Cəmiyyət

Günün qoroskopu: Günəşi görmək istəyirsənsə kölgədən çıx

1 Aprel 2017 00:01
135 Şərh     Baxış: 6 862

Milli.Az dünyanın nüfuzlu və məşhur ulduz falları portalları "Horoscope" və "Astrology"yə istinadən bu günün qoroskopunu təqdim edir.

Qoç - işgüzar danışıqların aparılması, görüşlər üçün münasib gündür. Öz gücünüzə inanırsınız və ətrafınızdakılar da uğur qazanacağınızdan əmindirlər. Bürcün əksər nümayəndələri iş yerinin dəyişməsi, yaxud gəlirli əməkdaşlıq barədə maraqlı təkliflər alacaqlar.

Buğa - Bəzi Buğalar üçünsə işdə məhəbbət macərası görünür. Ola bilsin ki, dostluq tədricən romantik münasibətlərə çevrilsin. Gözəl əşyalar ala bilərsiniz, əntiq mallara və sənət əsərlərinə xüsusi diqqət yetirin.

Əkizlər - hərəkətlərinizdə və fikirlərinizdə ardıcıllığı gözləyin, vurnuxmayın. Keçmiş iş ortaqlarınızdan çox sərfəli iş təklifi ala bilərsiniz. İşiniz çoxalır, amma bu sizi daha çox sevindirir. Ətraıfınızdakılara kömək edin: tezliklə sizin onların dəstəyinə ehtiyacınız olacaq.

Xərçəng - yorğunluq səbəbindən özünüzdən razı qalmayacaqsınız. Ruhdan düşməyin - doğrudan da, bütün mümkün və lazım olanı etdiniz. Özünüzə yaxın saydığınız adamla öz qorxularınızı, sizi narahat edən məqamları bölüşün, dəstək alacağınıza əmin olun.  

Şir - başqalarının işlərilə daha çox məşğul olur, öz problemlərinizi isə unudursunuz. Xeyriyyə aksiyalarında, ictimai tədbirlərdə iştirak etmək olar. Yaxınlarınıza böyük həvəslə kömək edir, ailə problemlərinin həllilə məşğul olursunuz. Maliyyə işlərində bəxtiniz gətirir, xeyli pul ala bilərsiniz.

Qız - eyhamla danışan, hiyləgər, öz həqiqi rəylərini gizlətməyə çalışan insanlarla ünsiyyətdən qaçın. Bu gün sizi yanıltmaq asandır. Gərəkli olana deyil, inanmaq istədiyinizə inanırsınız, bu, axşam bəzi anlaşılmazlıqlar yaradacaq.  

Tərəzi - işgüzar danışıqların aparılması, yeni tərəfdaş və həmfikir tapmaq üçün münasib gündür. Nüfuzlu şəxslər sizin layihələrinizin uğuruna şübhə etsələr də, dəstəklərini sizdən əsirgəmirlər. Boş mübahisələrə vaxt itirməyin, öz məqsədlərinizin ciddi olduğunu işlə sübut edin.  

Əqrəb - bu gün, demək olar ki, Əqrəblərin əksəriyyəti pis vərdişlərindən əl çəkib həyat tərzini kökündən dəyişə bilər. Yaşlı qohumlarınız sizin uğurlarınıza ürəkdən sevinir və dəyərli məsləhətlərini əsirgəmirlər. Maliyyə problemlərinin həll üçün uğurlu gündür.  

Oxatan - qarşı cinsin nümayəndələri ilə ünsiyyət üçün əlverişli gündür. İstənilən ürəyin buzunu sındıra bilirsiniz və bu elə də çox vaxtınızı almır. Əgər nədəsə köməyə ehtiyacınız varsa, qadınlara müraciət edin: məhz onların dəstəyi faydalı olacaq.

Oğlaq - yeni işə başlarkən onun uğuruna şübhə etməyin. Hətta şərait itstədiyiniz kimi olmasa da, situasiyaya nəzarəti ələ ala biləcəksiniz. Yaxınlarınız sizi hər bir işdə dəstəkləyərək çətin anınızda köməyinizə tələsəcəklər.

Dolça - sövdələr bağlamaq, qiymətli əmlakın satışı ilə məşğul olmaq olar. Götür-qoy etdikdən sonra azacıq riskə yol verə bilərsiniz.

Balıqlar - gün işgüzar sahədə xeyli dəyişikliklərlə bağlıdır. Aldığınız təkliflər maraqlıdır və gəlir vəd edir. Onları qəbul etməkdən çəkinməyin: yeni məsələləri həll etməyə gücünüz çatar.

Milli.Az

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

135 Şərh:

  • Anonim
    Esra ibrahimli (Samaxi) · 1 Aprel 00:0145

    ESRA

    Cavab yaz
    • Anonim
      esraya · 1 Aprel 00:2221

      yazıq

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra ibrahimli (Samaxi) · 1 Aprel 08:4112

        Ozunsennnnn...

        Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 00:3021

      esraaaaaaam

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra ibrahimli (Samaxi) · 1 Aprel 08:4021

        Caaaaaaaannnnnn...

