Kriminal

“Bəs, anamın günahı nə idi?” - Qan davasının qurbanının oğlu

20 İyun 2019 16:31
43 Şərh     Baxış: 20 189

Bir neçə gün əvvəl Ağstafada baş verən qan davasında həlak olan 4 nəfərdən biri Zeynəb Cəlilovanın oğlu Azad Cəlilov sosial şəbəkədə anası ilə bağlı təəssüratını bölüşüb.

Milli.Az qafqazinfo-ya istinadən xəbər verir ki, A. Cəlilov 7 nəfəri güllələyən Elnur Süleymanovun hansısa xəstəliklə bağlı kağız aldığını iddia edib:

"Adını namus davası qoydular, başlıq yazdılar: "Ağstafada cinayət, kalaşnikov ilə atasının qisasını aldı!" Bəs mənim anamın günahı nə idi? Sadəcə, yanlış zamanda yanlış yerdə olmaq? Kor bir güllənin qurbanı oldu mənim anam! Abbasqulu bəy demiş "bəs bunu kimin namusuna yazaq?" Gedim qisas alım, bəlkə mən də onun anasını öldürüm, anam geri gələcək? Namus davası adı altında binamusluq elədilər! 24 yaşlı bir binamus həyatımızı məhv etdi, artıq xəstəlik kağızını da alıb, yaxın bir neçə ilə çıxacaq həbsdən".

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

43 Şərh:

  • Anonim
    Oxucu · 20 İyun 16:42510

    Çox haqlı yazmısan cavan oğlan. Allah anana rəhmət eləsin, məkanı Cənnət olsun! Şeytana və onun yolunda gedənlərədə də lənət olsun! Dahi Lütfi Zadə gözəl deyib: "Əgər əlində tutduğun yeganə alət çəkicdirsə, hər şey sənə mismar kimi görünəcək".

    Cavab yaz
  • Anonim
    **** · 20 İyun 16:44190

    Ayda nə pis oldu.Allah size sebr versin gec tez haqq yerini tapacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sovet vətəndaşı · 20 İyun 16:53243

    Qisas alan binamusa tərəf duranlar bu yazını oxuyub nə düşünürlər görən? Buna da deyirlər əcəb oldu?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sovet vətəndaşı · 20 İyun 16:57205

    Can ay bala, sən də gərək o binamusun bütün nəslini qırasan. Ancaq sən vəhşi deyilsən. İnşallah o binamus sag qayıtmayacaq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla · 20 İyun 16:58201

    Yaxsi eliyib deyenler goresen hec utanir? Cetin. Cahillik bas alib gedir. Allah rehmet elesin nur uzlu anaya.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa Sarkazm · 20 İyun 17:00252

    O cakkala haqq qazandiran tenqidci hardasan gel bu anasi hec neden rehmete gedmiw bu gence cavab ver

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tənqidçi · 20 İyun 17:27612

      Maqa çox narahatsan??? Cavab verimdə..mən demədim bu ananıda haqlı qətlə yetirib.. o,oğlanın fərqi budur...o,illərnən atasının qisas hissi ilə yaşadı və arzusuna çatdı...Sənin ananı ALLAH qəni-qəni rəhmət etsin..anavın haqqı qaldı o,oğlanın üstündə...yəni sənin anavın heç bir günahı olmadan rəhmətə gedib...ona görə ALLAH qarşısında cavab verər..Ay Maqa sənə bir sual verim..ALLAH eləməsin Əyər sənin atanı kimsə qətlə yetirsəydi onu bağışlayardın???

