Kulinariya

Qızardılmış dondurma necə hazırlanır?

27 İyul 2018 07:00
45 Şərh     Baxış: 4 084

Yəqin ki, restoranlarda qızardılmış dondurmanın dadına baxmısınız. Bəs, Yapon məxbəxinə aid bu desert necə hazırlanır?

Milli.Az axşam.az-a istinadən qızardılmış dondurma desertinin reseptini təqdim edir:

Lazım olan ərzaqlar:
Dondurma
Suxari
Kakos əzilmişi
Yumurta 2 ədəd

Hazırlanması:

Əvvəlcə dondurmanı dondurucuya qoyuruq. Buz kimi olana qədər qalır. Sonra yumurtanı suxari və kakos əzilmışı ilə qarışdırırıq. Dondurmanı çıxardıb kəsirik. Etdiyimiz suxarili qarışığı dondurmanın hər yerinə vururuq. Daha sonra yenə dondurucuya qoyub yarım saata qədər gözləyirik.

Sonra sobaya qazan qoyuruq. Qızdıqdan sonra yağ tökürük. Yağ hazır olduqda dondurmalarımızı ora atırıq. Hər iki üzünü 20 saniyədən artıq olmamaq şərtilə yaxşı qızardırıq.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

45 Şərh:

  • Anonim
    90-RR-099 · 27 İyul 2018 08:3198

    İndi gelib müzakire edeceklər hamsının agılın bir yere yıgsam 20%etməz :)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    90-RR-099 · 27 İyul 2018 08:3397

    İndi bu deqqe asi deyilən gelib özün terif edecem

    Cavab yaz
    • Anonim
      Arxa plakaya · 27 İyul 2018 09:59128

      Əəə, sən nə gündəsən? asi görsə yazacaq "ədə cəhənnəm ol burdan". Mənsə deyirəm a gedə "itil öz cəhənnəminə"

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 27 İyul 2018 10:2555

        )))...

        Cavab yaz
      • Anonim
        90-RR-099 · 27 İyul 2018 11:3962

        09:59 senin pis veziyetde oldugun məlumdu ona göredə senə baş qoşmuram

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 27 İyul 2018 10:2634

      Əşşii cəhənnəmol burdan)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        90-RR-099 · 27 İyul 2018 11:3643

        Problem deyil senide özümlə aparacam............

        Cavab yaz
        • Anonim
          099da · 27 İyul 2018 11:4132

          :)))))Allah seni guldursun özünuzlə də biki bakal göturun

          Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 27 İyul 2018 11:5731

          Mənim üçün də problem deyil.Sən də mənim bir bajjjımmm..11.41-də yazdığın şərhdəki bakalları da yaddan çıxartma..Bəlkə orda sənə elçi çıxdı, lazımın olar...

          Cavab yaz
          • Anonim
            90-RR-099 · 27 İyul 2018 12:1013

            :)))senə gulurem ay yazıq hörməten düşmüsen sen özün mənə gəldin atmaca atın indi də gilinc qalmısan 09.59 da yazan sensen bilirem

            Cavab yaz
            • Anonim
              asi · 27 İyul 2018 12:1530

              )) gülməli olan sənsən, yazıq xəbərin yoxdu..Səhər-səhər mənim olmadığım səhifədə sümsük it kimi hürən sən oldun, mənim adımı çəkdin..Yoxsa heç mən səni saya salmarım, nəinki şərşçi ümumiyyətlə insan kimi də..Hələ utanmadan yalan danışırsan..O biri səhifədə də başqasına qarşı ikili oyun oynayırsan bu saat..Barmaqlarını dinc saxlamayıb mənə nəsə yazsan, açıb deyəcəm..Ağıllı ol, gədə!!!..

            • Anonim
              90-RR-099 · 27 İyul 2018 12:5703

              Nəyi açıb deyesen ay yazıq hası seyfede sen uje deli olmusan

            • Anonim
              90-RR-099 · 27 İyul 2018 13:0203

              İndi mən getdim sen parta mənim vaxtım nə gəzir senin kimi boş insana fikir verim burda vaxtın keçirməklə heçnı əldə etməyecəksen

            • Anonim
              90-RR-099 · 27 İyul 2018 13:0403

              Bu gun boş vaxtım var idi ona göre baxdım bur 5 aydı mənə bura şərh yazmıram onda sen düşdün toruma asiye xala incimə :)))))

            • Anonim
              90-RR-099 · 27 İyul 2018 13:0503

              Bilirem mənden çox böyuksen yaşca ona göre xala deyirem

            • Anonim
              asi · 27 İyul 2018 13:4030

              Get bajjılı, get..Bu gün onsuzda səni şərəfləndirdim bəsdi...

