"Sosial reklamların Avropa Oyunları ilə əlaqəsi yoxdur. Sosial reklamlar indi də var".
Milli.Az musavat.com-a istinadən bildirir ki, bu sözləri "Bakı Metropoliteni" QSC mətbuat xidməti və ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəisi Nəsimi Paşayev deyib.
N.Paşayev sosial reklamların yığışdırılmadığını söyləyib: "Sadəcə daha sonra ticari reklamlar yerləşdirilməyə başladı və sayları da günbəgün artır. Ola bilsin kiməsə elə gəlir ki, sosial reklamlar azalıb. Əslində qətiyyən azalmayıb. Ticari reklamlar üçün ayrıca reklam lövhələri quraşdırılır. Reklamlardan gəlir birbaşa metropolitenə gəlir. Reklamverən müəssisə birbaşa, heç bir vasitəçi olmadan metropolitenlə müqavilə bağlayır"
Milli.Az