Maraqlı

Hamam otağınızı bu çiçəklərlə bəzəyin

8 İyun 2016 08:41
154 Şərh     Baxış: 7 057

Ağ divarlar arasında soyuq duş almaq yəqin ki, sıxıcıdır. Elə isə təbiətlə əlaqə qurmaq vaxtıdır. Bu fikir sizi həvəsləndirəcək. Nəzərə alın ki, hər cür ev çiçəyini hamam otağında yaşada bilməzsiniz. Ona görə də seçiminizdə diqqətli olmalısınız. Milli.Az lent.az-a istinadən hamam otağınızı gözəlləşdirəcək bitki alternativlərini təqdim edir.

Aloe vera

Bir ev klassiki olan aloe vera hamam otağınızda da yaşaya bilər. Yanıqlar, kəsiklər, zədə, böcək dişləməsi kimi bir çox dəri probleminə yaxşı təsir edən tibbi bitkidir. Mövsümi olaraq suvarılan, işıqlı və isti məkanlarda yetişən bitki növdür. Qulluq edilməsi olduqca asan, solması bir o qədər çətindir.

Azalea

Həm özü, həm də qoxusu gözəl olan azalea hamam üçün ən uyğun bitkilərdən biridir. Rəngli çiçəkləri ilə hamam otağınıza rəngarənglik qatacaq. Saxsıda yetişən azaleaya  qulluq etmək də olduqca sadədir, yalnız gözəl və baxımlı görünməsi üçün bir az səy tələb edir. Qismən kölgədə böyüyür, ancaq yenə də bir az günəş işığına ehtiyacı var.

Ribbon gülü

Bu gülə qulluq asandır. Hamam kimi nəmli mühitdə inkişaf edə bilir. Tavandan sallanan bir saxsıda xüsusilə gözəl görünür. Bunlardan bir neçə dənə əldə etsəniz, hamam otağınızda kiçik bir bağ ab-havası qatacaqsınız.

Çin Hərdəm yaşılı

Çin Hərdəm yaşılı həmişəyaşıl bitkidir. Hamamda yetişdirmək üçün idealdır. Nəmli, isti və kölgəli mühitləri sevir. Yarpaqları nə qədər tünd sarıdırsa, o qədər az günəş işığına ehtiyacı var.

Gardenia

Gardenialar evdə də, bağçada də olduqca məşhur bitkilərdəndir. Hamam kimi nəmli mühitləri sevirlər. Yenə də gün işığı düşən pəncərəsi olan bir hamam otağında yetişdirilməlidir. Çiçəkləri və qoxusu ilə möcüzəvi seçimdir. 

Milli.Az

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

154 Şərh:

  • Anonim
    aleks · 8 İyun 2016 10:2800

    Aloedən başqa bu bitkilərin adını indi eşidirəm.bizim hamamada bu qədər bitki yerləşdirmək olmaz.çünki çoxmərtəbəli binada yaşayırıq.yəqinki az-rın 95 faizinin hamamı bizimki kimidi.sizin dedikləriniz tək tük hamama aiddi.

    Cavab yaz
    • Anonim
      selena · 5 Fevral 08:4000

      Bizde bele hamam var ancaq hele temir edilmeyib remontsuzdu olsa eyer bu qeder gul dusunmurem

      Cavab yaz
  • Anonim
    aleks · 8 İyun 2016 10:3201

    N.sabahın xeyir.necəsən.şərhlərini oxudum.deyəsən səni şərhlərinə görə qısqanırlar.ürəkli ol.yeni şərhlərini gözlüyürəm.bilki sənin şərhlərini oxuyub qiymətləndirən insanlar var.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Vafi · 8 İyun 2016 10:4500

    Bu boyda hamamda bizde 3 adam yasiyare amma men bele hamam beyenmirem gulleri sevirem amma bu qeder qarisig yox

    Cavab yaz
  • Anonim
    aaaaa · 8 İyun 2016 12:2600

    dus alanda ele hiss elemek olarki mesedesen

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzum · 10 İyun 2016 17:2200

    Belə hamamım olsa kreditim yadımdan çıxar

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leylaya munasibetiniz))) · 11 İyun 2016 11:5400

      Menfi yada musbet fikirler buyurun))

      Cavab yaz
      • Anonim
        ☺️☺️☺️ · 11 İyun 2016 12:0800

        ESİ:) · 11:56 Leyla mentiqli,öz fikri olan,ünsiyyetcil xanımdı:))Qalanını ümumi yazacam;genclerimizde bir xüsusiyyet var;özünün doğru olduğunu sübut etme isteyi:)Amma zaman keçdikce eslinde her şeyin ferqli olduğunu öyrenirsen:))Heyata ferqli yaşlarda,ferqli gözle baxırsan:))Fikrin hemişe tecrübene uyğun olur:))Meselen men,20yaşında özümü dahi sanırdım,30 yaşında anladım ki,heç ne bilmirmişem..O sadece gencliyin verdiyi heyecan ve cahillikmiş(yaxşı menada)..Fikriniz hemişe müzakireye açıq olsun..Onu sübut etmeye çalışmayın,sadece bildirin..Sizinle razılaşmayanlar hemişe olacaq..Çünki her kes,her hadiseye ferqli yerden,ferqli düşünce ve ferqli gözle baxır:))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 12:1500

          Tesekkur Esi xanim, dogru yazmisiniz.

