Maraqlı

Daş karxanasında unikal otel tikilir - FOTO

6 Aprel 2016 20:04
66 Şərh     Baxış: 9 165

Çinin Şanxay şəhərinin yaxınlığında, Sunzyan bölgəsindəki Tyanmenşan dağının ətəklərində dünyanın unikal otellərindən biri tikilir.

Köhnə, artıq istifadə edilməyən daş karxanası bir müddətdən sonra "InterContinental Shimao" otelinə çevriləcək.

Milli.Az AsiaOne-a istinadən bildirir ki, 19 mərtəbəli olacaq otelin layihəsi Britaniyanın "Atkins" memarlıq şirkətinə məxsusdur.

500 milyon dollarlıq layihə 19 mərtəbədə 370 nömrəni, habelə şüşə divarlı akvariumu, restoranları nəzərdə tutur.

Otelin 17 mərtəbəsi yer üstündə, iki mərtəbəsi yerin altında olacaq. Yeraltı mərtəbələrin divarları şüşədən tikiləcək.

Unikal otel 2017-ci ildə istifadəyə veriləcək.

Milli.Az

Məqaləyə dair fotomateriallar:

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

66 Şərh:

  • Anonim
    EKBER.. · 6 Aprel 2016 22:3900

    4 cu wekil xowuma geldi...

    Cavab yaz
    • Anonim
      sabina* · 6 Aprel 2016 22:5200

      coox gozel oteldi heyran qaldimm mohtesem bi yer...

      Cavab yaz
    • Anonim
      Prince of Persia · 3 Dekabr 2016 19:4200

      Bala o tebii deyile, daş çixarilan çaladir su dolub))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Ayy · 16 Avqust 2016 22:3000

    Gozel sevimli moderatorumuz nolar Sevayla Aleksin yaziwmasini tez verin men onlarin fanatiyam oxuyuram narahat oluram sevaya gore. Sagolun opurem

    Cavab yaz
  • Anonim
    Prince of Persia · 3 Dekabr 2016 19:4100

    Heeey-hop))) Ay balam meger bu yere karyer fehlelerinin ezabi-eziyyeti, yoxsullugu çöküb. Bele yerde de otel olarmi be?

    Cavab yaz
    • Anonim
      Prinse · 4 Dekabr 2016 02:0900

      Sene noldu? Kohne nikinle yazirsan

      Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 4 Dekabr 2016 07:1700

      salam, ay Prins, dediyinle raziyam. Amma layihe mohtesemdir. Bir de dunen burcdeki serhlerini oxudum ordaki telebe sohbeti ile de 100/100 men de eminem. Amma inanmag mecburiyyetinde ilmadigimizdan biz inanmayag, inanmayag isteyen inansin. Ona gore cox abartma mence bu hagda.

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 4 Dekabr 2016 18:3500

        Salam İnsan xanim. Gözel layihedi beli. Şexsen sonuncu sekille müqayise edende. O Kenan vara, basqa sehifede ne edir etsin, ancaq o bir serh ki var idi, az qala meni .. ne ise

        Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 4 Dekabr 2016 23:4400

          axsamin xeyir, basa dusdum hansini deyirsen. Bilirsen yegin, men eks cinsler arasinda medeni cercivede sohbete normal yanasiram, amma baryeri kecende artig subheler yaranir. Hem evlisine, hem subayina aiddir her iki cinsin. Psixologiyada buna deyirler ki, cto tebe ne xvataet togo, kogo ti prakticeski ne znaesh ...

          Cavab yaz
          • Anonim
            PRiNS · 5 Dekabr 2016 00:5900

            İnsan xanim,seni bilirem de.Normal düsünen insanda bele seyler problem deyil. Orda ise hedd aşilmisdi.Hem de cox iyrenc sekilde.O adam hec normal nitqe malik deyil.Özünü harda hiss edir bilmirem.Cox pis idi o hereket.Cox meneviyyatsiz idi.

            Cavab yaz
            • Anonim
              insan*** · 6 Dekabr 2016 01:0200

              gerek oz etrafimiza sukr edek:-)) cox acinacagli veziyyetdir hegigeten...bu gedishle cemiyyetimiz 20&30 il sonra nece olacag deye dusunurem...

