Ölkə

"Rayonlardan gələnlər Bakını pis günə qoyur" - Aktyordan QALMAQALLI SÖZLƏR - FOTOFAKT

25 Aprel 2019 12:57
113 Şərh     Baxış: 19 211

"İçərişəhər"də Qala divarlarının bir hissəsinin sökülərək yerində restoran tikilməsi ilə bağlı sosial şəbəkələrdə fotolar yayılıb və ciddi ittihamlar səsləndirilib.

Milli.Az xəbər verir ki, olaya etiraz edənlərdən biri də Bakı Metropoliteni" QSC-nin mətbuat xidmətinin keçmiş rəhbəri Nəsimi Paşayev olub. Aktiv sosial şəbəkə istifadəçisi kimi tanınan Nəsimi Paşayev etiraz olaraq aşağıdakı statusu hesabından yazıb:

"Qala divarlarının ətrafında obyekt tikən sahibkar! 
Belə görünür ki, pulunuz və digər imkanlarınız çoxdur, genişdir. Elə isə tariximizə rəhm eləyin. Obyekti başqa yerdə tikdirin. İnanıram ki, bu imkanla hətta hansısa nazirliyin binasını sökdürüb yerində obyekt tiksəniz kimsə "gözün üstə qaşın var" deməyəcək. Necə ki, hazırda demirlər. Niyə tarixi məhv etməyə cəhd edirsiniz? Lap elə deyək niyə tarixi divarı öz obyektinizin arxasında gizlədirsiniz? 

"İçərişəhər" Dövlət Tarix-Memarlıq Qoruğunun mühafizə (bufer) zonasının xüsusi hüquqi rejimi haqqında Əsasnamə"sinin 4-cü " İnşaat-təmir işlərinin aparılması" haqqında bəndində deyilir: Zonanın ərazisində Qoruğun qala divarlarının, dünya və ölkə əhəmiyyətli abidələrin qarşısında yeni bina və tikililərin inşası qadağandır! 

Əgər bu cümlələr doğrudursa, onda hüquq-mühafizə orqanları hara baxır?"

Nəsimi Paşayevin statusuna şərh yazanlar arasında özü kimi tanınmışlara da rast gəlinib. Lakin, aktyor Mirqafar Səlimovun yazdığı şərh çoxlarında qıcıq yaradıb.

Aktyorun "26 ildir rayonlardan gələn 4 milyon insanlar Bakını pis günə qoyurlar. 26 ildir bakılılar zülm çəkir" şərhləri narazılıqla qarşılanıb.

Bu da sözügedən şərhlər:

Məhəmməd Vaqif
Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

loading...

Şərh yaz:

113 Şərh:

  • Anonim
    gulnara · 25 Aprel 13:034734

    men oz sheherimde heze bilmirem butun sheheri iy basib bunlarin elinden terpenmey olmur Mallar dolu adam yer tapmir otursun dincelsin en yaxshisi cixib getmey burdan biz nefes ala bilmiriy

    Cavab yaz
    • Anonim
      Hmmm · 25 Aprel 13:184132

      Dogru sözə nə deyəsən:)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Fatima · 26 Aprel 00:39139

      belı Duzdur.! xoşqedemın verlışıne gunde 3.4qız cıxırkı evdan qacan erın ussqın atan hamısı rayonlulardı

      Cavab yaz
    • Anonim
      Weird · 26 Aprel 14:1337

      Sizin mentiqle dunyanin boyuk meqapolisleri umumiyyetle pis gunde olmalidi.. Hansi beyinle dushunursuz dogurdan anlamaq olmur. Men ozum bakiliyam.. Prosto bu dushunceni qebul ede bilmirem... cemi 4 milyon ehali yashayirda Bakida... onda 20-30 milyon ehali yashayan ve milyonlarla muxtelif olkelerin muxtelif medeniyyetine sahib turist qebul eleyen sheherler dagilmalidi.. Ele duz edirsiniz Gulnare xanim sizin kimilerin getmeyi meslehetdir ki bir az saglam dushunce formalashar cemiyyetde...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Cahangir · 28 Aprel 03:0521

        Sennen Bakili olmaz

        Cavab yaz
  • Anonim
    Aqa · 25 Aprel 13:212335

    Hec men bu mirgafari tanamiram haralidi galdiki rayolilarin gadasin alim olarin danişiglari superdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aqa · 25 Aprel 13:231827

    Bu nece zulum cekir goresen bilmey isderdim

    Cavab yaz
  • Anonim
    xose · 25 Aprel 13:314932

    tap duz sobet yaziq bakililar bilmirler barmaqla sayilasi qeder qaliblar yersiz geldi yerli qac

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 25 Aprel 13:364027

      Bakılılar məgər başqa millətdi??

      Cavab yaz
      • Anonim
        Weird · 26 Aprel 14:1639

        Beyinsizlikdi sadece Asi xanim fikir vermeyin... Ele bizim milleti pis gune qoyan ayri sechkilik etmeyimizdi bolunmeyimizdi. Istanbulun Moskvanin ehalisinden azdir ehalimiz.... onunla bele boluruk bu filan yerlidi bu hardandi... AYibdiyee valla adam utanir....

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 26 Aprel 14:5416

          Düzdür, doğru yazmısınız..

