Azərbaycan avtomobil bazarında həm ən çox satılan, həm də bəyənilməyən maşınlar sırasında "Chevrolet cruze" xüsusi yer tutur. Çox alınmasına səbəb odur ki, qiymətinə görə görünüşü, funksiyaları digər maşınlardakına nisbətən üstünlüyü ilə seçilir. Narazılığa səbəb isə bu maşınla bağlı hədsiz çox olan şikayətlərdir. Hətta, "Cruze" sosial şəbəkələrdə "Tefal" kimi də ələ salınır.
Bəs "Cruze" həqiqətdə necə maşındır?
"Chevrolet Cruze" ümumiyyətlə, etibarlı və qənaətcil kompakt avtomobil kimi tanınır. Onun interyeri sinifinə görə geniş və rahatdır, həm də texnoloji xüsusiyyətlər baxımından zəngindir. Dizaynı müasir və zərif görünüşə malikdir, bu da onu şəhər və magistral yollarda yaxşı seçim edir. Cruze, təhlükəsizlik xüsusiyyətləri ilə də təchiz olunub, bu da sürücülərə əlavə güvən verir.
Mühərrik performansı mötədildir, yanacaq sərfiyyatı isə qənaətcildir, bu da gündəlik istifadə üçün onu əlverişli edir. Sükan idarəetməsi və yolda sabitliyi isə əksər sürücülər tərəfindən müsbət qiymətləndirilir. Ümumilikdə, "Cruze" sürüş rahatlığı, qənaətcillik və texnoloji üstünlükləri ilə geniş auditoriya üçün uyğundur.
Ən çox edilən şikayətlər
"Chevrolet Cruze" ilə bağlı bəzi şikayətlərə gəldikdə əsasən aşağıdakı problemlər qeyd edilir. Bir çox istifadəçi ötürücü qutunun (transmissiya) nasazlığından narazıdır, xüsusən avtomatik ötürücülü modellərdə vaxt keçdikcə performansın zəifləməsi müşahidə olunur. Digər ümumi şikayətlərdən biri də mühərrikin işləmə problemləri və ya ani güc itkisi ilə bağlıdır.
Bəzi "Cruze" sahibləri həmçinin asqı sistemində problemlər yaşadıqlarını bildiriblər, bu da uzun müddət istifadə edildikdə maşının rahatlığını azalda bilər. Elektronika və sensorlarla əlaqəli nasazlıqlar, məsələn, multimediyanın və ya bəzi idarəetmə funksiyalarının düzgün işləməməsi də bəzən şikayət mövzusu olur. Pas və korroziya məsələləri də müəyyən bölgələrdə istifadə olunan Cruze sahibləri üçün narahatlıq doğura bilər.
Ümumiyyətlə, bəzi sürücülər yanacaq sərfiyyatından məmnun olsalar da, başqaları üçün yanacaq səmərəliliyi gözləntilərə tam uyğun gəlməyə bilər. Bütün bunlar, təbii ki, konkret istifadə şəraitindən və avtomobilin baxım vəziyyətindən asılıdır.
Benzin sərfiyyatı nə qədərdir?
"Chevrolet Cruze"un benzin sərfiyyatı mühərrik növündən və ötürücü qutunun növündən asılı olaraq dəyişir. Ümumiyyətlə, Cruze şəhər şəraitində təxminən 8-10 litr, magistral yollarda isə 6-7 litr yanacaq sərf edir. Qarışıq sürüşdə isə bu göstərici 7-8 litr arasında dəyişə bilər.
Bu rəqəmlər "Cruze"un mühərrik həcmi və versiyasına görə fərqli ola bilər, məsələn, 1.4 litrlik turbo mühərriklər adətən daha qənaətcil olur, 1.8 litrlik atmosfer mühərriklər isə bir az daha çox yanacaq sərf edə bilər. Sürüş tərzi və avtomobilin texniki vəziyyəti də yanacaq sərfiyyatına təsir göstərir.
