Maraqlı

Yük konteynerlərindən lüks villalar tikilir - FOTO

17 Oktyabr 2016 14:08
52 Şərh     Baxış: 5 615

Dəmiryol və ya dəniz daşımalarında istifadə olunan yük konteynerlərinlən rahat, geniş və gözəl evlər inşa etmək mümkündür.

Milli.Az Daily Mail-ə istinadən bildirir ki, Avstraliyanın Kuinslend əyalətindəki "Container Build Group" şirkəti bu işlə məşğuldur.

Şirkət yük konteynerlərindən tikdiyi, 5 yataq otağı olan çox geniş və rahat villaların hər birini 300 min dollardan satır.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

52 Şərh:

  • Anonim
    ƏSRANUR · 2 Dekabr 2016 23:4651

    CİTTTTOOOOOO!!!!!DOSTLAR,KÜPƏGİRƏNLİK EDİB ÖZÜM QARŞILAYIRAM SİZİ BURDA:))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      KENANGul · 3 Dekabr 2016 10:1933

      Her birinize sevgi dolu salamlar ,,,yeni seyfede haminiza uqurlar dostlar,,,,!

      Cavab yaz
      • Anonim
        kenana · 3 Dekabr 2016 10:2712

        Qoy cammaat rahat danişsin geldin bura bu nedi eeeeeeeeeeee

        Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 3 Dekabr 2016 10:2900

        Sabahın xeyir.Ən çox sevdiyin şeir hansıdır?Nəyə aid olursa-olsun,yaza bilərsən.Mən nəsə bu şeiri yazdım.Yaz,balaca qaqaş,oxuyacağam.

        Cavab yaz
        • Anonim
          KENANGul · 3 Dekabr 2016 11:1810

          Esranur baci 10:27 kimdise mene dusman kesilib ,,:(((( xais edirem burda mehriban olaq ,,soz sobet etmeyek xais edirem 10:27,,,,, soz sobet olacaqsa gedim burdan ,,,((((

          Cavab yaz
  • Anonim
    Gunay · 3 Dekabr 2016 00:2110

    Bacim menide tanis ele dostlarla.Qebul eleseler qowulardim size.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 3 Dekabr 2016 10:0441

    Öyrətmə özünə, öyrətmə məni Taleyin qisməti rast saldı bizi. Yolumuz hardasa qırılacaqsa, İtirəcəyiksə, bir-birimizi, Xatirəm yadında qalmayacaqsa, Bu əllər mənimki olmayacaqsa, Bu tellər mənimki olmayacaqsa, Gəl məni, özünə öyrətmə məni, Hicran qorxusuyla göynətmə məni. Əlimi saçıma öyrətmə belə, Gözümü gözünə öyrətmə belə, Üzümü üzünə öyrətmə belə, Mən bir az baharlı budaq kimiyəm, Bir az da sadəlövh uşaq kimiyəm. Bala atasına qovuşan kimi, Leylək yuvasına yovuşan kimi, Arı gül-çiçəyə uyuşan kimi, Eh, mən də adama tez yovuşanam, Sevgi atəşində tez alışanam. Amma ki, sönməyim çox çətin olur, Sevgidən dönməyim çox çətin olur, Öyrətmə özünə, öyrətmə məni. Bəlkə gözləmirdik bu xoş görüşü, Yaman qəribədir dünyanın işi; Heç vaxt yollarında dayanmadığın, Heç həndəvərində dolanmadığın Gəlib birdən sənə nə şirin olur! Ömrünün içində ömür doğulur. Bu şirinim acı olacaq isə, Bir qismət çiçəyim solacaq isə, Öyrətmə özünə, öyrətmə məni. ARDI VAR.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Gunay · 3 Dekabr 2016 10:1910

      Ellerine saqliq bacim turkler demisken

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 3 Dekabr 2016 10:2210

        Salam,Günay.Sən mənim Günayımsan,yoxsa yeni gəlmisən?