          Cavab yaz
          • Anonim
            ESİ:) · 11 İyun 2016 18:5300

            ☺️:)Sen sağ ol Leylacan:)Bütün deyilenleri normal qebul etdiyinçün:)

            Cavab yaz
      • Anonim
        TALIŞ · 11 İyun 2016 12:2700

        LEYLANI az taniyiram. Tanidiğim destek vermeyi bacaran,uzunçu deseniz de az-az yazan biridi. Mentiqi var. Ancaq yaddaqalan adam deyil nedense. Diqqeti az celb edir. Yeqin bu onun xasiyyetidir. Ancaq hami kimi bunu isteyendir. Istiqanli qizdir.Maraqli şerhleri var,seçilen şerhleri yoxdur. Ancaq nikinin yarisi xosa gelmir. GELIN SEÇDIKLERIMIZE BAL VEREK:100 BALLIQ SISTEMDE. LEYLA üçün axirda secerik

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 12:4700

          Fikirlerimi formalaşdirib yazanda uzun çixir Nedense Taliş bey....Amma eslinde realda cox lokanik insanam. Şerti şumda kesmek meselesi))) Duzdu diqqeti az celb etmeye calisiram)) Nikimin yarisi qalmaqallidi))) Tesekkur size de))

          Cavab yaz
          • Anonim
            TALIŞ · 11 İyun 2016 12:5700

            Sag olun. Siz oglaq bürcüne oxsayirsiz

            Cavab yaz
            • Anonim
              Leyla yeraz · 11 İyun 2016 13:0100

              Xeyr Qiz burcuyem. (Sentyabr ayi)

        • Anonim
          asi · 11 İyun 2016 13:0700

          Talış bəy,Leyla haqqında fikirlərin maraqlıdır..Və seçiləndir...Sözünüzə qüvvət hər şərhçi yadda qalan olmur..Leyla əvvəllər daha çox maraqlı idi məncə.....Xal ideyasın bəyəndim,dəstəkləyirəm..

          Cavab yaz
          • Anonim
            TALIŞ · 11 İyun 2016 13:4000

            Asi xanim,sag olun, xal ideyasininheyata kecirek

            Cavab yaz
            • Anonim
              Leyla yeraz · 11 İyun 2016 13:5200

              Xal bolgusunu, lap gunun sonunda axsam saytin baglanan vaxti yazarsiniz. Heleki şerhçiler aktiv deyil Nedense, Yeqin axsam gelerler bu sehifeye. Amma bele cox maraqlidi))

  • Anonim
    asi · 11 İyun 2016 12:2200

    Diyanın görümee gülləri gördüm nəyə gəldiyimi unutdum)))...Leyla haqqında artıq yazdım bürcə...Digərləri nə yazacaqsa onlarla müzakirə qoşulacam...Bir əlavə edim ki,Leyla həmişə özü kimi düşünsün,heç kimə görə fikirlərin imitasiya etməsin.....Esinin ümumi fikirlərinə qoşuluram,əgər icazə verirsə :)).

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 12:4800

      Tesekkurler Asi))) O sehifede lap dolgun yazmişdin)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Melek* · 11 İyun 2016 13:1200

        Leyla semimi ve mehriban qizdir.Cox isteyirem onu.Werhlerinde fikirlerini aydin catdirir.Amma werhlerin bezen cox uzun olur.))Amma yene de severek oxuyuram.Cunki maraqli werhler yazir.Bu qeder.))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 13:1800

          Tesekkur Meleyim))) Şerhlerin uzun olmaq meselesini nezere alacam. Artiq 2-3 şerhci fikrini yazib bu barede)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Melek* · 11 İyun 2016 13:4100

            Sen de sag ol Leylam.Cox yox bir az qisaldarsan werhlerin uzunlugunu)))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Leyla yeraz · 11 İyun 2016 13:5200

              Baş uste))))

            • Anonim
              Melek* · 11 İyun 2016 17:2100

              Bawin var olsun))

          • Anonim
            ESİ:) · 11 İyun 2016 18:5800

            İcazeye ne hacet Asi:)

            Cavab yaz
  • Anonim
    EKBER.. · 11 İyun 2016 13:3500

    Salam. Olar iceri kecmek?:)

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 13:3700

      Buyurun Ekber qardaş)))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Melek* · 11 İyun 2016 13:4100

      Xow geldin Ekber.Men de qoroskopa bu sehfeni nece tapacagini yazmiwdim.))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        EKBER.. · 11 İyun 2016 14:1200

        Melek salam.. Nehayet vetendeyem:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          Melek* · 11 İyun 2016 16:3400

          Ay Eleykum salam.Dogurdan?? Xow gelibsen,sefa getiribsen.Hemiwe sen gelesen. Axir ki geldin cixdin Vetenine.Geze bildin weheri??? )))

          Cavab yaz
          • Anonim
            EKBER.. · 11 İyun 2016 20:4200

            Melek, hele gezirem, doymamiwam:) 1 ci gun sualina cavab vetecem:)

            Cavab yaz
  • Anonim
    EKBER.. · 11 İyun 2016 13:5400

    Teesufki virtual heyatda werhcilerin xasiyyetini mueyyen etmek qabiliyyetinde deyilem:)). Yalniz bir -iki fikr soyleye bilerem: Leyla, mehriban bir xanim olnagindan da elave, biraz da mende, kinlii bir xanim teesurati yaradir..Belkede sehv edirem.. Amma bele hiss edirem.. Ozu bu haqda etiraf elese, sevinerem:)))

    Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 İyun 2016 13:5700

    Asi qacar,amma axşam yenə qayıdar:)).......

    Cavab yaz
    • Anonim
      Melek* · 11 İyun 2016 14:0600

      Yaxwi yol Asican.Ugurlar.))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 İyun 2016 15:4900

        Yağışlı yol yazaydın gərək...Tşk...

        Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 14:1400

      )))) Ekber, kinli deyilem....Amma, bele yazim da meselcun, qarşimdaki insanin mene etdiyi pislikleri unutmuram. Neyleyim, yadimnan cixmir ((( Amma onu her vecle baltaliyim, gozden salim yox! Bele xususiyyetim yoxdu. Bilmirem kenardan nece biriyem, nece gorsenirem....Amma 1 soz deyecem heyatda da burda da mene heç kim deymese, menim heç kimle işim olmaz. (xasiyyet baresinde)----Men deye bilmerem ki, menim xasiyyetim, ozum brilliant, almaz pariltisi kimidir. Yaxinlaşanda pariltisi, gozelliyi alemi heyran edir, yox Tebii ki.....Amma mueyyen keyfiyyetlerim varki ozumde yaxşi hesab edirem. Bir sozle kin gudmek menlik deyil, Amma xetrime dəyər verdiyim insanlar yersiz dəyərsə çox inciyirem. Bagişlamaq hissim də gec oyanir ki, o insana şans verim.....bu qeder))) deyense şerhim uzandi yene))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        EKBER.. · 11 İyun 2016 17:1200

        Leyla, axirda yazdin ki, bagiwlamaq hissim gec oyanir ki, hemin insana wans verim: Bax, ruslar demiwken именно hemin hissi men sende awkar etmiwem:)) Ola bilsin ki, ona gore kinli olmagini duwunmuwem:)) o ki qaldi bawqa, pis ve yaxwi xasiyyetlerine, onu real heyatin ohdesine buraxaq...Bu haqda yalniz ozun, vicdanin ve sene en yaxin olan insanlar soyleye biler... Ancaq men hiss etdiyim qederi, yaxwi xususiyyetlerin, pisleri usteleyir:)) Nece olursan sa ol, oldugun kimi qal. Tebiilik daim gozel gorsenir kenardan:) bu qeder...

