Maraqlı

Gazeta-ru-nun yeni redaksiyasının FOTOları

6 Dekabr 2016 19:16
63 Şərh     Baxış: 2 201

"Nefa Architects" memarlıq bürosu Rusiyanın ən nüfuzlu və populyar informasiya agentliklərindən olan Gazeta.ru-nun yeni redaksiyasının dizayn layihəsinin müəllifidir.

Milli.Az bildirir ki, "Rambler&Co" mediaholdinqinə məxsus Gazeta.ru-nun redaksiyası indi Moskvada, "Danilov manufaktura"sının 19-cu əsrdə tikilmiş binasında, mediaqrupun digər redaksiyaları ilə eyni binadadır.

Binanın 3 və 4-cü mərtəbəsi, 600 kvadrat metrlik ərazi Gazeta.ru-ya məxsusdur.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

63 Şərh:

  • Anonim
    GuNeL · 17 Dekabr 2016 16:0100

    LEYLA burdasan? Evvelce onu deyimki biz milad erefesindeyik duzdu? Mende bu bayrami heqiqeten daxilimde ele seviremki...bu hissler qeribedi nese..bizde bu bayram oteri kecirdilir. Melumdurki qar-saxta ve.s-de bizde cox az olur. Insan xanim cox gozel xatirlatma etdi ki men evvel de bunu burda xeber vermisdimki "Dekabr gelsin nikimi deyisecem 1 muddetlik" axi men bunu demisdim. Sonrasida ki, men bunu dusunmusdumki sen bunu Prinsden de evvel bileceksen cunki bizim bu $tat haqqinda dohbetimiz olmusdu(xatirla) Yazmisanki "Meni gorende gormemrzliye vurur ozunu" sen axi saytda cox az gorunursen duzdu? Men hetta yazmaga hazirlasacaqdimki "Leyla hani?" Dunende serh yazanda ele veziyyetde idimk i hec serhleri oxuya bilmedim sen deme sen de orda imissen. Men buna fikir vermemisem. Melum; seherden-axsamadek yalniz oxu.usdum birazda soyuqdeymrm de var idi sehifeye serhide yazanda gozum yasarirdi-bu ise menevi agri getirir artiq fiziki agri yox. He,Leyla binu birazda acacam indi.

    Cavab yaz
  • Anonim
    GuNeL · 17 Dekabr 2016 16:0800

    Bir nece gun evvel kamandir menim telefonumda sayta yeni xeberlere baxirdi men de orda "Qoroskop"sehifesini aciq saxlamisdim. Orda da bir xebere baxdi bir serhci bir tehqiredici serh yazmisdi mene istesen ged bax "Anardan Gunele" yazilmisdi. Serhde ise bele bir fikir var idi "Qelbin kin-kuduretle doludur senin" bunu eyer senin anan sene yazilmis olsaydi o oxuyanda ne deyerdin? Men de dedimki:"Mene yazilib duzdu!" Hiss etdimki analiq hissi hec bir virtual heyati normal qebul etmir pis oldu... Men de dusundimki bu muveqqeti olan "ALYaSkA"nikini daima istifade edim ya da saytdan kenarlasim. Ikinci variant ureyimce olmadi men de nik deyismeyi secdim. Hec olmsa her yerinden duran adima bilmediyi ucun tehqiredici ifade isletmez bunu goren valideynimde bele pis olmaz(( ...Inanki her sey qarisdi beynimde. Sen meni basa dusursen? Xahis edirem bir soz de ki, hec olmasa bilim.

    Cavab yaz
  • Anonim
    GuNeL · 17 Dekabr 2016 16:3700

    Hele kecen defe kulinariya-da yazilan sozun esl menasinda agzina geleni yazan serhcini demirem ....Men eminemki menim niye nik deyisdiyimi Prins-de Insan xanim-da basa dusdu. Onlar meni muhakime etmedi. Anlayisla qarsiladi sen ise meni dusmen adlandirdin)) ozude kimin doldurusuna gelerek bir serhci "xanim"in. Sen hec bilirsen menim adimla kulinariyanin "Hezz tortu"sehifesinde neler yazib(lar)?? Yaxdi neynek qoy men sene "du$men"olum. Qoy men etibarsiz insan olum. Qeti incimirem! Eybi yox... Bir tanidigim insanin bir fikri var idiki menim yadimnan hec cixmir deyirdi ki:Subhe ele bir murdar hissdir ki, insanin beynine fusduse ona rahat vermez onu her gun didib-dagidmayinca,viran qoyub hirdini soyudmayinca hec vaxt o beyinnen cixmaz. "-indi senin de beyninde hansisa lenete gelmis bir $ubhe bas qaldirib !! Mence o "subhe"nin geldiyi yeri tap sonra da onunla hesablas sonra da fikrini mene tam aciq-asikar bildir. Hec narahat olma menimle tam rahat danisa bilersen cunki men bunu qelben isteyirem. Xahis edirem.

