Kulinariya

Tez hazırlanan şokoladlı desertlər

15 Avqust 2018 07:00
14 Şərh     Baxış: 4 459

Bəzən ürəyimiz şirniyyat istəyir, amma uzun vaxt apardığı üçün tənbəllik edirik.

Milli.Az axşam.az-a istinadən bu dəfə tez hazırlanan desertlər təqdim edir:

Fincanda mafi

Tərkibi:

3 x/q. un

1 ç/q. üyüdülmüş qəhvə

2 x/q. kakao tozu

2,5 x/q. şəkər tozu

1/4 ç/q. qabartma tozu

2 x/q. süd

1 ədəd  yumurta

2 x/q. bitki yağı

2/1 ç/q. vanil
Hazırlanması:

Əvvəlcə un, üyüdülmüş qəhvə, kakao tozu, qabartma tozu və şəkər qarışdırılır. Süd, yumurta, yağ və vanil əlavə edilir. Bərk xəmir alınana qədər çəngəl ilə qarışdırılır. Alınan məhlul yağlanmış fincana əlavə edilərək 90 saniyəlik mikrodalğalı sobaya yüksək dərəcədə qoyulur. Vanilli dondurma ilə süfrəyə verilə bilər.

Tünd şokoladlı desert

Tərkibi:

200 qr. tünd şokolad

500 qr. südlü şokolad

400 qr. nutella

150 qr. fındıq

Hazırlanması:

Şokoladı əritdikdən sonra onu fırça ilə qabın dibinə və divarlarına çəkin. 2 dəqiqə soyuducuda saxlayın. Fındığı xırdaladıqdan sonra onu südlü şokolad və nutella ilə qarışdırın. Sonra dibinə şokolad çəkdiyiniz qaba tökün. Qabın ağzına qida plyonkası çəkib soyuducuda 3 saat saxlayın.

Qozlu şokolad

Tərkibi:
200 qr. peçenye

100 qr. qoz-fındıq (yaxud keşyu)

50 qr. ağ şokolad

250 ml. 30-35%-li qaymaq

2 x/q. bal

400 qr. tünd şokolad

100 qr. kərə yağı

Kakao tozu (üstünə səpmək üçün)

Hazırlanması:

Peçenye, qoz və ağ şokoladı əlinizlə xırdalayın.Tünd şokoladı xırda doğrayın, ya da əlinizlə bir qədər iri tikələrə bölüb qaba yığın.Tavaya qaymaq, kərə yağı və bal qoyun. Ocağın üstünə qoyub, qarışdıra-qarışdıra qaynara düşənəcən gözləyin və tünd şokoladın üstünə tökün, şokolad əriyənədək qarışdırın. Peçenye, qoz və ağ şokoladı əlavə edib qarışdırın. Bu qarışığı içinə qida plyonkası çəkilmiş kənarları açılan formaya tökün. Soyuducuda 3 saat saxlayın.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

14 Şərh:

  • Anonim
    asi · 15 Avqust 2018 11:2923

    Salamlar..Yaxşı reseptdi,amma hazırlayana.Hazırlayan olsaydı mənim üçün bəh-bəhlə yeyərdim.Tənbəllik basıb məni son vaxtlar, hazıra nazir olmuşam)))))....Qızlardan kim hazırlayıb məni qonaq dəvət edə bilər bu desertə?)))...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ☺️ · 15 Avqust 2018 14:2012

      Salam ası xanlm?.qrosqop sayfaslna baxln slzln adlnlzla yazlblar saray xanlma?..@

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 15 Avqust 2018 14:4823

        Salam. Onsuz mənim yazmadığımı bilirlər, boş verin. Siz hansı sərhçisiz? Tanımadım nəsə

        Cavab yaz
        • Anonim
          ☺️ · 15 Avqust 2018 15:2820

          Hamlsa yaxsl olun ası xanlm,man hanslsa tanldlglnlz sarhcl dayllam,man yazanda bu ☺️Nlkla yazlram,sarhlarl oxuyram va slzln cox gozal sarh yazdlglnlzl bllıram,o sayfaya yazllan sarhl o saat blldlmkl slz dayllslz,slzln hac kasla lslnlz yoxdu bllıram..va ona gorada etrazlml blldlrdlm,blr lkl dafa slzla sarh yazmlsam o gun musa tarana sayfasında,ordan mana cox xos galdlz va hormatlm yarandl slza yaxsl xanlmslz hamlsa bala qalın ugurlar.@