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:1400

          Lap yaxşi Ekber qardaş Men ne deyirem ki?))) Nelerise yazanda o yazdiqlariniz mende tapilanda boynuma aliram, 've doğru kimi qebul edirem.....))) Bir daha tesekkur.....Men ne ede bilerem.....bu mende xasiyyet 've xarakterin cemleşmesidi. Meni de Allah bele yaradib.....))) bu qeder

          Cavab yaz
          • Anonim
            EKBER.. · 11 İyun 2016 18:4700

            Leyla, Her kesin ozune gore bir xasiyyeti, xarakteri var:)) sene dediklerim ozume de aiddir... Heyatda bezi xususiyyetlerim var ki, etrafimda olan insanlar irad bildirmekden yorulublar artiq:)) Amma ne fayda::)) Nece deyerler, haminin meslehetine qulaq asiram.. Ve sonda oz bildiyimi edirem:)..Ozum haqqinda ne yazdimsa, umumilewdirilmiw bir wekilde izah etdim sene:)) duzgun qebul etdiyin ucun twk:))

            Cavab yaz
            • Anonim
              Leyla yeraz · 11 İyun 2016 20:2600

              Sene de tesekkur, Ekber. Təki menfi xususiyyetimizi düzeltmeye calisaq. Yoxsa sehvlerimizin uzerine yeniden sehvler elave edib tekrarlamayaq, heç zaman.))

    • Anonim
      EKBER.. · 11 İyun 2016 14:1500

      Asi, axwam mutleq qayidar?:))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 İyun 2016 15:4800

        ))Yağış yağdı,Asi qaca bilmədi)))...,ailə büdcəsinə ziyan vurmağa hazırlaşmışdım,yağış qoymadı..

        Cavab yaz
        • Anonim
          EKBER.. · 11 İyun 2016 19:0200

          Duz elemisen, yagiwda aile budcesine ziyan vurmaq olmaz:)) Demeli budcenin, hele de qenaete ehtiyaci var:))

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 11 İyun 2016 20:4900

            Təki qasırğa olmasın))... Yağışın əlacı var-"Zontik"))

            Cavab yaz
    • Anonim
      King · 11 İyun 2016 14:2500

      Nagarirsiz? Leylanin ad gunudu?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:1600

        Yox, Meni muzakire edirler, qoşul bize))))yazacaqlarin olarsa buyur

        Cavab yaz
    • Anonim
      King · 11 İyun 2016 14:2900

      Men de deyim.men de deyim?

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 İyun 2016 18:1700

        De gəlsin hər nəyin vardır,Deyilən söz yadigardır...

        Cavab yaz
        • Anonim
          King · 11 İyun 2016 18:2300

          Men ne deye bilerem,xowbaxt oosumlar)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 11 İyun 2016 18:3000

            Amin.Bahəm.Nişanlıların sağ əli subayların başına)).

            Cavab yaz
      • Anonim
        King · 11 İyun 2016 18:3200

        Zarafat bir yana oxudugum bir iki serhi olub ,o da nese tesadufen telesib qisa yazib .onu oxumusam.bele sade mhriban qiza oxsayir

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 22:2200

          Tesekkur

          Cavab yaz
  • Anonim
    YerazFF · 11 İyun 2016 14:1800

    Leyla hemiwe isteyir adamlar yaxwi olsun. Onun cox yaxwi ailesi olacax. Cunki isdiqannidir. Ancax siradan biridir beli yada qalmir. Yegin az yazir.Inciyir ve kederenir. Mende axirda bal verejem

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:0300

      Yerli, vAllah men burda yadda qalmaq uçun gorunmurem. Nedeki hamidan ustun olum, yaxud saytda liderlik elde eliyim bele bir movqeyimde yoxdu))) AZ cox beyenenler var, onlarla qane olmaga calisiram....he, Düzdü tez inciyen, kuseyenem, qelbim qirildisa, vessalam)) demezdim kederlenirem her zaman yox, yalniz qelbim qirilanda inciyende hə olurki kederlenirem.....Size de tesekkur)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Əsranur · 11 İyun 2016 14:4700

    Leyla mənim sevdiyim qız idi.Sonra bilmədim nədənsə məni düşmən bildi.Bəlkə də,onunla Asinin söhbətinə müdaxilə etmədiyimə görə...Amma,Asi də,Leyla da özlərini müdafiə edəcək qədər həm savadlı,həm də ağıllı qızlardır..Elə şeydən inciməyə qalsa,mən gərək məni bəzən "duel"lərdə müdafiə etmədiyinə görə çoxlarından inciyərdim.Mənim də müdafiəyə ehtiyacım yoxdur.Nəinki,indi,lap balacalıqdan.....

