Kriminal

Arvadını və 4 qızını öldürüb həyətdə basdırıb - Salyanda DƏHŞƏTLİ QƏTL - YENİLƏNİB - TƏFƏRRÜAT

7 Dekabr 2017 12:58
46 Şərh     Baxış: 17 189

12:58

Salyanda 3 il əvvəl törədilən dəhşətli qətlin bəzi təfərrüatları məlum olub.

Milli.Az-ın APA-ya istinadən məlumatına görə, 63 yaşlı Fərhad Əliyev arvadını və 4 qızını boğazını kəsərək öldürüb. İlkin məlumatlara əsasən, F. Əliyev oğlu Fəqan Əliyevlə birlikdə ailə üzvlərini evin zirzəmisində basdırıb.

-----------

09:10

Salyanda 3 il əvvəl baş vermiş dəhşətli cinayətin üstü açılıb.

Milli.Az virtualaz.org-a istinadən xəbər verir ki, 2014-cü ildə Salyan şəhərinin "Zavod " məhəlləsində yaşayan Mehparə Nadir qızı Əliyeva dörd qızı - İradə, Rəqibə, Sevda və Ümidə ilə birlikdə  itkin düşüb. Ailənin başçısı Fərhad Məhərrəm oğlu Əliyevin içki düşkünü olması ucbatından yaşanan münaqişələrə görə qadının qızlarını götürərək Türkiyəyə getdiyi ehtimal olunsa da, onların Fərhad Əliyev tərəfindən öldürülərək oğlu Fəqanın köməkliyi ilə həyətlərində basdırıldığı məlum olub.

Hadisənin açılmasına səbəb isə bu yaxınlarda Xoşqədəm Hidayətqızının "Səni axtarıram" verilişində onlarla bağlı süjetin göstərilməsi olub. Belə ki, ana və qızlarının Türkiyəyə getməsi ehtimalının ictimailəşdilməsini qeyrətsizlik kimi qəbul edən ata və oğul törətdikləri cinayəti etiraf ediblər.
Yaxın saatlarda cəsədlərin basdırıldığı yerdən eskumasiya ediləcəyi gözlənilir.

Faktla bağlı Salyan Rayon Prokurorluğunda cinayət işi qaldırılıb, təxirəsalınmaz istintaq hərəkətləri davam etdirilir.

Milli.Az

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

loading...

Şərh yaz:

46 Şərh:

  • Anonim
    * · 7 Dekabr 2017 09:2780

    Ay Allah dehwetdi bu

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 7 Dekabr 2017 09:31182

    5 qadını öldürəndə bəs bunlar qeyrətləri harada idi ki, televizorda görəndə ortaya çıxıb?...Çox dəhşət..Səhər-səhər belə xəbər oxuyacağım ağlıma gəlməzdi..Insan necə vəhşiləşə bilər ki, 4 balasını anası ilə birlikdə öldürə?? Hələ o yerə girmiş qeyrəti piyan oğula bax ki, ana bacılarını qorumaq əvəzinə özü kimi qeyrətsiz ataya kömək edib..Onun yerində kim olsaydı anasının bacısının qatili atanı tikələrə ayırıb itlərə yedizdirərdi..Indi kim bilir yazıq rəhmətliklər haqqında kim nə şayələr qoşub, Türkiyəyə getdiklərini zənn edib..Yəqin işidə qədər aparıb çıxardıblar qeybətçilər...

    Cavab yaz
  • Anonim
    adi insan · 7 Dekabr 2017 09:38140

    Şokdayam vallah. Qulağımız nələr eşidir. Bu üç ildə ata-bala necə yaşayıblar o həyətdə.

    Cavab yaz
    • Anonim
      adi insan · 7 Dekabr 2017 11:2072

      Halal olsun Xoşqədəm xanıma. Onun sayəsində hər şey açıldı.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Adi insan · 7 Dekabr 2017 18:5500

      09.38.adi insan sizden cox xahiw edirm nikinizi deyiwerdiniz.Men artiq nece illerdir "Adi insan" niki ile burada yaziram.Werhinizle de raziyam duz deyirsiniz.ALLAH bu cur adamlara lenet elesin.

      Cavab yaz
  • Anonim
    11 · 7 Dekabr 2017 09:411214

    Şairin misraları... Əzəldən belədir dünyanın işi....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aydlndl · 7 Dekabr 2017 13:09129

      Semed vurgunu Allah rehmet elesin

      Cavab yaz
      • Anonim
        t.s · 8 Dekabr 2017 09:1053

        xelil rzanin cavabi var o seyire.xelil rza dediyi cavab salyanlilar haqinda pis yazanlara ayidi.axtarin tapin xelil rza ne cavab yazib.

        Cavab yaz
    • Anonim
      Şirvanlı qız · 7 Dekabr 2017 16:4235

      deyəsən sən şairliyi Elzadan öyrənmisən. Salyanlılar yesin səni

      Cavab yaz
      • Anonim
        Aydlndl · 7 Dekabr 2017 17:2602

        Wirvanli qlz mennensen?