    Cavab yaz
    • Anonim
      LEYLA yeraz · 17 Dekabr 2016 21:2102

      Günel men u$aq deyilem menim 19 ya$im var.Sen ise menim o asi ile olan i$ime qari$ma.Sen de Prins de uzaq dursun menden! O adsiz yazan kim idise menim gòzümü açdi.Sag olsun!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Yeraz leyleye · 18 Dekabr 2016 13:5600

        Altina ne bilim nefchala nese o idi adsiz yazan, teze dostlugun mubarek, get onlara

        Cavab yaz
    • Anonim
      LEYLA yeraz · 17 Dekabr 2016 21:3203

      asi mene hemise pis-pis sözler yazib.Men onu bagi$laya bilmerem cox pos adamdir o.Cox tehlukeli ve vecsiz insandir. İndi sende nikini deyi$misen hele mene fors da edirsen.

      Cavab yaz
  • Anonim
    A xanim · 17 Dekabr 2016 17:1100

    Salam ay cunel netersen? Men sizin hec vaxt xetrinize deymerem asinin cani sizleri cox isteyirem ay leyla bawim kopuklu qalib suyumuz kesilif su idaresine zeng ele

    Cavab yaz
    • Anonim
      A xanima · 17 Dekabr 2016 22:2300

      sen de men gulum besdi bayagdan gulirem)))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    A xanim · 17 Dekabr 2016 17:1200

    Altinaya baw qowmayin uwaq vaxti cox yixilif

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leylaya · 17 Dekabr 2016 22:2401

      Hirslisen bir az sakitlew , Asiye gore o birilernen de arani pozma , Asinin de ele istediyi bududa , Prinsle Gunelle pozuwma

      Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 01:4101

    Qızlar salam.İnanın çox qarmaqarışıq ve üzgünem.Eslinde ne deyeceyimi de bilmirem.İki gün önce demişdim Esi ile Esranura ki artıq oxumaq da istemirem saytı,çünki ister-istemez yazıram.Birtek Günele bir sehifede yazıram imkan olanda,o da işlerinde kömek meqsedile.Nikini deyişse de hemen tanıdım Güneli men.Çünki her kesin öz yazı terzi var ve bunu bilmek olur çox vaxt.Leyla,sen gec-gec yazırsan deye bilemmedin yeqin ki.Günel doğru danışır,ona inan.Çünki mene de eyni şeyleri dedi nik deyişmesi ile bağlı,hem de iki gün önce.Atıram o yazını bax.//ALYaSkA · 15 Dekabr 00:3000 Konulum ♥♥ sen necesen?)) Evin hemise qonaq-qarali olsun. Men Alyaska nikini secennen ozumu gozel hiss edirem. Indi bu barede aciq yazacam-demeli bu niki goturmeyime 2 sebeb var idi. Biri oduki men artiq burda "Gunele"niki ile agizlarina geleni yazanlardan can qurtarmaq,yersiz atmacalardan yaxa qurtarmaq isteyirem. Sonrasıdaki Miladdi da bu nik pis gelmir ele?))) Yaxsi bes meni nece tanidin?))Leylaşka,yeni bil ki Günel sizden gizlenmir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 01:5411

    He,demek ne yazdım atdım inan unutdum artıq;(Bir az çox pisem qoroskopdakı söz-söhbete göre,toparlamağa çalışıram özümü...Heee demek yeni ki iki gündür baxmırdım.Bayaqlaru saat 22:58idi insan mene linki atdı ki qoroskopa baxım.Lakin ancaq indi imkan oldu baxmağa(bunu da yozmazlar inşaallah)Yazmağı özüme borc bildim ki aydınlaşsın bu lazımsız qan-qaraçılıq.Günelin nik deyişerek senden qaçması deye bir şey yoxdu,Leylacan.Bunu düşünmen bele artıqdır.O ki qaldı Asiyle olan münaqişenize çox teeccüblendim düzü.Heç kim bilmese de sen bilirsen ki men o vaxt hele söz-söhbet olanda senin doğru tereflerini qeti suretde demişdim.Baxmayaraq ki aranızda xoşagelmezlikler oldu sonra münasibetiniz düzelende sevindim.Çünki sen genc bir xanım,Asi de genc ana,qadın neye lazım artıq-eskik söz düşsün bezilerinin diline.Neyse.Ancaq düzü bu defe de haqq gördüyümü deyecem.Men Asinin sene qerezli bir yazısını görmedim,neden sen bele reaksiya verdin bilemmedim.Ya evvelceden olanları yada salıb tez "mene deyir "fikrine düşdün sen,

    Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 02:0301

    ya da ki senin ona okan kinin sönmemişdi deye fürset bildin.Ya da sadece tesir altına düşdün.En pisi üçüncü olar.Çünki özün maşallah ağıllı,savadlı xanımsan gerek bir az sebrli olub sonu gözleyeydin.Ve ya lap ele sene söz atırdısa Asi (ki mence bu defe onun senle işi yox idi)görmezden geleydin.Çünki çox az adam o ironiyanı tuta bilir bu saytda.Sanki daha da alovladı her şey...Ve sene bir söz deyimmi.Artıq ne qeder vaxtdı burdayıq,Asiyle çox ferqli xarakterde biri olmağıma baxmayaraq ve ona qarşı xüsusi simpatiyam olmasa da(bir şerhçi kimi)onun bezi xarakterlerini deqiq bilirem.Eger bu durumda Asi heqiqeten de sene qerezli mövqede olsaydı esla saytdan çıxmazdı!O seni şerhleri ile mütleq ezerdi..Ve çalışardı ki başladığı qerezi sonda seni meğlub etmekle bitirsin!Amma etmedi..Bilirsen niye?Çünki başlamamışdı,sene qerezli heç ne yazmamışdı...Sadece dolduruşa geldin,tesire düşdün.Niye o adsız yazan çıxıb merdlikle demir ki menem ay Leyla bele filankesem...Görürsen,demek ki meqsedlidi yazdığı.

    Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 02:1401

    Ve teessüf ki meqsedine çatdı,ikinizi de vuruşdurdu boş yere.Ümumiyyetle sebrli ol Leylacan.Bu ,sene heyatda hemişe lazım olacaq.Bir bacı kimi deyirem.Ve çalış unut pisliyi.Keçmiş bir xoşagelmezliyi yeniden tekrarlayıb gündeme getirmek heç sene de xeyir vermeyecek.Ümidvaram menden incimezsen.İncisen,acıqlansan da canın sağolsun.Çünki balaca bacımı da danlayanda menden küsür;))Men demirem Asi seni çox sevir,belke de senden heç xoşu gelmir.Sende onu sevmeye mecbur deyilsen,heç sevmirsen de..Ancaq bu defe men Asinin sene qerezini görmedim ne yalan deyim.Ve mence o senle bu mövzuda spor etmeyi heç düşünmürdü de..istemirdi de..Sen ise..bir az başqalarını boş ver,özün düşün hemişe.Kimse sene sabah yazacaq ki filan sehifede Könül seni pisleyib.Gedib görecen menşm adım ve ele hemen mene düşmen kesilecen?Yeqin ki evvelce bir soruşacan ay Könül nolub,menle ne qesdi-qerezin?Xeyirdimi?Men de her halda bir açıqlama verecem.Adsız yazana gelince:Deyir bir nefere gelib deyirler filankes sene bele dedi,ele dedi,ne qeder

    Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 02:3801

    Qızım yuxuda mızıldandu deye başım qarışdı,şerhim silindi;))Harda qalmışdım unutdum..Adsızları deyirdim.Hee bir kişiye deyirler ki filankes sene bele dedi ele dedi,ne qeder pis söz var deyir.İki gün keçir gelir yene eyni şeyleri tekrar edir.İki üç gün sonra yene..Ve görür ki qarşısundakı dillenmir.Teeccüble soruşur ki bu qeder murdar söz deyir o sene niye dillenmirsen,payını vermirsen.Kişi cavab verir ki,sen ondan murdarsan.Çünki o öz sözünü arxamda deyirse.sen onun-bunun dediyi pis sözleri düz gözümün içine baxa-baxa deyirsen...Neyse..Leylacan,bax uzun müddetdi bu saytdasan.Görürsen de bu adsız yazab ve adı olub özü adsızlardan ferqlenmeyenlerin ucbatından kimler getdi burdan..Patriot bey,Neb bey,Corrector xanım,belke QFB,Qven ve bilmediyimiz bir çoxları..Esranur uzaqlaşdı,Müşviq bey,Ekber bey gec -gec yazır..Hele çoxları da azaldıb..Çalışın bir-birinizi anlayın,qırmayın.İnanın düzeltmek qırmaqdan daha çetindir.Her birinize uğurlar.Bir de bir az uzaqlaş sen de buradan.Dincel, gel.Bax görecen sene xeyri o