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:2500

      Xoş geldin))))) Menim bu kuseyenliyim var haaa, başima bəla olacaq deyense, bu da hessas biri olmagimdan ireli gelir. ))duz deyirsen sohbete mudaxile elediyin uçun incimisdim, Amma duşmen kimi gormedim seni, sadece incidim....Artiq kohnelmiş movzulari, kohne sandiga atib agzini da baglayib, atdim XEZER gölüne))) Yeni sehife acmaga cehd gosterirem. ...Umidvaram, meni bu defe incitmezler.....sagol ki munasibet bildirdin. ...yazin gorunsun arada.....))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Əsranur · 11 İyun 2016 18:3800

        Sənin açdığın yeni səhifədə elə də böyük dəyişiklik olmayacaq.Mən sənin dəyişməni heç vaxt istəmədim ki...mən səni elə beləcə çox istəmişəm.Məni görən kimi çömçə ilə limonka atırlar.Nənənin daha hövsələsi qalmayıb davalıq..Əksinə,mən davakar biri deyiləm həyatda..amma,burda başımda dəbilqə,əynimdə bronijilet,ayağımda da aşıq sapaşkisi geyinməyə vadar etdilər məni.Bir az da qalsaydım saytda-evdə də müharibələr edəcəkdim.Üzü sərkərdəliyə doğru gedirdim:)))Əsəblərim pozulmuşdu tamam.Sənə adımı yazmadan təbrik yazmışdım.İçimdən gəlmişdi..Xoşbəxt ol.Dəyişməyə də ehtiyac yoxdur.Olduğun kimi qal.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 20:2000

          )))))) Cox sagol tebrikin uçun Esranur xanim..Bele xoş gunlerden, insAllah qarşida balalarin uçun olsun. Her şeyin en yaxşisi 've xeyrlisi. Yazdigin ucun bir daha cox sagol.

          Cavab yaz
    • Anonim
      Ekberden, Esranura · 11 İyun 2016 19:3100

      SALAM...:-) bele idi, yoxsa -:) bele? Yadimdan cixibey:))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Bacı · 11 İyun 2016 20:1200

        :-) belə id:)

        Cavab yaz
        • Anonim
          EKBER.. · 12 İyun 2016 00:5000

          Men o birisi bilirdim, tezvali:))

          Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala · 11 İyun 2016 15:1700

    Ayyy salam)xos gorduk..xos gelmisem)axirki tapdim bu seifeni,necesiz dostlar?.Evvel demisdim heckimin muzakiresine werh yazmayacam amma yazacam ,baxir kime!.! Leyla xanimi men hemise nedense melekle deyisik salmisam.Hetda meleyin evezine leylani tebrik etmisdim)))Belkede leylaya maraqli deyile fikirlerimiz))bizde ozumuzu lezvalayiriq))amma olsun.menden yazmaqdir..Leyla xanim menimkimi serhi cox uzun yazir amma dogru ve mentiqli werhleri olur.Agilli ve dusunulen fikirlerine rast gelmisem,Incisede deyecem:burda heradama baci qaqaw deme leyla xanim!vaxt geler anlayarsanki niye bele deyirem!.Subaysizsa Allah bextinizi gozel etsin insallah!.!.ugurlar hamiya

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala · 11 İyun 2016 15:1700

    Ayyy salam)xos gorduk..xos gelmisem)axirki tapdim bu seifeni,necesiz dostlar?.Evvel demisdim heckimin muzakiresine werh yazmayacam amma yazacam ,baxir kime!.! Leyla xanimi men hemise nedense melekle deyisik salmisam.Hetda meleyin evezine leylani tebrik etmisdim)))Belkede leylaya maraqli deyile fikirlerimiz))bizde ozumuzu lezvalayiriq))amma olsun.menden yazmaqdir..Leyla xanim menimkimi serhi cox uzun yazir amma dogru ve mentiqli werhleri olur.Agilli ve dusunulen fikirlerine rast gelmisem,Incisede deyecem:burda heradama baci qaqaw deme leyla xanim!vaxt geler anlayarsanki niye bele deyirem!.Subaysizsa Allah bextinizi gozel etsin insallah!.!.ugurlar hamiya

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala · 11 İyun 2016 15:1800

    Ayyy salam)xos gorduk..xos gelmisem)axirki tapdim bu seifeni,necesiz dostlar?.Evvel demisdim heckimin muzakiresine werh yazmayacam amma yazacam ,baxir kime!.! Leyla xanimi men hemise nedense melekle deyisik salmisam.Hetda meleyin evezine leylani tebrik etmisdim)))Belkede leylaya maraqli deyile fikirlerimiz))bizde ozumuzu lezvalayiriq))amma olsun.menden yazmaqdir..Leyla xanim menimkimi serhi cox uzun yazir amma dogru ve mentiqli werhleri olur.Agilli ve dusunulen fikirlerine rast gelmisem,Incisede deyecem:burda heradama baci qaqaw deme leyla xanim!vaxt geler anlayarsanki niye bele deyirem!.Subaysizsa Allah bextinizi gozel etsin insallah!.!.ugurlar hamiya

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:3200

      Neftcalali xanim coox sagolun.....Menim size munasibetim xoşdur))) Hec vaxt problem istemerem olsun aramizda, inanmiramki olsun problemimiz)) Dunen biri sizi mudafie elemisdi. Mende yazdimki meni haminin icerisine qatmayin. Yeqinki oxudunuz....Bir sozle size qarşi menfi rəyim ola bilmez....muzakireye gore minnetdaram!

      Cavab yaz
  • Anonim
    Alekse?? · 11 İyun 2016 15:2400

    Aleks serhiniz kimedir ip ucu verin)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Hami burdadikiyaaa · 11 İyun 2016 15:2700

    Qac asi qacc ged gelme(amineee aaaaaminnnn

    Cavab yaz
  • Anonim
    GUNEL 19 · 11 İyun 2016 16:5000

    Hər vaxtınız xeyir!- məndə Yerazı müzakirəyə qoşulmaq istədim icazənlə Leyla)) ...Öncədən deyimki adının yarısı xoşuma gəlir buna görədə yeraz deyə müraciət edirəm)) Səni çox yaxınnan tanımıram yəni o qədərdə münasibətimiz olmayıb ama şərhlərini oxumuşam (uzun olsa belə)) məntiqli və fikirlərini daha aydın yazan hər məsələyə öz gözü ilə baxmağı bacaran biridir. Yeraz mənə pis təsir bağışlamırsan. Xasiyyətin isə mənə yaxındır . Əlbətdəki sənin necə olmağın qarşındakı insanın sənə necə davranmağından aslıdır. Bu müsbət cəhətlərindi əslində çoxdu ama qısa yazdım)) mənfi cəhətin isə mənə hələ bəlli olmayıb. (Biraz aqresivsən) incimə mənə qarşıda olmasan başqa şərhçilərdən görmüşəm ama yaxşı qızsan. ....bu qədər ( nə vaxt istəsəniz mənidə müzakirə edə bilərsiniz mən razıuam ən azınnan mənfilərimi bilmək istərdim müsbətlərim isə çox azdır bunu bilirəm))) ...tşk

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:1100

      Gunel tesekkur......bir sozunu cox beyendim, demekki sen duz deyirsen xasiyyet yaxinligi var bizde. Bax bu sozunu beyendim, iri herflerle yaziram: SENIN NECE OLMAGIN QARŞINDAKI INSANIN SENE NECE DAVRANMAGINDAN ASILIDIR. Bax tam heqiqetdi ki, o cumlen menim xarekterimde tekmilleşib. Muzakireye qoşulmagini destekleyirem. Arada olur aqressivliyim, o da dediyim kimi haqsizliq gorende. Tebii ki, seni de muzakire edeceyik.