            • Anonim
              H.H · 27 İyul 2018 14:0203

              Aye 099 sene dememisem asi menim qohumumdu? Menim qohumumla isin olmasin e

            • Anonim
              asi · 27 İyul 2018 15:1012

              Bayyyy qohum)))) Mən heç bilməzdim ki,sən qohumunu bu qədər çox istəyirsən))))

            • Anonim
              Əsranur · 27 İyul 2018 15:4964

              Qızlar,hər vaxtınız xeyir olsun.Asi,səninlə o gün nə danışmışdıq?Görürsən,düşündüyümüz kimidir.Hh-nın sənin əsəblərinlə oynaması mənə də heç xoş təsir bağışlamırdı.Amma,onda bir xüsusiyyəti çox bəyənirəm.İndiyədək daima Əsranı müdafiə edir,səninlə dalaşsa da,yenə kiminsə səninçün bir söz deməyi onun xoşuna gəlmir və ən əsası da onun adını bir qadınla hallandırarlarsa,heç vaxt o söhbətdən nə qaçmaz,nə dəki kənardan seyirci olmaz.Bu xasiyyətlərinə görə ona hğrmətim var və bilirəm ki sən də onun bu xüsusiyyətini qiymətləndirirsən,nə qədər sənə haqsızlıq etmiş olsa da.

            • Anonim
              asi · 27 İyul 2018 15:4910

              15.10, öz adınla.....

            • Anonim
              H.H · 27 İyul 2018 16:2865

              Salam Esranur xanim.Cox sagolun meni dogru duzgun basa dusduyunuze gore.Amma teessuf ki,meni hami o cure basa dusmur.Kiminse tehqir olunmagina goz yummamagi yaltaqliq,ozunu kimese gostermek kimi basa dusurler.Heqiqeti gormek ucun ise sizin kimi ureyi temiz olmaq lazimdi ki,coxlari da bele deyil.Kas sizde olan medeniyyetin,insanligin bir faizi buradaki xanim serhcilerin coxusunda olaydi.Neylemek olar daha.Menim de size hemise hormetim olub ve bu bele de davam edecek.Cox sagolun yene de menim haqda bu cur fikirlerinize gore.

            • Anonim
              asi · 27 İyul 2018 17:2310

              Salam Əsranur..Onu bunu boş ver, de görüm bu gün dondurma qızartdın??))..

            • Anonim
              Əsranur · 27 İyul 2018 17:2720

              Dəyməz,Hh.Allah yardımçın olsun.

            • Anonim
              H.H · 27 İyul 2018 17:3800

              Qohum menim senle hec bir problemim yoxdu ha bilesen.Sene yazdiqlarimi da zarafat kimi qebul ele.Senden nese aciq cixmaq kimi yox)

  • Anonim
    İka.e · 27 İyul 2018 09:0850

    Salam əziz xanımlar.bu resepti yox ama armudla dondurma qızartmasını hazırlamışam və bəyənməmişəm). ən gözəli dondurmanı ya meyvələrlə yada siroplarla servis etməkdir.// Asi piroqu hazırladım bəyənildi təşəkkür reseptə görə)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 27 İyul 2018 10:2940

      Xanımlara salam..Nuş olsun Ika)..Milli, bayaqdan fikirləşirdim ki, kartof, kotletlə bir yerdə nə qızardım başqa)) ..Reseptiniz tam yerinə düşdü, dondurma qızardaram)))..Sabah da qaynadılmış dondurmanın reseptini verin..)).

      Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 27 İyul 2018 11:0933

    Salam olsun metbex ehline Oyyyy dondurmadan iyrendirmeyin dondurmani da qizartirlar Bu Kitay metbexidi onlar qizartir Ozude yumurta cek uzune adam lap iyrenir vay vayyy

    Cavab yaz
    • Anonim
      90-RR-099 · 27 İyul 2018 11:37311

      Gözel Esra sen özün en şirin marojnasan

      Cavab yaz
      • Anonim
        Elnurəyə · 27 İyul 2018 13:2244

        Səviyyəsiz oldugun yadındadı?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Daglıdan bir xanıma) · 27 İyul 2018 13:4216

    Dikilib gözüm sənə, dəyməsin sözüm sənə, qurbanam özüm sənə, mənə niyə baxmırsan? Sevgidən danışıram,yanıram alışıram,səndən söz soruşuram,mənə niyə baxmırsan? Sənsən arzu diləyim,sənsiz ömrü neyləyim,əgər yoxsa gileyin,mənə niyə baxmırsan? Sevgidən danışıram,yanıram alışıram,səndən söz soruşuram,mənə niyə baxmırsan????