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 15 Avqust 2018 16:0601

            Çox sağolun,var olun şərhlərimi bəyəndiyiniz üçün. Mənim şərhlərimi bəyənən şərhçilərə mənim də həz zaman hörmətim olub.Yadıma düşdü musa təranə səhifəsində mənə yazdığınız.Üzrlü sayın, yaddaşım zəifləyib bir az)... Sənin fikirlərin mənə nədənsə Ebru nikini xatırlatdı.O da sənin kimi səmimi,mehriban bir xanımdı.Allah can sağlığı versin hamınıza.

            Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 15 Avqust 2018 16:1330

            Salam Smay..Öncə təşəkkür, çox sağ ol..Sonra da sənə bu səhifədə yazan mən deyiləm.Heç birinci şərhi də mən yazmamışam..Bu alçaq gədə mənim adımla yazıb səni aldadır..Onun arvad sifət boyunu yerə soxum.Utanıb ölmür..

            Cavab yaz
            • Anonim
              10-ON-077 · 16 Avqust 2018 07:4515

              Asi senin ömrü boyu burda hörmetin olmayıb boş danışıb baş agrısı verme

            • Anonim
              asi · 16 Avqust 2018 09:4320

              Bütün günü burada sülənib, ağzının suyunu axıdan gədə-güdələr gəlib hörmətdən, səviyyədən danışanda ölünün kəfəndə, cücənin yumurtanın içində gülməyi tutur)))....

  • Anonim
    ☺️ · 16 Avqust 2018 09:5330

    Bazl sarhcllar var kaskl onlar ası xanlm klml hormatll olaydl,slzln asl xanlmla na dardlnlz var bllmlram amma aylb olsun,onun adlyla yazanada slzada,dunan bura sarh yazmadlm cunkl cox asablydlm agar yazsaydlm haqlqatan asl xanlmln adlyla yazana laylq cavab varardlm sabrlml basdlm cunkl onun savyaslna enmadlm,blrda axrlncl olsun man asl xanlma nasa yazsam onun adlyla mana yazslnlar ayıbdl,onunla na prablamln var oz adlnla yazln onun adlyla yazlb ozunuzu ucuz gostardmayln asl xanlm bagslayln dunan ela blldlm slzslz ıklncl sarh yazanda supa etdlm cunkl bu adam man yazanda gah daylr emma nlksan gah alda nlk gahda Ebru nlkl daylr bu ınsan na danşdlgln blllr goran manlm nlklm ☺️Budu blrda axrlncl olsun msnl basqa nlklarla saf salmaglnlz!..ozunuza galın lnsanlarla hlslarlyla oynamag hac kasa yarasmas na gadlna na da baya.!@

    Cavab yaz
    • Anonim
      10-ON-077 · 16 Avqust 2018 10:1913

      09:53 eer 72% başqa heçnə

      Cavab yaz
      • Anonim
        ☺️ · 16 Avqust 2018 11:0720

        0 Fa yoxdu olmayanan sonra na dayasan hacnaa..!@

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 16 Avqust 2018 11:3520

      Salam Smayl..Elə yaxşı edib cvb yazmamısan)..O cür dublikatlara görə əsəbiləşməyə dəyməz..Mənim yubkam onun xoşuna gəlir, ona görə tez-tez oğurlayıb geyinir)).. Nə edək, bu da belə yaranıb, əlacı fikir verməməkdir)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Asi-ye · 16 Avqust 2018 12:1063

        Sen uje yupka geyinirsem:)))))yupkanı qadınlar geyinir

        Cavab yaz
  • Anonim
    $.$.$. · 7 Sentyabr 2018 08:4220

    Hörmətli şirin şəkər gözəl xanımlarımız sabahınız xeyir. Milli az bizlərə kulinariyadan hec bir bilgi vermədiyinə görə hər birimizin bildiyi bir resseptin böluşdurulməsini xahiş edirəm. Bu başdan öz təşəkkurumu bildirirəm.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