          Cavab yaz
          • Anonim
            Y · 28 Aprel 17:5911

            Yaxsiyee..Nece de utanmirsan

            Cavab yaz
    • Anonim
      Sovet vətəndaşı · 25 Aprel 19:16119

      Xose, bakılılar hansı ölkənin vətəndaşlarıdır elə?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ziya · 25 Aprel 13:322734

    Duz deyir mueyyen menada Baki rayonlardan beter olub.aciq askar exlaqsizliq bas alib gedir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ƏSİ. · 25 Aprel 13:332020

    Məgər bu şəhərdə dərəbəyilikdir??İcazəni hardan alır bu rayonlu??

    Cavab yaz
  • Anonim
    111 · 25 Aprel 13:345231

    ey adini 1-ci defe eshitdiyim aktyor, Baki senin shexsi obyektindir ki, rayondan gelen gotur-qoy elesin, getdim Bakiya, ya yox? Sen rayona dincelmeye gedende rayonlulardan icaze alirsan ki, rayonlu oz veteninin paytaxtina gelende senden icaze alsin? Sen gedib oz esli rayondan olan, qohumuna, qonshuna, dostuna, tanishina de ki, yiqishin haydi, birbasha rayonunuza! Onlara deye bilsen, onlar getseler, sonra bashqalarina aqil oyredersen! Hami ozunu soyu Shirvanshahlara gedib cixirmish kimi aparir. Sizin de aile ne vaxtsa gelib de buraya, olsun lap 50 il qabaq! Bakini qurub yaradanlarin tarixcesini oxu, gor rayonlu chox cixacaq, ya 50-100 il qabaq gelenler? Merce gelirem ki, uduzan siz olacaqsiniz! Rayondan gelenlerden daha coxmu yanir ureyiniz, daqilan tarixi yerlerimiz ucun? Vallah, yox, billah yox. Tarix, vetene mehebbet rayonluluqdan, bakililiqdan asili deyil, INSAN-dan asilidir. Rayonlu sheheri pis gune qoyur deyende, bir de o rayonlularin veten , her dash uqrunda canini qoyan ovladlarini da yada salin!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Şərhçi · 25 Aprel 18:07182

      Yəqin ki, bu sözlərin müəllifi bütün rayonluları nəzərə almayıb. Söz misalı: Qızım sənə deyirəm, gəlinim sən eşit! Yəni hər yerin qurdu, çaqqalı var. Bakının özündə belə. Amma rayondan gələnləri də anlamalıyıq. Bütün təhsil müəssisələri və iş yerlərinin çoxu bakıda yerləşir. Bütün valideynlər övladlarının savad qazanmalarını, iş sahibi olmasını istəyir. Sadəcə olaraq Bakıya gəlib ailəsiz kirayə qalan cavanların bəziləri azadlıqdan istifadə edib əxlaq normalarını aşırlar. Bu həqiqətən də problemdir. Ailələrin isə bundan heç bir xəbəri olmur. İndiki zamanda övladlarımızı nəzarətsiz qoymamalıyıq!

      Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 26 Aprel 12:0122

      əla yazmısız. Razıyam

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 25 Aprel 13:355424

    Dərbəndi ruslara, Irəvənı, Qarabağı ermənilərə, Təbrizi farslara, Borçalını gürcülərə verən bir millət indi Bakını öz aralarında bölüşə bilmir, nə gülməlidi.. Yaxşıki Bakı tarix yazan şəhərlərimiz sırasında öndə deyil, məsələn Gəncə kimi..Yoxsa, əməlli başlı vətəndaş müharibəsi olardı Bakı üstündə..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Asiyə · 25 Aprel 18:322216

      Partdayirsiz .Baki ucun can verirsiz. ))))))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 25 Aprel 20:301119

        Yaxşıyee??Can Veririk ya vermirik bunun sənə dəxli?? Bakı bilər biz bilərək, 3-cü ünsür getsin işiylə məşğul olsun..

        Cavab yaz
    • Anonim
      m-66 · 26 Aprel 09:20123

      Canım Bakı gözüm Bakı. Bakının dərdi var Bakı xəstədir. Könül intizarda göz yol üstədir. Yazıq Bakı bezib gəlmələrdən.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 25 Aprel 13:371210

    Niyese yadima Bakimizi zebt eden ermeniler dusur, bu sohbetleri esidende

    Cavab yaz
  • Anonim
    Daglı · 25 Aprel 13:40397

    Asfaltın üstünə papaq qoyub dilənən uşaq kimi, hamıdan mərhəmət uman Bakı, göydələnlərin ayagı altında can verən Bakı, yazıg Bakı, şəhid şəhər, hamıya qalib gəlib özü intihar edən Bakı, uşaqlıq xatirələrimizin külünü göyə sovuran Bakı.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aydin · 25 Aprel 15:09235

      Kederlendirdin meni Dagli:). Bakim can, Can Bakim!

