Ölkə

Övladlarına görə narahat olan valideynlər - Bilinmir, bura məktəbdir, yoxsa bazar?! - YENİLƏNİB

24 Oktyabr 2018 17:15
42 Şərh     Baxış: 10 664

17:15

Milli.Az-ın valideynlərin şikayəti əsasında yazdığı məqaləyə 117 saylı məktəbdən cavab məktubu göndərilib.

Məktubda valideynlərin dediklərinin əsassız olduğu iddia edilir:  

"Belə ki, məktəbin II siniflərində 14 sinif komplekti üzrə 420 şagird təhsil alır. Bu siniflərdən ikisi sağlam təhsil sinfi olduğu üçün hər birində 24, digər iki sinifdə isə yeni işə qəbul olan müəllimlər olduğu üçün təcrübəli müəllimlərlə müqayisədə daha az şagirdin təhsil alması məqsədəuyğun hesab edilib.

Odur ki, məktəb adına əsassız fikirlərin səsləndirilməsi və qarşı tərəfin mövqeyi öyrənilmədən məsələnin yalnış şəkildə ictimailəşdirilməsi təəssüf doğurur".

Milli.Az olaraq bildiririk ki, yazı hazırlanan zaman qarşı tərəfin mövqeyini öyrənməyə çalışmışıq. Lakin məktəbdən mətbuata açıqlama verilmədiyi deyilmiş və əməkdaşımızı Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinə yönləndirilmişdilər. Bu məqamı yazıda da qeyd etmişik.

----------
12:39

Belə məktəb, belə təhsil olar?!

Yeni tədris ilinin artıq iki aydan çoxdur başlanmasına baxmayaraq, bir sıra məktəblərdə ənənəvi problemlərin çoxu hələ də öz həllini tapmayıb. Belə problemlərdən biri də siniflərdə şagird sıxlığıdır. Belə ki, bəzi məktəblərdə bir sinifdə 30-35 şagird təhsil alır. Halbuki buna təhsil alır demək çətindir. Əgər nəzərə alsaq ki, bir dərsin müddəti cəmi 45 dəqiqədir, o zaman bu müddət ərzində müəllimin 35 şagirdə fərdi yanaşmasından söhbət belə gedə bilməz. Bu isə təhsilin keyfiyyətinə birbaşa təsir edən amillərdəndir.

Belə problem Bakının Xəzər rayonu, Binə qəsəbəsi S.Abbasov adına 117 saylı tam orta məktəbində də yaşanır. Milli.Az-a valideynlər tərəfindən daxil olan şikayət məktubundan belə məlum olur ki, bəzi siniflərdəki şagird sıxlığı süni şəkildə yaradılır.

Onların sözlərinə görə, adıçəkilən orta məktəbin bəzi ibtidai siniflərində artıq yetərincə şagirdin təhsil almasına baxmayaraq, siniflərə hələ də yeni şagirdlərin yerləşdirilməsi davam edir. Halbuki, digər paralel siniflərdə şagird sayı daha azdır: "Bəzi paralel ibtidai siniflərdə 25-29 şagird olduğu halda, Aygün Ağayevanın sinif rəhbəri olduğu "2s"ə 35 şagird verilib. Həmin şagirdlərdən bəziləri fiziki qüsurlu və dərs prosesinə çətin alışanlardır. Harda görünüb ki, bu qədər uşağı bir sinfə yığasan? Belə məktəb, belə təhsil olar?! Bilinmir bura məktəbdir, yoxsa bazar! Biz dövlətimizin yaratdığı şəraitlə övladlarımızın normal təhsil almasını istəyirik, daha belə yox. Belə təhsillə Azərbaycan dünyada kiminlə və necə rəqabət aparacaq, necə inkişaf edəcək?!"

Məsələ ilə bağlı valideynlər məktəb direktoru Elvin Səlimova narazılığını bildiriblər. O isə deyilənə görə problemi həll etmək əvəzinə həmin sinfə daha bir uşaq gətirib. Bundan sonra əsəbləri tarıma çəkilən həm valideynlər, həm də sinif rəhbəri məktəbin direktorunun qəbulunda olub, buna qəti etiraz ediblər. Direktor isə onu "yola verməyi" xahiş edib: "Sinif rəhbəri Aygün müəllimə direktora sinifdəki sıxlıqla bağlı çətinlik yarandığını bildirdi. Çünki şagird çox olduğundan onlara dərsi tam çatdırmaq mümkün olmur. Direktor isə müəlliməyə bunun problem olmadığını və onu "yola verməyi" tapşırdı. Daha məktəbin direktoru da məsələni həll etmək əvəzinə belə deyir və narazılıqlara məhəl qoymayaraq bildiyini edirsə, onda biz nə etməliyik? Dərdimizə kim çarə etsin?"