            • Anonim
              PRiNS · 6 Dekabr 2016 21:0600

              Meqsedli, İnsan xanim. Meqsedli.....

  • Anonim
    insan*** · 8 Dekabr 2016 23:5700

    gecen xeyir, Prins gardash:-)) senin bayaq goroskopda bir serhin cox diggetimi cekdi. Men de telebe olmusham, bir anlig kechmishe gayitdim. Her ne hadise bash veribse, bil ki, bash vermeli idi. Bu neyise sene gostermek ucun, signal vermek ucun idi. Bele hadiseler o geder olur ki, hagli iken hagsiz cixmag. Hec vaxt bele hadiselerden sinma, eksine daha guclu olmag ucun yararlan. Menim bir alman prof.- um vardi, hem de hemen xaricde tehsil aldigim fakultenin rehberi idi, en sevdiyim ders olan Avropa dil- nin tarixi, ve bu dersden transkriptimdeki olacag giymetden o geder emin idim ki. Eslinde bu giymet menim shexsimde mene onemli deyildi, esas sevdiyim dersi menimsemek idi. Giymet sadece scholarshipsimin uzadilmasi ucun onemli idi ve phd movzusuna hevesimi artirmag ucun. Amma boyuk bir telebe heyetinin oldugu imtahan zalinda elimdeki kagiz salfetkaya cizma gara etdim sualin cavabi ucun lazimi dilllerin yayilma areali filan. tarixlere gore. Ve hemen en sevdiyim bir prof. assistantini yanima gonderdi ki,

    Cavab yaz
  • Anonim
    insan*** · 9 Dekabr 2016 00:0300

    imtahan csvabim tesdig olunmayacag. Inanirsan, ne geder isah etdim ki, men kocurmemishem, oz elimdeki salfetkaya cizmisam sxemi sadece olarag. Alman tehsil sistemi cox gucludur, bele seylere xususi yanasirlar, hetta yazili islerde kocurulme olub olmamagi diggetle arasdirilir. Bir nece gun sonra hemen muellimin gebulunda oldum, izah etdim ve s. ve ilaxir. Oz dediyinden donmedi. Men hemen fennden sifahi sorgu suala girmeli oldum. bu da elave bir stress. O muellim axirda mene bilirsen ne desi, dedi ki sen mene cox sagol deyeceksen bir vaxt. Azerb- na geldikden sonra baxmayarag ki daimi dovlet ve ozel sektorda isim vardi, elave ozume ish aldim, BDU da dil tarixi fenni tedris olunmaga baslanmisdi hemen ili, ve Almaniyadan gelen prof. heyetinin icinde hemen muellim. Bax onda men ozumu bir daha subut etdim ve o mene inandigini bildirdi. Indi sen de hec zaman ruhdan dusme. Xususen bizdeki tehsilin veziyyetini bilirsense o zaman hec sarsilma. eksine ireli getmeyw calish. Bu arada xaricde tehsil ideyani destekleyir

    Cavab yaz
  • Anonim
    insan*** · 9 Dekabr 2016 00:0700

    ve bu movzuda sene melumat vermek gerekse hazir oldugumu bilmeni isteyirem. Uzun muddet bele bir sektorda calishmisam, sadece usaglara gore mezuniyyetdeyem. Ailem ucun butun isleri kenara goymaga deyer deye dusunurem. Yani gardasim, sarsilma, uzulme, ruhdan dusme...savadli insanlar oldugu kimi savadsiz insanlar da var...biri ixtisasini pesekar biler, digeri bilmez..adi heyatda bash vere bileceklerdir...utopik cemiyyeti bizim mekanda axtarma sen...bu hec bir zaman olmayacag, kas ki olmasi mumkun olardi...olmamasini da ele insanlar isteyir...