      Cavab yaz
  • Anonim
    777 · 25 Aprel 13:422315

    13:03-e. Her yerin beyi de var, seyi de! Seherlilerin hamisi heç de MEDENIYYET mûcessemesi deyil!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Daglı · 25 Aprel 14:00125

    Millətimiz yıgışdı yenə şirin söhbət etməyə)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 25 Aprel 14:08106

      Görsəm ki, söhbət çox "şirinləşir" rayonlarda yaşayan bakılı kimi səni misal çəkəcəm)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        ƏSİ. · 25 Aprel 14:1643

        Söhbətin şirinliyinə aldanma,asi:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 25 Aprel 14:341816

          Hərdən Bakını, bakılıları elə təsvir edirlər ki, sanki bu dövlətə, millətə aid olmayan, başqa planetdən gəlmiş yad planetlilərdi, rayonlular da gəlib onları işğal edib..Heç işğal olunmuş ərazilər haqqında bu qədər deyilmir ermənilər gəldi filan..

          Cavab yaz
          • Anonim
            ƏSİ. · 25 Aprel 14:5334

            Edirlər.Niyə??Düşünməyə dəyər:)

            Cavab yaz
        • Anonim
          Daglı · 25 Aprel 14:40122

          asi,mən rayonlu,şəhərli söhbəti yazmamışam yuxarıda. Amma gəl sənə bir şey deyim onda sənə aydın olacaq. Mən yuxarıdakı şərhi yazıb bitirənəcən gözlərimə yaş doldu, and olsun Allaha, Bakının köhnə xatirələrinə görə. Yoxsa ki başqa dərdim yoxdu

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 25 Aprel 14:53810

            Bıy, mən səni nəzərdə tutmurdum ki).. Ümumi olaraq bu söhbəti gündəmə gətirənlərə nəzərən yazmışdım..Mən xoşlamıram bölgü işini..Çalışıram fikir yazanda da ortaq xətti tutum..Dəfələrlə olubki özüm rayonlu olsam da, rayonluların, qaçqın olsam da qaçqınların düz etmədikləri işləri qınamışam..Amma Hər saat Bakı, bakılılar söhbəti salanları da qəbul etmərəm qətiyyən..Bu millətin bir adı olmalıdı..

            Cavab yaz
      • Anonim
        Daglı · 25 Aprel 14:2743

        Salam asi,mən hazır. Sən çagır,eloglun hazır).

        Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 25 Aprel 14:10229

    Deyirler o vaxti rus çari Pyotr vesiyyetnamesinde yazib ki, turkleri bir birine yaxin olmağa qoymayin, bunda da şie, sunnilikden istifade edin. Pyotr bir baaalaca da uzaq goren olsaydi, deyerdi ki, rayonlu şeherli sohbetin atin ortaya, çekilin dala, baxin merekeye.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Fizik · 25 Aprel 14:11186

    Nəsimi Paşayevin fikirlərinə əla yanaşiram. Düz sözə zaval yoxdur. Amma, Mirqasım müəllim, gəl Azərbaycanı Bakıya-Şəkiyə bölməyək. Bu millətin pisi də bizimdi, yaxşısı da.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vetendaw · 25 Aprel 14:122317

    Eledise niye rayonlardan gelen erzaqi yeyirsiz?ay tebiidi oz xoduna yetiwir ne bilim ne onda yemeyin o baki dediyiniz yeri rayonlar saxlayir kend teserrufati ile temin edir adam yediyi qaba tepik vurmaz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 25 Aprel 14:162623

    Men de rayondanam, Bakida da ailemle yaşayiram, bele yaxşi edirem:) vesselam qurtardi getdi:) hansisa bakilinin sozu varsa buyursun:))

    Cavab yaz
    • Anonim
      ƏSİ. · 25 Aprel 14:28410

      Məndə irayonluyam.Rayonlu olaraq,bu yerdə rayonluların idareyi ixtiyarının özündə olduğuna məəttəl qalmışam:).Məgər bu şəhərdə heç kim yoxdur??

      Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 25 Aprel 14:361613

      Sən yenə rayondansan, mənvobşe kənddənəm)).. Neyniyim indi, Bakıya gedib orada yaşamaq haqqım yoxdu??..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Papatya · 25 Aprel 14:5489

        Qizlar, evveller emosianal yanaşirdim. indi gulmeyim gelir. Vallahi bu qarşisi alinamayan bir seydi. Labud olan budu. İstanbulun umumi olke sayimizdan artiq olan ehalisi var. Yer de qehet deyil ha. 80den cox ilçesi var. İstanbulda esl istanbullu qalib beyem? Hele ordan ev alan bizim ne qeder gedib orada yaşayanlarimiz da var:). Bu sozleri deyen aktyorun umid edirem evlendiyinin de, varsa ere verdiyi qizi, gelin getirdiyi oglu , insallah ki, 7ceddi bakili olana vermişdir, bakilidan qiz almişdir. Yox qarişdiribsa vay halina:) raziyam, xoş olmayan hal hereket icerisinde olanlar da var. Oz ailem adina onu deyim ki, kimin nefes alib almadigi, bulvarda gezib geze bilmediyi mene maraqli da deyil. Tarixi abidenin de yanindan ufleye ufleye keçirik. Ki, en cox men sevirem antikvar gorkemi. Axirinci defe 3de oxuyanda getmişem Qiz qalasina, 2 il evvel konlume duşdu içeri şeheri gezmek. onda iranli, ereb elinden hec hendeverine yaxinlaşa bilmedik. bulvara da artiq 3 ildir getmirem)

        Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 25 Aprel 14:401113

      Papatya, özdə rayonların çoxu indi şəhər statusu alıb)). Belə baxanda rayonlu hesab olunanlar özləri də şəhərli sayılır))..