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 İyun 2016 18:1900

        Mübahisə üçün demirəm)).Bəs qarşıdakı insanda eyni bu fikirdədirsə onda necə???..

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 18:3700

          Bilmirem, men munasibet qurdugum ve quracagim insandan hormet gozleyirem....o mene o hormeti besleyecekse, men ona 5 qat artiq hormeti gosterecem. Yox eger meni sancmaga qerarlidisa, o zaman men ondan uzaqlasmaga qerarliyam.....Yani mene xoş niyyetnen 1 addim yaxinlaşana men 5 addim atib ozum onun elinden sixaram, salamlasaram.

          Cavab yaz
        • Anonim
          ESİ:) · 11 İyun 2016 19:0200

          Bax burda sizinle razı ola bilmirem xanımlar:)

          Cavab yaz
          • Anonim
            GUNEL 19 · 11 İyun 2016 23:1100

            Salam Esi ) niyə?

            Cavab yaz
      • Anonim
        GUNEL 19 · 11 İyun 2016 23:1100

        İnşallah Yeraz mənə xoşdur nə vaxt istəsəniz beləcə məndə mənfi tərəflərimi görmüş olardım) Əslində isə qarşılıqlı hörmət olan yerdə heç bir mübahisə yaşana bilməz. Yəni hörmətə hörmətlə cavab verilmirsə o artıq hörmətsizlik edən insanın prablemidir) yalnız öz doğrularına inan və beləcə özün ol. Yeraz♡♡))

        Cavab yaz
  • Anonim
    GUNEL 19 · 11 İyun 2016 16:5200

    Gulləri heç sevmirəm onlar mənə yas mərasimini xadırladır buna görədə otağımda heç gül saxlamıram qalsınki hamamda.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla yerazz · 11 İyun 2016 17:5600

    Asi sen de uzun uzadi yazirsan anlamaq olmur yaniltmaca tapmacaya oxsayir yazdiqlarin hec oxumuram kefim olmayanda oxuyuram gulmekden ugunuram

    Cavab yaz
    • Anonim
      EKBER.. · 11 İyun 2016 18:0400

      17-56, Z-nin biri artiq getdi ele bil:)) sene ele gelmedi? Gelen defe diqqetli ol:)

      Cavab yaz
  • Anonim
    Leyla yerazz · 11 İyun 2016 17:5800

    Neftcala esebiyo bir birine him cim edib tanis olublar butun gunu watsapda sallana qaliblar ay neftcala neskafe ic

    Cavab yaz
  • Anonim
    EKBER.. · 11 İyun 2016 17:5800

    Yer tapmadiz gelmeye?:)) bawliqdaki yazi meni cawdirdirdi biraz:))

    Cavab yaz
  • Anonim
    Talis malis · 11 İyun 2016 18:0401

    Ecper olar size gelim sizde gence paxlavasi gence qaymagi dovgasi varsa gelirem ac qapiyi

    Cavab yaz
    • Anonim
      EKBER.. · 11 İyun 2016 18:5801

      Taliw, gelmeyine gel amma, saat 12 den sonra:)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        asi · 11 İyun 2016 20:1100

        ,bu hamının adından yazanın saatı çoxdan yatıb))...Ona görə vaxt bevaxt özün salır içəri...

        Cavab yaz
        • Anonim
          EKBER.. · 11 İyun 2016 22:4100

          Deyirsen batareykasi kitayiski cixib?:))

          Cavab yaz
      • Anonim
        TALIŞ · 11 İyun 2016 20:2300

        EKBER,qardas özün de bilirsen bu men deyilem,adimla yazirlar. Meni ki azca tanomis olarsan. Daha ele milli tehqire niye keçirsen ki?

        Cavab yaz
        • Anonim
          EKBER.. · 11 İyun 2016 20:3101

          Seninle deyilem qaqa, narahat olma.. Bize qonaq gelmek isteyen biriyleyem:) Tehqir deyil, zarafatdi.. Hec vaxt tehqire yol vermerem...Yene deyirem qaqa, narahat olma

          Cavab yaz
          • Anonim
            TALIŞ · 11 İyun 2016 20:4000

            Anladim sag ol:))

            Cavab yaz
        • Anonim
          A xanim · 9 Yanvar 01:0800

          Talis malis yazan men idim . Etiraf edirem

          Cavab yaz
  • Anonim
    UZAQ DIYAR · 11 İyun 2016 18:3500

    Yazilarini zaman -zaman oxudugum ve beyendiyim sherhchilerin virtual xüsusiyyetlerinin müzakiresine qoshulmaq istedim!!! Leyla xanimin müsbet cehetleri: yazilarinda mentiq üstünlük teshkil edir, (ortaq bürcümüzün esas xüsusiyyeti),onu esebleshdiren sherhlere medeni cherchiveden kenara chixmadan cavab verir,edalet terefdaridir,hamini özü kimi bilir,bashqa cür olduqda qebul etmekde chetinlik chekir,bu zaman reaksiyasi ferqli olur,yashina göre tecrübesi choxdur,yardima ehtiyaci olana yaxin dost kimi meslehet vermeyi,yaninda olmagi bacarir,diqqetcil insandir.Menfi terefleri: esebleshdikde özünü sakit göstermek istese de bunun özüne zerer verdiyini hiss etmek olur,bagishlamagi chetin bacarir. (virtual tanidigim qeder).Gencdir,heyatda aile seadeti ve deyishilmemesini arzu edirem!!!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 20:1700

      Uzaq Diyar Tesekkur edirem, muzakireye qatildiginiz ucun. Allah razi olsun) Sadece Eger xasiyyetimde digerlerini narahat edecek xususiyyetlerim varsa onlari deyişmek isterdim. Onsuzda 100/100 ideal insan yoxdu heyatda.

      Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 İyun 2016 21:1100

      Axşamınız xeyir,xanım.Sizi gördüyümə sevindim.

      Cavab yaz
      • Anonim
        UZAQ DIYAR · 11 İyun 2016 22:2500

        Sizin de axshaminiz xeyir,Esranur xanim!!!Men de hemchinin,chox shadam...Sherhlerinizi artirin,müsbet aurali xanim!!!Sizin növbeniz geldiyinde ,yazacagimdan emin ola bilersiniz!!!

        Cavab yaz
        • Anonim
          Əsranur · 11 İyun 2016 23:1400

          vayyyyy:))))))təsəvvür edirəm burda nə vur çatladın olacaq:))))))onda qıcıq.yaratdıqlarımın boçkanın üstündə çıxışına baxmaq lazım..:))))))))

          Cavab yaz
          • Anonim
            Gunay · 12 İyun 2016 20:1100

            Canim menim ne yaxsi geldin.nece gundur girmirdim seni burda gordum gozume iwiq geldi.Birdeki smalikinden taniyiram seni.Canim bacim xos geldin

            Cavab yaz
            • Anonim
              Günaya · 12 İyun 2016 21:5700

              caaaan.necəsən,bacı?uşaqlar yaxşıdır?unutmamışam səni,əziz bacım.Öpürəm.təsadüfən baxdım bura,səni gördüm,çox sevindim.

            • Anonim
              Gunay · 13 İyun 2016 00:1100

              Can baci uwaqlarda yaxwidi.Senin balalarin necedi.qizini menim yerime op baci.mende seni opdum.

            • Anonim
              Günaya · 13 İyun 2016 09:4200

              Yaxşıdır Günay.Qızdır da böyüyür.Artıq 7-ə keçdi.Oxuyur öze üçün.Sənin uşaqlarından imtahan verən oldu?Oldusa necə keçdi?Özün neynirsən?Mənim həvəsim qalmayıb sayta.Arabir girib oxuyuram.Səni də gec görürəm.Bir iki yerdə işarə etmişdim sənə.Yəqin görməmisən.Ürəyim istəyən qızların yanından yazıram arabir.

            • Anonim
              Gunay · 13 İyun 2016 16:4800

              Baci qizim 9u qurtardi imtahan 25di.Gorey nece olacaq.Yeqin fikir vermeden oxumuwam yazdiqini yada bawqa Gunay olub.helelik baci .hemise yaz.

  • Anonim
    Neftcala Neskofe · 11 İyun 2016 18:3700

    Ayy xoss gorduk qiraga durun bu saat bir serhi 50 defe gonderecem gozunuzu mazol edecem leyla yeraz cox meheiban qizdir ancaq cox gulur sesi basima dusur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala Neskofe · 11 İyun 2016 18:3800

    Neskafe

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala Neskofe · 11 İyun 2016 18:3800

    Neftcala

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala Neskofe · 11 İyun 2016 18:3800

    Nestle

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neftcala Neskofe · 11 İyun 2016 18:3900

    Esranul xala hahahaha

    Cavab yaz
  • Anonim
    Neskafe neftcala · 11 İyun 2016 18:4300

    Mexvi mexvi mexvi hahaha

    Cavab yaz
  • Anonim
    A xanim · 11 İyun 2016 19:1200

    besdi de dusme dalimizca

    Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 11 İyun 2016 20:2600

    Bütün xoş yazılara qoşularaq deyim ki çox mehriban xanım Leyla Yeraz ♡ Hətta insanın əsəbləri ilə oynayanlara qarşı belə ) Xoşbəxt olasan hər zaman

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 20:4100

      Caan, çox sagol qadası♡♡♡ )))Sende xoşbext olasan InsAllah....Seni gec tanisamda ozum kimi bilirem....Hec kimle işin olmaz burda.....Allah razi olsun)

      Cavab yaz
      • Anonim
        Tovuzlu E · 11 İyun 2016 21:4300

        Canın ağrımasın Sən sağ ol Amma mən sənin şərhlərini sayta yazandan görürəm )) Dəymə mənə dəyməyib sənə ☺

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 22:1500

          Canimsan❤❤❤❤Ay sagol, heyat devizimiz odur....Deyme mene deymeyim sene)))

          Cavab yaz
  • Anonim
    HAmi OXUSUN · 11 İyun 2016 20:4700

    NEFTCALANIN ADINDAN YAZAN KIMDISE ARA QATIR DOSTLAR INANMAYIN)ONSUZDA HECKIM ONA FIKIR VERMIR 6EC FIKIR VERMIYIN QOY PES ETSIN EL CEKSIN HAMIDAN kas sen neftccaala qeder dusunceli hormetli sevilen xanim olsaydin nataliya neskofe..utanmirsane ozune hormet qoy..O XANIM GOZDEN SALMAQ ISTEYIRSIZ 2 AYDIKI MEQSEDINIZ BOSA CIXIR ..EZIYYET CEKMIYIN MENCE

    Cavab yaz
  • Anonim
    Prins · 11 İyun 2016 20:5200

    Salamlar.Geldime. LEYLA xanima qarsi hörmetim var,serhlerini oxuyuram. Qayda-qanun sevendir. Çox kitab oxuyan deyil mence. Ciddi qizdir. Bir az hadiseleri herden tam basa düsmür. Leyaqetli qizdir. Heyat yoldasi onunla fexr etsin. Ve gelecekde. Men bele))))))))))))))))

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 21:1300

      Geldinse, xoş geldin)Duzunu desem indi kitab oxumuram...)) zamaninda cox oxumusam. Duzdu, hadiseleri arada olurki tam basa dusmurem. Sonuncu yazdigina niye guldunki? ONU anlamadim

      Cavab yaz
      • Anonim
        Prins · 11 İyun 2016 21:2000

        Menim gülmeyimi pis yozma,Leyla xanim. Istesen hamidan sorusa bilersen. Men beleyem de a qadan alim. Aglayaram ha indi))))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 21:3400