        Cavab yaz
    • Anonim
      Men · 1 Aprel 01:1821

      Halaldı Esraşka hahahahaha hihihihihi Esraşkaaaaaassaass

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 1 Aprel 09:1221

        Senede halaldi, cox gulme ureyin geder sonra ozuve gele bilmezsen...))Meni kimi tebessum et bax bele:))

        Cavab yaz
  • Anonim
    aa · 1 Aprel 00:0111

    A

    Cavab yaz
    • Anonim
      aa ya · 1 Aprel 09:0502

      Oldum gulmeyden istedinki,birinci olasan olmadin olarsan bir gun ((((((

      Cavab yaz
      • Anonim
        aa · 1 Aprel 15:2410

        He duzdur.basabasda qacirdim ireli,burnunqa ilisib dusdum diz uste.

        Cavab yaz
  • Anonim
    ₺₺₺₺ · 1 Aprel 00:0200

    Salam

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ibrahimli (Samaxi) · 1 Aprel 00:0221

    Sabahiniz istirahet gunleriniz, gulus gununuz uqurla acilsin eziz serhciler.Saqliq olsun goruserik.

    Cavab yaz
  • Anonim
    666-999 · 1 Aprel 00:0200

    SALAMLAR .SƏHƏRİNİZ UĞURLU OLSUN.

    Cavab yaz
    • Anonim
      ... · 1 Aprel 09:1800

      Salam.İnşallah bahem

      Cavab yaz
  • Anonim
    Terezi · 1 Aprel 00:0300

    Hecne menasız söz yığımı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esra ibrahimli (Samaxi) · 1 Aprel 00:0331

    Oz gucume hem arxalaniram hem de inanirammmm.Sohbet bir qoc burcunden gedirse basqa cure mumkun deyilll))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sevgi · 1 Aprel 06:2910

      Sabahlariniz xeyirli gununuz uqurlu olsun ! Guluw bayraminiz mubarek olsun! Qelbiniz sevincli neweli uzunuz hemiwe gulen olsun! Eziz werhciler

      Cavab yaz
      • Anonim
        Esra Ibrahimli(Samaxi) · 1 Aprel 09:2120

        Cox saq ol.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 00:0900

    Zulfuqar can salam.Bagişla şerhi gec yazdim adam vardi evde.Mende yaxşiyam coox sagol ezizim.Sende her şey yaxşi olduguna sevindim caaan .İşinde avan olsun Allah amaninda ol caaan Zulfuqar.Gecen xeyire yuxun şirin olsun:))menim ezizim Zulfuqar İnşallah sabah yazaram senne

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tural · 1 Aprel 00:1800

    her kese salam necesiz dostlar

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 00:1800

    Zulfuqar caaan bu gun sene bir sozum var amma ciddi qebul edersen gorum razi olacagsan :))

    Cavab yaz
  • Anonim
    esra banqladeşli · 1 Aprel 00:2232

    esraaaaaaaa

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:1500

    ➽Salamlar necəsiz??➽Əhvaliniz necədir?Gününüz Xoş.Bərəkətli.Pozotiv.Şən.Bol uğurla.İşinizde xeyir.Qazanciniz bərəkətli olsun.➽İnşallah.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:1600

    BÜRCLƏR HAQQINDA---121-ci BÖLÜM--Bu Günün QOROSKOPu--Gündəlik bürclər---

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:1700

    QOÇ~~işgüzar danışıqların aparılması görüşlər üçün münasib gündür. Öz gücünüzə inanırsınız və ətrafınızdakılar da uğur qazanacağınızdan əmindirlər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:1800

    BUĞA~~Gözəl əşyalar ala bilərsiniz, əntiq mallara və sənət əsərlərinə xüsusi diqqət yetirin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:1900

    ƏKİZLƏR~~Keçmiş iş ortaqlarınızdan çox sərfəli iş təklifi ala bilərsiniz. İşiniz çoxalır, amma bu sizi daha çox sevindirir. Ətraıfınızdakılara kömək edin: tezliklə sizin onların dəstəyinə ehtiyacınız olacaq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2000

    XƏRÇƏNG~~ yorğunluq səbəbindən özünüzdən razı qalmayacaqsınız. Ruhdan düşməyin - doğrudan da bütün mümkün və lazım olanı etdiniz. Özünüzə yaxın saydığınız adamla öz qorxularınızı sizi narahat edən məqamları bölüşün dəstək alacağınıza əmin olun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2100

    ŞİR~~ başqalarının işlərilə daha çox məşğul olun öz problemlərinizi isə unudursunuz. Xeyriyyə aksiyalarında ictimai tədbirlərdə iştirak etmək olar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2200

    QIZ~~eyhamla danışan hiyləgər öz həqiqi rəylərini gizlətməyə çalışan insanlarla ünsiyyətdən qaçın.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2200

    TƏRƏZİ~~işgüzar danışıqların aparılması yeni tərəfdaş və həmfikir tapmaq üçün münasib gündür.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2300

    ƏQRƏB~~bu gün demək olar ki Əqrəblərin əksəriyyəti pis vərdişlərindən əl çəkib həyat tərzini kökündən dəyişə bilər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2400

    OXATAN~~qarşı cinsin nümayəndələri ilə ünsiyyət üçün əlverişli gündür. İstənilən ürəyin buzunu sındıra bilirsiniz və bu elə də çox vaxtınızı almır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2500

    OĞLAQ~~yeni işə başlarkən onun uğuruna şübhə etməyin. Hətta şərait itstədiyiniz kimi olmasa da situasiyaya nəzarəti ələ ala biləcəksiniz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2510

    DOLÇA~~sövdələr bağlamaq qiymətli əmlakın satışı ilə məşğul olmaq olar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      dolca · 1 Aprel 10:0110

      tew.proqnoz zehmet cekdiniz.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Əli proqnoz.№ · 1 Aprel 07:2610