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 20 İyun 17:46155

        Əvvəla,Allah hamıdan uzaq etsin.Sonrası da,qisas almaq özü Allahı danmaqdır.Əgər Allah varsa,qoyun hamı öz işini görsün.Quru qisas uğruna öz həyatını da,başqasının həyatını da söndürməyə dəyməz.İndi o biqeyrət gedib türmədə atasına qovuşar,əgər qovuşa bilərsə.İndiki gənclərin çoxu düşünmək üçün başlarına əziyyət vermirlər.Öldürən həbs olunub da,çıxıb da..Qisas qisasdırsa,get,öldürəni vur öldür də..Yoxsa ki,zalım elə bil tarajan qırır-dixlofosu alıb əlinə,haragəldi fısqırdıb.İnşaAllah ki,onu da türmədə atasının,əmisinin yanına göndərərlər,gedib qovuşar əzizlərinə.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Çayxor · 20 İyun 20:1673

          Salam Esranur,seninle tam razıyam,teref saxlayanlar elebil qedim dövrden qalıb.axı biz sivil dünyada yaşayırıq,en azından ağılımız var başımızda,mentiqnen hereket etmek lazımdı,hisslerle yox.onda hamı bir birini öldürsün.eger qisas yanğısı güclüdüse öldürenin evine get orda öldür,başqalarının günahı ne?

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 20 İyun 20:2725

            Salam,Çayçı.Tərəf saxlayan bu oğlanın yerinə qoysun özünü əvvəlcə.Allahın ayələrini bayraq ediblər əllərində.Allah bir-birinizi qırın deyirsə,mən artıq başqa söz tapmıram yazmağa.

            Cavab yaz
      • Anonim
        Haqq · 20 İyun 18:31100

        Tənqidçiyə...O zaman bu oğlan da o gədəni bağışlamasın,getsin bu gədənin anasını vurub öldürsün..Cana can , qana qan məsəli.

        Cavab yaz
      • Anonim
        Maqa Sarkazm · 21 İyun 01:32101

        Tenqidci men narahat deyilem sadece sohbete fitva verende duzgun fitva vermek lazimdi o ki qaldi senin sualiva geldikde eger kiminse menim hansisa bir yaxinima ziyani fesadi deyibse men baxaram veziyyete hadise nece baw verib ehtiyyatsizliqdan olub ya o insan pewmandirmi bu emelinnen bagiwlayaram Allah bagiwlayandirsa biz ne kareyik?yox eger gorsemki o hadiseni toreden emelinnen pewman deyilse qisas almaq ucun illernen gozlemerem bu gede kimi isdi isdi hell ederem ve en esasida teke tek uz uze daha bu gede gude kimi elime kalaw alib camahati gulle baran edemerem qadina ozude agbircek analara gulle atmaram yeqinki cavbivim qane eledi seni ve duwuncede olanlari kiwi dediyin qadina gulle atmaz ozude ahil yawda olan anaya

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 21 İyun 09:1254

          Afərin.Sağlam düşünən beyinlərə hörmətim böyükdür.

          Cavab yaz
  • Anonim
    sema · 20 İyun 17:18140

    ALLAH ANANA REHMET ELESİN

    Cavab yaz
  • Anonim
    @@@... · 20 İyun 17:3356

    Bunlarda onun atasin öldürmüsdü o atasin hardan alsin bes? Bu oglana haqq qazandirmiram amaki her terefli düsünmek lazimdi. Hec kim o dünyaya hecne aparmiyacaq torpaq üste qan salmagin menasi neydiki?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 20 İyun 18:291011

      Allah da mənim atamı hələ 3 yaşım olanda öldürüb.Mən də durum Allahla düşmənçilik edimdinimdən dönüm,Allahı danım?Onun atası ölməliydi.Bu,onun alın yazısı idi.Prosta,səbəb torpaq,öldürən də.Əhmədlə Məmməd oldu.Allah istəsəydi,onun atası sağ qalardı.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Elşad · 20 İyun 17:36101

    Allah anana rəhmət eləsin çox pis oldum xəbəri eşidəndə. Şərəfsizlikdi bunu edən inşallah sağ çıxmaz. Qisasıda alanda gərək kişi kimi alasan başqalarında fikirləşən bir ananı öldürdün, digər ananı yaraladın ömürlük əlil elədin sağ qalması möcüzə olar indən belə, bir atanı şikəst elədin. Səninki qisas olmadı şərəfsizlik oldu !!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    suleyman · 20 İyun 17:4972

