Maraqlı

Məşhur jurnalist niyə bu hala düşdü?- FOTOSESSİYA

4 Avqust 2013 16:45
36 Şərh     Baxış: 8 458

Yunanıstanın ən gözəl qadın jurnalisti olan Nana Karagiannis Annita qorxunc xəstəliyi ilə hər kəsi çaşdırıb

"Qafqazinfo" xarici mətbuata istinadən xəbər verir ki, jurnalist el arasında maneken xəstəliyi kimi tanınan anoreksiaya xəstəliyinə tutulduqdan sonra arıqlamağa başalayıb. Tanınmış və gözəl spiker zamanla zəifləyərək tanınmaz hala düşüb.
 

Gözəlliyindən əsər qalmayan jurnalistin indiki fotoşəkilləri görənləri şok edir.

Həmin fotoşəkilləri təqdim edirik:

Milli.Az


Böyütmək üçün şəkillərə klikləyin


DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

36 Şərh:

  • Anonim
    Anonim · 4 Avqust 2013 17:06

    wekiller acilmir((((

    Cavab yaz
  • Anonim
    Yagiw · 4 Avqust 2013 19:24

    yaxwiki acilmir yoxsa menimkimi gece yuxuna girerdi))cox qorxuncdu

    Cavab yaz
  • Anonim
    shemkirli · 4 Avqust 2013 20:01

    cox dieta saxlayanda,saglam olmayan ariqlama usullarindan ist.edende bele olur

    Cavab yaz
  • Anonim
    Biricik · 4 Avqust 2013 21:03

    ALLAH qorusun dəhşətdi, arıqlamaq istəyənlər bu şəkillərə baxsalar fikirlərini dəyişəcəklər....

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ulya · 4 Avqust 2013 21:18

    prosto ujas!!! Allah sən saxla...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 4 Avqust 2013 22:00

    Evvel qesey imis

    Cavab yaz
  • Anonim
    FIFA · 4 Avqust 2013 23:06

    ALLAH SENE QURBAN OLARAM INSANLAR GUNUNE SUKUR ELEMEKDEN OZLERIN NE HALA QOYURLAR CANLI MUMUYA GOZEL IDI HEYF QURUMUW NANA YENI QURU NANE

    Cavab yaz
  • Anonim
    Elegantka · 5 Avqust 2013 00:58

    Allah ozu qorusun,qucaqlashib,opushurlerde,duxovkada yanib otmush toyuqa benzeyir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 5 Avqust 2013 09:32

      Allah seni guldursun 2defediki werhlerine bele urekden gulurem....amma benzetmende tam deqiqdi))))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 5 Avqust 2013 11:03

        menem yagiw))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Anonim · 5 Avqust 2013 14:24

          Yaqish bu nedir indide adlar anonim dushur?Allah senide daima xosh gunlerinle guldursun

          Cavab yaz
          • Anonim
            Elegantka · 5 Avqust 2013 14:41

            Yagish 15:24-de yazilani men yazmisham,indi oyrendim nece gondermek lazimdir,yeni dizayn eseblerimizle oynayir,sebrim tukenir

            Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 5 Avqust 2013 16:27

      Inan cox guldum allah sızu guldursun)))))

      Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim kolibri · 5 Avqust 2013 01:19

    anoreksiya xestesidir

    Cavab yaz
  • Anonim
    Quleybani · 5 Avqust 2013 02:34

    Men alnalamdim, bu kokelmek isteyir kokekeli bilmir, yoxsa ele bele de qalmaq isteyir? Ona gore xesteliyin adi "maneken xəstəliyi kimi tanınan anoreksiaya"di? Mualicesi yoxdur? cunki wekillerden gorsenir ki Nana Karagiannis sanki oz halindan cox memnundur. O sahil de guneshlenir, dostlariyla eylenir, fotoya muxtelif pozlar verir. Eks halda cox heyat sever qadindir ki bu gorkemiyle ozune cekilib batmayib. Qerek olsaydi Allah-Teala ele bizi sklet yaradardir da. Her bir hada, Allah komeyi olsun!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 5 Avqust 2013 12:23

      neynesin ozunu oldursun?otaga qapanib qalsin?ele omruluk bele olacaq.pis xestelikdir.mualice olunsa da bele qalir

      Cavab yaz
      • Anonim
        Quleybani · 5 Avqust 2013 21:56

        Yox, savadlisan, herif de taniyirsan,yaza da bilirsen. Ancaq bir problemin var, oxuyub anlaya bilmirsen. Sen mene sual verirsen? men yazdigimi sen anlasaydin menasiz yere o iki suali vermezdin.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Avqust 2013 08:24

    ona gorə arıxlamıram da

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ali K · 5 Avqust 2013 10:04

    Rəhməttiyin qızı elə bil mikrovolnovkada yuxuya gedib, ayılıb ki, bu nədi, nə günə düşmüşəm belə...?