Bəhs edilən məsələyə aydınlıq gətirilməsi üçün 117 saylı məktəbin direktoru Elvin Səlimovla əlaqə saxladıq. Lakin direktor Milli.Az-a bildirib ki, o, bu barədə heç bir kütləvi informasiya vasitəsinə məlumat verməyəcək: "Bizim ixtiyarımız yoxdur ki, media nümayəndələrinə məktəb barədə məlumat verək. İstəyirsizsə, məktəb barədə Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsindən soruşa bilərsiz".

Afaq Rza
Milli.Az

loading...

Şərh yaz:

42 Şərh:

  • Anonim
    Ida · 24 Oktyabr 2018 12:54122

    Eger rehberlik etdiyin muessisede bas verenler haqqinda informasiya vermek iqtidarinda deyilsense,daha orada niye oturmusan?

    Cavab yaz
  • Anonim
    il · 24 Oktyabr 2018 12:57211

    Beli bu cox dogru etirazdi valideynler terefinnen, menim oglumunda sinifinde 42 ushax var. Muellim catdirmir hamisina yanashmaga. Derslerdeki cox cox agir. Evde meshgul olun deyirler. Mektebe ushagi oyrenmeye gonderirik,ozumuz oyredeceyikse bu agir programlari daha mektebi neynirik? cox cetin meseledi. Adamin valideynlere yazigi gelir. Bilmirler kasibligi dushunsunler ya axshama kimi evde bagira bagira ders oyretsinler.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Aysel · 25 Oktyabr 2018 20:3011

      117 nömrəli məktəbdə keçirilən islahatların nəticısidir ki,demək olar hər gün başqa məktəblərdən övladlarını çıxarıb o məktəbə gətirirlər.Sıxlığın yaranmasının əsas səbəblərindən biri odur.Mənim oğlum həmin məktəbin 6-cı sinfində 31 şagirdlə birgə təhsil alır,lakin bu onun təhsilinin səviyyəsinə əsla xələ gətirmir.Ən azından övladımı göndərdiyim sınaq imtahanları bunu sübüt edir.Məktəbdəki müəllimlərin və məktəb rəhbərinin əməyini dəyərləndirməmək vicdansızlıqdı.Yaxşı müəllim 40 uşaqla işləyib nətcə əldə edə bilər,işini bacarmayan müəllim 20 uşaqla da nəticə əldə edə bilməz.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Gunay · 28 Oktyabr 2018 17:2600

        Müəllim ne edir etsin.neticə elverişli olmaz çox uşaqla..Elbəttə müellim dərs kecəcək..ancaq bütün sinifdən oyrəndiklərinin tətbiqin necə alsın..elə olsa gərək praqramdan geri qalaraq dərsə davam etsin..Rəhbərlik sinifvartirmalıdır

        Cavab yaz
  • Anonim
    Elshen · 24 Oktyabr 2018 14:24120

    Mekteb dogrudanda bazardi, shidirgi alver gedir bir cox mekteblerde, ali tehsilliler hal hazirda bazarda, bazar adamlar ise mektebde pul qazanır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 24 Oktyabr 2018 14:34143

    Bir nefer weher hamamina gedir,hamam o qeder çirkin olurki,gelen adam soruwur ki,sizin hamamda çimennen sonra harda yaxalanmaq olar?bizim mekteblerde de veziyyet beledir.yeni mektebe oxumaĝa geden wagird dersden qayidannan sonra düwünür ki,men hansi müellim yanina gedim. 45 deq.de kurikulum usulunan nece ders keçmek olar.bele veziyyetde muellim gerek mühazire desin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Süleyman · 24 Oktyabr 2018 14:51110

    Afaq xanım! Bakı şəhər Təhsil idarəsinə əbəs yerə getməyin, çünki orada tam anarxiyadır. Şəxsən mən orada dörd dəfə olmuşam və hər dəfə oradakı məmurlar mənimlə razılaşsalar da heç bir tədbir görmədilər.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Adsiz · 24 Oktyabr 2018 17:5540

      Sizle tamamile raziyam.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Qumru · 24 Oktyabr 2018 15:27100

    Heyf deyildi bizim dovrun tehsili. Indiki derslerin agirligini etrafimdan ewitdikce, hem sevinirem ki, ozum bu dovrde tehsil almamiwam yaxwi ki. Cunki hazirki seviyyemden qat - qst awagi olardi savadin. Bir yandan da meyus oluram ki, ovladlarimi nece savadli yetiwdirecem. Allah komeyim olsun.

