Ölkə

Dövlət Komitəsi İlqar İbrahimoğluna xəbərdarlıq etdi

19 İyun 2017 12:53
89 Şərh     Baxış: 2 102

Dini Qurumlarla İş üzrə Dövlət Komitəsi İlqar İbrahimoğlunun İçərişəhər "Cümə" məscidi dini icmasının adından tədbir keçirməsi ilə bağlı məsələyə münasibət bildirib.

Milli.Az APA-ya istinadən xəbər verir ki, Komitənin Bakı şəhəri üzrə şöbəsinin müdiri Anar Kazımov bildirib ki, iyunun 18-də bəzi kütləvi informasiya vasitələrində İlqar İbrahimoğlu adlı şəxsin Ramazan ayının 3-cü Əhya gecəsi ilə bağlı İçərişəhər "Cümə" məscidi dini icmasının adından istifadə edərək tədbir keçirməsi haqqında məlumat yayılıb.
 
"Qeyd etmək istərdim ki, İlqar İbrahimoğlunun İçərişəhər "Cümə" məscidi və orada fəaliyyət göstərən dini icma ilə hər hansı hüquqi bağlılığı yoxdur. Hazırda rəsmi dövlət qeydiyyatından keçmiş İçərişəhər "Cümə" məscidi dini icmasının sədri və axundu Qafqaz Müsəlmanları İdarəsinin səlahiyyətli nümayəndəsi Surxay Məmmədovdur.  İlqar İbrahimoğlunun İçərişəhər "Cümə" məscidi dini icmasının adından sui-istifadə edərək tədbir keçirməsi, bunu mətbuatda işıqlandırması yolverilməzdir, qanunvericiliyə zidd xarakter daşıyır. İlqar İbrahimoğlu bu kimi qeyri-qanuni hərəkətlərini davam etdirərsə, hüquqi məsuliyyət daşıyacaq və Dövlət Komitəsi tərəfindən bununla bağlı hüquqi müstəvidə bütün zəruri addımlar atılacaq" - deyə, o əlavə edib.
 
Komitə dindar vətəndaşları məscidlərdən kənar, qeyri-qanuni şəkildə təşkil edilmiş tədbirlərə qatılmamağa çağırır.

Milli.Az

Digər maraqlı xəbərlər Milli.Az-ın Facebook səhifəsində

DİGƏR XƏBƏRLƏR

Şərh yaz:

89 Şərh:

  • Anonim
    $.$.$. · 19 İyun 12:57194265

    Allaha cox baqli biriyəm lakin din adı altında gizlənib əcaib işlər görən din adamlarını hec sevmirəm

    Cavab yaz
  • Anonim
    anonim · 19 İyun 14:2920387

    Daim məsciddəki əhya gecələrinə gedirəm Bu il Hacı İlqar İbrahimoğlunun təşkil etdiyi əhyaya qatıldım. Gözəl dualar olundu,xalqımıza xoş günlər arzulandı. Allah razı olsun.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 19 İyun 16:40638405

    Allah Haciya kömək olsun. Gözəl, savadlı alicənab bir Ruhanidir. Allah Onu şərdən xəta bəlalardan qorusun.

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. · 19 İyun 17:28641

      Allah sizi qorusun ,Hacı İlqar.Milli az.daki məqalələriniz davamlı olsun.

      Cavab yaz
      • Anonim
        N▪ · 19 İyun 18:07552

        Bəli, burda da yazılarını oxumuşam, çox elmli insandır. ALLAH qorusun.

        Cavab yaz
    • Anonim
      M · 19 İyun 21:598124

      dindar heç vaxt alicenab ola bilmez.din de,dindar da alilikden uzaqdır.Alilik dağın zirvesidirse,din ve dindar dağın eteyidir!

      Cavab yaz
      • Anonim
        مريم · 20 İyun 23:58692

        Siz o dağa çıxmaq üçün ətəyinə çatıb,ordan keçməlisiniz amma ........ ☺

        Cavab yaz
      • Anonim
        T · 22 İyun 00:45246

        M ya Bəli din qədim və orta əsrlərdən qalma adət və ənənəni təbliğ edir boş və mənasız bir heç bir elmi sübutu olmayan qoxu və güc məcburiyyət üzəridə qurulmuş sistem və idarə isuludu

        Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 19 İyun 22:57799

    21:59-a. Səndə ( kafirlikdə) o dagin ətəyindəki cala çuxur. Yenədə bizdən aşağıdasiz.