    BALIQLAR~~gün işgüzar sahədə xeyli dəyişikliklərlə bağlıdır. Aldığınız təkliflər maraqlıdır və gəlir vəd edir. Onları qəbul etməkdən çəkinməyin: yeni məsələləri həll etməyə gücünüz çatar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sevgi ye · 1 Aprel 09:2410

    Seninde sabahin xeyir .Guluş gunudu bu gun .Seninde gunun ugurlu olsun sevgi

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sevgi · 1 Aprel 10:2400

      Coox saq ol canim menim diqqetin ucun

      Cavab yaz
  • Anonim
    Şemkirli · 1 Aprel 09:5700

    Salam sabahın xeyir Gunay xanim necese buyur soruş ne soruşacagdinsa ??

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 10:0500

    Zulfuqar caan kusmusen menden ? ?? 00:18 şerhimi zarafat yazmişdim axi bugun guluş gunudu.Neyse sende soyuglug hiss etdim eledimi Zulfuqar ezizim .Belkemde yazmag istemirsen ?? eger eledirse de

    Cavab yaz
    • Anonim
      Şemkirli · 1 Aprel 10:4600

      Yox bize burda biraz gec catir azerbaycanin bayramlari elameter gunlerr,,Amma yoxx Niye ki xodu niye ki menim isim gucum olduguna gore sen bagisla gec yazanda,,Gunay zarafti seven insansiz ????

      Cavab yaz
  • Anonim
    Sevgi · 1 Aprel 10:2610

    Bu gun nevelerimin xetrine onlara aldanacam qoy sevinsinler

    Cavab yaz
  • Anonim
    ? · 1 Aprel 12:2031

    1 Apreli dünyanın bir çox ölkəsi gülüş və aldatma günü kimi qeyd edir. Heç bu günün tarixçəsi ilə maraqlandınızmı ? Bu gün kimin güldüyünü və kimin göz yaşları içində olduğunu düşündünüzmü? XV əsrin sonlarında xaçlı ordusu Əndəlüs Müsəlmanlarının son qalasını mühasirəyə alır. Uzun müddətli savaş qışın soyuğunun da yardımı ilə uzanır və müsəlmanlar qəhrəmancasına savaşırlar. Düşdüyü vəziyyətin çətinliyini anlayan xaçlı ordusunun komandanı hiyləyə əl atır. 31 mart gecəsi qalanın önünə gələrək, bir əlində Quran, digər əlində də İncil olaraq, “bu iki kitaba and içirəm ki, təslim olsanız, bu axşam sizə heç bir şey etməyəcəyəm” deyir. Mühüm görüşlərdən sonra canlarının qurtulması qarşılığında müsəlmanlar qalanı xaçlılara təslim edirlər. Səhər, yəni 1 apreldə xristian komandir bütün müsəlmanların öldürülməsi əmrini verir. Ona verdiyi sözü xatırladan müsəlmanlara “mən dünən axşam üçün söz vermişdim, bu gün üçün deyil” deyə, bütün müsəlmanları şəhid edir.

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 1 Aprel 13:3550

      Ay başina dönüm,adamlari niye çasdirirsan? Aldatma günüdü ona göre??? Axi Endelusda müselmanlarin son qalasi(QRANADA) heç de Aprelde alinmayib. Döyüş 1492-ci il 2 Yanvarda baş verib.

      Cavab yaz
      • Anonim
        .... · 1 Aprel 14:5100

        Salam Prins. Men sexsen bu melumati duz 29 martdan bir yerde oxumusdim hele de ozume gele bilmirem esebden. Men bu melumati paylasiln menbeni axtariram. 12:20 xanimdi, beydi bunu haradan kop edib yaza bilermi? Xahis edirem. Cunki tmamen saxta melumatdi. Men bunu bir yerden oxudum ve etiraz etdim sonra da oradan sildiler bu melumati. Hrtta orada bu melumat V esrde gosterilmisdi. Bu sadece........ozun bilirsen))

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 1 Aprel 16:0100

          Salam eleykum.Men indice axtarib tapdim.Türkce axtardim(bilirdim ki hardasa oralarda bele şeyler formalaşir. Bir de "Xaçli" sözünden bildim bu onlarin işidi. Açigi,mene de pis tesir etdi.Elmle aldatmaq cox böyük günahdir.

          Cavab yaz
          • Anonim
            .... · 1 Aprel 16:4300

            Eslinde Turkler gelmisdi aglima.(basqa kimler olmali idi)amma ne bilim yene de ozumuzden axtardim. Fikir ver yagilis terzi (xususen duyqu somurusu)ozunu ele verir. Cumlelerden belli idi. Indi men de baxacam. Bunu bura yazani da ki tapa bilmedim)) Buna inanmaq! Hem de xususi tesir gostermekle muselmani xristiana dusmen edib kenardan boylnmaq. Buna inananlar coxdu Prins. Elbette ki,elmle aldatmaq gunahdi. Meni maraqlandiran bunu deqiq kimin uydirmasidi. Uyduranin kimliyidi.

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 17:1200

              İnanmaq normaldi.Men bilirdim deye etiraz etdim.Bu da yaxsidi. 1 Aprelin tarixi ise. çox qedim bir adetle baglidi.

