İqtisadiyyat

Rəqəmsal marketinq və ənənəvi marketinq - hansı daha yaxşıdır?

24 İyun 2018 20:55
0 Şərh     Baxış: 2 084
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

Rəqəmsal marketinqlə ənənəvi marketinqin fərqi nədir?

Kiçik bizneslərin çoxu marketinqin hansı növünü seçəcəklərinə qərar verməkdə tərəddüd edirlər, çünki onların büdcəsi sadəcə birinə yetir, hər ikisini həyata keçirə bilmirlər. Qərarların verilməsi asan olmur. Sahibkarların bu barədə çox sualları olur: Marketinqin hansı üsulu mənə daha çox gəlir gətirəcək? Mənim marketinq sahəmin yaxşı işlədiyini hardan bilə bilərəm? Şirkətimin marketinq bölməsində kimə güvənməliyəm? Bəlkə bu işləri özüm etməliyəm? Cavablar sizi təəccübləndirəcək.

Milli.Az facemark.az-a istinadən bildirir ki, şərtləri aydınlaşdırmaq üçün qəzet və jurnallarda çap reklamlarının istifadəsi ənənəvi marketinqin sadə bir nümunəsidir. Digər nümunələr poçt qutularında yerləşdirilən əlavələr, həm də televiziya, radio və reklam panoramalarda reklam edilir. Digər tərəfdən, biznesin bir veb saytı qurulursa, marka adı "Facebook", "Twitter" və "YouTube" kimi müxtəlif sosial media vasitələrində reklam edilirsə, bu cür strategiya rəqəmsal marketinq adlanır.

Ənənəvi marketinqin səmərələri

Burada siz asanlıqla lokal target auditoriyanıza çata bilərsiniz. Məsələn, bir radio reklamı yalnız bir yerdə: sizin şəhərinizdə və ya regionunuzda dinlənilə bilər. Yaxud da poçt qutusu əlavələri ətrafda seçilmiş sayda evlərə gedir. Kağız materiallar saxlana bilər. Auditoriyanız məlumatların çap olunduğu bir nüsxəni əldə edə bilər, dəfələrlə baxmaq, oxumaq, incələmək şansı olar.

Bu, asan başa düşüləndir. Çünki insanlar artıq buna öyrəşiblər.

Neyroelm çap edilmiş məlumatlar marketinqini dəstəkləyir. Elmə "Kanada Post" sponsorluq edib və Kanadalı neyro-marketinq şirkəti olan "Truelmpact" tərəfindən həyata keçirilən, kağız marketinqinin təsirləri (bu bəziyyətdə birbaşa verilən kağız məlumatlar) digital media ilə (e-mail və görüntülü reklamlar) qarşılaşdırıldı.

Bu sahədə istifadə edilən texnologiyalar göz yaddaşı və yüksək "EEG" beyin dalğasını ölçmək üçün istifadə edilir. Qiymətləndirilmiş 3 açar nəticələr bunlardır: idrak yükü (anlaşma asanlığı), motivasiya (inandırıcılıq) və diqqət (subyektlər kontentə nə qədər müddət baxdılar).

Birbaşa meyl əqli emal üçün daha asan idi və brendin xatırlanması üçün ən yaxşı test edilmiş üsuldur. Hesabata görə, birbaşa poçt, dijital mediaya nisbətən işləmək üçün 21% az bilişli səy tələb edir (5.15 və 6.37), bu, həm yadda saxlamaq, həm də başa düşməyə daha asandır. Poçt-təsiretmə yaddaş testləri, idrak yükü testinin birbaşa postu kodlama əsasında həyata keçdiyini təsdiq etdi.

Az əvvəl gördükləri bir reklamın markasını (şirkətin adını) istənilən insanlar arasından, birbaşa reklama məruz qalanların (75%) geri dönüşü, rəqəmsal reklama məruz qalanlardan (75%) 70% daha yüksək idi .

Ənənəvi marketinqin mənfiləri

İstifadə olunan ortam ilə müştərilər arasında çox az qarşılıqlı əlaqə var. Bu üsul daha çox, insanlara brendin mövcudluğu barədə insanlara məlumat verməkdir ki, onlar ümid edirlər ki, insanlar brendi himayə edirlər.

Çap və ya radio reklamları çox bahalı ola bilər. Nəşr etdirmək bahalı ola bilər və sizin bu kağızları paylayacaq insanları tapmağa da ehtiyacınız olur.

Bu marketinqdə nəticələri asanlıqla hesablamaq olmur. Belə bir sual da yaranır: Kampaniya uğurlu idi mi?

Rəqəmsal marketinqin səmərələri

Siz nəinki lokal targetinizi, həm də beynəlxalq targetinizi müəyyənləşdirə biləsiniz. Bundan əlavə, şirkəti cinsiyyət, yaşayış yerləri, yaş və maraq dairələri kimi müəyyən demoqrafik məlumatlarla təmin edə bilərsiniz. Bu, sizin şirkətinizin daha effektli nəticələr göstərməsinə kömək edəcəkdir.

Kütləniz, məzmununuzu necə qəbul etmək istədiklərini seçə bilərlər. Bir istifadəçi, bir bloq yayınını oxumağı sevsə də, başqa bir insan bir "YouTube" videosunu izləməyi sevir. Ənənəvi marketinq izləyicilərə bir seçim təqdim etmir.