      Cavab yaz
    • Anonim
      ~~~ · 25 Aprel 14:5530

      Dostəliyevanın qalmaqallı qardaşı arvadı demiş:Nazpəri gəl görüm :)) Sən yazan da ona bənzədi )Düzü heç vaxt qarışmamışam Bakı-rayon söhbətinə. Normal,ağlı başında olan bütün insanlar bilir ki,kəndin də şəhərin də həm mədəniyyətlisi həm mədəniyyətsizi olur.Bunun üstündə nə qırğın düşür anlamıram.Müsəlmanı sən demiş şiə-sünni deyib bir birinə düşmən edirlər,biz azərbaycanlıları da bakı-rayon deyə. Başqa vaxt birlikdən danışırıq,amma hər bu söhbət düşəndə də didişirik.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 25 Aprel 14:57912

      Sozu varsa Dislike yox, buyursun demişdim. Eybi yox şikayetinizi asan xidmete eleyin. Cunki dokumentalni prospiska da edibler bizi Bakiniza:))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tulpan · 25 Aprel 15:191813

        Ele problem de ondadi. Haminiz propiskasiz. Erebi rusu gelib gedir. Siz omurluk zebt elemisiz Bakini. Evvelki Bakini gorseydiniz bunu anliya bilerdiz. Indi ise cetin

        Cavab yaz
        • Anonim
          Papatya · 25 Aprel 15:31914

          :) caan tulpan susuz qalib qurumaq uzeresen he? Rayonlular ucbatindan. Yalan deyerem, omurluk qalib qalmayacagimizi. Qayitmaq da var gelecek planlarimizda. He birde insaAllah butun rayonlular qayitsa teki, muellimi, hekimi, professoru, binaya daş qaldiran fehlesi ile beraber. Siz de basiniza papaq qoyub onunuze de nerd taxta oturarsiz içəri şeherde. Umid edirem gelib qayidan rusun, erebin ziyani, bizlerden cox olmaz.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Tulpan · 25 Aprel 17:04108

            Burda serh yazarlarin 80% rayonludur siz ve refiqeleriniz daxil. Sorusmag eyib olmasin, hekim,muellim, professor olan hansinizsiz?:)))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Papatya · 25 Aprel 17:2069

              Heç biri. Biz fehle sinifiyik. Oldumu? Ugurlar.

            • Anonim
              oxucu · 26 Aprel 12:0713

              Bank işçisiyəm. Sözün var??

        • Anonim
          qurban · 25 Aprel 23:4265

          əvvəllər ermənilər yaşayırdı Bakıda, Sən deyəsən onları daha yaxın hiss edirsən özünə? Dərs çıxarmırsız olanlardan. Mübariz İbrahimov rayonlu balası səninkimilərə görə öz canını fəda etdi. Hayıf

          Cavab yaz
          • Anonim
            Tulpan · 26 Aprel 12:0952

            Qurbanin qoyun olsun. Amma Sehidleri bu ise qarisdirma.De gorum, Sen ne etmisen torpagin ucun? qoyub qacmagdan basqa yaaa

            Cavab yaz
            • Anonim
              qurban · 27 Aprel 18:5910

              tulpana. Birincisi sən hardan bilirsən mən haralıyam? İkincisi də ki sənə sərf eləməyəni qarışdırma deyirsən.Sənin kimi cahil insanlar milləti geriyə aparır. Bəlkəbakını kupçası var səndə bilmirik. Sənin kupçan da olsa onu bil ki, yer üzündə nə varsa hamı Böyük Allaha məxsusdu. Biz sadəcə müvvəqqəti sakinlərik. Məncə sən daha şərh yazma , danışdıqca batırsan.

            • Anonim
              qurban · 27 Aprel 19:0601

              tulpana. Bir də o yadımdan çıxdıki deyəm mən əslən rayonlıyam öz kökümü danmıram amma qarabağ bölgəsindən deyiləm. Amma onların yerində üzünü qoy və onları başa düşməyə çalış. O ki, qaldı mənnə etmişəm millətçin. mənnə qədər desəm onu bunu etmişəm onsuzda inanmayacaqsan.Amma bir onu deyə bilərəm ki səndən fərqli olaraq ən azından öz millətimin istənilən nümayəndəsinə hörmətlə yanaşıram.

  • Anonim
    BAHAR · 25 Aprel 14:3182

    Sanki ərəblərdən söz gedirmiş kimi) Hamısı bizimdi da nə fərqi Bakılı ya rayonlu? Düşmən bizə belə baxmır ay aktyor müəllim) Düşmənnin bizə bir baxışı var oda budur biz onlar üçün hamımız Azərbaycanlıyıq. Yəni düşmənimiz qədər fikirləşə bilmir bu professor??? Çox yazıq...

    Cavab yaz
  • Anonim
    bakinets · 25 Aprel 14:33121

    Özünü adam kimi rayonlurlara quzu kəsərəm... Əsas söhbət özünü heyvan kimi aparanlardan gedir...

    Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 26 Aprel 02:1042

      Bəli Bakıya gəlib bakılı olmaq istəyənlərə,şəhər mədəniyyətini qəbul edənlərə heç kim bir söz demir. Ancaq gəlib şəhəri kəndə çevirmək istəyən insanlara (parkda qoyun otaran, balkondan xoruz banladan, yolu kəsib 2000 nəfərlik palatka quran və nəhayət hamınızın ajığına belə eliyəjəm deyə özünü çox sərbəst aparan) təbii ki, heç kim xoş baxmır. Hətta cəmi 5-6 ilin " bakılısı " da belələrini sevmir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    METE · 25 Aprel 14:56128

    BU AKTYORU TANIYAN YOXDU YAZIQ ONA GOREDE BU MOVZUYA EL ATIBKI BELKE BIR-IKI ADAM ONUDA TANISIN.

    Cavab yaz
  • Anonim
    User · 25 Aprel 15:10239

    Amma danisanda rayonlular ele agiz dolusuynan rayonlarni terifleyirler.Baki ehlaqsizdi tozdudu kuleklidi sehralixdi.Adam sorusmaq isteyir Bes neye gelmisen bura.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tulpan · 25 Aprel 15:28158

      Ela dedin! :))))

      Cavab yaz
    • Anonim
      User r · 25 Aprel 18:3376

      Quzu kəsim sənə.Agizdari ətə catmir

      Cavab yaz
  • Anonim
    maqa · 25 Aprel 15:24103

    Bizim milletin axirina ermeniyox ele ozumuzunkuler cixacaq milletin arasina bele rayonlu bakili sohbeti sala sala sonrada bawlayin kendli weherli sohbeti ayib olsun werhimi vetin zahmet olmasa

    Cavab yaz
  • Anonim
    orbet. · 25 Aprel 15:32142

    Tarixi abidə haqqında fikirlər doğrudur. Amma rayon şəhər söhbəti yanlışdır. Hər zaman şəhərdə yaşayan olmuşam, bunun nə aidiyyatı var mədəniyyətə? Öncə bildirim ki, Azərbaycanın hər yeri bu torpaqlarda yaşayan hər kəs üçün vətəndir. Cəmiyyətdə ictimai mədəniyyəti kəndli və ya şəhərli olmaq statusu müəyyən etmir və tənzimləmir. Tək Bakı deyil, Mingəçevir şəhəri Sovet dövründə SSSR üzrə 3- cü "yaşıl təmiz" şəhər adına layiq görülmüşdür. Rejim dağılandan sonra, küllükxanaya çevrilmişdir. Götürək Almaniyanı, almanlara mədəniyyət göydən endirilməyib, müəyyən zaman çərçivəsində qanunların aliliyi ilə mədəniyyəti formalaşdırıblar. Ona görə də rayonlu şəhərli söhbətinə birdəfəlik son qoyun!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elnarə · 25 Aprel 15:36136

    Çox səhv fikirdir. Özüm bakılıyam, amma heç vaxt rayondan gələnlərə yuxarıdan aşağı baxmamışam. Milləti bu cür 2 "kasta"ya bölmək cinayətdir. Biz hamımız türkük. Allah millətimizi qorusun. Amin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    777 · 25 Aprel 15:4572

    Gör ne gûne qalmisiq?! Mûselman dûnyasi ele buna göre de ağ gûne çixa bilmir, barit çelleyine dönûb Cenub-Qerbi Asiya...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Murad · 25 Aprel 15:511411

    Derd orasindadi ki, siz Mirqafar beyin dediklerini cox gozel bilirsiz. Amma serf etmediyi ucun qebul etmirsiz. Hec kes oz qatigina turs demez, hele hele o qatig rayonda gelibse

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tamamilə düz · 25 Aprel 16:0799

      )))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Daglı · 25 Aprel 16:00120

    asi,rayonlar alınsın inşallah. Gedib Cəbrayılın Dag Tumas kəndində də bir dənə ev tikəcəm öz əllərimlə)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 25 Aprel 16:1199

      Bizim kənddə niyə tikmirsənki??Qonşu olardıq)..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Daglı · 25 Aprel 16:5090

        Baş üstdə, düz deyirsən, kömək edərsiz sizin kənddə tikərəm). Sadəcə Dag Tumasdan dostum var, çox ideal adamdı dogrudan, amma şahmatı bir az zəif bilir)Sizin rayonun adamları digərlərindən çox fərqlənir ümumiyyətlə,yəni qonşu rayonlarınızın adamlarından)

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 25 Aprel 17:1751

          Mənim tanıdıqlarım yoxdu, amma babamın danışdıqlarından eşitmişəm ki, Dağ Tumaslılar bir başqa yaxşı insanlardı)..Hər yerin pisi yaxşı olur, nisbət fərqi var sadəcə). Yaxşılar çox olanda digərləri gözə görsənmir..