    Cavab yaz
  • Anonim
    AnonimNurcan · 5 Avqust 2013 10:38

    Şokdayam...

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ümeyra · 5 Avqust 2013 10:50

    dehsetdi...bele bir xesteliyin oldugunu indi bildim...inanmiram bele biri oz gorkeminden razi olsun...duzdu sekiller bunun eksini gostersede...neyse.ALLAH komeyi olsun

    Cavab yaz
  • Anonim
    kishmish · 5 Avqust 2013 11:16

    elegantka kefim yox idi, werhine o geder guldum ki )))))))) bu oz halindan razidi, tek ozu yox sevgiliside memnun gorunur

    Cavab yaz
    • Anonim
      Anonim · 5 Avqust 2013 14:29

      onu sevgilisini men de bash dushe bilmedim,sanki,hecne olmamish kimi fotosessiyada eletdirirler

      Cavab yaz
  • Anonim
    Fizuli wirvanli · 5 Avqust 2013 12:51

    super ayaglari var)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Anonim · 5 Avqust 2013 14:01

    lap yazigim geldi onu dolayirlar amma gunahdi cox pis xestelikdir anareksiya xesteliyine tutulub

    Cavab yaz
  • Anonim
    gul · 5 Avqust 2013 15:02

    men dieta saxlayanda yoldawim mene dimiwdi besdi tay qurqulete oxwayassan axiri,,mende bu sozeri burda yazmiwdim,deqiq yadimda diyil hansi werhci idi sual elemiwdi qurqulet nedi,bax o sualin cavabi bu qizdi)) heqiqetende qurquletdiye)) yaxwiki zencefil cayini dayandirdim yoxsa yoldawim diyen olceydi)) menem gul adlarda anonimlewir

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yagiw · 5 Avqust 2013 15:16

      ))))yox gul adlar anonimlewmir sadece hansisa werhe cavab yazanda yuxarida anonim olan yeri silib adini yaz sora yene awgidan werhi gonder adin yazilacaq bir wey bawa duwdunse ne mutlu sana)))

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 5 Avqust 2013 15:35

        yagiwim duzu senin werhinden evvel oyrenmeseydim cetinki senin werhinle bir wey anlayardim)) gulem yuxari qalxmaga heves yoxdu))

        Cavab yaz
        • Anonim
          Yagiw · 5 Avqust 2013 15:43

          hemiwe bugunki kimi cox gulende sora nese olur aglayiram Allah xeyir elesin bugun yaman gulmuwem

          Cavab yaz
          • Anonim
            Anonim · 5 Avqust 2013 15:54

            Yagiw mendede hemiwe ele olur,Allah xeyir elesin..gulemm

            Cavab yaz
    • Anonim
      Biricik · 5 Avqust 2013 15:20

      Salam GÜL zəncəfil cayı arıqladır? nece icirsiz onu yaza bilersiz zehmet olmasa?

      Cavab yaz
      • Anonim
        Anonim · 5 Avqust 2013 15:37

        eleykum,,biri vardi mezelenirdi bizle bu cayla bagli,hakli idide cunku her gun bu caydan daniwirdiq)) teze zencefilin qabigini kartowka kimi soy,troykadan kecir termozda demle 15 ,,20 deqiqeden sonra ic,gun erzinde ne qeder ice bilirsen,gozel effekti var,saglam kilo vermek olur.GULEMMM

        Cavab yaz
        • Anonim
          Biricik · 5 Avqust 2013 16:11

          cox sağ ol Gul,ALLAH razı olsun.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Royal · 5 Avqust 2013 16:01

    Gor ne gune dusub Eri atmiyib bunu.eslinde xosbext qadindi buna gore

    Cavab yaz
  • Anonim
    Ali K · 5 Avqust 2013 16:20

    Qonşu salam. Bu qurqulet sözünə heç bir ədəbiyyatda rast gəlmədim, yaman çətintapılan söz imiş. Google-de axtarış ver, özün də təəccübənəcəysən ))

    Cavab yaz
  • Anonim
    dilqem · 5 Avqust 2013 16:29

    mende guldum toyuq meselesine 17:20

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