    Cavab yaz
    • Anonim
      İstanbul · 24 Oktyabr 2018 19:1750

      Amin düz deyirsiz. Kurrikulum bizim təhsilin və uşaqların səviyyəsinə görə deyil.Təhsilimiz çox bərbad gündədir.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Azad · 24 Oktyabr 2018 16:56214

    Bu cəfəngiyyat və əsassız söhbətdir. Elelktrob qeydiyyatla valideyn məktəbi və sinfi özü seçir. Sonradan məktəbi günahlandırmaq əsassız istəyə çatmaq cəhdidir

    Cavab yaz
    • Anonim
      "Azad"a · 24 Oktyabr 2018 17:4070

      Sən canın öz dediyini özün anladın? Bu birinci sinif deyil. Əvvəla, bu birinci yox, ikinci sinifdir. İkincisi, əsassız istəyə çatmaq istəyən kimdir - müəllim, şagird, valideyn, yoxsa direktor?

      Cavab yaz
    • Anonim
      Ismail · 24 Oktyabr 2018 18:5140

      azad yalan danishirsan, ALLAH hesabini sorushar

      Cavab yaz
  • Anonim
    Oxucu · 24 Oktyabr 2018 17:3970

    O məqsədəuyğunluğu direktor hardan çıxarıb? Hansı nizamnamə, qaydalarda elə bir şey yazılıb? Əgər direktor düz deyirsə, niyə məqalədən dərhal sonra 2 yeni şagirdi başqa sinfə köçürüb?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Adsiz · 24 Oktyabr 2018 17:5451

    Eslinde but problem tek 117 sayli mektebde deyil Bakinin bir chox mekteblerinde yawanan problemdir. Onsuz da ne menasi valideyn cirpinir her mesul idareye muraciet edir amma netice deyiwmir ki deyiwmir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sam · 24 Oktyabr 2018 18:10310

    çooox təssüflər olsun ki, insanlarımız şər və böhtana tez inanır və bilmədən danışirlar. 117 nömrəli məktəbdə son illərdə gedən islahatları görməmək doğurdan təssüf doğurur..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Ismail · 24 Oktyabr 2018 18:5440

      tehsil sistemindensiniz ? )))) islahatlarinizi bilirik

      Cavab yaz
    • Anonim
      Adsiz · 25 Oktyabr 2018 09:2211

      O islahatlar getdi Vuqar muellimle.117 hazirda berbad veziyyetdedi..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Valdeyn · 25 Oktyabr 2018 11:3711

        Beli beli. Vuqar müellimle getdi. En azindan valideyni dinleyirdi. Əli ilə işarə elemirdiki cix bayira. Heyif ki yaxsiya qiymet veren yoxdur. Kimlerese serf elemir cox guman. Ölkenin qenimilerine.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Mesme · 25 Oktyabr 2018 20:1721

          yazıqlar olsun,mektebde yaxşı işleri görmeyen valideynlere,menim övladım oxuyur ve çox razıyam!Bezi valideynlere onlarla saatlarla meşveret eden müdirler lazımdır

          Cavab yaz
      • Anonim
        Mesme · 25 Oktyabr 2018 20:2020

        Siz islahatın ne oldugunu bilirsinizmi heç?

        Cavab yaz
      • Anonim
        Leyla · 25 Oktyabr 2018 21:2120

        Oooo görunur siz Vüqar müəllimin elediyi islahatlardan yaxindan taniş imişsiz

        Cavab yaz
    • Anonim
      Mesme · 25 Oktyabr 2018 20:3010

      Eyer vakideynler mektebe etibar oranı seçirlerse,övladlarının o tehsil müesisesinde tehsil almagını isteyirlerse,buna mekteb rehberliyi qarşı gele bilmez!117 saylı mekteb ister rehberliyinin obyektivliyine,istersede müellim kollektivinin savadlı ve birlikdeliyine göre bir mektebden üstündür!Men valideyn olaraq çox razıyam