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 17:4800

              Eslinde 1 Aprel gununu bir cox adetlerle baglayirlar. Etiraf edim ki,hele deqiq inana nileceyim o gercek melumati tapmamisam. Belke sen yadinloq grtiresen? biz de dusunek bu movzuda he? Duppeduz bu gune dusur Prins al eline klaviaturani basla yazmaga mence. Mueyyen menbelerden cox melumat oxumusam. Hansinin deqiliyi subheli movzudu. Inanmaq normal deyil mence-her oxuduguna inammaq hec dogru deyil.

    • Anonim
      PRiNS · 1 Aprel 13:4840

      Eslinde Ferdinand 1490-da teslim teklifi etmişdi.Lakin müselmanlar qanli İspan ordusuna etibar etmediler ve teklifi redd etdiler.II Ferdinand 1491-de şeherin yaninda dayandi.Qranadalilar Osmaniyye hökmdari Beyazide müraciet etseler de Sultan ispanlarla müharibeden çekindi. Heç bir Aldatma olmamişdir!!! Qala uğrunda şiddetli vuruşma olmuş,yalniz müdafienin başcisi Behram Rüstemzad Xursaninin(Xorasani) qehremanliqla helak olmasi ile(O,Şimal darvazasinda kralin 28 cengaverini şexsen mehv etmişdi) her şey mehv olmuşdur. 1 milyona yaxin adam qilincdan kecirilmişdi....

      Cavab yaz
      • Anonim
        ? · 1 Aprel 14:0600

        Prins, men özüm bu melumati yeni tapmışam. Ola biler ki sen deyən düzdür.

        Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 14:5100

          Haradan tapmisiz????

          Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 14:5300

          Her oxuduguna inanma mence. Senin orjinal nikin hansidi? Him-cim ele gorum sen G......n deyilsen?

          Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 1 Aprel 15:0200

          Eslinde cox sag ol demek lazimdi sene.Qoy heç ne bilmeyenler hec olmasa maraqlansin. Bu materiali bele hazirlayan adam ise yuxu görürmüş mütleq.

          Cavab yaz
          • Anonim
            insan*** · 1 Aprel 16:4530

            bu melumati 5 ci esr olmagla bir dost bu yaxinlarda yazmisdi. amma sonra turkler demish bosh verdik..Sadece tarix ozu de mueyyen hadiseleri mueyyen tarixle, kecmisde bas vermish tarixi hadise ile elagedar yaddaslara hekk etmeyi sevir...tarix ozu yalani sevir, gerceyi tehrif edir ge ya etdirilir..Andalus ve Granadadan dsnisinca ilk hafizemde yenilenen bu olur: sultanligin dagilmasindan cox sonra sehv etmiremse 17 esr evvelllerinde olkede galmish son muselmanlarin cox amansizligla viran edilmesi ve olkeden cixarilmasidir. Ikinci yada dusen ise, Andalus Islam tesirinde olmagina baxmayarag yehudi medeniyyeti de burada ozunin gizil cagini yasamisdir.

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 17:1700

              İnsan xanim,yehudileri bilirik de.Ne qeder qebul etmeseler de onlar beledi.. Onlari ereblerle müqayise etmek olmaz..Hetta böyük Elhambra sarayinin memarlari da erebler olmamişdi.. Lakin İspanlar müselman düşüncesine çox şey borcludurlar. ..Tarixi, esl tarixi, agil ve vicdani birleşdiren adamlarin yazdigi tarixi arasdirmaq her kesin borcudu.. Beli,son Mavr ehalisi XVII esrde heç de xoş olmayan üsullarla İspaniyadan cixarilmişdi..

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 17:5300

              Bu tarixle bagli melumatlari oxuyanda icimde subhe oyanir "Eceba dogru olan hansidi?"deye dusunurem. Erebleri Cevahirlel Nehru teeifleyirdi oz kitabinda. Tarixle bagli bir fikir ise burda deyilesi deyil. PRiNS hansi vicdanli tarixci in melumatina inanmaq olar? Daim subheliyem bu baximdan. Hec ne duz deyil.

            • Anonim
              insan*** · 1 Aprel 19:2900

              maraglidir, binanin inshasinda emek serf edenlerin kimliyini bilmirem. Memarin kim olduginu bilirsense, yazsan sevinerem. Qizil Qulleler amma Osmanliya nece xosh gelibse onun esasinda benzerini- Ciragan sarayini insha edibler

          • Anonim
            .... · 1 Aprel 16:4600

            Duz deyirsen amma bu melumati oxuyanlMr hec bir reaksiya vermeden nece lazimdi qebul edirler,niye? deye dusunmeden. Meni esebilesdiren de budu. Her oxuduguna inanmaq. Men de yuxumda "Doyus Vadisi"filmini gormusdum.)))))Bilmirem baxmisan ya yox?

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 17:0900

              Heyf ki baxmamisam)) ..He,meni de narahat eden bele şeylerdi.Niye de her şeyi eşitdiyi kimi qebul etmeli?Araşdirmaga calismaq,yoxlamaq olmazmi? Zeiflikdi.Menim kitablarimin vereqlerinin kenari etiraz sözlerimle doludur))

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 17:2400

              Dunen gece baxmisam o filme Yaponiya-Amerika muharibesinden behs edirdi. Amma filmin meqsedi basqadi alude oldum deye yuxuma girib)))Maraqli idi. .....Dogurdu senin buna esebi halda reaksiya vereceyini bildiyimden bezi seyleri yazmiram. Mence bu cox musbet haldi. Adam her esitdiyini,her oxudugunu,her gorduyunu heqiqet bilmek axmaq insanlara xasdi.