          Cavab yaz
          • Anonim
            Daglı · 25 Aprel 17:3570

            Dediyim adam indi yaxşı vəzifədə işləyir uzun illərdi, amma şəxsi evi bir neçə il bundan qabaq aldı elə dost-tanış köməyi ilə. Qardaşının ailəli yataqxanada mənzili var idi orda qalırdı yazıq. vicdanlı, namuslu, rüşvətdən uzaq bir adamdı,yoxsa onunla dostlugumuz alınmazdı)

            Cavab yaz
  • Anonim
    Madrid · 25 Aprel 16:4100

    Yuhhhh ))))))))))))))))))))))))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    ana · 25 Aprel 16:50105

    Ayri seckilik salan ele rayon camaatidi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Maqa Sarkazm · 25 Aprel 16:5948

    Davam edin qirin bir birinizi amma bir dene stop eliyin popkorm goturum qayidim

    Cavab yaz
  • Anonim
    Azerbaycan Vetandasi · 25 Aprel 17:2382

    Biz ne vaxt bir olariq , ne vaxt birleserik , ne vaxt Azerbaycanli olariq..! Seher rayun söhbeti edenler , inanin insanlig imtahaninan , en asagi qiymet alanlardilar !!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      vetendaşa · 25 Aprel 18:2187

      Görürəm bir çoxları kimi səndə almanı dolmaya qatıb-qarışdırdın. Söhbet rayonlu, Bakılı deyil, dünyagörüş, təhsil və mədəniyyətdən gedir. Bakıda liftə girərkən, oranı ağac dibinə, tövlənin arxasına bənzədib, qabiliyyətini ortaya qoyanları azmı görnüsünüz?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tulpan · 26 Aprel 12:1223

        Hec gor boyunlarina alarlar? Deyirem de, serf elemir. Yoxsa cox gozel biirler Bakini bolshaya devernya ya cevirdiklerini

        Cavab yaz
  • Anonim
    Azerbaycan Vetendasi 18:21 e · 25 Aprel 18:4366

    Almani da dolmanida sükurler olsun hami yeyib , senin yazdiqlarinda alma dolma yeri ferqli görunur ! Yazinin basliqina yaxsi bax !!! Bele çixir ki, yalniz rayunlular günahkardi ..! Sehlinin pisinide , rayunun pisinide görmusem , ferqimiz undadir ki, sen yalniz rayunlulari pis görursen mense YOXXXX !!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Tulpan · 26 Aprel 12:1321

      Sence bes yalniz gunahkardi? Alien ler?

      Cavab yaz
  • Anonim
    ana · 25 Aprel 18:5952

    Aprel ayini yaddan cixartmayin Birde 92 den bu yana canini veten ugrunda bize gore feda eden eehidleri unutmayin Yehudi balasi Albert sinesini gulle qabagina verende demedi men yehudiyem Dedi vetenim Azerbaycandi Utanin hirmet qoyun Vetenin o bawi bu bawi olmur Rayonluda bizimdi weherlide Her yerin yaxwisi pisi var Sohbeti bagliyin Hansibir deli quyuya daw atdi O fikirlewse o sozu agzina getirmez

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bakili · 25 Aprel 19:15112

    Men ozum bakiliyam men sexsen dimirem hecne harda qalir kim ne edir ozu biler birinci abir heyayla qalsin hami isder bakili isder rayonlu ama bunu desemde here oz medemniyetini gosterir ama ikideki bu vaxta kimi rayonnulardan men ewitmisem bakililari pisdiyib men uje mecbur olub pisdiyirem cixib getmeylernide ele adamin isdyirem ki oturmusan bakida bakililara ilisirsen bakililari beyenmeyen bakida qalmasin onda. Biz bakililar qonag perverik ve ureyi acigig bakililar temiz bakililar yerni bilen olur oturub hocetlesmirik arxivde tokmuruk birdeki alim prafessor tek rayonnular deyil qorxmuyun gedende rayonnular hekimde tapilar alimde mellimde

    Cavab yaz
  • Anonim
    B · 25 Aprel 19:16171

    Menim qonşum qarabaglidir, 20 ildir yaşayırlar bu iller erzinde bir defe olsun qapisinin agzini süpürmeyib bina dayaşayiriq,deyirki kü ceni süpüren gelsin süpürsün biz müəllim ailesi süpürür, amma bu fehledir deyir ki men hambalam eh ne deyesen

    Cavab yaz
  • Anonim
    seva yeraz · 25 Aprel 19:3703

    haminida daxil etmek olmaz amma duz deyir uje adam kend heyati isteyir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Daglı · 25 Aprel 20:34126

    Şərhləri oxudum, yadıma ,,Bəxt üzüyü" filmindən bir epizod düşdü. Moşu müəllim Cona, Abşeronu pisləyir, deyir ,, gələn dəfə bir bizim daglara gəlin, nə tapmısıze bu qumlugda?"), baxmayaraq ki özləri dagdan durub Abşerona gəlmişdilər, Hüseyn də detdomda böyüsə də şəhər uşagı olduguna görə Moşuya acıgı tutur, yavaşca deyir ,,ay satqın, rayon yaxşıydısa nə gəzirsən burda?"). Bunu yadıma düşdü yazdım haa, əslində elə mənim bir ayagım rayondadı, arandadı,dagdadı). Bu günıük barışın getsin)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aydin · 26 Aprel 12:4602

      :))))))))))))))))))))))))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    El qızı · 25 Aprel 20:40119