    Cavab yaz
    • Anonim
      Dağlıya · 27 İyul 2018 15:5572

      İstəyirsən dağlı ol yada daglanmamış, sənın başın o söz:)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Hh ya · 27 İyul 2018 16:0642

        Hallaldı sana, daglı özü olmayanda tulalıq edirsən onun adından, mahnın da tam sənin səviyyənə uygundu

        Cavab yaz
      • Anonim
        H.H · 27 İyul 2018 16:3522

        15:55 Tam raziyam seninle.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Hh ya · 27 İyul 2018 16:1632

    Ayyy daglı da sənə dag vurube, heç cürə sakitleşe bilmirsənn gedib gelib daglının adından yazırsann kül kişi başına olsun)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      H.H · 27 İyul 2018 16:3405

      Menim adimla sehifelerde yazan ve tula kimi dusub arxama serhlerimi qirmizilamgin yaninda bu nedirki? Gulunc veziyyetde olan sensen.Seherin gozu acilmamis qorosqopda huren ve hurmeyinin de zibiline dusen ele bil sen deyildin.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 27 İyul 2018 17:3461

        Asi,dünən dondurma etmişdim qaymaqla deuə,bu gün heç bu reseotə də baxmamışam.Amma,bir dəfə Marojna kababı yemişəm.Adını elə deyəndə maraqlı gəlmişdi mənə.Pis deyildi.Qızlar,bir müddətdir arıqlamaq üçün bir şey edirəm.Açığı,xeyrini görürəm deyə,istədim sizinlə paylaşam.Deməli,kətan toxumu almışam.Əvvəl cəhd etdimki onu üyüdülməmiş yeyim.Ağır oldu.Ona görə də,qərara gəldim ki,üyüdəm.Üyüdülmüş toxumu (əvvəl bir çay qaşığından başlayın) bir piyalə qatığla qarışdırıb ,səhər acqarına yeyirəm.Get-gedə qaşıqkatın sayını artırıram.Asi,inanki ,indi o qədər xoş gəlir mənə,bir iri çaşka qatığa 3-4 qaşıq kətan toxumu qatıb,bir az duz qatıb yeyirəm.Əslində,duz artıqdır.Amma,mən duzsuz qatıq yeyə bilmirəm.Bir necə saat adam aclıq hiss etmir.Həm də,saç tökülməm azalıb.

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 27 İyul 2018 17:5941

          Bundan asan nə var ki)) hər ikisi sevdiyim şeydi..Kətan toxumu alıb hazırlayaram..Bizim bir tanış da diyetadı). O qatıqla yulaf qatışdırıb yeyir axşamlar..Bundan əlavə də bəzi yemək rasyonu var, 15 kq arıqlayıb bir neçə aya))..

          Cavab yaz
        • Anonim
          esranur xanıma · 27 İyul 2018 21:5201

          kətan toxumu nədir?çörekotu?

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 27 İyul 2018 23:3400

            Yooo..Marketlərdə maraqlanın,bir növ küncütə oxşayan bir şeydir.Ancaq bir az böyük,yastı,patıltılı.Məsləhətdir,həqiqətən.

            Cavab yaz
  • Anonim
    Pahoooo!!! · 27 İyul 2018 18:0574

    Bu nədi belə,. danalar girif mətbəxə. Yəqin Esranı görüf, mətbəxi bostan bilib yerini səf salıflar)...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Esra Ibrahimli(Samaxi) · 27 İyul 2018 18:1131

      Esranin adin diline getirme Esra adin cekene qarqis edecem menden incimesinler Esra adin yazana qarqiyacam Mutlekdi Esra adi cekirsen seher men yazmamis olub konflikt menim adimi niye hallandirirsan ki ne sebebe ???

      Cavab yaz
      • Anonim
        18-11 ə · 27 İyul 2018 21:3633

        Bax adıni çəkmədim, bunnan sonra sənin qarğışların qoy sənin paklonniklərinə ketsin. Axı sənin adını onlar çəkirdi. Bilirsən burada sənin adıni mən niyə çəkdim? Çünki dana qismində olanlar sənin paklonniklərin idi:))...

        Cavab yaz
        • Anonim