        Cavab yaz
      • Anonim
        11 · 7 Dekabr 2017 17:2773

        Dahi şairin sözlərini elza ilə müqayisə edirsənsə elə sən özün elzasan ) #karkargörgör

        Cavab yaz
    • Anonim
      09:41-e · 8 Dekabr 2017 17:5270

      Ne eceb bes o seire salyanlilarin cavabini esitmemisen ? Internetde bu sozleri yaz axtar , SERH EDIM O NIYE CEKIB SALYANIN ADINI ? eger o cavab seirini tapib oxuya bilsen ordan da 2 misra yazarsan hami oxuyar !

      Cavab yaz
  • Anonim
    melek b · 7 Dekabr 2017 09:42120

    ellerin qirilaydi.bu qadinin yaxinlari ne ucun maraqlanmayiblar bunlar hara gedibler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aynur · 7 Dekabr 2017 09:5170

    Seher seher bele xeberi oxumaq dehwetdi.Allah belasin8 verdi ataninda oglunda 4 qiz uwagini anani qetle yetirmek qeyret deyil.atanin evvelden qeyreti olmayib ki icki duwgunu olub.ogula baxda hele tfuu.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Qaqa · 7 Dekabr 2017 10:0590

    ALLAH CƏZALARIN VERSİN ALÇAQLAR BELƏ ALÇAQLARI ASMAQ LAZIMDI

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yağmur-S · 7 Dekabr 2017 10:08100

    Sözün bitdiyi an .demeye ne söz,teselli vermeye nede adam tapa bilmirem,göresen bu qadının atası anası ,bacı-qardaşı yoxdurmu? Bunların yoxluğunu 3 ilde heç kim hiss etmeyibmi? ....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Niku · 7 Dekabr 2017 10:2980

    "Oğul" boynun yere girsin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ARXDEYA · 7 Dekabr 2017 10:3181

    Dehşet men baxırdım verlişe dünen demediler.Yeqin bu gece çıxıb üze.Göresen onları bir birinin gözü önünde nece öldürüb Allah belani versin siz heç ne insan heç heyvan bele deyilsiz.Adamın üreyi partlıyır.Sözün bitdiyi yer.DEHŞET

    Cavab yaz
    • Anonim
      orxideya · 7 Dekabr 2017 10:5387

      Niki oğurlamağin bir eyib, onu düzgün yaza bilməməyin iki eyib.

      Cavab yaz
  • Anonim
    User · 7 Dekabr 2017 10:5640

    Kishinin uzunnen manyaklik yagir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rauf · 7 Dekabr 2017 11:3420

    ALLAH rəhmət eləsin! bu polis bir vaxtında, yəni itgin düşən vaxtdan, niyə geniş axtarış verməyib. görək bunlar sərhəddən həqiqətən keçibmi?. hamı başından edib.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aydlndl · 7 Dekabr 2017 13:1030

    Kiwide qeddarliga bax.5 qadlnl tek oldure bilmez.Komek edib ona kimse.Werefsiz bomj

    Cavab yaz
  • Anonim
    ana · 7 Dekabr 2017 13:1130

    Nahaq gullelenmeni legv elediler Belelerinin el qolu acilib Adini qoyacaqlar pis yola duwub Biri ikisi 5 I birden Uzlerinden oxwamir Mesumluq yagir Allah rehmet elesin O kiwinin Allah belasini versin Insan bu cur vehwi olarmi.?Bir toyugu kesende adam qorxur 5 nefere elin nece qiydi.?Canindan qanindan olan balalara Dehwetdi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Afa · 7 Dekabr 2017 13:50101

      Səlyanın Əli Bəy Hüseyinzadəsi ,Xəlil Rza Ulutürkü, Həsən Məmmədovu Qulu Əsgərobu , Arif Məlikiovu , Əlyağa Kürçaylısı , Əlibala Hacızadəsi , Aşıq Pənahı var. Hadisə hər bir rayonda baş verir .Siz süddən çıxmış ağ qaşıq deyilsiz.Hər yerin pisi də var yaxşısıda.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Afaya · 7 Dekabr 2017 21:0620

        Xanım dayaz adamlardır fikir verməyin. Azərbaycanın hər bölgəsinin insanları eynidir. Kimdəsə az kimdəsə çox müəyyən mənfi və ya müsbət xüsusiyyətləri var. PS Səməd Vurğun o sözlərin müəllifi deyil.

        Cavab yaz
    • Anonim
      tural · 7 Dekabr 2017 13:5216

      Aydindi : Sizə yazıram .Arvad özün düz aparaydı salyanıda yerində dinc qalaydı.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Aydlndl · 7 Dekabr 2017 14:1761

        Tural.sene yazlram.Yaxwl kiwinin arvadl ozunu eyri apara bilmez.

