Siyasət

Zəngilan rayonunun ermənilər tərəfindən işğalından 20 il ötür

29 Oktyabr 2013 00:02
Baxış: 1 443
Oktyabrın 29-da Azərbaycan Respublikasının Zəngilan rayonunun Ermənistan Silahlı Qüvvələri tərəfindən işğal edilməsinin 20 ili tamam olur.

1988-ci ildən 1993-cü ilin noyabrınadək düşmənə baş əyməyən, yağı hücumlarına sinə gərən, yüzlərlə şəhid verən Zəngilan işğala məruz qalan ən sonuncu rayon olub.

Qubadlı və Cəbrayıl rayonlarının işğalı nəticəsində mühasirəyə düşən Zəngilan əhalisi çıxış yolunu Araz çayından İran ərazisinə keçməkdə görüb. Əks təqdirdə ikinci bir Xocalı hadisəsinin baş verməsi qaçılmaz olacaqdı.

Zəngilan Birinci Qarabağ müharibəsində 188 şəhid verib, bu günədək rayonun 44 sakini itkin düşmüş sayılır.

Bakı-Culfa-Naxçıvan dəmiryolunun üzərində yerləşən bu rayon mühüm strateji əhəmiyyətə malikdir.

Ərazisi 707 kvadratkilometr, əhalisi isə 35 mindən çox olub. Rayonun iqtisadiyyatının əsasını kənd təsərrüfatı - üzümçülük, tütünçülük və heyvandarlıq təşkil edib.

İşğal olunmazdan əvvəl bir şəhər, bir qəsəbə və 83 kənddən ibarət olan Zəngilanda 9 məktəbəqədər müəssisə, 19 ibtidai məktəb, 15 orta məktəb, bir texniki peşə və musiqi məktəbi, 35 kitabxana, 8 mədəniyyət evi, 23 klub müəssisəsi və 22 kinoqurğu var idi.

Bütün Avropada ən böyük çinar meşəsi də bu rayonda idi. İndi düşmən baltasına tab gətirə bilməyən həmin çinarları ermənilər doğrayaraq xarici ölkələrə satırlar. Digər qiymətli ağaclar, molibden, mərmər, qızıl, qranit və digər yeraltı sərvətlər də hazırda ermənilər tərəfindən talan edilir.

Rayon ərazisində 1974-cü ildə yaradılan Bəsitçay Dövlət Təbiət Qoruğunun bərbad vəziyyətə salındığı barədə məlumatlar var. Qoruq ərazisindəki qiymətli ağacları kəsib-doğrayan ermənilər onlardan mebel sənayesində istifadə etməkdədirlər.

Zəngilanın ərazisi arxeoloji və memarlıq abidələri ilə də zəngindir. Onlardan ən böyüyü "Şəhri Şərifan" adı ilə tanınan orta əsr şəhərinin xarabalıqlarıdır.

/Trend/

Məqalədə:

Şərhlər:

  • Anonim
    Eleqantka · 29 Oktyabr 2013 10:10

    Senin torpagina, suyuna qurban
    Aranli,yaylaqli boyuna qurban
    Bayramina qurban,toyuna qurban
    Anamin anasi canim Zengilan Sherefim,shohretim,canim Zengilan

    Cavab yaz
  • Anonim
    Patriot · 29 Oktyabr 2013 11:11

    Zəngilan... daha 20 il bizlərdən kənar, bizlərdən uzaq, sanki yuxu kimi xatırlanır bu diyar, bəzən də heç xatırlanmır, müasir deyib fəxr etdiyimiz ölkəmizdə. O torpaqlara qovuşmaq üçün təkcə niskillik içində alışıb- yananmaq lazım deyil, həm də mübariz döyüşçü olmalıyıq. Zəngilan isə hələ də gözləyir öz xilas olunacağı günü, hələdə.. hələdə..hələdə..........

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:13

    Yoxdur bu dünyada gözüm nə danım,

    Odlu sinəmdədir dağım, aranım.