    Qardas cox agirdi.her ne is gorusen yada bir kinoya baxisan insan ozunu qarsi terefin yerine qoyur.men senin yerinde olmaq istemezdim.eger o oglan kagiz alibsa cixsada cox yasamaz.inanmiram cixa.oglan atasinin qisasini aldi oz agliyla ama 1 ya 2 il turmede qalsa oz atasina nifret edecek cunki heyatini puc eledi.hemin vuran oglana sual vermek lazimdi senin anani men gullelesem nece olardi.men senle dusmencilik elemirem anami qaytar yada oz anani gullele.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Haqq · 20 İyun 18:2771

    Haqlısınız..Yazdığınız cümlələrin nöqtəsinə qədər haqlısınız..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tənqidçi · 20 İyun 19:4834

      İslam tarixində ən böyük qiyam edən şəxs Muxtar Səqəfi olub...ALLAH onu qəni-qəni rəhmət etsin..Muxtar Səqəfi imam Hüseyn (ə) qisasını almaq üçün illərnən səbr etdi və məqam çatandan sonra düşmənləri bir bir cəhənnəmə vasil elədi...ALLAH tərəfindən qisas və ya günah qadağa deyil amma bağışlamaq daha yaxşıdır...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Haqq · 20 İyun 20:1940

        Çox gözəl , qisas qadağa deyilsə, o zaman o gədənin anasının qanı bu oğlana halaldır!!!

        Cavab yaz
      • Anonim
        suleyman · 21 İyun 11:5612

        AY tenqidci ermeniler bizleri qiriblar analarimizi bacilarimiz oldurubler.sen niye gedib qisas almirsan.belke sen hec esgerliye bele getmemisen

        Cavab yaz
        • Anonim
          Tənqidçi · 21 İyun 12:1221

          Sənin düşüncə tərzin bu qədərdir ki,deyirsən mən hərbi xidmətdə olmamışam...sənin yaşın qədər hərbi stajım var...uşaqsan sən...məni tanısaydın heç vaxt sözümün üstündə söz gətirməyə cəsarətin belə çatmazdı...

          Cavab yaz
          • Anonim
            Oxucu · 21 İyun 13:0920

            Şəxsən mən çox şadam ki siz ehtiyatda olan zabitlərimizdən birisiz. Qarabağ uğrunda müharibəyə başlasaq siz də daxil bütün əsgər-zabit heyəti səfərbər olacaq yəqin ki. Bizim dediyimiz odur ki, şəxsi hisslərinə, qisas hissinə özünün həyatını və başqalarının həyatını qurban vermək olmaz. Cinayətkarı qanunlara və Allaha həvalə etmək lazımdır. O silahı Şeytan doldurdu, buna əmin olun, məhz bür əməllərdə Allahın əmri və ya izni yoxdur. O, bəndələrinə ağıl, məntiq, iradə, səbr, iman verərərk Şeytanla baş-başa buraxıb. Baxır kim bu sınaqdan necə çıxır.

            Cavab yaz
  • Anonim
    Samed dagli · 20 İyun 19:4320

    Mence bu terrora "qan davasi" adi qoydular

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tənqidçi · 20 İyun 19:5266

    Qurani-Kərimə əsasən adam öldürməyin cəzası qisasdır. Qisas aşağıdakı ayələrdə müsəlmanlara vacib edilib: “Ey iman gətirənlər! Adam öldürmə hadisələrində qisas sizə vacib edildi”. (Bəqərə, 2/178) Qisas cinayət və cəzanın arasındakı bərabərliyi bildirir. Cinayət və cəza arasındakı tənlik Quranın əsas qaydasıdır. “Pisliyin cəzası özü kimi pislikdir. Amma kim bağışlasa və barışsa, onun mükafatı Allaha aid olar. Həqiqətən, O, zalımları sevmir”. (Şura, 42/40) Qisas Qurana əsasən insanın təhlükəsizliyinin təminatıdır. “Ey möhkəm duruşlu şəxslər1 (ağıl sahibləri)! Qisasda sizin üçün həyat vardır! Bəlkə, qorunasınız”. (Bəqərə, 2/179) Quran şikayətin başladığı vaxtdan cəzanın tətbiqinə qədər cinayətdən zərər çəkən tərəfə səlahiyyət verir və beləcə, onları arxayın edir. “Allahın toxunulmaz etdiyi insanı haqlı bir səbəb2 olmadan öldürməyin. Kim haqsız yerə öldürülmüşsə, artıq onun varisinə ixtiyar vermişik. Lakin o da qisas aldıqda həddi aşmamalıdır. Çünki ona artıq kömək olunmuşdur”. (İsra, 17/33) Öldürülən