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 9 Dekabr 2016 15:0500

      Salam İnsan xanim.Çox tesekkür edirem etimadiniza göre. Demeli siz pedaqoq olursuz, mense telebe))) Bunu bilmirdim.Tesadüfen 2-3 gün qabaq din sehifesinden bildim. İcaze verin size hörmetimi bir daha ifade edim.. Demeli o müellim geldi?!! Allahin işine bax)) Hmm.. Menim de başima bele bir iş gelib bir defe. Amma bunlar.. Bunlar meni heç qane etmir. Ne telebelerle dil tapa bilirem ne de bunlarla. Nece de besitdiler. Bu qeder de olmaz axi.Hara getsin adam?. Deyirler bizim olmadigimiz her yer yaxsidi)) Çox eziyyet cekirem men

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 9 Dekabr 2016 18:1800

        salam, Prins. Hormetin garsiliglidir. Hegigeten savadli gencleri gorende, oxuyanda cox sevinmish oluram, hele onlara bir fayda deyende...inanilmaz bir rahatlig olur daxilimde. O muellim geldi de, getdi de...hele ondan sonra o geder muellimler gelibler ki.. Azerb. uni. ile mubadile programlari getdikce artmagdadir ve bu ekbette ki yaxshi haldir, duzgun deyerlendirseler. Bizim olmadigimiz yer yaxshidir birmenali deye bilmerik, amma icinde yaxsilad var, coxdur. Sadece rast gelmek lazimdir. bu ds bir tesadufdur, ele deyilmi?! menim bachelor tercumedir, master dilshunaslig ve Azerb- daki masterimin ikinci ili Almaniyada oxumusam. Ondan sonra gayidib burda master ishimi mudafue edib yeniden getmisem, cunki orda oldugum ilk ilde bosh oturmamish yeni schilarships ucun muraciet edib Shergi Avropashunaslig uzre ikinci master oxumusam. Dil ve siyaseti birleshdirmisem. Ish heyatim ise ele birinci kursdan baslayib, drkanimiz hemise bizi tercumelere gonderirdi ki bizde alishganlig yaransin. Artig bacheloru bitirdiyimde

        Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 9 Dekabr 2016 18:2600

        emelli sanballi tercumeci kimi taninirdim sifahi ve yazili:-)) unidr ish ise master oxuyarken imtahan ile kecdim, daha dogrusu meni uni rehberliyi yox bizim unide fealiyyet gosteren merkeze Goethe Institutu numayendeleri terefinden secilerek teyin olundum, resmi pedagoji fealiyyet de o zamandan baslamish oldu:-)) tekebbur ve lovgalig kimi anlama sadece bunlari demekde megsedim var, insan daima neyi elde etmeye cehd ederse, sonunda bunu gazanmish olacag, ne olursa olsjn megsede dogru get. Atan icaze vermir, dile tut, bunun sene ne geder faydasi olacagini ozu zsmanla gorecek. Bu cirkabda batmamag ucun ozun mubarize apar. Menim yssim o grder de cox deyil, 31, amma indiki telebelerde maragsizlig, lageydlik, hevessizlik, etinasizlig kimi hallari gorende kecmise gayidiram, getmediyimiz yer olmurdu bizim, harda sergi, harda konfrans...biz vardig, aid oldu olmadi, maraglanirdig, bublar hamisi dunyagorusu formalasdirir, melumatlandirir insani

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 9 Dekabr 2016 23:0000

          İnsan xanim, çox sag olun ki bölüsdünüz bu barede. Emelli-başli fealiyyet göstermisiz ki)) Qibte etdim.Yasiniz ne qeder azdisa bir o qeder öndesiniz demek. Men ise inanin ki konkret neyi seçmwliyem, tapa bilmirem isteklerimi.

          Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 9 Dekabr 2016 23:0200

          Öz yoldaslarim arasinda tekem men.Men her cür sergilerde ola bilirem, amma tek. Elmi terefdasim, dostum, hemsöhbetim de yoxdu İnsan xanim.Heç kes. Başa düsürsünüzmü?

          Cavab yaz
          • Anonim
            insan*** · 9 Dekabr 2016 23:4600

            nogsanlar da olacag, ideal hec bir shey yoxdur, goz yummagi, gebul etmeyi de bacarmalisan bu arada. hec bir zaman da ruh duskunluyine gapilma. Bu hissi getiyyen yaxina buraxma.

            Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 9 Dekabr 2016 15:1200

      Xaricde tehsil ise atamdan asilidi.O ise bu fikirden çox-cox uzaqdi.Belke de qorxur övladina göre)) Bizde bir az ferqlidi de veziyyet. Daim tehdid qorxusu var.Evveller söz açilordi bu barede.İndi ise çox uzaqdi bu fikir.İs tapmaq qetiyyen problem olmayacaq.Amma siz deyen kimi, bu seviyye qane etmir meni.. Bir de elimde Mihranin gedisleri var.Men neyese ümid edirem bu barede.

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 9 Dekabr 2016 18:3000

        senin de savadli, melumatli genc olman goz gabagindadir, amma adice phd ucun akademiyada o geder iyrenclikler bash alib gedir ki..mehz bu sebeb menim burda phd hevesimi sobdurdu, dusundum yene gerib olkeye gedirem, amma artig aile heyatina gedem goymagla bunu gecikdirmis oldum ve indi de dogru duzgun vaxt tapa bilmirem ki bu isle mesgul olum. Burda da zaman sozunu demish olur. Yani vaxtin deyerini bil, zamaninda her isin arxasinca get, yigildigca yigilmasin.

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 9 Dekabr 2016 22:5400

          Tekce zaman ve aile heyati yox ki, stimul yoxdu bu ölkede.Mence sizin üçün de bele olub

          Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 9 Dekabr 2016 15:1300

      Siz tamamile isden cixmisiz? Axi qayitmaq deyirler cetin olur.Men hec bilmirdim siz Müqayiseli Dilçilik üzre mütexessissiz?

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 9 Dekabr 2016 18:3700

        menim unideki isim hele de galirz analig mezuniyyetinde oldugumdan. Diger ozel alman tehsil sirketinde ise artig basga emekdaslar var. Ve yeniden is heyatina geri donunce yerimi tapmag ucun cetinlik cekmeyeceyimi bilirem. Yani ishsizlik fobiyam yoxdur. Ancag bugun movcud veziyyet hegigeten agridicidir, hamids veziyyet yaxshi deyil. Elelxusus da gencler cox hevessizdiler, shuurlari artig bu formata uygunlasib ve sistemin ozu ozluyunde catlamasini gozleyirlerz halbuki tehsil sistemi ingilab ister...guyunun dibindekilere yuxardan komek etmek mumkundur...ona gore ozun ucun ve bu millet ucun nese etmek isteyirsense xaricde tehsil meselesine papani inandir. Insallah senin ugurlu xeberlerini esitmeye cox boyuk umid edirem

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 9 Dekabr 2016 23:0600

          Ne yaxsi.Eminliyiniz çox gözeldi,İnsan xanim. Demeli güclüsüz. Men de melanxolik insan deyilem.Tam eksine. Onlarin düsüncesini deyismek mümkün deyil....

          Cavab yaz
          • Anonim
            insan*** · 9 Dekabr 2016 23:4300

            teeccub edirem ki, ne eceb senin etrafinda Mihran beyden basga sadaladigin keyfiyyetlerde olan bir kes yoxdur...axi mekteb, uni heyati...mehz bu dovrlerde ferd mueyyen menada formalasir, ozune herterefli dostlar, tanishlar gazanir, etimadini, etibarini dogruldanlarla illerin sinagindan uzuag cixarag munasibete davam etdirilir, digerleri cixdash olunur...xususen oglan usaglari ucun bu cevre daha genish ilur axi, secim imkanlari da genish olur. Senin bu saytda niye oldugunu da gismen anlamish oldhm, belke sehv dusunhrem, hemsohbet axtarisi. Secim etmemisen deyirsen, ureyindekinin, aglindakinin secimi ile razilash, eger duzgun secimdirse, elbette ki. Ve eger sen ozunu hemin sechimin tam merkezinde gorursense. Heyat cox cetin bir oyundur, standart gayda ganunu da yoxdur ki, grdishlere uygun plan gurasan. Buhune gurdugun plan sabah alt ust ola biler. Heyatinin oyununu calish her sehifede duzgun gurasan, tehsilin, ailen, dostlarin ve gelecek ailen ucun secimin...hamisi suzgecden kece kece, bezi kicik nogsanlar

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 9 Dekabr 2016 23:5400

              Beli, beli.Alt-üst ola bilir.Tesevvür edin ki yoxdu heç kes.Belke de inanmayacaqsiz, ne o professorlar, ne telebeler... And olsun Allaha. Bir defe dilçi bir professordan sorusdum "Professor, men deyirem fars dili ingilis , rus vs, dillerle qohumdu, deyirler yox" O dedi ki Dogrudan? Bilirsense arasdir, sübut ele))) O yaziq bilmirdi ki bunu alimler çoxdan arasdirib.Yüzlerle eser yazilib.... Hele felsefeden ders deyenlerimiz... Hele kibermütexessislerimiz. Men cox eziyyet cekirem, Sag olun İnsan xanim.Çox sag olun her seye göre. Geceniz xeyre.