      Cavab yaz
  • Anonim
    Valideyn · 24 Oktyabr 2018 18:1061

    Salam. Əgər iddia əsassızdırsa, niyə elə bu gün həmin sinifdən bir neçə şagird gəldikləri siniflərə geri qaytarılıb?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 24 Oktyabr 2018 20:1540

    Siz neden danishirsiz 245 nomreli mektebde birinci siniflerde 43 nefer oxuyur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      AYTEN · 24 Oktyabr 2018 21:3420

      ne ucun melimleri ise goturub usaxlarii bolmurler bu qeder usaxla ders kecmek olar

      Cavab yaz
    • Anonim
      Valideyn · 24 Oktyabr 2018 22:2030

      Əzizim məqaləni diqqətlə oxusaz gorersiz ki, hemin mektebin diger bir nece sinfinde xeylim uşaq ferqi var. Bir sinifde 25, digerinde 35. Bu ne derecede duzgundur?? Bolusubdurub eyni say etmek varken. Sanki daha tecrubeli müellimlere maaş çox verilir. Yeni ise duzelen müellim bilmirki sinife ders demeye gelir?? Tecrube ile usag sayi bolunurse, o zaman maas da da ferq etsin. O direktor her ay cibinden 200m artiq versin 10 sagird artiq saldigina gore o sinfe.yaziq deyil bu müellimler??

      Cavab yaz
  • Anonim
    Günka · 24 Oktyabr 2018 22:0751

    Salam.mənim uşağımda bu məktəbdə oxuyur düzdür bizim sinifə 2 nəfər keçirdiblər bugün.sinifdə uşaqlar çoxdu.məktəbi 2 smen elədilər ki guya rahat olacaq.zəhmət çəksin drektor təzə müəllimlər götürsün işə əlavə siniflər açsın

    Cavab yaz
    • Anonim
      Zulya · 24 Oktyabr 2018 23:5630

      Hal-hazirda qizimin sinfinde 44uwaq var.Ders 45 deqiqedir her uwaga1-deqiqe vaxd duwur!Derdimizi kime deyek!!!

      Cavab yaz
  • Anonim
    tt · 25 Oktyabr 2018 00:4120

    yaxshisi bu xarabadan getmekdi

    Cavab yaz
  • Anonim
    ZM · 25 Oktyabr 2018 02:3220

    Hörmətli valideyinlər nə etmək olar? Bizim səsimizə səs verən olmayacaq .bu qurluş belədi. Məktəblər bərbad gündədir. Müəllimlər ancaq pul düşünür onların heç nə vecinə deyil .Sinifdə 5 6 şagirdlə məşğul olurlar hansı ki onun yanına hazırlığa qalır hər uşaq 60 m 10 nəfər qalır 2 nəfər evə gəlir (100M) dan .maaşı da yerli yerində . Belə təhsil olar? ?? Bərbad.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Adsiz · 25 Oktyabr 2018 09:2710

      Her muellim ele deyil ama.can yandiranda var.20m mecburiyyetden elave kecenlerde.

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 25 Oktyabr 2018 09:1623

    Mənim oğlum 1-ci sinifə gedir( rusiyada), onlarda sinifdə 25 şagird var, 1 dərsi müddəti isə 30 dəq-dir..Hələ bu 30dəq-in 15 dəqiqəsini müəllimə rus dili dərsini öyrətməlidi, yarısı əlifba.Yəni iki dərsi bir yerdə keçir yarım saatda.Eyni zamanda da uşaqdan həmin müddətdə ev tapşırığı, suallara cvb və sair soruşmalıdır..Amma şagirdin çox, vaxtın az olmasına baxmayaraq yüksək səviyyədə öyrədir hər şeyi.Əsas müəllimə savadlı və işini bilən, hər dəqiqədən səmərəli istifadə etməyi bacaran pedaqoq olmalıdır......