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tənqidçi · 20 İyun 20:0634

      İndi kim ki,Qurani Kərimin ayələrini inkar edərsə ALLAH ona lənət etsin...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Çayxor · 20 İyun 20:2071

        Yazılıbki,heddi aşmamalıdı qisas alanda,axı siz terefini saxladığınız heddi yeteri qeder aşıb.yaşlı qadına silah qaldırmaq ne demekdi,ermeniden ne ferqi

        Cavab yaz
      • Anonim
        Sovet vətəndaşı · 20 İyun 23:2924

        Ay tənqidçi, sən nə istəyirsən indi? Nəyi sübut etmək istəyirsən?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 21 İyun 09:1334

          Salam,bacı.O heç nə istəmir,o elə anlayır həyatı.Onun bütün həyatı ayələr,icazələr,din üstündə qurulub.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Sovet vətəndaşı · 21 İyun 11:1614

            Əleykə salam. 4ailənin çırağını söndürən bir şərəfsizdən ötrü özünü həlak elədi ta.

            Cavab yaz
    • Anonim
      F · 21 İyun 12:0123

      VAY VAY.QISAS ALMAQ QURANDA DINDE VAR?DAHA SOZUM YOXDU

      Cavab yaz
    • Anonim
      Oxucu · 21 İyun 13:4920

      19:52 -yə: Qeyd etdiyiniz ayələrdə Cihad nəzərdə tutulur. İslam düşmənlərinə qarşı vuruşmaq (xüsusən də özünü qorumaq məqsədilə) vacib buyurulur və bu yolda ölənlər Şəhidlik məqamına çatır. "Sizinlə vuruşanlara qarşı Allah yolunda siz də vuruşun və həddi aşmayın! Həqiqətən, Allah həddi aşanları sevmir" - Bəqərə, 190. Qurani-Kərimin tövsiyəsi belədir ki, kimlərsə sizə qarşı vuruşursa, təcavüz edirsə siz də özünüzü müdafiə olaraq cavab verə bilərsiniz. Amma gedin atanızın, əminizin qısasını almaq üçün öldürün kimi tövsiyələr yoxdur. Quranda öldürməklə bağlı fikirlər həmişə yanlış şərh edilir.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tənqidçi · 21 İyun 22:1400

        Sənin anlayışın o,qədərdir...

        Cavab yaz
  • Anonim
    eli · 20 İyun 22:34111

    hamisi Allahin adi ni ele tez tez chekir ele bil dunen Allahla chay ichib gelib, Allah bele eliyecek nebilim nagaracaq, Allah hech ne eliyesi deyil, hech vaxt da elemiyib hech vaxt da nese eliyesi deyil. Hamisini eliyen adi insanlardi, sadece. Atasini oldurmezdiz, Ananizi oldurmezdiler. 2*2 chox sade. Qoya basmaq lazim deyil.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tənqidçi · 21 İyun 00:3560

      Güya sizlərdən bəziləri ağıllı çıxdı fikrimə müxalif olduz..Güya mən heçnəyi anlamıramda...Hamı anlayırıq bu ananı çox nahaq qətlə yetirib...bütün müselman anaların əllərindən öpürəm onların qarşısında baş əyirəm...burdakı şəkilə baxanda həm ananın həmdə oğulun üzündən nur yağır...bilmək olur ki,halal zəhmətləri ilə yaşayıblar...zəhmət keş insanlardı...amma burda söhbət gedir ki,oğlan atasının qatillərini öldürməynən öz qisasını alıb...ancaq bu ananın ölüməsində böyük günaha yol verib...burda ona yəni ananı öldürən oğlana haqq qazandırmaq günah olardı..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 21 İyun 09:1925