          • Anonim
            insan*** · 9 Dekabr 2016 23:5300

            cox sagol, gardasim. Menim de gucumun bir heddi var yegin ki:-)) PS bir de senden xahisim, xanimsiz Insan deye bilersen.

            Cavab yaz
          • Anonim
            insan*** · 9 Dekabr 2016 23:5400

            inshallah ses soragini yaxshi yerlerden eshitmek gismet olar. Yegin ki bilirsen Ekber Kanadadir, isi ile bagli. Cooox sevinmishdim onun ucun. Bax senin hagginda da bele xeberleri esitmek isterem

            Cavab yaz
  • Anonim
    insan*** · 16 Dekabr 2016 22:0400

    salam. Goroskopdaki serhin muellifi sensenmi?

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 16 Dekabr 2016 22:1200

      İnsan xanim, deyesen esebi yazmisam.Üzr isteyirem.

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 16 Dekabr 2016 22:1900

        yox yox, esla, ona gore sorushmuram. Sadece kozir deyerken neyi nezerde tutdugunu bilmek istyirdim, desti xettimi ya neyi??? fransizca yazini gordunmu goroskopda, moder verdi evvel sonra sildi:-)) men de yene necesini yazdim, insallah bu defekilerini vermez. Sence sehvmi etdim he? eslinde inanirsan yorulmusam soz sohbetlerden ona gore...ve dunen mene yasilan ve Gunelin adindan yazilan cox pis tesir etdi mene, en cox da Gunelin adindan yasilan. Axi o gizin oz alemi var, onunla niye oynayirlar...ne yasi var ki o gizin, pis oyunlara adini hallandirirlar

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 16 Dekabr 2016 22:2700

          Sen de adinin müxtelif sehifelerde cekilmeyini isteyirsen? Bu halda 2 seye nail olmaq olar:1.Senin nikinle pis yazilar görüner 2.Günelin adi sehifelerde bir az da artar. En yaxsi halda guya görmemisiniz. Bil ki burda iyrenc isleri 2 nefer görür..... Biri de kişi(33 yasli "kisi"). En pisi de budur...

          Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 16 Dekabr 2016 22:2800

          Duyuq salmayin onlari.Men orda gece Ustadin yazisini gördüm. Bu kifayet edir.Sen o "insanla" bu barede söhbet elemeswn yaxsidi.O normal deyil, ruhi sakatdir o.

          Cavab yaz
          • Anonim
            insan*** · 16 Dekabr 2016 22:4000

            ustadin yazisini tortda men de gordum, hetta yazdim bir kelme:-(( duz deyirsen, bax sen dediyin iki varianti dusunmemishdim. Dash gaya capsam ruhdan dushmerem belke onun mohkem olub parcalanmamagina menim.seyime regmwn, amma bele iyrenclikler ruhdan bir andaca salir. Inanirsan men dunenden cox gergin olmusam, hem bu sohbetler, hem de neftcilerle bagli olan. Ve her iki hal hiss edirem ki menim oz davranishima, evdeki atmosfere tesir edir...Gunelin adini cekmeklerini ise heeeec hezm ede bilmirem...Guneli realda tapmag isteyirem, amma bu soz sohbetleee gore her defe lengitmeli oluram.

            Cavab yaz
            • Anonim
              PRiNS · 16 Dekabr 2016 22:5600

              Bu cox çirkin oyundu,İnsan xanim.Teessüf ki serhciler görmür bunu.Göre bilmirler.Niye,bilmirem. Heyatda belesiyle mübarize aparmaga ne var ki, bir su içmek kimi. Amma saytda namerdcesine olur mübarize de.Siz qizlar bele seylerde teskilatlana da bilersiz.İs de göre bilersiz.

