Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, 2014-cü ildə Google şirkəti ABŞ-ın Konqresində lobbiçiliyə 16.83 milyon dollar xərcləyib. Vergi, kibercinayətkarlıq və fərdi məlumatların mühafizəsi üzrə məsələlərdə öz maraqlarını təşviq edən Google, həmçinin hesabat dövründə səhiyyə sahəsinə maraq göstərib.
2014-cü ilin nəticəsinə görə, Microsoft korporasiyasının lobbiçiliyə xərcləri 8,3 milyon dollar təşkil edib. Eyni zamanda Facebook sosial şəbəkəsi xərclərini 9,34 milyon dollaradək artırıb. Şirkət istifadəçi məlumatlarının məxfiliyini qorumaq, informasiya təhlükəsizliyi və əqli mülkiyyət hüquqlarının müdafiəsi, həmçinin vergi məsələləri və rəqabət qabiliyyətinin saxlanılması kimi məsələlər üzrə öz maraqlarını təşviq edib.
Milli.Az