    Düz deyir də qarişqa kimi daraşıblar canimiza

    Cavab yaz
  • Anonim
    El qızı · 25 Aprel 20:45129

    Ay papatya sənə söz demək olar? Siz rayonlular yeyersize yaziq bakililari

    Cavab yaz
    • Anonim
      Papatya · 25 Aprel 21:10910

      :)))))Sen onda qirmiziya tikla.:) Gore cahil rayonlu dislike-a qirmizi dedim). Uzr isteyirem. Kubar şeher esilzadesi xanim el qizi, 26 il evvel gelmemişem, oz şexsi paşa kefimle gelmişem. heleki de Baki xoşuma gelir. Ona gore de sizin şexsi dusunceniz bir o qeder de ehemiyyet kesb etmir. Ust qurumlara muraciet edin zehmet olmasa.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tulpan · 26 Aprel 12:1863

        Ferq bilirsen nededi? Hem iciniz bosdu, hem de diliniz uzun. Kubar danismagi oyrene bilersen,belke, diplom deyib bir kagiz parcasi da alarsan,3-5 kitab da oxuyarsan,Amma intelegent ola bilmeyeceksiz.Bax bu sizi cox yandirir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 26 Aprel 13:2636

          Və belə olsa belə bunun sənə heç bir dəxli yoxdur..Burada yandığını ən çox biruzə verən də sənsən elə).. intiligent bakılının biz rayonluların içində nə işi var görəsən??.. Papatya sənin kimi min bakılıdan mədəniyyətlidi..

          Cavab yaz
          • Anonim
            Tulpan · 26 Aprel 14:4362

            Yazdigin serhden bilik seviyyen de mueyyen oldu. Tarixi son defe orta mektebde oyrenmisen deyesen?

            Cavab yaz
          • Anonim
            Papatya · 26 Aprel 15:3854

            Cox sagol asi, fikir verme. Miran demiş ateşim yukselir) cavab yazdiqca. Moderatora da tessekur edirem, melum şerhi sildiyi uçun.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Tulpana · 28 Aprel 09:3631

              Asi elə papatyadi.Maskalanmagi sevir.

  • Anonim
    Qabil · 25 Aprel 21:2130

    Duman dağı dolanar, Qiyamət olar. Duman yola sallanar, Müsibət olar. Müsibət oluruq biz, Səhv düşəndə yerimiz. Ümman gəmisi çayda Oturar, üzməz! Çay gəmisi, dağ boyda Dalğaya dözməz! Dözümsüz oluruq biz, Səhv düşəndə yerimiz. Muğan həsrət yağışa, Buludlar xəsis... Yağış tökür Talışa, Hey-hey gərəksiz...Gərəksiz oluruq biz, Səhv düşəndə yerimiz. Küt bıçaq parıldayıb Xırçıltı salıb. Qılınc qında pas atıb Qında korşalıb... Heyf... korşalırıq biz, Səhv düşəndə yerimiz. Ağ biləklər, gül əllər Tarlada qabar. Bir qeyrətsiz yekəpər Qızılgül satar. Qeyrətsiz oluruq biz, Səhv düşəndə yerimiz. Tarın pərdələrini Düzənə qurban! Yerdəyiş et birini, Xaric vurarsan. Xaric səslənirik biz, Səhv düşəndə yerimiz . Epiloq əvəzi

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 25 Aprel 23:2641

    Menim atam Ali mektebe girib gelib Bakiya Samaxidan.. sonra mamami alib oz emisi qizin mamamida getirib Bakiya.. sonra 5 ilden sonra men Bakida dunyaya gelmisem İndi bele cixir valideynlerim rayon usaqi men de Bakiliyam heeee ??))) Mene catmir eee

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra Ibrahimli(Samaxi) · 25 Aprel 23:3631

    Qoy 1 dene mahni da mizildiyim -Bakili balasiyam, Bakili balasiyam, Bakida doqulmusam Bakida qalasiyam .Bakidir mesgenim Bakida qalasiyam :))

    Cavab yaz
  • Anonim
    qurban · 25 Aprel 23:3843

    Bu əslində Bakının güya ki pis günə düşməsi məsələsi deyil. Sadəcə bu insan bir bəzi bakılılar kimi rayonlılara yuxarıdan aşağı baxır, onları bəyənmir. Belə insanlar istiyirlər ki əvvəllər olduğu kimi Bakıda ermənilər, və s. qeyri azərbaycan millətindən olanlar yaşasınlar. Biz nə vaxta kimi bir-birimizi aşağılayacağıq? Dərs çıxartmamısız millətin başına gələnlərdən? Mübariz İbrahimov belə insanlarçın gedib canını qurban verdi.Yeri gəlmişkən o da rayonludu. Bəlkə onu da bəyənmirsiz? Əslində belə fikirləri söyləyənlərdə natamamlıq kompleksi var. Həyatda heç bir işlə fərqlənə bilməyən, özünü təsdiq edə bilməyən insanlardı.