        Cavab yaz
        • Anonim
          Gunay · 3 Dekabr 2016 10:2600

          Caaan senin Gunayinam.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 3 Dekabr 2016 10:3200

            Necəsən,uşaqlar necədir?Mən səni gözlədim,səndən xəbər çıxmadı.

            Cavab yaz
            • Anonim
              Gunay · 3 Dekabr 2016 11:4100

              Men her gun baxdim ora seni gormedim.nomrenin evvelini goturdum axirini tapa bilmedim.Eyer ora nese yazsan iware ver mene.Uwaqlarda yaxsidi.seninkiler necedi.Sirin qizim necedi op menimcun gul yanaqindan.

          • Anonim
            insan*** · 3 Dekabr 2016 10:4210

            tuk tuk olarmi??? bes Gunel hsni, gunorta olur artig bir cay goyan yoxdur...Esram yrni gunde yeni sehife mubarekdir:-)))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Əsranur · 3 Dekabr 2016 11:1800

              Çox sağ ol,əzizim.Sən uje içəridəsən.Gəl otur,çay özü də şirniyyatlarla gəlir 5 dəqiqəyə.İnsan,bu günkü mövzu nə olsun??Bəlkə,indiki uşaqların həyatında telefonların təsirini müzakirə edək??Nə dərəcədə lazımdır,yainki tərgitmək üçün nə etmək olar?

            • Anonim
              asi · 3 Dekabr 2016 11:3100

              Güneli tapsam bir çaynik çay çərimə yazacam ona))Özdə axşamdan demişəm işini bilsine)).

            • Anonim
              GuNeL · 3 Dekabr 2016 15:3300

              Insan xanim geldim . Sizin ucun qeseng cay hazirlamisam gec de olsa ))

        • Anonim
          Gunay · 3 Dekabr 2016 10:2800

          Ne yaxsi ser yazmisan.Hemise yaz oxuyaq gozlerimiz sevinsin

          Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 3 Dekabr 2016 10:2810

      Sabahınız xeyir..Başım biraz qarışıqdı uşaqların səhər menyüsinə)..Əsra sən axşamdan burdasan ki))..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 3 Dekabr 2016 11:0710

        :))))Hə,bu gecədən evdən çıxanam.Yakırımı bura atmışam.Asi,bizdə də qızəmgilə şənbə günləri cəmi bir saat "Həyat"dərsi salıblar.Mənası nədir-bilmirəm.Hər şənbə 2 saat da belə avara qalarıq yollarda.İndi şarj aparatımı da götürüb oturmuşam məktəbin qabağında:))))))

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 3 Dekabr 2016 11:4100

          Ayqız gir o həyat dərsidi nədi onu özün 5-10 dəqiqəliyə keç,camaat getsin evinə eşiyə))..

          Cavab yaz
          • Anonim
            Əsranur · 3 Dekabr 2016 12:3600

            yarım saat çəkdi o həyat dərsi.Nə mənası vardı uşaqları avara etməyin-bilmədim.Hər şənbə işimiz var daa

            Cavab yaz
      • Anonim
        KENANGul · 3 Dekabr 2016 11:1900

        Sabahin xeyir gunun uqurlu olsun Asi xanim

        Cavab yaz
        • Anonim
          asi · 3 Dekabr 2016 11:3000

          Sabahın günortanla birlikdə xeyir Kənan..

          Cavab yaz
          • Anonim
            KENANGul · 3 Dekabr 2016 11:4700

            Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 3 Dekabr 2016 10:3030

      Yaman qəribədir dünyanın işi; Heç vaxt yollarında dayanmadığın, Heç həndəvərində dolanmadığın Gəlib birdən sənə nə şirin olur! Bu misralar burdakı şərhçilərə aiddi)...Doğurdanda elədir..Çox sağol Əsra..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 3 Dekabr 2016 11:1320

        Senden mene bir ömürlük xatire, Menden sene ne qalacaq, ne bilim? Çetin bir de: daş üste daş bitirem, Niye uçdu bu qalaçiq, ne bilim... Damağımda bal sevdanın turş adı... Uşaq ağlım inadım qurşadı. Ne hönkürdü bu naqafil gurşadı? Kime dedim, - dedi, - ancaq: "ne bilim!" Günler mene gün yazmağı unutdu, Gülüm, günün güllerimi qurutdu. Bu oyunda kim uduzdu, kim uddu, Peşimanı kim olacaq, ne bilim?..Men Arazam, sesim tutqun Arazdı,Ha çağırdım, ha yüyürdüm, ha yazdım.İndi daha qaynar tebim ayazdı,İsinermi bir od-ocaq, ne bilim...Sən də sağ ol,Vəfa.

        Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 3 Dekabr 2016 11:3900

    Önсə nənəm mənə bir dünya yaratdı, Sonra gördüm həyat qəribə həyatdı. Nədir həyat? Yaşadıqсa duydum az-az, Anladım ki onu tam anlamaq olmaz Müdriklərsə...elə hey ortanı qatdı, Ortaya hey sual atdı: Kim kimi yaratdı?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranut · 3 Dekabr 2016 11:4710

      Hmm..keçmə nənələrin hegemonluğundan..Bəlkə də heç nə etmədiklərini düşünürlər.Əslində nə etdiklərinin fərqinə varmırlar.

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 3 Dekabr 2016 11:5100

        Nənəmin mənə etdiklərini bəlkədə anam etməyib))Qulağından uzaq,qiybətin edim biraz))Hər şeyin ilkin nənəm öyrədib mənə...Mən uzun zaman elə bilmişəm 5 nənəm var)).Səbəbinidə deyərəm sonra))..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 3 Dekabr 2016 12:3700

          Bu cici nənədir???Mən elə bildim ki,papa nənəsidir.

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 3 Dekabr 2016 12:5200

            Hə cici nənədi).Məni çəktəbə qədər nənə babam saxlayıb.Sonrada kanikullarda qaçıb gedirdim ora)..Ata nənəmdə nənə kimi yaxşı olub.Amma elə iş güc adamı deyildi..Bircə qəşəng toxmaq tikmək bacarığı vardı.Onuda ötürüb mənə))..Allah rəhmət eləsin hər üçünə..

            Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 3 Dekabr 2016 11:3921

    Dünya nemətləri bizə tanışdır, Sən eşqə qanad ver,ruhu danışdır. Təzə ruh verəydi təzə il bizə, Bədən sağlam ola, duyğu təp-təzə...

    Cavab yaz
    • Anonim
      ESİ:) · 3 Dekabr 2016 13:0900

      Salam milli azın hörmetli şerhçileri:))Dinclik ne şirindi..Helelik başım qarışıqdı..Mütleq size qoşulacam..Heee birde onu deyim;seçim terefsiz olsun aaaa:))Biz axı dürüstlük terefdarıyıq:))Helelik..

      Cavab yaz
      • Anonim
        Moderotora · 3 Dekabr 2016 16:0200

        Zehmet cekib o boyda wer yazmiwam verin de, Elzanin yazdiqindan neyi eskikdi? Haqsizlik

        Cavab yaz
  • Anonim
    GuNeL · 3 Dekabr 2016 15:3200

    Salam eziz serhcilerimiz yeni sehifede yeni mekanimizda xos gorduk -ugurlu olsun)) Asi efv etki cayi biraz gec getirdim ceza ne versen men razi)) Baax qesenggg cay demlemisem ozumu efv etdirmek ucun hele sirniyyatda hazirlamisam. )).....Birde movzu qoydunuz neyi muzakire edeceyik? Yaman maraqli geldi . Esranur xala men iromanticni olmssamda seirine bir like ))

    Cavab yaz
    • Anonim
      asi · 3 Dekabr 2016 20:1400

      )))Nə tez gəlibsən??Şirniyyatı ver yeyim,xoşuma gəlsə,əfv edəcəm,söz))

      Cavab yaz
      • Anonim
        seva · 3 Dekabr 2016 22:1300

        Axşamınız xeyir qızlar yeni səhifəniz mübarək))).Görəsən buranın ömrü necə gün olacaq)))

        Cavab yaz
      • Anonim
        GuNeL · 3 Dekabr 2016 22:2000

        Asi inan bunnan tez gele bilmedim)) yaxsi sirniyyat senin mene reseptini verdiyindi . Efv olunuram? Aa bes cay?))

