Ölkə

Tələbə qızlar suşidən yox, bu qidadan zəhərləniblər? - AÇIQLAMA

22 Noyabr 2019 15:01
11 Şərh     Baxış: 45 485

Xəbər verdiyimiz kimi, ötən gün Bakı Dövlət Universietinin 2 saylı yataqxanasında universitetin tələbələri - 1999-cu il təvəllüdlü Xasmətova Şəkər Faiq qızı, 1998-ci il təvəllüdlü Quliyeva Dilrubə və İbadova Həmidə qidadan zəhərlənib. Həmidə ilə Dilrubə Kliniki Tibbi Mərkəzə yerləşdirilsə də, Şəkər hadisə yerində keçinib.

Milli.Az xəbər verir ki, qafqazinfo-ya açıqlama verən Dilrubə Quliyevanın bacısı Firuzə Quliyeva hadisənin bəzi təfərrüatlarını açıqlayıb. O, əvvəlcə bəzi KİV-də, eləcə də sosial şəbəkələrdə qızların suşidən zəhərlənməsi barədə yayılan xəbəri təkzib edib:

"Qızlar suşidən zəhərlənməyiblər. Bacım həmin axşam anamla telefonda danışanda yemək bişirirdilər. Tam dəqiq bilməsək də, deyilənə görə, kartof qızartması, xiyar turşusu və mandarin yeyiblər".

Bacısının sözlərinə görə, Dilrubə yataqxanada davamlı olaraq qalmırdı.

O, vəziyyətin bu həddə çatmasında təcili tibbi yardım əməkdaşlarını səhlənkarlığa yol verməkdə ittiham edib: "Bacım yataqxanada qeydiyyatda olsa da, orada hər gün qalmırdı. Əmim Rusiyada olduğu üçün, onun yoldaşının yanında qalırdı. Sadəcə, kəsiri olan günlər yataqxanada qalırdı ki, universitetə daha tez çatsın. Hadisə baş verən gün də o günlərdən biri idi. Bacımın kəsiri varıydı. Qızlar isə axşam qidadan zəhərləniblər. Gecə təcili tibbi yardım gəlib ilkin yardım göstərib və onlara dimedrol-analgin vurub. Bildiyimiz kimi, dimedrol da yuxu gətirir. Yatmamışdan əvvəl yataqxanada qalan Tofiqə adlı qıza deyiblər ki, səhər bizi yuxudan oyadarsan, gecikmərik. Dilrubənin kəsir dərsi var idi, ora getməli idi. Qız səhər gəlib görüb ki, Şəkər keçinib. Dilrubə ilə Həmidənin ağzından köpük axır. Yenidən təcili tibbi yardım çağırıblar, o da gec gəlib. Bir saatdan sonra qızları təcili tibbi yardım maşını ilə "Semaşko"ya çatdırıblar. Bizə də səhər zəng edib məlumat verdilər".

Firuzə Quliyeva hazırda bacısı ilə Həmidənin durumunun yaxşı olduğunu bildirib: "Valideynlərim bacımın yanındadırlar. Onunla görüşüb danışıblar. Həm bacımın, həm də Həmidənin durumu yaxşıdır".

Eyni zamanda, bununla bağlı "Leykemiya ilə mübarizə" İctimai Birliyinin sədri Mehriban Bağırova sonxeber.az-a bildirib ki, hazırda hər iki qızın vəziyyəti yaxşıdır: "Axşam zəhərlənən qızlardan birinin də öldüyü xəbəri yayılmışdı. Bizim fəallar dərhal xəstəxanaya getdilər. Yayılan ölüm xəbərin yalnış olduğu ortaya çıxdı. Qızlar suşini 3 gün öncə yeyiblər. Qızlar axşam mağazadan aldıqları "Rollton" supunu içiblər. Xəstələrin yanına bizi buraxmırlar. Həmidənın anası bu gün Bakıya gəlir. Dünən Həmidənin yanında xalası ilə dayısı olub. Bizdə mütəmadı qızlara baş çəkirik".

Qeyd edək ki, zəhərlənən qızlardan Həmidə İbadova Leykemiya ilə Mübarizə İctimai Birliyi adlı yerdə könüllü müəllim vəzifəsində çalışır.

Baş verən hadisə ilə bağlı Bakı Şəhər Prokurorluğu tərəfindən cinayət işi açılıb.

Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

11 Şərh:

  • Anonim
    asi · 22 Noyabr 15:13175

    Ta bu qızlar özləri danışa bilirdə, onda milləti niyə çaş-baş salırlar?? Özlərindən soruşsunlar da nə yeyib içiblər.. Hələ bacıya bax, həm deyir valideynlərim yanındadı, danışıblar, həm də deyir dəqiq bilməsək də deyilənə görə turşudan kartofdan zəhərləniblər..

    Cavab yaz
    • Anonim
      A · 22 Noyabr 15:33100

      Heresi bir söz deyir susi sup kartof qizartmadi tursu

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 22 Noyabr 15:42210

        Qara siyahıda növbədə qayğanaqdı..

        Cavab yaz
  • Anonim
    × · 22 Noyabr 15:4181

    Indi bu defeki versiyadan da o çixir ki,heç kim ölmeyib.3 -de sagdir?Xiyar turşusundan ola biler zeherlenme.

    Cavab yaz
    • Anonim
      111 · 23 Noyabr 10:0300

      diqqetle oxuyun da, yazilib ki, "birinin DE", yani saq qalan 2-sinden daha birinin. Shekilde ortadaki qiz ise rehmete gedib

      Cavab yaz
  • Anonim
    ana · 22 Noyabr 15:5170

    Duzunu Allah bilir birde ozleri Cavansiz ozunuze valideynlerinize yaziginiz gelsin Pis verdiwlerden uzaq durun

    Cavab yaz
  • Anonim
    :(((((( · 22 Noyabr 16:3800

    Dimedrol-analgin +"yedikler "= intoksikasiya

    Cavab yaz
    • Anonim
      Uzaq · 22 Noyabr 17:3440

      Zəhərlənənə dimedrol analgin vurulduğunu ilk dəfədir eşidirəm Həkimlərdə də günah var məncə.Bir dəfə eyni yeməyi yediyimiz halda o qədər adamın içindən tək mən zəhərləndim. Onu da saatlarla başa düşməmişdim. Halım pisləşəndə gəldi təcili yardım .Həkim 5 litrlik suyu verdiki ya iç ya iç.Sonra da komur dadı verən derman verib gözlədilər.Yaxşı olduğumu biləndən sonra getdiler.Rusiyada.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Kimsə · 22 Noyabr 16:4241

    Nədən zəhərləndiklərini coxdan bilirsiz. Bunu müəyyən etmək heç də çətın proses deyil. Nə isə. Uşaqları nəzarətsiz qoymayın. Allah hamıya kömək olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kimsə · 22 Noyabr 16:4760

    Adamlar xaricdə yaşaya- yaşaya bir az xəstələnən kimi, Azərbaycandakı qohumlara zəng edir. Məsləhət allr. Can şirin şeydi adam o dəqiqə əl-ayağa düşür. Hələ bu qədər gənc birisənsə, ana-ata, əmi arvadı filan zəng edib kömək istəyə bilərdin. Görəsən niyə etməyiblər? Özü də savadlı qizlardır, nə baş verdiyini anlamalı idilər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Valideyn · 22 Noyabr 18:2151

    Respublikanın qabaqcıl universitetinin yataqxanası nə bərbad gündədir!!! Biyabırçılıq!!! Təmirə pul tapılmır? Yazıq uşaqlar...

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2019 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.