Mühərrik qızma problemi
"Chevrolet Cruze"un mühərrik qızdırması ilə bağlı bəzi istifadəçilər tərəfindən şikayətlər ola bilər, xüsusilə uzun müddət yüksək sürətlə sürülərkən və ya ağır yüklə idarə edildikdə. Mühərrik qızdırması adətən soyutma sistemi ilə bağlı problemlərdən yaranır. Soyutma mayesinin səviyyəsi aşağı düşə bilər, radiator və ya su nasosunda nasazlıq ola bilər, bu da mühərrikin düzgün soyumasına maneə yaradır. Nəticədə, mühərrik artıq istilik yığır və yüksək temperatur problemi yarana bilər. Bu, həmçinin mühərrikin performansını azaldaraq, uzun müddətli istifadə üçün zərərli ola bilər.
Bu tip problemlərdən qaçınmaq üçün mütəmadi olaraq avtomobilin soyutma sistemini yoxlamaq, soyutma mayesini doldurmaq və mühərrikin temperaturunu nəzarət altında saxlamaq vacibdir. Həmçinin, mühərrikdə problem olduğu təqdirdə təmir üçün mütəxəssisə müraciət etmək tövsiyə olunur.
Servis 1.8 yaxşıdır, yoxsa Amerika bazarı üçün nəzərdə tutulan 1.4 turbo?
Chevrolet Cruze-un 1.8 litrlik mühərriki və 1.4 litrlik turbo mühərriki arasında seçim etmək, əsasən sürücünün ehtiyaclarına və istifadə məqsədinə bağlıdır. Hər iki mühərrikin öz üstünlükləri və çatışmazlıqları var.
1.8 litrlik mühərrik, daha böyük və güclü bir mühərrik olduğu üçün daha çox qüvvət və sürət təmin edə bilər. Bu mühərriklə avtomobil daha yaxşı sürüş performansı göstərə bilər, xüsusilə dağlıq ərazilərdə və ya daha sürətli sürüş şəraitində. Lakin, daha böyük mühərrik yanacaq sərfiyyatını artırır və bu, xüsusilə şəhər şəraitində istifadə zamanı daha az qənaətcil ola bilər. 1.8-lik mühərrikin texniki baxım və ehtiyat hissələrinin qiyməti də bəzən daha yüksək ola bilər.
1.4 litrlik turbo mühərrik isə daha kiçik həcmi ilə yanaşı, turbo yükləmə sistemi sayəsində gücünü səmərəli şəkildə artırır. Bu mühərrik daha qənaətcildir, yanacaq sərfiyyatı daha azdır və şəhər şəraitində sürüş üçün daha əlverişlidir. Həmçinin, turbo mühərriklər daha az həcmlə belə daha yüksək güc təmin edirlər, bu da sürüş keyfiyyətini yaxşılaşdırır. Lakin, turbo mühərriklər daha mürəkkəb və yüksək texnologiyalı olduğundan, uzun müddətli istifadədə bəzi nasazlıqlar baş verə bilər, xüsusilə motorun düzgün işləməsi üçün yüksək keyfiyyətli yanacaq tələb olunur.
Amerika bazarı üçün nəzərdə tutulan 1.4 turbo mühərrik, daha çox yanacaq qənaəti və yüksək texnologiya təklif edir, amma bəzən ehtiyat hissələri və texniki dəstək baxımından daha məhdud ola bilər, çünki bu model yerli bazarda daha az yayılıb. 1.8 litrlik mühərrik isə daha etibarlı və sadə texnologiyaya malikdir, yəni servis və ehtiyat hissələri mövcudluğu daha yüksəkdir.
Hər iki mühərrik də öz növbəsində yaxşıdır, amma seçimi sürücünün ehtiyaclarına və sürüş tərzinə uyğunlaşdırmaq lazımdır. Əgər qənaətcil və şəhər şəraitində rahatlıq istəyirsinizsə, 1.4 turbo mühərrik daha uyğun ola bilər. Lakin daha güclü və performanslı sürüş istəyirsinizsə, 1.8 mühərrik yaxşı seçimdir.
İslam
Milli.Az