Tamaşaçı ilə qarşılıqlı əlaqə ictimai media şəbəkələrinin istifadəsi ilə mümkündür. Əslində qarşılıqlı təsir təşviq edilir. Ənənəvi marketinq üsulları auditoriyanın qarşılıqlı təsirini təmin etmir. Müştərilərinizin, və ardıcıllarınızın fəaliyyət göstərməsinə, veb-saytınıza daxil olmağa, məhsul və xidmətləriniz haqqında oxumağa, onları qiymətləndirməyə, onları almaq və bazarınıza görünən rəy verməyə təşviq edə bilərsiniz.

Rəqəmsal marketinq sərfəlidir. Bəzi internetdə ödənişli reklamlara pul ödənilməsinə baxmayaraq; ənənəvi marketinqlə müqayisədə xərc ucuzdur.

Məlumat və nəticələr asanlıqla qeydə alınır. Google Analytics və sosial media kanallarının əksəriyyəti tərəfindən təqdim edilən anlayışlar vasitəsi ilə kampaniyalarınızı istənilən vaxt yoxlaya bilərsiniz. Ənənəvi marketinq metodlarından fərqli olaraq, real vaxtda şirkətinizdə nəyin işlədiyini və ya işə yaramadığını görə bilərsiniz və nəticələri yaxşılaşdırmaq üçün çox tez uyğunlaşa bilərsiniz.

Səviyyəli oyun sahələri: İstənilən bir iş, qətiyyətli rəqəmsal marketinq strategiyası ilə ölçüsündən asılı olmayaraq hər hansı bir rəqiblə rəqabət apara bilər.

Real vaxtın nəticələri: bir faks və ya formanın qaytarılmasını gözləmək məcburiyyətində qaldığınız kimi biznesinizə bir təkan vermək üçün həftələrlə gözləmək lazım deyil. Bir düyməyə toxunaraq saytınıza və onun abunəçilərinə ziyarətçilərin sayını, pik ticarət dövrlərini, çevrilmə dərəcələrini və daha çoxunu görə bilərsiniz.

Marka inkişafı: Ehtiyacları hədəfləyən və hədəf kütlənizə dəyər və potensial istehsal fürsətləri təmin edə bilər. Sosial media kanallarını və özəlləşdirilmiş e-mail marketinqini istifadə etmək üçün də eyni şeyi demək olar.

Viral: Satış broşuranız müştəriləriniz və potensial müştərilərinizin əlinə nə zaman keçir? Onlayn olaraq, veb saytınızdaki sosial media paylaşım düymələrini, e-poçt və sosial media kanallarını istifadə edərək mesajınızın inanılmaz dərəcədə sürətli bir şəkildə paylaşılmasını təmin edə bilərsiniz.

Ortalama bir "Facebook" istifadəçisi, ortalama 12% bəyəndikləri görüntüləri gördüyü 190 dosta sahib olduğunu düşünsəniz, bir mesajınız əslində 15 yeni insan tərəfindən görülmüşdür. İndi onların da bir qismini xəyal edin və mesajınızı paylaşın və onların dostları da eyni şeyi edərmi? Buna görə, yüksək keyfiyyətli məzmun önəmlidir.

Bəs hansı marketinq üsulu daha yaxşıdır?

Bəli, biz hər iksini də məsləhət görürük. Aydındır ki, rəqəmsal marketinqə daha önəm veririk, çünki işə yaradığını bilirik. Ancaq ənənəvi marketinq materiallarından da istifadə edirik.

"Bangor Universiteti" və brendləşmə mütəxəssisi Millward Brown tərəfindən aparılan 2009-cu ildəki araşdırma da kağız və digital medianın fərqli təsirlərini incələmək üçün "fMRİ"dən istifadə edib.

Onların əsas nəticələrindən bir qismi:

- Fiziki material beyin üçün daha realdır. Bir mənası və məkanı mövcuddur. Bu, yaddaşla əlaqələnmək üçün daha yaxşıdır, çünki yaddaş şəbəkələrini əhatə edir.

- Fiziki material yaddaş və marka birləşmələri üçün vacib olan daha emosional işlənməni əhatə edir.

- Fiziki materiallar, daxili duyğularla əlaqəli daha çox beyin reaksiyasını yaradır və reklamların daha çox "daxililəşdirilməsini" təklif edir.

Rəqəmsal və ənənəvi marketinqin hər iksini necə istifadə etmək olar?

Bizim ənənəvi marketinq üsulları rəqəmsal marketinq səylərimizi dəstəkləyir. İkisi bir-birindən kənarlaşdırıla bilməz. Lakin bir əlaqə, referent tərəfdaş və ya müştəri ilə əlaqələri daha da möhkəmləndirmək üçün yalnız kağız nüsxə marketinq materiallarını istifadə edirik. Məsələn, televiziya və ya radio reklamlarına sərmayə qoymuruq, lakin broşurlərimizi xidmətlərimizlə maraqlanan birinə verəcəyik.

Bütün və yaxud heç bir yanaşma etməməyin əvəzinə, rəqəmsal rahatlığı və əlçatanlığı ilə kağızın unikal faydalarını istifadə edən bir çox kanallı yanaşmanın ən yaxşı şəkildə göstərəcəyi görünür.

Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.