  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 12:4800

    Zulfuqar can yox gec yazmagina incimirem teki senin işin yaxşi olsun.Zarafatida hec sevmirem amma zarafat edenlere pis baxmiram.Ozunden mugayat ol.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Şemkirli · 1 Aprel 13:1500

      Gunay cox sagol basa dusduyun ucun,,Amma menim xosum gelir yerinde olan zarafatan,,nenirsen senin isin gucn yaxsidi Gunay ???

      Cavab yaz
  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 13:5000

    Zulfuqar can seni men cox yaxşi başa duşurem sen sagol.Şukur Allaha her şey yaxşidi.İşdesen ?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Şemkirli · 1 Aprel 15:0400

      He Gunay isdeyem sen nenirsen,,kaski bele opsuda yox sexside danisardiq

      Cavab yaz
      • Anonim
        Gunay.Q · 18 Aprel 19:1100

        Zulfuqar bilmirem beysen xanimsan belkem xanimsan oglan adila girib yazdin yazigin geldi mene ki yazmiyim ona duzdumu.Kaş bele etmezdin bilsen urekime nece yatmişdin onu bir tek Allah bilir sen yox.

        Cavab yaz
      • Anonim
        Gunay.Q · 18 Aprel 23:0300

        Zulfuqar bu 100 % bildim ki xanimsan .Olsun.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Ruhidi · 1 Aprel 16:2900

    Qoc burcuyem snayacam

    Cavab yaz
  • Anonim
    Xerceng burcu · 1 Aprel 17:4300

    Zulfuqar can işin avand olsun .Allah ruzuvuda boool elesin inşallah.Burda şerhler coxalib boş vaxtin olsa hacagsa başqa sehfelerde yazarsan .Sagol Allah amaninda ol menim ezizim Zulfuqar can

    Cavab yaz
  • Anonim
    Musviq · 1 Aprel 17:5400

    Her vaxtiniz xeyr Prins Insan ve adini bilmediyim diger serhci 1 Aprel ne gunu oldu))Endelus dediyiniz bolge sehv elemiremse Ispaniyani temsil edir.O vaxtdan belke yadiniza geler mekteb vaxtlari 1 aprel aldatmaq gunu kimi qeyd edirdik indi deyisib men yatmisan fil qulaginda))

    Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 18:0600

      Her vaxtiniz xeyir)) 1 aprel gunu deyismir dunyada "sefehler gunu"kimi adlanir bildiyim qederi biz "aldatdi gunu"deyirik. Amma sen deme Prins deqiq tarixini bilirmis. Yazsa maraqla oxuyardiq. Amma bu gunun tarixi cox fikirle baglidi.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Musviq · 1 Aprel 18:1700

        Serhlerinizi gorek ne vaxdandi yazmirsiniz smaylikden tanidim)) Prins bilirse yazsin mende oxuyaram amma ele menim ucun ferq etmiyecek aldatdi gunu kimi beynime yeitmisem)) Usagada 1 apreli aldatmaq gunu kimi basa salacam boyusun birez))

        Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 18:2400

          Vaxt olmur sadece. Sayta baxanda ise yazmaq ucun maraq olmur. "Yeni" niklere qaldi bu sehife demek. He,yazsin Prins amma bu gunun adi deyismir tarixi gostericiler esaslidi. Son cumlenize gore mence meni tanimadiniz. Men "usaq movzusu" baximindan melumatsizam.)

          Cavab yaz
          • Anonim
            Musviq · 1 Aprel 18:3600

            Sizi tanidim istemedim adinizi qeyd edim))Dogurdan axir vaxtlar yeni serhciler var.Kohne serhciler coxdandi gozume deymir burda arada bir Eli,N birdeki Esra Samaxilinin serhlerini gorurem.Basqa sehifelerde arada maraqli gelende oz serhimi yaziram

            Cavab yaz
            • Anonim
              insan*** · 1 Aprel 19:2000

              axsaminiz xeyir, Musvig...1 aprel ya diger tarix ferg etmez, arzum budur ki, her bir VETENDASHIMIZIN gulmek ucun, gozlerinin gulmesi ucun yeterli sebebleri bol olsun...

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 19:5800

              Yox ehtiyac yoxdu adimi yazmayin)) Duzdu sehifede maraqli muzakire olunanda gozlenen serhciler de gorunur. Nece gundur ki hetta heftedi ki,men bu sehifeni cox passiv ve maraqsiz gorerek teessuflenirdim.

        • Anonim
          .... · 1 Aprel 18:2600

          Men "vhatsappla devwtname yollamaq"movzusunda olan serhciyem. Yeqin ki bildiniz)

          Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 1 Aprel 19:0110

      Salam Müşfiq qardaş.Dostumuzla raziyam,beli, hec ne deyismir. Aprel ayi qedim Roma gözellik,bahar ve gülüş Tanrisi Avreli adinadir.(Afroditadan) O ay başlayanda (1 Aprelde ) Romalilar Gülüş ve Zarafat bayrami teskil edirdiler.Aldadib gülmek ise esas yerde idi)) O halda biz ona hem Aldatma günü, hem de Gülüş günü deye bilerik.Demeli düz yoldayiq))

      Cavab yaz
      • Anonim
        :) · 1 Aprel 19:2000

        Salam:)Necesen,heqiqi menada?:).....Hetta gözel bir hekayeside var:)Yuxarıdakı melumat ise bu gün üç dörd defe gönderilib mene.Ne ise tekrar eyni fikirlere qayıtmaq istemirem.