    Cavab yaz
    • Anonim
      oxucu · 26 Aprel 08:3160

      Mən Azərbaycan xalqına xöşbəxt gələcək arzu edirəm.Ancaq etiraf etmək lazımdır ki, bu gün zəifik, çoox zəif. Ona görə ki, torpaq işğal altındadır, bir-birimizi didirik, deyirik savadlıyıq ancaq 100 dən 20 çıxmaq üçün kalkulyatordan istifadə edirik, mədəniyyət 30-un 70-ə səviyyəsində, zəhmətkeş və bacarıqlı kadrlar çox az və faktiki bircə şəhərimiz var o da Bakı!!! Hamı bakılı balası olmaq istəyir. Bəs qalan şəhərləri kimə verək? Onları kim abadlaşdırıb fəxr ediləcək şəhər edəcək. Bu saat bilirsiniz hansı durumdayıq? Elə bil böyük bir təyyarədə üçmaq istəyirik ancaq hamı pilot kabinəsinə girmək istəyir. Di gəl uç görüm

      Cavab yaz
      • Anonim
        Ilqar · 26 Aprel 20:3300

        Bu söhbetler son qoymaq lazimdir.Bizim bir düwmenimiz var

        Cavab yaz
    • Anonim
      Tulpan · 26 Aprel 12:2360

      Mubariz oz torpagini qorumag ucun canini qurban verdi. Kisi kimi! Ne senin ucun ne de menim ucun etdi. Sehidleri sohbete qatma. Allah onlara rehmet elesin.Oyresmisiz onlarin arxasinda gizlenmeye.

      Cavab yaz
  • Anonim
    oxucu (2) · 26 Aprel 10:1310

    Təxribata uymayın..

    Cavab yaz
  • Anonim
    hmm · 26 Aprel 10:4410

    niyə 26 il ?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Seva · 26 Aprel 10:4544

    Samiy qlavniy. Bakidan Baki lehcesi itib, derdin aleym. Aciq qapi gunudude. 10 manat tapan Bakidadir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 26 Aprel 11:4367

      Ağəz, özün sözünü urusca başlayınca elə bakıca başla itməsində..Nə edək?? Ləhcənin də günahkarı rayolulardı?? Sənin kimisi öz dilini ləhcəsini bəyənməyib urusca danışanda itəcək də...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tulpan · 26 Aprel 12:3983

        Ele rusca danisan da sizlersiz de,rayonlular. Bu saat qurcalasam, haminizin usaglari urusca oxuyur.

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 26 Aprel 13:0776

          Unutma, əziz bakılı, Bakını Bakı edən nə bakılıdı, nə ləhcə, nə şanı üzümü nə ənciri nə də başqa şey..Bakı neftin sayəsində Bakı oldu, neftin hesabına tanındı, şəhərlər sırasına adı düşdü..O neft Qubada, Lənkəranda , Qazaxda olsaydı, indi nə Bakı , nə bakılı ad çıxarmışdı..Birdə Bakını bolşeviklərdən alıb siz bakılalara verən Nuru Paşaya və türk ordusuna da arada rəhmət oxuyun..Indi 26 il qabaq söhbəti edirsizaa, üstə 74 il də gəl gör onda bakılıların Bakısı kimdə idi, kim aldı..Onu da unutma, Bakı Azərbaycan tarixində həmişə mübarizəsiz təslim olan şəhərlər sırasında ilk yerdədi, dəyərli bakılı!!.. Mənə gəldikdə isə, mənim nəzərimdə Təbriz-Gəncə-Qarabağ-Irəvan-Dərbənd sonra Bakıdı..Dünyada ən sıxıldığım şəhər Bakıdır..Azərbaycanın bir hissəsidir can qurban, amma mən Bakı həvəslisi olmamışam heç vaxt..

          Cavab yaz
  • Anonim
    Ismail · 26 Aprel 11:1710

    paytaxt deyishdirilmelidir.bundan sonra bu bosh sohbetin besh qepik qiymeti olmayacaq

    Cavab yaz
  • Anonim
    Senturion · 26 Aprel 12:5630

    Gör bu millət nəyi müzakirə edir e o qədər müzakirə olunası vacib problemlər var ki nə isə

    Cavab yaz
  • Anonim
    Papatya · 26 Aprel 13:3964

    Siz artiq cox ireli getdiz. Men şehere gelib, danişiq yiyesi olmamişam. Ziyali ailesi de şeherde yetişmir ancaq. Sukurler olsun, menim ailəmdə aldigim terbiye mene kifayet eder. Men ne rayonumdan utaniram, ne ailemden. Alnim da apaçiq. Dediyiniz kagiz parcasi uçun men gece gunduz oxumuşam. Pul hesabina ne imtahan vermişem, ne qiymət almişam..oz zehmətimle, savadimla bitirmişem. Bunu aşagilamağa kimsenin ixtiyari yoxdur. Men davraniş qaydalarini ailemde oyrenmişem, sizin şəhərinizə gelib, sizden goturmemişem. Menimle xoşluqla danişana ele de cavab verirem..ne demeliyem, uzr isteyirem, əziz bakililar men sizin şeherde yaşayiram, bagişlayin demeliydim? Niye? Ne qebahet işləmişəm? Men xətam oldugu yerde, boynum bukuk olar. Ona gore de ureklə demişəm. Paşa kefimle gelmişem deye! Heyatdi heleki de yasayiram, sonrasin Allah biler. Vesselam. Sizin tənqidləriniz unvani men deyilem. Esla da mene qarşi haqsiz reftara susmuram. Bu sizin gozunuzde heyasizliq olsa da. Daha da cavab yazmayacam. Ugurlar size.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Bakılı · 27 Aprel 08:1312

    Düzdür sizinlə razıyam.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.