    Cavab yaz
  • Anonim
    K · 18 Dekabr 2016 02:4400

    Üzürlü sayın ne yazdım bilemmedim,qızım deyesen acıb yatmır;)Biz bir az atışdıraq gece vaxtı;)Leyla,sen meni anlayacan bilirem.Her zaman qarşı teref haqsız olmur,biz de oluruq bezen.Özünüzün,sağlığınızın,ailenizin,sevdiklerinizin qedrini bilin ay gözel şerhçiler!!!Mene de deyildi bu sözler burdakı yaxın olduğum xanımlar terefinden..Ve sağolsunlar ki dediler..O qeder derin yaşayırdım ki saytı..Artıq azadan ve çooooox rahatam...

    Cavab yaz
    • Anonim
      K xanima · 18 Dekabr 2016 11:5503

      Cox guman ki oxuyarsiz burani, Asi Leyla ozleri biler amma men Asinin burdan getmeyine sevinerem ona gore ki ele dinsizler burdakilari da caw - baw salir haqq yolundan donderirler , yolundan azmiwlar bawqalarini da oz yollarinan getmeye vadar edirler , cennete - cehenneme inanmayanlar , Yaradani dananlar , imamlarimiza kem baxanlar Peyqemberimize iman getirmeyenlerin burdan getmesi daha xeyiri olar ki neinki ziyani, yoluxucu xestelik kimi oz duwuncelerini burda da yayirlar , eqideleri mohkem olmayanlar da caw - baw qalirlar , getmeyi meslehetdi

      Cavab yaz
      • Anonim
        ALYaSkA · 18 Dekabr 2016 14:4400

        Asinin burdaki varligi sene ne edir? Eyer heqiqetende eqli olan insan varsa o hec bir sozden tesirlenmez! Demeli o insanin ki, 1 cumleye fikri deyisirse demeli o insanda agil deyilen sey tapmaq qeyri-mumkun isdi. Asi de Leylada ikiside agilli-basli xanimlardi. Imkan verin qoy ozleri bu munaqiseni oz yoluna qoysunlar. Birce camaata qarismayaq. Herenin sexsi fikiri var. Size aciqli deyilem ama dunenki sehifede bu sepkide olan serhler coxdu. Bu ne demekdi?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Gunele11 55 den · 18 Dekabr 2016 15:0100

          22. 24 deki werhi de men yazmiwam fikrim arani qatmaq idise Leylanin arasini seninle ve Prinsle de vurardim da?

          Cavab yaz
          • Anonim
            ALYaSkA · 18 Dekabr 2016 15:4600

            Yaxsi tuzalim ki o serhleri basqadi yazib. Ama siz iki munaqiseli insanin arasina girmekle-fikir bildirmekle duzmu edirsiniz? Leyla ile heleki menim bilmediyim bir mesele var. Cox gumanki ne ise bas verib. Birce bu mesele niryolluq hell olsa idi....

            Cavab yaz
        • Anonim
          insan***11:55 e · 18 Dekabr 2016 15:0500

          egidesi mohkem olmayam ne demekdir ki? demeli hu adam ozu subhe icindedir, ne inandigina tam inanir, ne de kenardaki tesire de ozunu butunlukle teslim ede bilmir...belesine dediyim ki Asi olmasin, Eli ya Veli gelsinz tesir edecek. Hem bu geder tesirden danisirsinizsa, bes hegigig ciddi meseleler muzakireye goyulanda harda idiniz? yazardiniz da? genc oglanin evli gadina ashkim.maskim demeklerine de irad titardiniz da, onda noye sesiniz cixmirdi? onda yalniz dinsiz, imansiz dediyiniz Asi amma hemen hala mudsxile etdi. Yeni ki deyende baxin ne deyirsiniz.