          Ok. Başa duşdum....ağlama. )) Muzakirede iştirakina gore çox sagol. Bu gunlerden senin ucun de var))

          Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz · 11 İyun 2016 21:5700

          Xanimlar ve beyler....Bu gunki muzakireler menimçun xoş oldu.....ozumu bir daha keşv eledim, burda. Butun yazdiqlariniza qane oluram 've memnuniyyetle qebul edirem. Haminiza ayrı ayriliqda Tesekkur edirem. Indiden sabahki gunun konullu qehremaninin adini açiqlamaq isterdim. Bu Asi xanim olacaq.... (Eger etiraz etmerse). Ona da uğurlu olsun sabahki gun. Unutmayin, her gun ucun secilen şerhçi, gunun sonunda, sabahki gun uçun ozu şerhçi secmelidi.....Sabah erkenden ASI-e olan munasibetiniz ( menfi ve musbet) yazilmaqla muzakirelerimizi davam ederik. Ozu hansi sehifeni istese, Orada da muzakirelerini qebul edib deyerlendirer. Indiden o sehifeni planlasdirsin. Indi yazdimki Belke birazdan vaxtim olmaz yazmağa, ona gore.....TESEKKURLER HAMINIZA....yene Cox uzun oldu)))))

          Cavab yaz
          • Anonim
            asi · 11 İyun 2016 22:4800

            Yoo etiraz etmirəm...Mən burda artıq saçımın sanı qədər hər cür tərif və tənqid eşidmişəm ünvanıma..Təriflərdən xoş hal olub,tənqidlərdən stimul alıb bəzən ehtiyac görəndə nəticə də çıxartmağa çalışməşam...Sabah da yenidən eşidərik görək kim nə deyir....Sizə hara rahatdı ora yazın.....təşəkkür..

            Cavab yaz
  • Anonim
    Prinssss · 11 İyun 2016 21:3110

    Esranul xala sizi gormeyime meyus oldum bes getmisdiz noldu yene geldiz? Dediz pensiyaya cixiram

    Cavab yaz
    • Anonim
      Prins · 11 İyun 2016 22:5100

      Adimdan yazmayin

      Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 İyun 2016 21:3300

    Nə vaxt xal veriləcək??:)..

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 22:1600

      Eger hami burdadisa, xallarin verilmesine başlaya bilersiniz.....buyurun!

      Cavab yaz
      • Anonim
        Leylaya · 11 İyun 2016 22:2200

        100 bal menden cox yaxsi qizdir

        Cavab yaz
        • Anonim
          22:22 Sen kimsen? · 11 İyun 2016 22:2600

          Olar bilmek? Leyla)))

          Cavab yaz
          • Anonim
            A xanim · 9 Yanvar 01:0500

            22 22 kim olacaq men fagir . 100 xal halal xosun ay leyley

            Cavab yaz
      • Anonim
        Leyla yeraz · 11 İyun 2016 22:2400

        O qeder de Xal toplamaq hərisi olmasam da qebul edirem. Yazin.

        Cavab yaz
        • Anonim
          Menden · 11 İyun 2016 22:4300

          Min xal leylusaya

          Cavab yaz
          • Anonim
            Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:1100

            Xahiş adlarla yazin xallarinizi, yanliş anlaşilmasin. Ele bilinerki men ozum ozume xal verirem....

            Cavab yaz
        • Anonim
          Leyla yeraz oxusun · 11 İyun 2016 23:0310

          Salam Leyla gecde olsa sizin "nisan" tebrikine mende qosulmaq istedim.Allah sizi xosbextlerin xosbexti etsin.Kim ne deyir desin siz cox mehriban ve istiqanlı bir insansiz ve bu xasiyyetiniz sizin uzunuzu hemise her yerde ag edecek.Sagolun.

          Cavab yaz
          • Anonim
            Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2000

            Allah razi olsun, gozel insan. Bir, adinizi yada nikinizi de bilseydim lap yaxsi olardi.....cox sagolun, laqeyd yanasmadiginiz ucun. Allah hamini xosbext elesin, hemcinin de sizi.. xoş sozlerinize gore tesekkurler.

            Cavab yaz
  • Anonim
    asi · 11 İyun 2016 22:4300

    70 bal məndən bedava))...

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2100

      Tsk Asi))

      Cavab yaz
    • Anonim
      ESİ:) · 11 İyun 2016 23:5400

      70-de menden:))10%gencliyine20%heyat tecrübesine çıxdım:))Yoxsa tam 100 olardı:))10 il bundan sonra ne dediyimi daha yaxşı deyerlendireceyine eminem❤️❤️❤️

      Cavab yaz
  • Anonim
    nilufer · 11 İyun 2016 22:4500

    Axwamniz xeyir dostlar gelmey olarmi.leylani serhleri uzun olsada menali yazir.serhcler arasinda olan soze mubarize aparir.heyatinda ,iwinde uhurlar xowbextlik arzulayiram.

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:1200

      Nilufer xanim buyurun, minnetdaram....Allah razi olsun....Sene de heyatinda bol şanslar, ugurlar arzulayiram.

      Cavab yaz
  • Anonim
    0 · 11 İyun 2016 23:0320

    xal da mennen maraqsiz lahiyedi (((((( Nane sizden maraxli verilis aparir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2100

      Canin sag olsun.

      Cavab yaz
    • Anonim
      GUNEL 19 · 11 İyun 2016 23:2100

      98 xal mənnən (2 xal uzun şərhlərdən qırdım)))) ♡♡

      Cavab yaz
  • Anonim
    TALIŞ · 11 İyun 2016 23:1400

    85 xal

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2200

      Tsk)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        EKBER.. · 12 İyun 2016 00:3200

        Leyla, 3 dene reqem verirem sene... 3 reqemi ozun nece isteyirsen sirala:))

        Cavab yaz
  • Anonim
    Prins · 11 İyun 2016 23:1400

    Mende 70 xal

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2200

      Tsk)))

      Cavab yaz
  • Anonim
    YerazFF · 11 İyun 2016 23:1500

    Yerri mennen 95 xal saa

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 11 İyun 2016 23:2200

      Tsk yerli)))

      Cavab yaz
    • Anonim
      Əsranur · 11 İyun 2016 23:3400

      Ölüm deyil ki...100 də məndən gəlsin.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Tovuzlu E · 11 İyun 2016 23:3300

