Cəmiyyət

Yeni dünyaya gəlmiş uşağa görə süd pulu haradan alınmalıdır?

29 İyul 2013 01:00
Baxış: 6 794
Əgər qadın yaşadığı rayonda qeydiyyatda deyilsə, dünyaya gətirdiyi övlada görə süd pulunu haradan almalıdır? Salyan rayonunda yaşayan Əhəd adlı oxucu Milli.Az-ın redaksiyasına göndərdiyi məktubda bu məsələyə toxunub.

"Mən Salyan rayonunda, yoldaşım isə Qaradağ rayonunda qeydiyyatdayıq. Bir uşağımız dünyaya gəlib. Bizə deyirlər ki, süd pulunu Qaradağ rayonundan almalısınız. Bunu Salyandan almaq mumkun deyilmi?" - oxucunun məktubunda qeyd olunub.

Məsələyə aydınlıq gətirmək üçün Milli.Az-ın əməkdaşı Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin müdiri İlham Məmmədovla əlaqə saxlayıb. Nazirlik rəsmisi qeyd edib ki, vətəndaş süd pulunu qeydiyyatda olduğu yerdən alır, lakin bunun başqa üsulu da var.

"Əgər vətəndaş süd pulunu Qaradağ rayonundan yox, Salyan rayonundan almaq istəyirsə, Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun Qaradağ rayon nümayəndəliyindən sosial sığortaya cəlb edilməməsi ilə bağlı arayış almalıdır. Bundan əlavə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Qaradağ rayon sosial müdafiə mərkəzindən heç bir müavinət almamasını təsdiq edən arayış almalıdır. Bu sənədləri Salyan sosial müdafiə mərkəzinə təqdim etdikdən sonra vətəndaş süd pulunu Salyan rayonundan ala bilər", - o əlavə edib.

İ.Məmmədov onu da qeyd edib ki, əgər vətəndaşlardan biri işləyirsə, vətəndaş pulu Dövlət Sosial Müdafiə Fondundan alır. Əgər heç bir valideyin işləmirsə, o zaman süd pulunu Dövlət Sosial Müdafiə Mərkəzindən alır.

Teymur Hacıyev
Milli.Az

Məqalədə:

Şərhlər:

  • Anonim
    Anonim · 29 İyul 2013 09:22

    Arayış almaq üçün Qaradağa gedəcəkdisə, elə gedib süd pulunu alardı da...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ulya · 29 İyul 2013 09:49

    Emin. Hardasan? Gel bu movzuya hemishe sen etrafli izahat verirsen ))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 25 Fevral 2014 11:18

      etrafli seyendeki canim he dusur almalidi her ay 126 manat

      Cavab yaz
  • Anonim
    Emin. · 29 İyul 2013 12:28

    geldim :), mene ehtiyac yoxdu shobe muduru sagolsun, cox gozel meslehet verib, ushagin atasi getmelidi Qaradah rayon dsmf-den 2 sened almalidir, sora getirib Salyan dsmf-ne vermelidir, ve ordan verecekler. ne gozel :)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Emin. · 29 İyul 2013 12:28

    Anonum09.22 demisken, Qaradaga gedendi ele ordan alar da

    Cavab yaz
  • Anonim
    FERIDE · 29 İyul 2013 12:59

    MESLEHET OLSA CAMAAT ELE QARADAGA GEDERDI DE BIR DE ELINE EZIYYET VERIB BU MEKTUBU YAZMAZDI

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ulya · 29 İyul 2013 13:41

    Alacagi pul ele yol puluna ancaq chatacaq ))))

    Cavab yaz
  • Anonim
    nuray · 29 İyul 2013 14:01

    basimcixmadi qaradag rayonuna gedib arayis alsaydi ele gedib ordan sud pulunu alardi mende korpeme sud pulunu banklardan birinde almisdim oda 5 manatini vermemisdiler

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 29 İyul 2013 14:23

    oqeder arayiw istiyirlerki vereceyleri puldan cox yol pulu cixir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Emin. · 29 İyul 2013 16:32

    basha dushmedimeee, Qaradaga niye getsin ki? Qaradaga gedendi ele pulu ordan alar daaa ... aaa bu cumleni demishdiler uje? :)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 30 İyul 2013 00:02

    sud pulu ne qederdi ki?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Emin. · 31 İyul 2013 09:54

    seksen manat yarim

    Cavab yaz
  • Anonim
    dilqem · 6 Avqust 2013 00:03

    sualimi size verirem milli az bununla maraqlanin gorek ayda bizde uwaq pulu almaq isteyirik bu nece ola biler bir ara ki alirdilar 9memmed ele bir wey deyirem amma indide o qeder yox en azi 50 manat

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 14 Avqust 2013 01:18

    Gedib qara bagda yasayib ordanda alun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 10 Oktyabr 2013 11:24

    salam men muellime isleyirem.indi analiq mezuniyyetindeyem,mene sud pulu dusur?eger dusurse bu pul meiim bank kartima kocmelidir?

    Cavab yaz