          Cavab yaz
      • Anonim
        insan***11:55 e · 18 Dekabr 2016 15:0110

        bilirsiniz fikrinize hagg gazandirmiram. Asi dine inanmir, ozu biler, inanir yene de ozu biler. Men Allaha inaniram, cefengiyyatlara inanmiram, Zazu umumiyyetle Allaha inanmir. Fikir mubadilesi aparanda kime oz movgeyi necedie onu da numayish etdirir, daha Asi demir ki, yigilin gelin dinsiz olun. Eger beledirse, onda birinci Zazudan bashlayin daaa...ikinci mesele, lao deyek ki Asi hamini dinsizliye devet etdi, yaxsi men niye dinsiz olmadim, ya Konul olmadi??? Onda gerek Legenda dinden cixsin?? Asiyle munasibet gurublar realda...paradoksdur ee sizin yazdiginiz...hem Asi bunu etse de, etmese de, ozunu- sozunu tnaimayan, bilmeyen, derk etmeyen suuru inkisaf etmeyen, idraki olmayan zaten hansisa axina dusecek...bes insana suur niye verilib?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Insana · 18 Dekabr 2016 16:3300

          Zazudan daniwmaqa deyer hec? O biryolluq kafirliyini boynuna alib onun haqq - hesabi qalib o biri dunyaya, elesinen unsiyyet quran adamda ona werik sayilir , o ki qaldi kimese canim.demeye onunan bunu bir tutursuz? beyenilmeyen hereketdi amma dine qarwi cixmaq qeder tehlukeli deyil, beli burda gencler var ki hele tam ozlerini tapmayiblar Asi kimilerin onlara tesir etmesi qacilmazdir, cunki hele tam hansi yolda olduqlarina emin deyiller , beleleri tez aldana bilerler , Allah hec kimin qarwisina Zazu kimisini cixartmasin , merdimazarlari axtarmaqnan deyilki, gelib milli azda da bizi tapirlar

          Cavab yaz
  • Anonim
    A · 18 Dekabr 2016 11:4200

    Könusum necesen? Yerin gorunur

    Cavab yaz
  • Anonim
    LEYLA yeraz · 18 Dekabr 2016 12:4514

    Xahi$ olunur heckes mene agil öyretmesin.!!Men özümde neyin nece oldugunu bilirem.asi prins günel meni hemi$e aldadiblar ikili oyun oynayiblar men onlarin herbirinin cavabini tek vermeye haziram qoy melek sifeti göstermesinler mene hecne yazmasinlar!!!Bu saytda olari görmek istemirem

    Cavab yaz
    • Anonim
      K · 18 Dekabr 2016 13:2900

      Leyla mence bu sen deyilsen...

      Cavab yaz
      • Anonim
        ALYaSkA · 18 Dekabr 2016 14:4000

        Mencede

        Cavab yaz
      • Anonim
        seva · 18 Dekabr 2016 14:4611

        Bax Leyla görürsən? Sənin adınan necə yazırlar, mən bilirəm ki bunları yazan sən deyilsən...Dünəndə bu, adsızların sözüylə , asiyə demədiyini buraxmadı..Tərəf tutmuram yalnızca olanı deyirəm..Orda sənə ünvanlanmış heçnə deyilməmişdi..İndi gör ki, nələr yazırlar sənin adınla..İndidə məqsədləri Günellə Prinslə pis eləməkdi səni.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Sevaya · 18 Dekabr 2016 15:0600

          Sen yene edaletsizlik edirsen? Leyla demediyini buraxmadi ya eksine Asi?Axirda qatiq da dedi. Sen Asinin terefini tutmaqla Leylani daha da qiziwdirirsan bundan xeberin var ? Iksine de eyni movqede yanaw

          Cavab yaz
          • Anonim
            seva · 18 Dekabr 2016 17:0520

            Bax əzizim, aranı qatan sənsən mən yox..Dinə gəlincə hər məsələdə ortaya atmasınız olmazmı??? Asinin dinə baxışını, məndə bilirəm, hər şey yadındaydı yəqin buda yadında olar..Nurkayla olan söhbətində də, demişdim ki , asinin elə sözləri var mənədə xoş gəlmir..Tərəfkeşlik eləsəm, onda da edərdim..Sənin kimisiləri, ətrafımda da var. Onun sözünü buna- bununkunu ona çatdırırlar, axırda istəklərinə çatıb onları biri- birinə qırdırıb, sonra kənara çəkilib gülür ki..Gördün onları necə dalaşdırdım?? Bax ən nifrət etdiyim adam tipidir ara qatanlar..Bax əzizim mənən sənə, bir bacı sözü..Heç doğru iş görmürsən, adını da heç vaxt gizləmə adınla yaz..

            Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 18 Dekabr 2016 15:0600

          burdaki hec.bir serh Leylanin deyil. Seva Ozun necesen?