    Mənə öyünməyə Azərbaycanım,

    Vəsf etməyə Zəngilanım bəs eylər.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 29 Oktyabr 2013 15:47

      GUL SENDE BIR DEQIQE TEZ YAZSAYDIN 12 12 OLACAQDIR

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 29 Oktyabr 2013 12:16

    Elegantka 10:10. Patriot 11:11. maraqli tesadufdur

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:17

    Salam dünyam mənim, Cahanım mənim.

    Salam daş yuxuda yatanım mənim.

    Əlli il görmədim səndə bu halı.

    Bircə gün qalasan məndən aralı.

    Yaman uzaq düşdü bu ilk səfərin.

    Yorulub yollarda qaldı kəhərin.

    Dözməyir ürəyim, harda qalmısan
    Bəlkə ürəyimdə dəfn olunmusan.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:20

    Cavabsız sualların önündə xəyaldayam,

    Gecə, gündüz gedirəm, elə yenə yoldayam,

    Niyə mən bu dərdimə çarə edə bilmirəm,

    Öz doğmaca kəndimə durub gedə bilmirəm.



    Sizə qurban olum mən ay yaşlılar, cavanlar,

    Elinin, obasının həsrətində yananlar,

    Gəlin birləşib gedək, şəhid olaq hamımız,

    Düşməndən azad olsun təki Zəngilanımız.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:23

    A dostum gəl mənə vermə təsəlli,

    Onsuzda yox səbr-aranım mənim.

    Sinəmi dağladı hicranın əli,

    Yandı isti yuvam, diyarım mənim.



    Dindirmə ağlaram, yaman dolmuşam,

    Çapılıb, dağılıb, talan olmuşam,

    İxtiyar yaşımda yetim qalmışam,

    Anasız övladam nə karım mənim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:24

    Məni aciz bilmə vətən həsrəti,

    Verib qollarıma gücü, qüvvəti,

    Vuruşub yenidən o məmləkəti,

    Alacam qətidir qərarım mənim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:24

    Sən arzumsan,diləyimsən,

    Dayağımsan, köməyimsən,

    Sən döyünən ürəyimsən,

    Mənim bala Zəngilanım.

    Mənim bala Zəngilanım.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:26

    Toxum tək səpildik Azərbaycana,

    Harda yaşasaqda zəngilanlıyıq

    Elə bil doğubdur bizi bir ana,

    Ayrıla bilmirik, istiqanlıyıq.

    Harda yaşasaqda zəngilanlıyıq.

    Düşdük alovlara, atıldıq oda,

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:27

    Düşdük alovlara, atıldıq oda,

    Verdik igidlərin neçəsin bada,

    Yenə də həsrətik o doğma yurda,

    Ona görə kinli, həyəcanlıyıq.

    Harda yaşasaq da zəngilanlıyıq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:28

    İllərlə saysaqda gecə-gündüzü,

    Ancaq itirmərik ümidimizi.

    Bir gün Zəngilanda görərlər bizi

    Qibləmiz ordadır, biz o yanlıyıq.

    Harda yaşasaqda zəgilanlıyıq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 12:28

    Birdi söhbətimiz, birdi adımız,

    Yoxdu içimizdə bircə yadımız,

    Məhərrəm Mahi tək var ustadımız,

    Açıqdı süfrəmiz, qohumcanlıyıq.