        Cavab yaz
    • Anonim
      Princess · 3 Dekabr 2016 20:2300

      Axsaminiz xeyir. Arif Quliyev kimi salam sag ol elemeye geldim. Cay hazirdisa birini de mene. amma tund ve sade. )) bu dizayn sehvesinde neler varmis bele.. kohne serhcilerden xatireler..

      Cavab yaz
      • Anonim
        GuNeL · 3 Dekabr 2016 22:2300

        Onda saa cay yoxdu))) Yaxsi da kohne dost gel otur cayimizdanda ic .....He duz deyirsen kimler vardi saytda ama gedeni gelen evez edir. Baxir kim nece hissler qoyub gedib burda. Semimi fikrimdiki gedenlerden sen daxil2/3nefer ucun darixiram

        Cavab yaz
      • Anonim
        GuNeL · 3 Dekabr 2016 22:2700

        Onda saa cay yoxdu))) Yaxsi da kohne dost gel otur cayimizdanda ic .....He duz deyirsen kimler vardi saytda ama gedeni gelen evez edir. Baxir kim nece hissler qoyub gedib burda. Semimi fikrimdiki gedenlerden sen daxil2/3nefer ucun darixiram

        Cavab yaz
        • Anonim
          GuNeL · 3 Dekabr 2016 23:0200

          Aydaa bilirdim kop olub gelecek-bir vi-fini sondurmeye qurban getdim)))

          Cavab yaz
    • Anonim
      ESİ:) · 3 Dekabr 2016 20:4800

      Neneni çağır Günel tort onluqdu..Qeşeng tort almışdı..Getirsin ağzımızı şirin edek..

      Cavab yaz
      • Anonim
        GuNeL · 3 Dekabr 2016 22:4900

        Dayaan tapim onuu tortu tek yemek isteyir?))) Ele sey yoxduu. Bes neveleri ?

        Cavab yaz
  • Anonim
    ESİ:) · 3 Dekabr 2016 20:4330

    Xəyal gah dağdadır gah da aranda Gah göyə yüksəlir, gah enir insan. Otaqda 1 saat tək oturanda, 100 ilin dərdiylə yüklənir insan. Elə bil divarlar gəlir üstünə Qulağın səslənir, qəlbin döyünür. Alışıb yanırsan sən öz tüstünə, Nidalar gözündə suala dönür. İnsanı tez yorar düşüncələr də, Verib nəfəsini dərd udar insan. Özündən başqası olmayan yerdə, İnsan olduğunu unudar insan...

    Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 6 Dekabr 2016 01:0300

      yazan elin var olsun, ele oxudugca unutdum:-)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    ESİ:) · 3 Dekabr 2016 20:4621

    Qızlar canlanın biraz:))Cici nene,oppa nene..

    Cavab yaz
    • Anonim
      GuNeL · 3 Dekabr 2016 22:4802

      )))

      Cavab yaz
    • Anonim
      seva · 3 Dekabr 2016 22:5910

      Moderator xanım neçə gündə bir şərh yazdım onuda, arxivə atdın...Orda nə yazılmışdı ki????

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 4 Dekabr 2016 11:3701

    Sabahınız günortanız xeyir))..Kim var kim yox??..Prinsesa xoş gəldin buralara))...Nənə axşam aparatı necə xodlayıbsa,hələdə gözə dəymir))Yəqin işi çətinmiş)))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Asiye · 4 Dekabr 2016 15:0501

      Asi Gozel qiz senin yawadiqin weherin ve esl adinin ne olduqunu hardan bilirdi?

      Cavab yaz
  • Anonim
    KenanGül · 5 Dekabr 2016 20:2410

    Geldim tapdim sizi , hec yana qaça bilmersüz . Altinay , sebr, Angel, zeris. Seadet eli praqnoz Guller haminiz gelin bura !

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