          Cavab yaz
          • Anonim
            seva · 18 Dekabr 2016 16:4700

            Salam İnsan yaxşıyam, sağol..Sən necəsən?

            Cavab yaz
            • Anonim
              insan*** · 18 Dekabr 2016 21:0100

              muharibedeyik biz ay Seva usaglarla...vur catlasin 41-45 dir:-)) yola getmirler hec

            • Anonim
              seva · 18 Dekabr 2016 21:1100

              Allah saxlasın igidlərini, onların indi dava eliyən vaxtlarıdı))))

    • Anonim
      Mence · 18 Dekabr 2016 15:0710

      Ele yazan Leylanin ozuduku var! Ş herfine gore

      Cavab yaz
  • Anonim
    oxuyucu · 18 Dekabr 2016 15:3503

    Salam men uzun iller saytda olan bir insan kimi deye bileremki Leyla qizimiz tamamiyle dogru yoldadir bu prins ile günel eyni adamdir.Qaldiki asi meselesine demeliyemki bu hörmetli asi xanim cox haqqsiz kobud ve dinden uzaq adamdir.Bele adamlara etibar etmek olmaz Leyla qizim.Ayilmalisan haqqli oldugunu subut etmelisen.!!! Birdefede qerar qebul et uzaqlaw bunlardan!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      LEYLA yeraz · 18 Dekabr 2016 15:4203

      Hörmetli oxuyucu sizle tam raziyam.Düzdür bu üç nefer meni alladib burda olduqlari mütdet erzinde mene hemi$e üsden a$agi baxiblar bular!!!İndide özlerini temize cixardirlar!

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 18 Dekabr 2016 16:1700

        Leylanin dublikatini yaxshi oynamirsan eee...menim tanidigim Leyla mexaniki herf sehvi eder, amma "alladib, mutdet, üsden, indide" yazmaz...bilirsen de mexaniki sehv hamida olan sheydir, bu bisavad sehvler ise hamida olmur. Sene bisavad demirem aaa sehve deyirem ...acigin tutar sonra mene, gozum senden gorxub yamanz sabah da gelib bizim aramizi vurarsan :-)) hadi get biraz da meshg ele

        Cavab yaz
    • Anonim
      15-35 de yazan Yuyucuya · 18 Dekabr 2016 16:0100

      Din haqqinda buradakilarin choxunun fikirleri xeyli besitdir Sadece cefengiyat. Leylani yolundan eden melum, gedeceyi istiqametide melum, nece deyerler" su axar chuxurunu tapar"

      Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 18 Dekabr 2016 16:1400

      oxuyucu???biliremki???tamamiyle??? demeliyemki??? etmelisen.!!! (nogte ve uch nida) daha sozum yoxdur...

      Cavab yaz
      • Anonim
        Beli beli · 18 Dekabr 2016 16:3800

        Dunen Gunelin de werhi bawdan - ayaqa bisavad sehvlerle dolu idi, hetta buna gore onun Gunel.olduquna inanmamiwdim amma sen deme ele ozu imiw yazan, bele - bele iwler, gelin mehriban olaq , sozun duzunu deyek

        Cavab yaz
        • Anonim
          GuNeL · 18 Dekabr 2016 20:4300

          Senin nece savadli oldugun noqteden sonra boyuk herfle yazmaq evezine kicik herfle yazdigin serhinde gorunur 16:38 ...

          Cavab yaz
          • Anonim
            16 38 drn Gunele · 18 Dekabr 2016 22:5800

            Ay seni axtarib - axtarib axiri noqteni tapdin? Guya bilmirsen onu birinci sinifde oxuyan da bilir noqteden sonra boyukle yazilir? Bes gormursen orda noqtenin hec yeri yox idi ? elim deyib noqte duwub, yoxsa cumle bitmemiwd, ele kicikle yazmaliydim , axtar belke nese bawqa nese tapdin

            Cavab yaz
          • Anonim
            GuNeL · 19 Dekabr 2016 13:2800

            22:58-senin serhinde umumiyetle cumle bilinmir. Yeni bir cumle bitir noqte qoyulur,sonra diger cumle boyuk herfle baslayir. Men eslinde burda bele seylere fikir vermirem. Sehv de tutmaga calismiram,cunki burda serhlerde olan sehvler qacilmazdir. Men de durmadan yazimda sehvler ede bilirem (eynen sizin eliniz noqteye deydiyi kimi) menimde klaviaturada cox sehvlerim olur. Niye boyudursuz? Insa-yazi musabiqesindeyik? Hamisini duz yazsam nece alacam? Kesr olacaq? Belke 4/5 oldu,belke 2/2? -Bunun sizin ucun menasi var? En kicik sehvleri de boyuk ureyimizle ve mohtesem aglimizla gormemezlikden gele bilerik. ...

