Niyə uçuş nə qədər yaxın olsa, "Buta Airways" aşağı büdcəli aviaşirkət olduğu halda biletlər bir o qədər bahadır? Loukosterlərdən biletləri maksimal dərəcədə ucuz necə əldə etmək olar? Yaxın gələcəkdə Buta Airways ilə hansı şəhərlərə uça bilərik?
Məqalədə sərnişinlərin bu və digər məşhur suallarını təhlil edirik.
Bahalı biletlər! Kim günahkardır və qiymət niyə qalxır?
"Buta Airways"in rəsmi saytında yay cədvəli çərçivəsində daşıyıcının reyslərinə biletlərin satışı artıq açıqdır. Yəni bu gün, artıq fevral ayında ucuz biletlər var. Lakin onların dəyəri ən azı iki səbəbə görə artır (və ya artıq artıb).
Gediş tarixi yaxınlaşdıqca qiymət artır, yerlər nə qədər az qalsa, biletin qiyməti bir o qədər baha olur. Qızıl qayda və həm də pula qənaət etməyin etibarlı yolu: nə qədər tez bilet alsanız, bir o qədər ucuzdur. Ancaq bu qayda üçün istisnalar var, onlar aşağıda qeyd olunur. Uçuşdan bir neçə gün, hətta iki və ya üç həftə əvvəl ucuz bilet almaq şansdır, amma görürsən, nadir hal olsa da var. Digər aşağı büdcəli aviaşirkətlər kimi Buta Airways-dən də ucuz biletlər tez tükənir. İnsanlar səfərlərini əvvəlcədən planlaşdırmaqda daha cəsarətli olublar, ona görə də minimum tariflə biletlər daha tez alınır.
Bəzən bir istiqamətdə sərfəli qiyməti tutmaq mümkündür, lakin əks istiqamətdə - bu, artıq daha bahalıdır. Yalnız uçuşda çatışmazlıq yarandığı halda, aviadaşıyıcı biletləri aşağı qiymətə təklif edə bilər. Və bu, əlbəttə ki, bir istisna hallarda həyata keçirilir - yerləri doldurmaq üçün sərnişinləri cəlb etmək. Buta Airways-də belə nadir hallarda olur.
Müəyyən tarixlərdə və ya yüksək tələbat mövsümlərində məşhur istiqamətlərə tələb artdıqca qiymət yüksəlir. Biletlərə yüksək tələbat və reysin tez yüklənməsi təklif çatışmazlığı yaradır, bu isə qiyməti diktə etməyə imkandır. Bu, biletin qiymətində - məşhur istiqamətlərdə və mövsüm ərzində yuxarıdakı qızıl qaydadan asılı olmayaraq, bahalaşmaya səbəb olur. Çox vaxt, hətta ucuz hava yolu şirkətinə biletləri çox əvvəlcədən, məsələn, məşhur istiqamətlər üçün üç ay əvvəldən, mövsüm və ya bayramlarda almaq həmişə daha ucuz olmur. Ancaq, əlbəttə ki, gediş tarixinə yaxın qalan biletlərdən daha ucuzdur. Çox vaxt, mövsümün bəzi tarixləri, tətillər və ya tətillər üçün aviadaşıyıcının saytında satışa bilet qalmır. Onları sadəcə alıblar və kimin vaxtı varsa, uçacaq...
Sərnişinlər xatırlamalıdırlar ki, uçuşlar üçün ən bahalı aylar ənənəvi olaraq iyun-avqust aylarıdır və ən populyar günlər dövlət bayramlarıdır (məsələn, Yeni İl bayramı və ya Novruz bayramı üçün demək olar ki, bir həftə istirahət). Belə ki, məsələn, Türkiyənin Alaniyasına biletləri əvvəlcədən 29 avrodan (daha doğrusu, bu istiqamətdə bilet satışının başlandığını elan edən ilk gün yarımda), almaq olardı. Yay aylarında isə bu istiqamətə tələbat yüksək olduğu üçün aviabiletin qiyməti 152 manatdan başlayır (bir qədər yuvarlaqlaşdırılıb). Bu, aviadaşıyıcının ən populyar marşrutlarından biridir, burada biletlər çox tez tükənir (Buta Airways bu istiqamətdə həftədə 5 dəfə uçur). Yuxarıda qeyd edildiyi kimi, səyahətçilər daha təcrübəli olublar və bu gün, yəni qışda yay reyslərini almağa başlayıblar.
Deməli, ucuz aviabiletin qiymətini tələb və mövsüm diktə edir! Və bu prinsiplə əsasən, təkcə Azərbaycanın "Buta Airways"i deyil, dünyanın bütün aşağı büdcəli aviaşirkətləri işləyir.
Buta Airways tarifləri haqqında
Yanvar ayında aviadaşıyıcı nəhayət ki, çoxdan gözlənilən öz tarif cədvəlinə qaytarılması barədə açıqlama verdi. Bu, 29 avrodan bir istiqamətə bilet almağa imkan verir, yəni bu gediş haqqı ucuz qiymətə daha tez-tez səyahət etmək üçün əla fürsətdir. Bununla belə, bura yalnız uçuşun daxil olduğunu nəzərə alsaq - əlavə xidmətlər olmadan, unutmayın ki, sərnişin uçuş zamanı zəruri hesab etdiyi hər şey üçün ayrıca ödəmə edir.