        Bahhh..Qisas aldı,lap əla..İndi də yatar ömürlük içəridə.Orda onun atasını əvəz edən çoxu tapılar.Xəstəlik kağızı da boş söhbətdir.Elə belə iş deyil 8 nəfəri biçmək.Ağlı olsaydı,bir dəfə verilən ömrü belə zay etməzdi.Atardı məhkəmənin,Allahın ətəyinə.Ağlı olmadı,bizə də onun ardınca -"Get,dönmə geri"mahnısını oxumaq qalır.Sənə də bu qaxsımış fikirlərinlə Allah yardımçın olsun.

        Cavab yaz
      • Anonim
        Maqa Sarkazm · 21 İyun 12:3310

        Tenqidci men narahat deyilem sadece sohbete fitva verende duzgun fitva vermek lazimdi o ki qaldi senin sualiva geldikde eger kiminse menim hansisa bir yaxinima ziyani fesadi deyibse men baxaram veziyyete hadise nece baw verib ehtiyyatsizliqdan olub ya o insan pewmandirmi bu emelinnen bagiwlayaram Allah bagiwlayandirsa biz ne kareyik?yox eger gorsemki o hadiseni toreden emelinnen pewman deyilse qisas almaq ucun illernnen gozlemerem bu gede kimi isdi isdi hell ederem ve en esasida teke tek uz uze daha bu gede gude kimi elime kalaw alib camahati gulle baran edemerem qadina ozude agbircek analara gulle atmaram yeqinki cavbivim qane eledi seni ve duwuncede olanlari kiwi dediyin qadina gulle atmaz ozude ahil yawda olan anaya

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 21 İyun 10:0915

      Günahı şeytanın üzərinə atıb cəzanı Allahdan gözləməkdən başqa yollar da var..Amma gərə ki, ağılla edəydi, gedəydi həyətinə, kişini çağıraydı vurub öldürüb qisası alaydı...

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 21 İyun 10:0214

    Nə günahkar günahkar deyil, nə də bu oğlanın anası..Tək günah varsa, o da başqasının həyatını alanı içəridə saxlayıb sonra azadlığa buraxıb yaşamağına davam etməsinə şərait yaradan qanundur..Qatilin atası və əmisi öldürüləndə 16 yaşıb olub, indi 24 yaşı var..Belə çıxır ki, iki nəfəri, iki ailənin başcısını, uşaqların atasını ölüdür ən çoxu 8 il yat çıx, yaşa özün üçün...Axı heç bu da ədalət deyil..Ədalət ədalətli şəkildə bərpa olunsaydı, indi bu təsadüfü qurban ana da sağ idi, qalan digər təsadüfü qurbanlar da ziyan çəkməzdi...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Qaqa · 21 İyun 10:3124

    olmeli idi hamisi. yaxsi eleyib oldurub. hele bu gedenide oldurmeli idi

    Cavab yaz
  • Anonim
    F · 21 İyun 12:0350

    SERHCILERE BAXIRAM FIKIRLESIRAM NECE VEHSI CEMIYYETDE YASAYIRAM MEN AMA BIR TEREFDENDE DUSUNUREM BURDA HAMI WIRE DONUR,ASARAM,KESEREM DEYIR AMA REALDA 90 FAIZI DOVWANDI

    Cavab yaz
  • Anonim
    aea · 21 İyun 12:1530

    Düz söz... Bu namus davası, qan davası üstə qisas almaq olmadı. Hansısa şərəfsiz öz dar düşüncələrinin inkişafı nəticəsində günahkar insanları güllələdi. Öləni qaytarmaq olmur... Allah rəhmət eləsin... Ancaq həbsxana da belələrinə zülm vermək lazımdır.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2019 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.