            Cavab yaz
        • Anonim
          insan***16;38 · 18 Dekabr 2016 20:5810

          Kimsiniz bilmirem, amma dunej Gunelin serhinde dil sehvi yoxuydu, ondaki mexaniki sehvler idi, siz deyesen mexaniki sehvin ne oldugunu bilmirsiniz. Meselen msn de cox fikir vermirem herflerin yeri deyisik dusende. Neticede cat dili deyilen anlayosh var. Amma bir de var ki, sozu teleffuz etdiyin kimi yazirsan, meselen yazdigim numuneler, alladib, usden, mutdet- Leyla bele sehvleri etmez bu bir. Ikinci de bu artif mexaniki sehv yox ele oz dilininin orfografik gayda-ganunauygunluginu bilmemekden ireli gelir. Neyse sadece serhinize gore yazdim bunu. Zaten o serhlerin Leylaya aid olmadigini bilirdim ge ozu de artig bunu geyd edib. Sen de zeki davran, hirden hansisa sehifede jese gozune deyerz tez catdir ozunu:-)))

          Cavab yaz
  • Anonim
    KenanGül · 18 Dekabr 2016 17:2703

    Asi getse yaxsi olar kuxna bizim qoroskop bizim hahaha hihihi hohoho

    Cavab yaz
  • Anonim
    Aide · 18 Dekabr 2016 17:4000

    Bu leyla deyil piddelkadir cunki leylanin 19 yawi 10 il bundan evvel olub , ali tehsilli qizdir , 25den coxdur yawi

    Cavab yaz
  • Anonim
    LEYLA yeraz · 18 Dekabr 2016 17:4904

    Herkes bilsinki asi coxdan menimle prinsip aparirdi.Hemi$e cali$ibki ayagimin altin qazsin indide bele.Siz görmediz günel asi ve prins menle nece süni refdar edir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    A · 18 Dekabr 2016 17:5101

    bütün seyfeleri altinay ele kecirdib

    Cavab yaz
  • Anonim
    A · 18 Dekabr 2016 17:5101

    Altiaya halal olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    A · 18 Dekabr 2016 17:5101

    Asi saytdan get yeri get

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 18 Dekabr 2016 18:36103

    Salam...)Əvvəlcə deyim ki mən saytdan yox bürcdən çıxmışam.Saytda bu gündə şərhim olub və olacaqda..Yuxarda "din aşiqinə" deyirəmki səhvin var))Indi bürcdəndə uzaqlaşdığım üçün dinə daha çox vaxt ayıracam))Mənim heç kimi didən dödərmək fikrim olmayıb..Absurd danışma.....Könül, fikirlərin üçün çox sağ ol..Düzgün yanaşman üçünsə başqa bir sağ ol..Valla mənim burda kimsəin simpatiyasını qazanmaq niyyətim olmayıb)..Nə də eyni qarşılıqlıq verməmişəm.Məsələn Dində Mömin adlı şərhçi var.O bəllidirki məndən bəlkə də zəhləsi belə gedir, amma buna baxmayaraq ın onun şərhlərini çox vaxt bəyənib və özünədə açıq yazmışam)).Bir sözünsə lap doğru..Mənim Leylayla işim və qərəzliyim olsaydı dünən əlimə çox gözəl fürsət düşmüşdü, onu istifadə edərdim.Mən üzdən aldım o isə elə bildi nə isə bacardı))Hətta Əsranura da yazdım ki, gəl bu qızı sakitləşdir səni eşidər.Bayram qabağı acılamaq istəirəm..Lakin sonra gördüm mən susduqca bu daha irəli gedir.Son şərhimi yazıb çıxdım ordan...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Simran · 19 Dekabr 2016 13:2171

      Salam Asican necəsən? Balacalar necədir?İnan çox pis oldum ki son olaylara görə.İndi ətraflı yaza bimirəm. Uşaqlar nasazdı həkimə gedirik. Vaxt tapan kimi yazacam. Özündən və balacalara yaxşı bax..Allaha əmanət olun....