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xədicə · 25 Oktyabr 2018 19:2341

    117 nömrəli məktəb haqqında müzakirə aparmaqdansa üzünüzü şəhərə tutun. Bu məktəbə əllərinizi göyə qaldırıb şükür edərsiniz. Bu məktəbdə çox savadlı müəllimlər var.Rəhbərlik də işini çox yaxşı bilir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xədicə · 25 Oktyabr 2018 19:3541

    Siz bu məktəbdə necə savadlı müəllimlər olduğundan xəbər sizsiniz. Rəhbərlik də öz işini çox yaxşı bilir. Bura yazanların şəhər məktəblərindən xəbəri yoxdur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aysel · 25 Oktyabr 2018 20:3741

    117 nömrəli məktəbdə aparılan islahatların nəticəsidi ki,valideynlər digər məktəblərdən övladlarını çıxarıb ora gətirilər.Mənim oğlum o məktəbin 6-cı sinfində 31 şagirdlə birgə təhsil alır və bu onun təhsilinin keyfiyyətinə əsla xələl gətirmir.Ən azından oğlumu apardığım sınaq imtahanları bunu sübut edir.Yaxşı müəllim 40 uşaqla da işləyib yüksək nəticə əldə edə bilir,işini bacarmayan 20 uşaqla da nəticə əldə edə bilmir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Valideyn · 25 Oktyabr 2018 20:4630

    Müəllim işini bacarmayanda uşaq çoxluğunu və s.bəhanə edir.Yaxşı pedaqoq çoxsaylı şagirdlə də düzgün iş üsulu seçə və yaxşı nəticə əldə edə bilər.Sadəcə savadlı və ixtisasını sevən müəllim olmaq kifayətdi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Gunel · 25 Oktyabr 2018 21:1520

      Tamamilə razıyam.Bunu o məktəbin Fərqanə m. Qəribə m. Kimi müəllimləri işləri ilə sübut ediblər.Övladlarımın müəllimləri olublar.Bu gün də övladlarım elə müəllimlərdən dərs aldığı üçün Allaha şükür edirəm

      Cavab yaz
  • Anonim
    Nailə · 25 Oktyabr 2018 21:5811

    Dəhşətlə oxuyuram.Men orada işləyən müəllimlərin coxundan öz mektebimiz üçün məsləhətlər alıram.Haqqi hər zaman demək lazımdır,burda fakta esaslanan bir şey var mi? Olsa idi doğruluq payı aşkarlanardi.Men inanmıram müəllim heyəti bu cür risklər etsin kollektiv şəkildə..

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nailə · 25 Oktyabr 2018 22:0112

    Bilib bilmədən danısmayın.. Məktəbdə bu il kifaypt qədər yeni simif açilib və yeni müəllimlər işə qəbul olunub.. Amma buna baxmayaraq məktlbin nəticəsi və məktəbdə umumi idarəetmə yüksək olduğundan məktəbə yeni gələnlərə məhdudiyyət qoymaq olmur..və ibtida siniflər üzrə şagird bölgüsü və yeni müəllimlərin siniflərində 25 daha peşəkar müəllimlərin sinfində isə 27-30 olması məqsədə uyğun hesab olunub..Çünki yeni gələnlərin pedogoji staji olmadıqına görə belə uyğun görulib..qərəzli yazmayin ..vicdanlı olun

    Cavab yaz
    • Anonim
      Valideyn · 26 Oktyabr 2018 22:4600

      Naile xanim teessufler olsun ki,mudriyet mektebe olan axinin sirf kasiblar terefinden oldugunu dusunur. Kas basbilenlerimiz de keyfiyyeti nezere ala bilerdiler. Tecrubeye staja geldikde ise 10 sagird ferqi qoymaq insafsizliqdiz. O zaman yeni isleyen staji olmayanlar evvelce gedib staj kecib sora ise qebul olunsunlar. Hansi qayda qanunda var ki, staji olan müellimi cox ve problemli usagla yuklemek lazimdir?? Stajladirsa o müellimden de staji cox olan müellimler var ele onlara da yuklesinler de bu qeder usagi. Eyni paylasilsa staji olmayan müellimlerde indiki sagirdden cemi 2-3 sagird cox olacaq. Bu yaxsidir yoxsa 10 sagird ferqi?? Yeni dediyiniz müeılimıer ise kecen il muveqqeti isleyen müellimlerin evezine goturulub. Bizler her seyle maraqlanib bu addimi atmisiq.

      Cavab yaz
  • Anonim
    rehimli · 1 Noyabr 2018 13:2600

    Salam 208 sayli orta mektebde Metanet muellime derse gelmir ders kecirilmir.Mektebin direktoru da goz yumur valideyinlerde deyende deyir gelen ders gelecek .Xahiw edirem hara muraciet edek?Qaynar xette muraciet edilib deyir ranoya yazili wekilde muraciet edin.

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