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 1 Aprel 19:3600

          Salam olsun.. Çox tesekkür edirem, qarişiq ve firtinali dövrlerdi mende)) Esl sen yaxsi ol. Deyirem belke o hekayeni yalana cixaran yazi yazim şeklin üstüne ve whatsappa, facebooka ve s. yerlesdirim?... Yoxsa gecdi? Ancaq bunu edecem.

          Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 19:5900

          Axsamin xeyir.Sende bunun linkini var? Men elde ede bilmedim oxudugum yerden))

          Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 1 Aprel 19:0300

      Gül bayramini da qedim Romalilar yaradib, biz yox. Çiçek ve Qizlarin Tanrisi Maya (May ayi burdan) şerefine Gül bayrami düzeldilirdi

      Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS 17:24-e · 1 Aprel 19:0700

    Bütün ölkelerde oldugu kimi ABŞ-da da sifarişli herbi filmlerin baş meqsedi budur "Esgerimiz cesurdur,qehremandir, humanist ve dönmezdir"))) Onlarda günah yoxdu, hami bele edir. Bu esl senet deyil!!! Kino, eser sifarişle olarken qelbden ve heqiqetden gele bilmez.

    Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 1 Aprel 19:1700

      heyatimiz ds budur zaten...kimse cesur, gehreman olmalidir

      Cavab yaz
      • Anonim
        .... · 1 Aprel 20:0000

        Cesur ve qehreman ? Ya "cesur"ve"qehreman"?))

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 1 Aprel 20:2600

          Ele her ikisi. Beli

          Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 19:1700

      Men bunu bilirem Prins. Mene maraqli gelen ise xeyalen de olsa maraqli idi. Bizde varmi belesi? Uzatmasaq konkret olaraq yoxdu. Men rejissoru,ssenaristi ve yaxudda bu filmde emeyi kecmis kimi ise teqdir etdimmi? Etmedim. Sadece filmi beyendiyimi dedim. Senin dediyin o nuansin heqiqet axtarisina cixsam men hec bir filmi izlemeyim gerek. Filme baxarken onu qisa sekilde xarakterize ede bilmisdim. Yeni ne olursa olsun filme soz ola bilmez. Men muharibenin eleyhineyem amma o filmi sevdim. Bele baxanda Yaponiyanin vehsiliyini bir Amerikalinin demesine gerek vardimi? Onlar vehsidiler bunu bilirrm ABS-da ki)) Sen o filmi izledinmi?

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 1 Aprel 19:3000

        Heqiqeti eks etdirmirdi. Hollivud var gücüyle Xirosima ve Naqasakiye atilan Şer yumrugunu haqli cixarmaga, "biz buna mecbur idik, biz Şerin kökünü kesmeye çalişirdiq, inanmirsiz bu filmde, bu biri filmde buna baxin" demeye çalişir. Yapon xalqi amansiz monqoloid qani daşisa da onlarin Sintoizm dini var ve bu din yapon xarakterine esl insanliq ötüre bilib. Yaponlar Şerqi Asiyada hec kimle müqayise oluna bilmez

        Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 19:5300

          Men ilk cumlerinle raziyam. Amma Yapon esgerini orada heqiqete uygun eks etdirmirdi? Onlar celladdi. Yaxsi seninle raziyam bunu men de dedim axi ki,meqsed basqa idi filmde. Yuxarini oxu. Men cox gozel bilirem ki,tarixi oyrenmek ucun filmlere yox tarixi melumatlar(o da baxir hansi tarixi arasdirmacinin)melumatlarina etibar etmek daha dogrudu. Yene de deyirem meqsedin basqa oldugunu bilerek"baliqciliq"etdim torla suyu yox baligi tutdum. Ve zovq aldim.

          Cavab yaz
          • Anonim
            PRiNS · 1 Aprel 20:4000

            Amerikanlar yaponlari yari-insan hesab edirdiler... Onlar Pirl-Harbor meglubiyyetini qebul ede bilmirdiler. Okinava adasini tutanda adanin 50.000 yoxsul mezlum yapon ehalisine divan tutdular.. 1945-de ise Xirosimada 250.000, Naqasakide ise 170.000 dinc sakini kül etdiler. Kimdir cellad??? De. Yaponlar ise hec vaxt amerikali dinc sakini öldürmediler. Esirlerle de çox normal reftar edibler.

            Cavab yaz
            • Anonim
              .... · 1 Aprel 21:4400

              Son cumlen nece faizli melumatdi?? Ona gore qerara gelim

            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 22:0300

              Bu barede 1945-de esirlikden azad edilmiş polkovnik John Atertonun "Midueyde 190 gün" adli xatireleri (qeyd defteri) var. Maraqli gelse oxuya bilersen.

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 22:1500

              Maraqli gelse ne demek me axtarirdim. Kop etdim serhini

        • Anonim
          .... · 1 Aprel 19:5400

          Coxdandi senden sorusmaq isteyirdim Prins yeri geldi)) Sen milletcisen? Yaxud da ozunu bele hesab edirsen?