Amma gediş haqqı çərçivəsində hələ də təyyarənin salonunda bəzi əşyaların, o cümlədən şəxsi əşyalar üçün kiçik çanta, üst paltar, bir buket gül, uşaq qidası və s. daşımaq olar və bu barədə aviaşirkətin qaydalarında ətraflı bəhs olunur:http://https://www.butaairways.az/ru/covid/baggage-allowance-on-special-flights.
Daha sonra. loukosterdən alınmış biletlər geri qaytarılmır, sərnişinin öz istəyi ilə reysi ləğv etdiyi halda yenidən bronlaşdırıla bilməz. Səfərin baş tutmayacağına şübhə edirsinizsə, bilet alışını təxirə salmaq və ya büdcə aviaşirkətinin digər tariflərinə istinad etmək daha yaxşıdır. Əgər hələ də minimum qiymətə biletləriniz varsa, lakin nədənsə uça bilmirsinizsə, onların geri qaytarılmasında israr etməyin. Biletin pulu geri qaytarılır və ya yenidən bronlaşdırma yalnız aviaşirkətin təqsiri üzündən uçuşun ləğvi halında mümkündür.
Digər bu kimi halda Buta Airways öz sərnişinlərinə ucuz biletlərin yenidən bron edilməsinə və ya geri qaytarılmasına icazə verir: əgər sərnişin koronavirus infeksiyasına görə reysi ləğv edərsə. Bu səbəbdən biletlərin pulsuz yenidən bron edilməsi və qaytarılması digər aviadaşıyıcıların tariflərində də mümkündür.
"Ucuz" tarifdən əlavə, Buta Airways reysləri daha iki tarif təklif edir: "Standart" və "Super" tarifləri, bu tariflərə müvafiq olaraq 10 kq və 23 kq baqajın daşınması daxildir.
Tariflərin yoxlanılan baqaj qaydaları infoqrafikada aşağıda verilib:
"Standart" tarifdə sərnişin reysin yola düşməsinə 96 saat qalmış belə bir tələb irəli sürərsə, aviabiletin dəyərinin 50 faizi, 24-96 saat müddətində müraciət etdikdə isə 75 faizi tutulmaqla qaytarılması və ya yenidən bron edilməsi mümkündür. Əgər sərnişin uçuşa 24 saatdan az qalmış biletin tarixini dəyişdirmək və ya qaytarmaq barədə müraciət edibsə, pul geri qaytarılmır və yenidən bron etmək mümkün deyil. Eyni şey onun uçuşdan sonra müraciətinə də aiddir.
"Super" tarifə əsasən, aviaşirkət sərnişin uçuşa 96 saat qalmış müraciət etdikdə biletin qiymətinin 35 faizini tutmaqla, 24 saat qalmış isə 50 faiz, 1-24 saat ərzində 75 faiz tutulmaqla aviabiletin geri qaytarılmasına və ya başqa tarixə yenidən bron edilməsinə icazə verir. Uçuş olduqdan sonra pul geri qaytarılmır, yenidən bron etmək mümkün deyil.
Aviadaşıyıcının hər üç tarifi onun uçuşlar həyata keçirdiyi bütün marşrutlarda etibarlıdır. Pandemiyanın təsiri ilə aşağı büdcəli aviaşirkətin uçuşlarının coğrafiyası daralıb, bu gün o, yalnız bir neçə şəhərə - İstanbul, Alanya, İzmir, Ankara, Moskva (Jukovski hava limanı), Həştərxan, Kiyev, Tbilisi, Ər-Riyada və Dammama uçuşlar həyata keçirir.
Bununla belə, "Buta Airways" uçuş marşrutlarını genişləndirməyi planlaşdırır, bunu bir neçə istiqamətə, xüsusən də Mineralnıye Vodı, Ufa, Kazan, Xarkova uçuşların bərpası barədə son açıqlama da sübut edir. Aviaşirkət həmçinin Ukraynanın paytaxtı Kiyevə uçuşların sayının artdığını açıqlayıb.
Buta Airways-in üstünlükləri:
- Transfer yoxdur, yalnız birbaşa uçuşlar (təkcə ucuz deyil, həm də sürətli).
- Nəzakətli heyət.
- Cədvəl üzrə uçuş/eniş, uçuş gecikmələri nadir haldır.
- Pandemiyadan əvvəl hava limanında qeydiyyat pullu idisə, bu gün hava limanında bu xidmət hələ də pulsuz göstərilir.
- Oturacaqlar arasında yaxşı boşluq olan təzə təyyarələr.
- Hər üç tarif üzrə biletləri aviaşirkətin rəsmi internet saytından - http://www.butaairways.az əldə etmək olar. Satış ofislərində biletləri yalnız "Super" tariflə əldə edə bilərsiniz.
Buta Airways-in mənfi cəhətləri:
Uçuş istiqamətinin az olması.
UNUTMAYIN:
- Aşağı büdcəli aviaşirkətin bortunda istənilən əlavə xidmətlər - ödənişli.
- Baqaj ölçülərinə riayət edin.
- Saytda aviaşirkətin bütün tələblərini diqqətlə oxuyun. Onlar üç dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində nəşr olunur. Bütün şərtləri mümkün qədər aydın şəkildə izah edirlər.
Onları öz xeyrinizə istifadə edin! Həmişə gəzməkdə!
AviaTravel
Turizm və aviasiya haqqında daha çox məlumat - www.aviatravel.az