    Harda yaşasaqda zəngilanlıyıq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Eleqantka · 29 Oktyabr 2013 13:32

    Azerbaycanimizin en boyuk problemlerinden biridir torpaqlarimizin ishqali,sherhim verilmedi,dushunduklerimi Patriot aydin shekilde yazib.Gul senede tesekkurler en cox sherh olunanlar sirasina getirdiyin ucun

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nikita · 29 Oktyabr 2013 13:54

    Bu gun bolgelerden Bakiya uz tutan insanlara uz tuturam... Bag bagcali ev esiyinizi atib, Bakinin yarizirzemi, sicanli, tarakanli evlerinde omrunuzu heder etmeyin...siz paytaxta dolusduqca hec ne deyismeyevek...rayonlar, kendler bosalacaq.. Sheraiti dogulduqunuz yerde axtarin, teleb edin.. Inkisaf her rayonda, kendde gedsin... Biz heyatimizi ozumuz deyismesek kenardan kimse gekib bize yardim emeyecek... Sozlerimi cox ustuortulu yazdim, anlayan anladi mence..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 29 Oktyabr 2013 14:22

      haydi Zengilanlilar duwun qabaga,ne var buralarda

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 29 Oktyabr 2013 15:14

    ANONIM;NIKITA, 13;54 SIZINLE TAM RAZIYAM.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 29 Oktyabr 2013 15:34

    ANONIM WERHIMI VERIN

    Cavab yaz
  • Anonim
    Quqqulu · 29 Oktyabr 2013 16:12

    Gul Siz Zengilanlisiz?yazdiginiz werlerin muellifini taniyirsizmi??

    Cavab yaz
  • Anonim
    Quqqulu · 29 Oktyabr 2013 16:14

    Zengilanim menim yalqiz qalanim...Soyle sensiz nece gezim,dolanim???

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 29 Oktyabr 2013 17:40

      hansi kendindensen?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ulya · 29 Oktyabr 2013 16:46

    Nikita, yazdim vermediler...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Nura M. · 29 Oktyabr 2013 16:50

    Allah olenlere rehmet elesin( qalanlara sebr versin!
    her zaman arzu edirik ki, isgal olunmus torpaqlarimiz qaytarilsin(((
    amma ....... cetin

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 29 Oktyabr 2013 17:51

      niye cetin?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 29 Oktyabr 2013 17:45

    anonim;nura m,biz millet kimi ozumuz doyuwub duwmen tapdagindan azad etmeliyik yoxsa hec kim bizim yerimize doyuwmeyecek ve ya hec kim torpagi bize geri qaytarmayacaq.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Müəllimə · 29 Oktyabr 2013 21:08

    Əlimizdən nə gəlir ki,ümid edə -edə ümidsizliyə düçar olmaqdan başqa! 20 il ötdü deyirik, Zəngilanın işgalından! Axır vaxtlar işgal olunmuş torpaqlarımız haqqında, telekanallarda.saytlarda çox səthi məlumatlar verirlər, candərdi...Qorxuram ki, getdikcə heç o barədə deməyələr.Telekanallar ancaq "kim-kimə nə dedi, kim nə geyindi, hansı maşını aldı, az sonra"... Biyabırçılıqdı Vallah! Allah özü bizə, Azərbaycanlılara səbr, dözüm versin, amin!

    Cavab yaz
  • Anonim
    Qara · 29 Oktyabr 2013 21:25

    Bu Dovletden torpaq qaytaran, muharibe eden olmaz. Ele bax bizim ki budur. Her il yad edek, weir yazaq. Toylarda calinan Qarabagda bizimdi, Zengilanda bizimdir mahnisi bize kifayyetdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Qara · 29 Oktyabr 2013 21:38

    Moderator, onsuzda melumdur ki birinci werhimi vermeyeceksiniz. Siz qedin helem toylarda Qarabagda bizimdi, Zengilenda bizimdi mahnisina widirqi reqs edin.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Qara · 29 Oktyabr 2013 21:45

    Helem kiwilerin arvad paltarinda Avtobuslarin, weherde ki reklam witlerin bezeyin wekilleri Qarabagi unutmamaq, qaytarmaq ucun cox gozel stmuldu. Moderator, bu da olmadi?

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 29 Oktyabr 2013 21:48

    Zengilanli olmaliyamki bu weirleri yazmaq ucun? bu weirleri Zengilanli wairler yazib bu qederini bilirem,lap cox vacibdise oyrenerem kimdi.

    Cavab yaz