IDC analitikləri qeyd edirlər ki, alış prosesində sosial şəbəkələrdə fəallıq göstərən sorğu iştirakçıları sosial şəbəkələrdən istifadə etməyənlərlə müqayisədə daha yüksək vəzifə tutur, büdcənin 84 faizinə nəzarət edir, alış ilə bağlı 61 faiz çox qərar qəbul edir və qərarların geniş diapazonuna təsir etmək imkanına malik olurlar.
Milli.Az ICTnews-a istinadən bildirir ki, sosial şəbəkələrin rolu gələcəkdə də artacaq, onlardan alış-satış üçün istifadə edən şirkətlər və digərləri arasında fərq yüksələcək. Analitiklərin fikrincə, satışla məşğul olanlar yeni şəraitə çətinliklə öyrəşəcəklər, lakin qazanılan təcrübə sosial şəbəkələrin alıcılar üçün əhəmiyyətini daha da artıracaq.
Milli.Az