            • Anonim
              PRiNS · 16 Dekabr 2016 22:5900

              Moderasiya edene ünvanlana da bilersiniz.Mihran hemise menim fealiyyetime "yox" deyir.Agilli adamdi, fitri sekilde irelini bilir.Düz edir.

            • Anonim
              PRiNS · 16 Dekabr 2016 23:0000

              Şexsi heyatiniza tesir edir demek..Önemsemeyin)) Kicik de olsa eylence tapin,İnsan xanim.

  • Anonim
    insan*** · 16 Dekabr 2016 23:1100

    bilirsen tesir edir deyende ki, ruhdan dusur ee adam bele iyrenclikleri gorende. Bele deyim de, elesini taniyirsan ki heyatda isteyirsen ki onunla munasibet daima olsun, hetta usaglarini da yaxin edirsen. Elesini gorursen ki, isteyirsen neinki ozunuz butun tanidig bildiklerini de uzag tutmag, tecrid etmek isteyirsen bu cemiyyetden. Amma bu da olasi shey deyil axi. Bilirsen, men eslinde cox rahatligla kimin kim oldugunu bilerem, gizlara da demisem, amma ozume sigishdirmiram bunu sorushmagi. Cunki hem de esideceyim cvblari esitmekden biraz cekinirem. Bilmirem bugun inanmag istedim ona. Amma subhemden emin idim, men ozum cox vaxt riayet etmirem dil gayda ganunlarina burda, amma basgalarinkinda digget edirem gayda ganuna nece riayet etdiklerine ve deyim ki hemen terzlee eynidir. hetta oxucu sozunun oxuyucu kimi yazilmasi

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 16 Dekabr 2016 23:3000

      Cemiyyet çox-çox çox iyrencdi, biz okeanda adaya oxsayiriq bu dövrde.Deyilmi? Düz deyirsen,baş daha yaxsi insanlardan bela çekmelidi, daha her deyersizden yox.Bir seye emin ol, qarsindaki insanda vicdan, şeref ve leyaqet ölüb... Ölüb.Ya da vefat edib. Belke de olmayib.İrsen.Beli.Bu halda neye inanmaq.Könül xanim gelib deyir:Prins serhi men yazmisdim, sen dedin filankesdi!!! Ederlermi, he? Merdle merd olarlar.Onda o Könül xanima ne dedi? yadindadi? Gel üzr iste)))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 16 Dekabr 2016 23:5100

        bilirsen, men ele adamlar var ki hec onlara serh yszmaga rus demishken hevesim olmur. Din movzusu derin bildiyim movzu deyil meselen, amma radikal dusunce terefdari da deyulem..Menim heyat prinsipim yaxsi olani gormekdir, duzdur men de super ideal deyilem, gusursuz kimse yoxdur. Amma insanlari asagilamag menlik deyil. Lakin insanlarin asagilandigini da gorub sonda Zazuya da eks movgede durdum, onu gismen susdurmagi bacardim, sagolsun Esi de bu mobzuda destek oldu. Esi cox derin dusunur. O felsefi cox derindir. Indi de bu movzu artig beynime yeriyib, bunu bir yandan sonuna kimi getmek isteyirem, bir yandan da "neyime lazimdir" deyib ötub kecmek isteyirem...Sherlok Xolmsu belke dirildim

        Cavab yaz
        • Anonim
          PRiNS · 16 Dekabr 2016 23:5900

          Siyaset barede kitab oxuyursanmi? Men hec, men çox usagam,bu yasda tecrübe yox, ne ede bilerem.Sizle ayaqlasa bilmerem ki.Amma sen hökmen oxu bele kitablari.Meselen İran siyasetini.Ya da Yaxin Şerq üzre siyasi prosesleri.Azerb. müelliflerinden yox ha... . Her seye hem he, hem de yox. Men de dini sehifeye baxiram herden))) Ve gülürem... Gecen xeyre, İnsan xanim

          Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 16 Dekabr 2016 23:3900

      bir de sen mene dediyin kozir menim dediyimdirse, artig deyisiklik var. emelli bashli da hiss olunur bu. Bax bir yandan bunun da bur xeyri oldu. Hurkmek pis elametdir

      Cavab yaz
      • Anonim
        PRiNS · 16 Dekabr 2016 23:4900

        Men bacarsam, hec vaxt hec kesi ürkütmerem.Duyuq salmaq düsmene yaxsiliq etmekdir.Yeni ki ay düsmen, bil ha, ordumu hazirlamisam, filan gün geleceyem. !!!Senin de ne etdiyinden xeberim var.Planlarini ve meqsedini bilirem!!!)))) Bele de sey olar?))