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 19 Dekabr 2016 14:2652

        Salam Simi..Fikir vermə))Olan işdi..çox pis oıdum balacalara.Soyuqlayıblar??Tez sağalsınlar,uşaqlardan özündən muğayət ol.Burda baş verənləri boş ver, əsas özün uşaqlar yaxşı olsun..Nə baş versədə mənnən baş edə bilməzlər))Bacişkan zəif bənd deyil elədə)...Yazıb xəbər edərsən bilim uşaqlar necədi.Bizdəkilər yaxşıdı)..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Simran · 20 Dekabr 2016 00:3051

          Axşamın xeyirli olsun Asican.Hə bacı balacalar yaman soyuqlayıblar.Həkim dərmanlar yazıb.Bir müddət müalicə olunmalıdırlar.Bizimkilərd onsuzda kapriznidilər ağrıyandaki lap betər olurlar)).Allah içi biz qarışıq hamının balasını qorusun İnşallah.Bacişka bilirsəndə sənin məndə çox xüsusi yerin var,sənin məntiqli və ağıllı olmağını bilirəm).Sizin münasibətiniz bu dərəcəyə çatmasına çox pis oldum.İncikliyi yaradanlar utansın.İnciməyəsən məndən Leyla mənim hörmət etdiyim şərhçilərdən biridir.Qarışmıram nədə müdaxilə etmirəm sadəcə üzüldüm.İnşallah xeyirlisi olar.Səndə araqatanlara fikir vermə,boşuna əsəb keçirmə,burdada realdada insanlara 3 şəxslər həmişə problem yaradıb,onun üçün səndə fikir vermə,3-cü şəxlərdə nəzarətsiz qalıb layiq olduğu yerə gedəcək.Bacım vaxt olanda yazacam.Tanrım qorusun sizi . Öpürəm sənidə balacalarıda...

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 21 Dekabr 2016 00:0941

            Salam Simi)...Dünən çıxan idim, indi girmişəm sayta..Əməllicə yorulmuşam, tezdən saat 8-cıxmışam evdən axşam 8-də gəlib çıxmışam)...Uşaqların bayramqabağı almaq işi təmiz əldən salıb məni)..Balacalara Allah şəfa versin,dərmanlarını ver tez sağalsanlar.Uşaq xəstə olada adam özünə yer tapmır)Simi, itburnuya öyrət, dəmlə termosda, ver içsinlər.Bizdəkilər düzdü içmirlər, öyrədə bilmirəm.Sən bacarsan öyrət.Çoxda dadlıdı, amma nəsə içmirlər.Yaxşı təsir edir.

            Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 18 Dekabr 2016 18:4292

    Insan sənə də innətdaram.Çox dəqiq hətta nemes dəqiqliyi ilə analiz etmisən)..Hər şey doğru..Şərhində ki, son bir cümləyə gəlim, canım aşkım məsəlinə.Bəli, orda da çox haqlı idin iradında.Mən iradı angel nikinə tutmuşdum neçə dəfə.O isə şərhidəki o hissəni həişə görməməzlikdən gəlirdi..Həmin an isə idiki bu adsızların heç biri görsənirdi.Bunların əqidəsi budur, həmişə doğru olayan nüanslara dəstək olarlar.Elə leylanın dünən mənim köhnə bir şərhimi gündəmə gətirməsi kimi.)

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 18 Dekabr 2016 18:4411

      Hərif səhvlərin üzrlü sayın)

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 18 Dekabr 2016 21:0051

        dediyim kimi Asi, Leylanin sebeblerini bilmirem o uzden bu barede nese dmeeyim duzgun olmazdi, ona garshi hagsizlig olardi. Menca zamanla her shey gaydasina duser yeniden...her halda elave tesirlerden yan otmek lazimdir, sen de buralarda ol:-))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Esl A Xanim Yusifin cani · 18 Dekabr 2016 19:4701

    Ay qizlar Allaha and olsun kimse menim adimla yazir , ay Gunel ay Leyla qizlar men gönu qalin deyilem , kövrek biriyem, size satawan , arani vuran sizi üz üze qoyan men deyilem atamin eziz cani.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esl A Xanim Yusifin cani · 18 Dekabr 2016 19:4801

    Burda agilli adam tüku tukden sece bilir , menim Prinsle iwim yoxdu, menim adimla hamiya gobud yazilir vallah mende gobudluq ne gezir?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Esl A Xanim Yusifin cani · 18 Dekabr 2016 19:5002

    Sakit olun eseblewmeyin men hec kimden incimirem . Bilirem leyla ali tehsillidir 19 yawi yoxdur. Leylanin adiyla yazan 19 yazib yaxwiki 39 yazmayib

    Cavab yaz
  • Anonim