Ticarət sahəsində hər kəsin fərqinə varmayacağı hiyləgərliklər görünməyə başlayıb.
Milli.Az news24.az-a istinadən bəzi məqamları qeyd edir.
Düşünürük ki, hər bir alıcının seçim azadlığı var. Əslində, bu, sadəcə bir illüziyadır - mağazadakı davranışımıza tədqiqat mərkəzləri, psixoloqlar və reklam agentliklərinin daxil olduğu bütöv bir sənaye tərəfindən idarə olunur. Onların işi bizi daha çox almağa məcbur etməkdir. Daha da çox!
Alıcıların seçimi bir neçə fəndlə idarə olunur. Hipermarket və ticarət mərkəzlərinin sahibləri, sanki, eyni malların düzgün yerləşməsi, müəyyən rəng sxemi seçimi və hətta xüsusi musiqi kompozisiyasının köməyi ilə insanın diqqətini cəlb edir və onu mal almağa təşviq edirlər. Bu sahədə işçilərin ən çox yayılmış, lakin həmişə aşkar olmayan hiylələrini nəzərdən keçirin.
Mütəxəssislər getdikcə hər cür endirimlərin, satışların və loyallıq proqramlarının istehlakçının zehnində ən təsirli olduğunu görməyə başladılar. Mütəxəssislərin fikrincə, endirimlər tətbiq olunmazdan əvvəl mağazalar tez-tez bir neçə gün ərzində malların qiymətini yüksək qiymətləndirir, ondan sonra alıcıların bazarlıq etmək imkanı olduğu görünür.
Ticarət mərtəbələrində səslənən musiqilər çox vaxt təkcə mağaza rəhbərliyinin şəxsi üstünlükləri əsasında seçilmir. Pleylist ritmi müəyyən edən melodiyaların olduğunu başa düşən mütəxəssislər tərəfindən tərtib edilir - onlar alıcıları elə hərəkətə "məcbur edir" ki, yavaşısın və mallara diqqətlə baxsın.
Məsələn, hər bir tematik pavilyondakı idman geyimləri və ayaqqabı mağazalarında müəyyən idman növü üçün xarakterik səslər eşidilir: basketbolun səsi, tennis raketkalarının vurması, hovuza su sıçraması. Hər bir belə səs-küy satışa kömək edir.
Bundan əlavə, ərzaq və kosmetika mağazalarında etiketləmə tez-tez kəsilir. Bəzən elə olur ki, uzun müddət düzgün olmayan şəraitdə saxlanılan mallar yenisi adı altında satılır. Təəssüf ki, onların istehsal vaxtını müstəqil müəyyən etmək demək olar ki, mümkün deyil, çünki ticarət mərtəbəsinin işçiləri markalanmanı dəyişdirmək üçün xüsusi avadanlıqdan istifadə edirlər.
Həmçinin ekspertlər xəbərdarlıq edir ki, son bir neçə ildə kassirlərin müştəriləri aldatması halları tez-tez baş verir. İşçilər çekə üçüncü tərəf mallarını, növbənin sonunda cüzdanlarına götürdükləri vəsaitləri daxil edə bilərlər.
Bu baxımdan ekspertlər həmişə ödənişdən dərhal sonra alışların siyahısını müqayisə etməyi məsləhət görürlər. Belə hallarda dərhal təhlükəsizlik xidməti və ya administratorla əlaqə saxlamalısınız.
Milli.Az
Xəbərlərimizi WhatsApp kanalımızdan da oxuyun