Ölkə

Gəncənin 13 yaşlı dahisinin riyazi hesablamada yeni kəşfi - VİDEO

6 May 2016 18:36
19 Şərh     Baxış: 12 979

Riyazi hesablamada yeni metod tapılıb. Bu xəbərin bizim üçün əhəmiyyətini artıran xüsusiyyəti həmin metodun Azərbaycanda, Gəncədə tapılmasıdır. Amma bu da hələ son deyil. Xəbəri sensasiya səviyyəsinə qaldıran cəhəti odur ki, bu riyazi metodun müəllifi 13 yaşlı yeniyetmədir.     

0 və 5 ilə bitməyən rəqəmlərin ənənəvi beşə bölünmə üsuludan fərqli üsul tapılıb. Bu, daha asan və rahat yoldur. Həmin üsulu 7-ci sinif şagirdi Kənan düşünüb tapıb.  

Milli.Az Kəpəz TV-yə (Region TV) istinadən xəbər verir ki, Kənan Orucov Gəncə şəhər 44 saylı lisey orta məktəbin 7-ci sinfində təhsil alır. Sinfin əlaçısı olan Kənanın riyaziyyat fənninə marağı daha çoxdur. Elə riyazi hesablamada kəşf etdiyi yeni üsul, 5-ə tam bölünməyən ədədlərin 5-ə bölünməsi də onun bu marağının nəticəsidir. Yeddinci sinif şagirdi sonu 0 və 5-lə bitməyən rəqəmləri 5-ə asan yolla bu şəkildə bölür: bölünən rəqəmi 2-yə vurur. Alınan hasilin son ədədini kəsrə ayırır. Kənanın riyaziyyat müəlliməsi Kəfiyyə müəllimə də şagirdinin düşünüb tapdığı üsulu yüksək qiymətləndirir.

Kəfiyyə Məmmədova - riyaziyyat müəllimi: "Adətən biz uşaqlara onluq kəsrlərin bölməsini keçəndə, öyrənmək çətinlik yaradır. Amma vurma əməlini bütün şagirdlər bilir. Kənanın kəşf etdiyi üsul da vurma ilə bölməyə keçid olduğundan, mənə elə gəlir ki, şagirdlər yararlana biləcəklər. Əlverişli üsuldur".
Bəli, həm şagirdlər üçün, həm də riyaziyyata marağı olan istənilən şəxs üçün olduqca asan və maraqlı üsuldur. Kim bilir, bəlkə də Kənanın yeni kəşfi elmi səviyyədə riyazi hesablamaların əsas üsullarından birinə çevriləcək. Təbii ki, vaxtı çatanda...

Milli.Az

Videonu izləmək üçün şəklə klikləyin:

Gəncənin 13 yaşlı dahisinin riyazi hesablamada yeni kəşfi

loading...

Şərh yaz:

19 Şərh:

  • Anonim
    F · 6 May 2016 18:5300

    Ehsen olsun Oghlumuza!!!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Kamil.....Kamil · 6 May 2016 19:2800

    Bu oğlanın keşfi önemli ya önemsiz ola biler.Amma vaxtını tinde tum çırtlamaqla yox,elmle meşğul olmaqla keçirmesi çox gözeldir.Beleleri çox olsa,biz dünyada elmimizle tanınsaq...Ehsen!

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 6 May 2016 19:3300

    Dogurdan da axırı 5-ə bölünməyən rəqməli 5 -ə bölüb aldığım cvbla 2-yə vurub kəsrə atıb aldığım cvb eyni oldu bütün variantlarda..Əgər həqiqətəndə yeni metoddursa Halal olsun..Ugurları daha çox olsun..