    99 xal ☺

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sebis · 11 İyun 2016 23:3900

    Salam men az ollam burda ancax leyla xanim maragli yazilari olur men bileni savadi qizdir hemde dunyagoruwludur. Helem biraz ozunen irazi oll herdem. Istir onuda terif elesiner menim de ele xesyetim var. Adamlara komey edir serhlerde istir hami yaxwi olsun sene ugurar leyla

    Cavab yaz
  • Anonim
    Sebis · 11 İyun 2016 23:3900

    Menen 80 xal

    Cavab yaz
  • Anonim
    Könül · 11 İyun 2016 23:4400

    Gecəniz xeyir.Bütün şərhçiləri salamlayıram.Doğma bir şəxs dedi burda Leyla haqqında fikirləri bölüşdüyünüzü.Mən də fikrimi bildirmək istədim,gec də olsa.Bəlkə də ən son yazanlardanam)Leyla,əvvəla yenə təbrik edirəm səni.Xoşbəxt ol.İnşaallah real həyatında sənin qiymətini bilsinlər həmişə.Burda tam anlamaq olmur insanların iç dünyasını..Sən mənə müsbət auralı,mehriban,həyat dolu və ağıllı bir qız təsiri bağışlayırsan.Yanımcılsan,diqqətcilsən,həssassan...Lakin təcrübəsizsən..Yaşlna görə düşüncələrin,mülahizələrin çox dolğundur,yetkindir,amma...bir az gəncliyin verdiyi səbrsizlik,tələskənlik,ötkəmlik var..bunlar zamanla keçəcək...Yaş artdıqca,həyatın dolğunlaşdıqca danışmaqdan çox susmağa qərar verəcən...əminəm ki belə olacaq!Çünki sən düşüncəli qızsan və nə istədiyini bilənsən!Özünü sevməyin zamanla özünəinama çevriləcək.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Könül · 11 İyun 2016 23:5100

    Özünü müdafiən özünüaraşdırmayla əvəz olunacaq...Özünüsübutun özünə tənqidə yönələcək...Bunlara sənı bir böyük bacı kimi deyirəm..Səhvin bilirsən əsas nədədir-dünya həqiqətlərinə olduqları kimi yox,olmağınl istədiyin kimi baxırsan.Bu isə mümkün deyil...hər kəsi və hər şeyi özaxarına burax!Həyat,gerçəkləri ortaya çıxaran ən doğru xəfiyyədir!Sənə uğurlar gözəlim.Çalış qarşındakınl dəyişməkdənsə özünü onuqəbuletməyə öyrət!Bax onda yaşamaq daha asan olacaq.Gəncsən,gözəlsən,ağıllısan,sevdiklərin var-deməli XOŞBƏXTSƏN!Əlindəkilərin dəyərini bil.Öpdüm səni.Öz balalarımçün nə arzu edirəmsə,bu saytda olan bütün gənclərə də onu arzulayıram.Sənə də həmçinin.Allah yolunuzu daim açıq etsin.Gecəniz xeyrə qalsın,dostlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    qoy adim gizli qalsin · 12 İyun 2016 09:5500

    Dizayn sehifesi mene maraqlidir , her defe bas cekirem , bu gun basqa ab -havayla rastlasdim , mene maraqli geldi . Hedefde )) Leylanin olmasi lap yerine dusdu . Ureyimden bu qiza yazmaq kecdi . Leyla QIz burcune xas leyaqetlilik , diqqet , idealist , cana yaxinliq kimi xasiyyetleri gozel dasiyir . Hem de hessasdir . Saytin goren gozlerinden biridir , unsiyyet qurmaqi bacarir .Oz fikirleirni meharetle yurudur . Leylanin bu yaxinda yersiz sozler yazmis bir serhcini edeb erkanla basa salmasi diqqetimi celb etdi .Leyla , senin bir ozelliyini da qeyd edim , demek olar hec vaxt 1 2 cumleden ibaret serhini gormedim Belke de var , diqqetimden qacib ) .Bilirem , ozel heyatinda birisi var , tebrik de etmisem seni , yene de urekden gelen xos arzularimi sene bildirirem. Teki hemise bele qalasan , heyat sene sert uzunu gostermesin .

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 12 İyun 2016 10:4800

      Caaan, çox Amma lap çox sagolun.)) Mende dizayn sehifesini cox sevirem.. Burani secmek əbəs yere deyildi...bura sakitcilikdi baş cekirem, tez-tez, yazmasamda burda. Harda sakitcilik varsa Leyla ordadi, bilin)) Bom boş otaqlari villalari gorub dusunurem. Allahdan evi olmayanlara, bele evlerin villalarin, qismet olmasini ureyinden kecirirem. Burclere geldikde ise, çox alude olmasamda, Amma Nedense yazilanlar doğru cixir))) Eynen sizin yazdiğiniz dogrular kimi)) Allah razi olsun, sizden gozel insan....Baş uste, her zaman bele qalmagi dusunurem......sonsuz tesekkurler, size.)

      Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 12 İyun 2016 10:5800

      Konul xanim, salam..Men sizi nece cox istediyimi bilirsiniz....Mene her zaman destek oldunuz......Yazdiqlarinizin hamisi qebulumdu....Cox Cox sagolun...Allah balalarinizi qorusun. Gelecekde balalarinizin ugurlarini gorub sevinesiniz her zaman. Allah sizin kimi xoş niyyetli insanlarin canını sag elesin....❤

      Cavab yaz
  • Anonim
    xanim · 12 İyun 2016 10:4300

    belke adinizi yazib xal veresiz

    Cavab yaz
    • Anonim
      Leyla yeraz · 12 İyun 2016 11:4000

      10, 43-e xal istemirem.....Onun mene olan doğru yanaşmasi menim uçun xaldan da qiymetlidi. Dunen de yazdim xal maraginda deyilem, ele de cox

      Cavab yaz
      • Anonim
        Leyla yeraz · 12 İyun 2016 11:5200

        Baxmayaraq ki, maraqlidi goresen kim yazib deyə, insan heyretler icerisinde olur))) Amma yazmaq istemirse adini, bu onun şexsi işidi, hormetle yanaşaq)

        Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