        Cavab yaz
        • Anonim
          11 · 8 Dekabr 2017 14:4440

          HAHAHAHAH ))) ZOR DEDİN)))

          Cavab yaz
      • Anonim
        Turala · 7 Dekabr 2017 21:0720

        Başı batsın sənin kimi kişilərin. Geydirmə geyrətli gədələr.

        Cavab yaz
      • Anonim
        TURALA · 8 Dekabr 2017 18:2920

        Tural, oldurulen xanimlar da Salyanlidi, gelin sozleri secerken ehtiyatla secek, birmenali olaraq bu manyak kisi gunahkardi, onun elediyi vehsiliye hec kim haqq qazandira bilmez, ancag bir alcaga gore butun rayon haqda artig eskiy danisanlara demey isteyiremki sizin mesenizde de o cakqallardan az deyil.

        Cavab yaz
  • Anonim
    mamuska · 7 Dekabr 2017 13:4820

    ona gore deyibler-nahaq qan yerde qalmaz.kisinin sekline baxanda ani olaraq fikrimden bir soz kecdi-seytan...ve o sozu tekrar-tekrar tekrarladim...

    Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu · 7 Dekabr 2017 13:5100

    Allah bu cur insanlara lenet etsin adam qalir kime inansin buda ata qardas

    Cavab yaz
  • Anonim
    ana · 7 Dekabr 2017 14:2331

    Xahiw edirem olenlerin dalinca daniwnayin gunahdi Telde dediler kasib namuslu aileydiler Eyer Allah elememiwpis yolun yolcusu olsaydilar orda oturub her zulme qatlawmazdilar Ata ogul icki duwkunu olublar bele hadise baw verib Her bolgede ola biler Bakidada Hec kim sigortalanmayib Selyan rayonu neylesin..?Agziniza geleni yazmayin Gunah etmiyi n

    Cavab yaz
  • Anonim
    Narahat qadin · 7 Dekabr 2017 15:2150

    Hansi markete gedirsen corekden cox araq satilir ozude su quymetine.Bes nece olmalidir narkomaniya , serxosluq bas alib gedir Sikayyet edisen her cinayyeti pul muqabilinde ort basdir edirler Qadin gunahkardir deyirler hele ustelik pozqun adida verirler ,bax budur problem Mehelle nezaretcileri de baslari qarisib pul toplamaqa

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tural · 7 Dekabr 2017 15:2800

      aydındı-sizə yazıram siz deyəsən məni düzgün başa düşməmisininz mən nə demək isdədim

      Cavab yaz
      • Anonim
        Aydlndl · 7 Dekabr 2017 17:2700

        Tural sene yazlram.Niye bawa duwmuwdum

        Cavab yaz
  • Anonim
    sehv yazana · 7 Dekabr 2017 15:4034

    Əlibala Hacizadə hacandan salyanlı olub? Neftcaladandi Əlibala müəllim.Allah ona rəhmət eləsin

    Cavab yaz
    • Anonim
      sehv tutana · 8 Dekabr 2017 18:0771

      Ay savadsiz, neinki Elibala Hacizade Netcala ozu de Salyanin erazisi olub vaxtiyla !

      Cavab yaz
  • Anonim
    - · 7 Dekabr 2017 15:4768

    Zəhləm gedən zonadı salyan. əllərindən bir iş gəlmir elə görməmiş-görməmiş danışırlar. salın axırı da "yan "nan qurtarır,

    Cavab yaz
    • Anonim
      brat · 7 Dekabr 2017 16:2081

      Salyanıyla görüşsəydin sənə həyatı yaxşı başa salardılar.Səni tapıb azını..... Yəqin sən ermənilərdənsən ona görə yannan danışırsan qəhbə...........

      Cavab yaz
    • Anonim
      15: 47-e · 8 Dekabr 2017 17:3380

      salyanlilar kimine ne eleyib ki, bele yaniglisan salyanlilardan ?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Şirvanlı qız · 7 Dekabr 2017 16:5212

    11-ə Elə ona görə kül olub də başınıza ayrı seçkilik salmaqdan

    Cavab yaz
    • Anonim
      ana · 7 Dekabr 2017 17:2600

      Sen o kulu kime yazirsan.?Men eksine yazdim haninin bawina gele biler Hec kmi. Bilmir nece olecek

      Cavab yaz
    • Anonim
      11 · 8 Dekabr 2017 14:5120

      Şikayətivi Şairə eləyərsən elza xala ))

      Cavab yaz
  • Anonim
    ayla · 7 Dekabr 2017 18:4100

    Vəhşi heyvan,.. Necə yaşaya bilib... Lənətlər olsun !

    Cavab yaz
  • Anonim
    Niko · 8 Dekabr 2017 12:1600

    Allah sizin cezanizi verecek.her iki dünyada.övlad boyunu yere soxsunlar.bunlari diri diri basdirmaq lazimidi.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