        Cavab yaz
        • Anonim
          insan*** · 16 Dekabr 2016 23:5700

          diplomatiyani duzgun gurum deyirsen, anladim:-)) sen sluchayno gizli agent deyilsen?! :)

          Cavab yaz
  • Anonim
    insan*** · 18 Dekabr 2016 16:2200

    salam, Prins. Gizlarin niye bele olmasini hele de anlamiram, amma teessuflenirem hegigeten. dizaynda gazeta ru var haaaz Gunelin Leylaya yazdigi izahatlar varz orda bir serh var, oxuyucu...bildin de neye eyham etdiyimi? yeni mej duzgun anlamisammi? hetta deyisiklik de var durgu isarelerinde, bir adam ne geder bekar ola ki bu boyda plani isleyib hazirlaya, hamiya uspet ede:-))) dehsete gelirem

    Cavab yaz
    • Anonim
      PRiNS · 4 Fevral 21:4600

      İstenilen caninin, qatilin, hetta en adi pis adamin emelleri onlarin qurbanlarinin yanliş addimlarindan qidalanir. Leyla kimi)) Ele hem de Asi kimi(bir az).

      Cavab yaz
  • Anonim
    PRiNS · 4 Fevral 21:5100

    Axsamin xeyir,İnsan xanim.. Men yerimi harda, hansi mühitde, ölkede tapim? Potensialima deyer verecek insanlari harda tapim? Ele bil senin 10 ton qizilin var, amma kimsesiz cezirede acindan ölürsen. Men ne edim? Çox çetindi. Men öz yerimi tapa bilmeyecem.... Neçe gündü bu barede fikirlesirem. Çox cahildirlere çox çox çox..

    Cavab yaz
    • Anonim
      insan*** · 4 Fevral 23:2700

      moder, hani bura yazdigim serh? insaf da yaxsi seydir. o biri sehifede ozunu tabimaz bilmezin tehgir dolu serhlwrini verdiniz, amma burda menim serhimi vermirsiniz. kusdum sizden hegigeten. Prins, sene yazdiglarim hamisi teessuf ki...

      Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 7 Fevral 22:0000

        Prins, salam. Uzr isteyirem ki, seni bir movzuya gore narahat edirem. evvelce sene sehife yaziram, orani oxu-Məgər kişilər ağlamazmı..bu sehifede cox hiddetlendim, ozunu tanimazin,bilmezin birisinin butun yazanlarin insan niki olmasindan danismasi ve tehgir etmesi. Meni bilirsen virtual da olsa tehgir menlik deyil, amma endazeni kecdi ve men de susmadim. Bir yandan ozume acigliyam ki, noye reaksiya verdim, diger yandan ise deyirem noye de mej uyanim, axi elagesi olmayan yerden vulgar sekilde ilk hemen sexs gpsuldu menim.serhime. Sadece bir nefer idi subhelendiyim, eslinde cox elametleri de ust uste dusur, amma senin de bu barede fikrini bilmek isteyirem, eger mumkunse

        Cavab yaz
      • Anonim
        insan*** · 7 Fevral 22:0400

        bir de senin yuxaridaki serhine menim yazdigim verilmedi yene nedense. Bir daha cehd edecem. Belke de deyilmesi gerekmeyen fikirler var ona gore. Eslinde o adam meni o eder meyus etdi ki, sozle anlatilasi deyil...bu arada deyim ki, yaxsi xeberim de var. Gunel ile realda tanismag ucun bir nece gun galib. Sevindiyim bir haldir. Ona menevi destek gerekdir. oxumaga meyllidir, heveslidir cox. Fikirlerini gozleyecem