    Cavab yaz
    • Anonim
      insan · 6 May 2016 22:3100

      men de hesabladim eyni alindi, amma bir is de var, her halda riyaziyyatcilar butun hesablamalar ucun rahat yollari bilirler, yani bu oglanin etdiyi yeniliyi riyaziyyatci alimlerimis bilmemis olmazlar, men bele dusunurem en azindan, Kenana ise yalniz ve yalniz ugur arzu edir, derslerinde muveffeggiyyeti bol olshn deyirem

      Cavab yaz
      • Anonim
        Kamil.....Kamil · 6 May 2016 22:5200

        Salam,İnsan xanım.Bilseler de,bilmeseler de...Bu oğlanın bu yaşında fikirleşdiyi elmdirse,ehsen ona!

        Cavab yaz
        • Anonim
          insana · 7 May 2016 14:1100

          elbette, ehsen ve ugur demek qalir...

          Cavab yaz
  • Anonim
    Azeri qzi · 6 May 2016 19:4900

    Aferin.Halal olsun.Azerbaycanimda o qeder istedadli savadli gencler var ki,mawallah

    Cavab yaz
  • Anonim
    Çiçək. · 6 May 2016 19:4900

    GÖZƏL GƏNCƏMİZ DAHİ NİZAMİ YURDU...ƏHSƏN SƏNƏ FƏXRİMİZSƏN...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Rəşad · 7 May 2016 00:3000

      Mən də ismayıllı Şamaxılıyam ..Əfsələddin Xaqani yurdu ..Seyid Əzim Şirvani..Nəsimi..Mirzə Ələkbər Sabir və s..dahilər mütəfəkkirlər yetirmiş Azərbaycanın paytaxtı olmuş Şamaxı torpağından..bu türk oğluna isə əhsən...

      Cavab yaz
  • Anonim
    Huseyn · 6 May 2016 20:1300

    Fexr edirik bele usaqlar ancaq turklerden ola biler tarixi vereqlesek ne qeder cox oldugunu gorerik

    Cavab yaz
  • Anonim
    Genceli müellime · 6 May 2016 20:5300

    Fexr edirik bele şagirdlerimizle aferin

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anar · 6 May 2016 21:2300

    Maşallah olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    ANONİM · 6 May 2016 21:5100

    Halalda dogma gəncəli balasına.Allah seni qorusun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Rəşad · 7 May 2016 00:2200

    Müvəffəqiyyət diləyi ilə allah gözəl ömrə vəsilə edə inşaallah..fəxr olunası türk oğlu qardaşımızdır ...

    Cavab yaz
  • Anonim
    AzAd_hayat · 7 May 2016 05:5700

    Eeeehhh heyif mən də vaxtı ilə Riyaziyyat müəllimim tərəfindən gələcəyin dahisi kimi təriflənirdim,ama təmbəlliyim və laqeyidliyim səbəbindən indi o zirvədən çox uzaqlarda qalmışam

    Cavab yaz
    • Anonim
      Zeyneb A. · 7 May 2016 11:0300

      Motivasiyanız zeif olub,stimul olmayıb,destek görmemisiniz aileden.Amma indi de keçmişi silib,yeniden başlamaq olar.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Banu · 8 May 2016 21:4700

    Halal olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anar · 9 May 2016 14:3500

    Bilirsiz, gərək açıq danışaq. Bu kəşf deyil axı. Bu adi bir üsuldu. Bunu orta məktəbdə riyaziyyatı yaxşı bilən istənilən şagird edə bilir. Yəni jurnalistlər istənilən xəbərə peşəkarlıq nöqteyi nəzərindən yanaşmalıdırlar. Demirəm mən dahi şagird olmuşam.Ancaq riyaziyyatdan yaxşı oxumuşam. Orta məktəbdə yadımdadı, mənim kimi 1-2 şagird yoldaşlarım tez tez bu üsula müraciət ediblər. Yəni burada heç bir kəşfdən söhbət gedə bilməz

    Cavab yaz
  • Anonim
    müşfiq orucov · 16 İyun 2016 22:2700

    Sizə öz təşəkkürmü bildirirəm, inşallah sizdə öz övladlarınızın xoş sədalarını eşidəsiniz!

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