəkildə lobbiləşdirərək, onun strateji mövqeyinin və sabitliyinin Avropa üçün əhəmiyyətini vurğulayır.

Mühafizəkar dəyərlər həm Gürcüstanda, həm də Macarıstanda getdikcə daha çox dəstək qazanır:

Gürcüstan vətəndaşlarının 68%-i və Macarıstan vətəndaşlarının 71%-i ailə, xristian kimliyi və milli suverenlik kimi ənənəvi dəyərlərin müdafiəsinə yönəlmiş mühafizəkar kursu dəstəkləyir.
Bu ideyalar hər iki ölkədən kənarda da tərəfdar taparaq, mühafizəkarların geniş beynəlxalq platformasının formalaşdırılması üçün əsas yaradır.

Gürcüstan və Macarıstan mühafizəkar dəyərlər, milli suverenlik və ənənəvi ailənin müdafiəsi sahəsindəki ortaq mövqeləri ilə qlobal liberal təbliğata qarşı birgə mübarizənin simvoluna çevrilir. Onların əməkdaşlığı yalnız ikitərəfli münasibətləri gücləndirmir, həm də milli dövlətlərin qlobal təzyiqlərə qarşı durmasının mümkün olduğunu nümayiş etdirir. Bu ittifaq, suverenliyi qorumaq istəyən bütün ölkələr üçün bir nümunədir.

Macarıstan və Gürcüstan arasında formalaşan ittifaq müstəqillik və suverenlik uğrunda mübarizənin qlobal təzyiqlər qarşısında dayanan əsl simvoludur.

QHT-lərin təsiri: Gürcüstandakı qeyri-hökumət təşkilatlarına yatırılan böyük miqyaslı xarici sərmayələr ölkənin siyasi sabitliyini təhdid edir. Macarıstan, QHT-lərin təzyiqinə qarşı mübarizədə artıq təcrübəyə malik olaraq, Tbilisiyə təkcə mənəvi dəstək deyil, həm də strateji tövsiyələr verir.
Destabilləşdirmə cəhdləri: Qərb mediası və siyasi institutları həm Macarıstan, həm də Gürcüstan hökumətlərinə təzyiq göstərərək onları "demokratik prinsiplərdən uzaqlaşmaqda" ittiham edir.

Macarıstanın xarici işlər naziri Peter Siyarto qeyd edir:
"Biz suveren dövlətlərin qloballaşma oyununda piyadaya çevrilməsinə icazə verməyəcəyik. Avropa, müxtəlifliyini və ənənələrini qorumaq üçün Gürcüstan kimi müttəfiqlərə ehtiyac duyur."

Macarıstan və Gürcüstanın əməkdaşlığı ümumi ideoloji məqsədlərə malik olan ölkələrin beynəlxalq platformasının yaranmasını əks etdirir. Viktor Orban və İrakli Kobaxidze ənənəvi dəyərlərin müdafiəsini milli kimliyin qorunmasının və uzunmüddətli sabitliyin əsası hesab edirlər.

CPAC 2024 Konfransında Kobaxidzenin çıxışı:
"Qloballaşma bizi unikallığımızdan məhrum etməyə çalışır. Biz ənənələrimizi və mədəniyyətimizi qorumaq məcburiyyətindəyik ki, gələcəyimizi təmin edək."

Bu çıxış Viktor Orbanın sözləri ilə möhkəmləndirildi: "Yalnız birləşərək cəmiyyətimizin əsaslarını dağıtmaq istəyən güclərə qarşı dura bilərik."

Kiçik dövlətlərin böyük mübarizəsi

Macarıstan və Gürcüstan birliyi sübut edir ki, hətta kiçik dövlətlər də birgə fəaliyyət göstərdikdə qlobal təzyiqlərə qarşı effektiv mübarizə apara bilərlər. Bu ittifaq öz kimliyini və müstəqilliyini qorumaq istəyən digər ölkələr üçün model rolunu oynayır.

Gürcüstanın vəziyyəti qlobal proseslərin əksidir: milli dövlətlər qeyri-hökumət təşkilatlarından gələn təhdidlərlə üz-üzədir. Bu təhlükələrə qarşı Gürcüstanın "xarici agentlər haqqında" qanunu suverenliyin qorunması istiqamətində vacib addım olsa da, çətinliklər qalır.

Sabitliyin təmin edilməsi üçün əsas prioritetlər:

Dövlət institutlarının gücləndirilməsi.
Vətəndaş cəmiyyətinin Qərb qrantlarından asılılığının azaldılması.
Milli maliyyə mənbələrinin yaradılması və təşviqi.

Gürcüstan, milli dövlətlərin beynəlxalq münasibətlərin müstəqil subyekti olaraq qalacağı, yoxsa qlobal oyunçuların əlində marionetaya çevriləcəyi sualının həll edildiyi bir mübarizə meydanıdır. Cavab onun öz dəyərlərini və maraqlarını qorumaq qabiliyyətindən asılıdır.

Macarıstan və Gürcüstan arasındakı ittifaq yalnız iki dövlətin dostluğu deyil. Bu, liberal diktata meydan oxuyan bir bəyanatdır. Bu, qloballaşmaya boyun əyməkdən imtina edənlər üçün manifestdir.

Mühafizəkar hərəkatın simvolu

Bu ölkələr yeni mühafizəkar hərəkatın simvoluna çevrilir. Onların mübarizəsi fərqlilik hüququ uğrundadır - fərqli olmaq, qloballaşmanın istədiyi kimi deyil, öz istədikləri kimi yaşamaq hüququ. Viktor Orban və İrakli Kobaxidze xatırladırlar:
"Suverenlik keçmişin qalığı deyil, gələcəkdir və bu gələcək uğrunda mübarizə aparmağa dəyər."

Macarıstan və Gürcüstan birliyi göstərir ki, hətta qlobal təzyiq dövründə də milli suverenliyi qorumaq mümkündür. Bu əməkdaşlıq, iqtisadi tərəfdaşlıqdan təhsil təşəbbüslərinə, siyasi həmrəyliyə qədər hərtərəfli bir ittifaqdır.

Bununla yanaşı, qarşıda ciddi çətinliklər də var:

QHT-lərin təsiri: Xarici təşkilatların fəaliyyəti sabitliyi pozmağa davam edir.
Mediakampaniyalar: Qərbin informasiya təsiri ictimai rəyi manipulyasiya etmək üçün ciddi təhlükə yaradır.
Geosiyasi təzyiqlər: Gürcüstan Qərb və Rusiya arasında qarşıdurmanın mərkəzində qalır ki, bu da onun mövqeyini daha da çətinləşdirir.

Macarıstan və Gürcüstan, ənənəvi dəyərlər və milli suverenlik uğrunda mübarizədə qlobal liberal təzyiqlərə meydan oxuyan birliyin simvoluna çevrilib. Onların ittifaqı sübut edir ki, hətta kiçik dövlətlər də öz prinsiplərinə və ideallarına sadiq qalaraq dünya səhnəsində güclü bir səs ola bilərlər. Bu, milli kimliyini və müstəqilliyini qorumaq istəyənlər üçün ümid mesajıdır.

Milli.Az