          Cavab yaz
          • Anonim
            PRiNS · 1 Aprel 20:3000

            Yox, bacardiqca heqiqete yaxin olmaq isteyirem. Haqq olsun deye manevr edirem. Atam qatı Azerbaycançidir. Şexsen ermenilere keskin nifreti var(Rusiyada, xidmet zamani onlari taniyib). Men ise yalniz ve yalniz heqiqet.. Bezen agil teleb edir ki susasan...

            Cavab yaz
            • Anonim
              .... · 1 Aprel 20:3700

              Duzdu atan haradasa dogru edir haradasa sehv(ozun bilirsen) mence sen YerazFF sayesinde bir cox heqiqetden agah olmisan. Milletcileri sevmirem Duz edirsen. Brlece davam. Milletciler ise quyruq kimidi.....

            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 20:4700

              Dayaz adamdi milletçiler.Dayazliqdandi şovinizm... Burnundan o yani görmeyen, diger xalqlari tanimayan ve tanimaq da istemeyen dayaz adamlar.

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 21:1300

              Serhim hani??

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 21:2500

              Bes bunun qarsisini sence nece almaq olar? Bu ozun de bilirsen de nedi....

    • Anonim
      insan*** · 1 Aprel 19:1800

      bilmirem baxmisan ya yox, maraglo geldi sadece sorismag Dirilish Ertugrul izlemisenmi? turk serialidir

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 1 Aprel 19:2600

        Böyük memnuniyyetle. Pis deyil. Son vaxtlar ideyada deyişiklik hiss etmisen?)) XIII esr türkünün dili ile bugünkü türk düşmeni olanlara deyilen sözler... Ele bu cür de olmalidi...

        Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 1 Aprel 19:3700

          men ozum onu bezen komandirin hevesine izleyirem, amma izlediyim bir nece seriya ile diggetimi cekdi, duzdu men daha cox dilcilik istigametinden yanasiram bele oguz- turk hagginda filmlere. ve hemise oldugu kimi bu filmi izlediyimde de buginki turkiyeceni yaradan Ataturk hagginda dusunmemek olmur. Zamaninda "turkiyeceni" yaradarken ele mehz turkmen diline, bizim dilimize istinad ede bilerdiler. amma bunu etmediler teessuf ki neticede ise movcud Turkiye dili var

          Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 1 Aprel 20:3600

          Dogrudu beli. Bunu düsünmediler.Ortaq dile calismaq olardi. Her halda bu gün süretle Türkiyedeki müasir türkce diger erazilere(bize) ekspansiya edir. Men ise 20, 30, 40 il sonra bu regionun dil taleyini qeti bilmirem...

          Cavab yaz
      • Anonim
        .... · 1 Aprel 19:5400

        Dirilis Ertogrul men bunun adini esidmisem))

        Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS 17:24-e · 1 Aprel 19:1000

    ABŞ-Yapon herbine aid 5-6 filme baxmisam.Yalniz gülmek olar)) Ancaq bu yaxşi tebligatdir. Heç olmasa bu filmlerdeki humanizmi(uşaqlarin xilasi, yerli ehali ile insani reftar) gören American (ve diger ölke) esgeri nese götürer ki. Bax bu eladi..

    Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 19:4000

      Bizde de bele filimler cekilseydi.......

      Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 19:4200

      Eslinde sen ele menimle eyni fkkirdesen. Sadece bilmirem niyese....Axi men dedim meqsed basqadi filmde.

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 1 Aprel 20:3400

        Beli.Derinden baxilsa he.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Buda bir versiyadı.Müzakireye açıq mövzu · 1 Aprel 19:5500

    Fransa Kralı IX. Charles’in 1564 yılında takvimi değiştirmesiyle yıl başlangıcını Ocak ayının ilk gününe alması ile başlamıştır. Ancak iletişim koşullarının zor olduğu o dönemde bazı insanlar bu gelişmeden habersiz olarak ve/veya bu değişimi kabul etmediklerini gösterir nitelikte yaptıkları eylemler sonucu eskiden yaptıkları gibi aynı adetlernin devam ettirmişlerdir. Ancak yeni takvimi kabul edenler, diğerlerini “1 Nisan aptalları” olarak nitelendirmiş, hatta “Bütün Aptalların Günü” adını vermişlerdir. 1 Nisan gününü ay başı olarak kabul edenlerle alay edenler birçok şakaya maruz bırakmış ve zamanla bu durum gelenek haline gelmiştir. Ayrıca 1 Nisan’ı yılbaşı kabul edenlere de “Nisan Balığı” adı verilmektedir. Bu geleneğin en bililinen efsanesi olduğu unutulmamalıdır. İkinci bir efsane ise, Pagan kültüründe 1 Nisan’da kutlanmakta olan “Fous” bayramıdır. İngiltere de ise “April Fools’ Day” yani “Nisan Kaçıklar Günü” olarak bilinir ve 1 Nisan günü kutlanır. Antik Roma’da da Hilarya adında benzer bir şekilde

    Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 20:2200

      Bu da basqa versiya. Bunu da oxumusdum. Ancaq heqiqeten bu movzu memi duz 1 heftedi yordu))) Beli,eyni ile bele idi "Sefehler gunu"kimi.

      Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 1 Aprel 20:3300

      Bir versiya yox, 2 versiya☺☺ Deqiq bax)) "İkinci bir efsane ise Pagan(çoxallahli, bütperest) kültüründe 1 Nisanda kutlanmakta olan Fous bayramidir".... Bu menim yuxarida yazdigimi deyir☺☺.........,,,

      Cavab yaz
  • Anonim
    Sevgi · 1 Aprel 20:4800

    Bugun werhciler aktiv oldu

    Cavab yaz
    • Anonim
      Sevgi ye · 1 Aprel 21:1910

      Sevgi seni axtarirdim necesen.Nevelerini aldada bildin.Hen bugun şerhciler aktivdi

      Cavab yaz
      • Anonim
        Sevgi · 1 Aprel 23:2500

        Yaxwiyam saq ol sen necesen ? He bu gun burada az olmuwam werhleri oxudum meni a tarmisan

        Cavab yaz
      • Anonim
        Sevgi · 1 Aprel 23:2700

        Vaxt tapan kimi yaziram

        Cavab yaz
  • Anonim
    İNSAN*** xanima(Prins) · 1 Aprel 21:5900

    "Sâsânî mimarisinin izlerini Avrupa'da da sürekli görmek mümkündür. Örneğin Granada’da bulunan el-Hamra sarayı ve İstanbul'daki Topkapı Sarayı tüm dekorasyon ve süslemeleri ve mimarisiyle Pers mimarisinin aynısıdır183" (Ahmet Altungök)

    Cavab yaz
    • Anonim
      .... · 1 Aprel 22:0700

      Ahmet Hamdi Tanpinar"Sahnenin disindakiler"oxumaga deyer? 1975

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 1 Aprel 22:1400

        Pis eser deyil.Hetta deyerdim maraqli romandi.Ancaq dünya seviyyeli eser de deyil de. Emosionaldi,lakin ali beşeri meselelere toxuna bilmeyib. Ne F.Dostoyevski, ne de E. Heminqueyle beraber deyil. Bu var.

        Cavab yaz
        • Anonim
          .... · 1 Aprel 22:1900

          Ay Prins......bu sozune ne qeder sevi ndim semimiyyetime eminsen ya yox bilmirem amma bu cumle...sevindim acigi ))

          Cavab yaz
          • Anonim
            PRiNS · 1 Aprel 22:2800

            İstenilen halda semimiyyetine inaniram.Bacardiqca serbest fikrimi yaziram men de))

            Cavab yaz
            • Anonim
              .... · 1 Aprel 22:3400

              Tesekkur edirem. Bilirem seni.)) Dostayevski ve basqa (saymaga halim yoxdu)eserlerin muelliflerine zeif yazar demisdiler bu yaxinlarda. Hirsim beynime vurdu. Tesevvur et Tolstoyu Varisle muqaise eden"agili"ni. Men ele bilmisdim.....

            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 22:4200

              Deymez. Varisle müqayise eden adamla hec men hemsöhbet de olmaram...

            • Anonim
              .... · 1 Aprel 22:4800

              Men hemsohbet olmuram kenardan musahide edirem. Umumilkde esebimi korlayacaq hec bir yerde fikir yazib bildirmirem.

            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 22:5900

              Düz edirsen.En saği budu.Ele men de eleyem.Ancaq tam yox.Herden çox xirdalaniram...

    • Anonim
      .... · 1 Aprel 22:1700

      Serhim yarim gedib.Kitab 1975-de yayinlanib amma eserin daxilindekiler 1920-ci illere aiddi. Bu heqiqete yaxindi? Bu barede melumatin var?

      Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 1 Aprel 22:3400

      hmm...Prins fars memarliginin hansi dovru ile? Altingokun hansi eserindendir bu fikir? Topkapi menim ucun ehemiyyet dasimir hansi memarliga xasdir, o geder mohtesemdir ki...heyranligini duydugum La Sagrada Familia, Casa Battlo ve Topkapi insalaridir...de Louvre ise zirzemisi muzeyin ozunden daha cox maraglidir

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 1 Aprel 22:4200

        Sasani memarligi ile. Ancaq möjteşem saraylar bunlarla bitmir menim üçün... Ele deyilmi?

        Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 1 Aprel 23:0600

          elbette ki, insan eli ile yaradilan her bir shey mohtesemdir...bu adini saydiglarim ise xususi sevdiklerimdir ve defelerle onlari ziyaret etsem usanmayacaglarimdir. Sasani memarligi mentiglidir cunki Sasani dovru fars tarixinin zamanina uygun inkisaf etmis merhelesi

          Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 1 Aprel 23:0800

          inkisaf etmish merhelesi olub. (serhim yarimcig getdi) bu arada deyim ki, men 2-3 gun evvele geder Cabidin megberesinin memarinin kim oldugunu nilmirdim, bilince ise hegigeten teessuflendim bir daha...hetta hemen memar bash memar olubmish vaxtile...:-))

          Cavab yaz
          • Anonim
            PRiNS · 1 Aprel 23:1700

            Bele şeyler çox olur. Zaman deyişecek.Dünya bele qalmamalidir. Neyin yanliş, neyinse dogru oldugu da onda anlaşilacaq

            Cavab yaz
            • Anonim
              insan*** · 1 Aprel 23:2400

              inanmiram bizim tarixde bele bir sey olacagina...youtube da ahsan tv ye abune olmusam, orda sade vetendaslarin suallara cvblarini esidende TC vetendasina gibte edirem...savad yoninden yox. sadece dusunduklerini dile getirmek baximindan anladiglari ve gavradiglari kimi. bizim genclik ise...

            • Anonim
              PRiNS · 1 Aprel 23:3300

              Şimali Koreya hesed aparir...

      • Anonim
        :) · 1 Aprel 23:2000

        Salam insan:)Topkapıda olmusan?

        Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.