Texnologiya

Şirkətlər Facebook-da niyə susur?

27 İyun 2015 20:15
1 Şərh     Baxış: 649
VTB-də MİNİMAL FAİZ DƏRƏCƏSİ İLƏ NAĞD KREDİT 10.49%-dən

Şirkət müştərilərinin Facebook sosial şəbəkəsində etdikləri müraciətlərinin çox hissəsi cavabsız qalır. Bu barədə sosial şəbəkələrin analitikası və hesabatlılığı ilə məşğul olan Locowise şirkətinin yeni hesabatında deyilir. 

Şirkət mütəxəssisləri 900-dən çox səhifəni öyrənərək şirkətlərin Facebookdakı müştəri xidmətlərinin qeyri-qənaətbəxş olmasını müəyyən ediblər.
 
Tədqiqatın ən yaddaqalan nəticəsi isə müraciətlərin 87 faizinin cavablandırılmaması olub.
 
Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, inzibatçıları müştərilərin müraciətlərini cavablandırmağa məsul olan səhifələr arasında onlar bunu seçim ilə etməklə yalnız 37 faizinə cavab verirlər.
 
Digər istifadəçilər tərəfindən şərhlərin dərc edilməsi imkanını ləğv edən səhifələrin 65 faizi müştərilərə ümumiyyətlə cavab vermir.
 
Digər tərəfdən, şirkətlər müştərilərin suallarını cavablandıran zaman bunu tez edirlər. İnzibatçıları müştərilərin müraciətlərini cavablandıran bütün səhifələr arasında cavabların 33 faizi sual dərc edildikdən 60 dəqiqə, 12 faizi 1-2 saat, 15 faizi 2-4 saat sonra daxil olub.
 
Locowise mütəxəssisləri qeyd edir ki, təqdim edilən məlumatlar şirkətlərə Facebookda hazırkı müştəri xidmətləri barədə informasiya əldə etməyə imkan verir. Təşkilat müştərilərin müraciətlərinə cavab verməyən şirkətlərin 87 faizinə aiddirsə, onun əməkdaşları məlumatların emalı məsələsini yenidən nəzərdən keçirməli və ya ümumiyyətlə səhifədə digər istifadəçilər tərəfindən şərhlərin dərc edilməsi imkanını ləğv etməlidir, - Searchengines yazır. 
Milli.Az

Azernews Newspaper

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2024 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.