    Cavab yaz
    • Anonim
      M · 19 İyun 23:081094

      sen "kafirin" heç ayağının tozu da ola bilmezsen!

      Cavab yaz
      • Anonim
        mən · 21 İyun 00:10493

        M23:08,amma sən kafirin ayağının tozusan.Fətqi hiss edirsən?

        Cavab yaz
      • Anonim
        T · 22 İyun 00:47251

        M ya Bəli bunların kafir dediyi elm adamları olmasaydı bunlar hələm ipdidayi icma quruluşunda yaşayırdılar

        Cavab yaz
  • Anonim
    Human · 19 İyun 23:091287

    Adini yazmasayduz men bunu Iranli bilecekdim. Uzunden farsperestlik yagir. Bunlari ozbasina qoysun oz dini ayinleriyle Azerbaycani da xaraba qalmis muselman olkelerinin gunune salarlar.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 19 İyun 23:19789

    23:08-ə. Ay M-ka duzdu mən kafirin ayağının tozu olmaram amma ay bədbəxt siz olmusuz kafirin ayağının tozu. Onlarda kefi istəyəndə sizləri bir parça ilə silib atırlar.

    Cavab yaz
    • Anonim
      M · 19 İyun 23:281284

      Men "kafirin" özüyem ve kağızla silib atdığım sensen,senin kimi nadanlardır!

      Cavab yaz
    • Anonim
      M · 19 İyun 23:361277

      men "kafirin" özüyem ve senin kimi nadan müselmanı,dindarı harda gördüm isladıb silib atıram.

      Cavab yaz
      • Anonim
        .. · 20 İyun 00:52635

        Yaxşı ki aldun boynuna.

        Cavab yaz
    • Anonim
      A.A.A · 19 İyun 23:36605

      Men burda bezi dinsiz ve ya ne deyim bilmirem , ay qardas bacilar eyer dindar deyilsizse, sizin daha dindarlarla ne isiniz var, her kesin oz inanci var bu heyatda, ayer sen islami qebul etmirsense etme bu senin oz isindi amma tehqirde etme. Eyer aliliyden gedirse sohbet ve sen ozunu dindar yox bu dunyanin en ali insani sayirsansa gerek hec diline tehqir goturmeyesen. Ali insan kime deyilir bilirsiz, heç?

      Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 19 İyun 23:4915237

    23:36-a. Hardan bilsinlər bu bədbəxtlər.

    Cavab yaz
    • Anonim
      A.L · 20 İyun 00:378118

      Esl KAFIR bir cumlede 100 defe allahin adini cekib ardiyca da seytani fikirlerini ifade eden adamlardi. M -in " kafirliyinde " sizin mominliyinizden qatbaqat cox allah sevgisi var.

      Cavab yaz
      • Anonim
        مريم · 20 İyun 23:49574

        Hansı şeytanı fikirlər, 00:37 ? Siz və M şeytanın varlıqına inanırsınız ki, hələ burda kafirin kim olduqunu deyirsiniz ??? M necə inanmadıqı Allahı sevə bilər ? Yazanda heç bilirsiniz nə yazırsınız ?????

        Cavab yaz
        • Anonim
          A.L · 22 İyun 00:27135

          Beli , men seytanin varligina inaniram. Amma menim varligina inandigim seytan dindarlarin ozlerinden uydurduglari kimi goze gorunmez, tuklu, buynuzlu , quyruqlu bir varliq deyil. O ele pis insanlarin ozudur. Ureklerinde fitne- fesad arzulayib dillerinden ise allah kelmesini eskik etmeyen insanlarin ozu. Men ne yazdigimi yaxsi bilirem. Sadece siz oyresmisiz her fikri tercumesiyle basa dusmeye. M allaha inanmaya biler. Amma onun fikirlerindeki durustluk, xeyirxahliq, insanperverlik ele allah sevgisine beraber bir seydi.

          Cavab yaz
  • Anonim
    M · 20 İyun 02:107100

    Bilirem ali insanın,aliliyin ne olduğunu,yazım ki,heç olmasa sen de bilesen.Merkez-i inam deyil,sağlam düşünce ve azad ağıl olan her şey alidir.Azad Ağıl insan övladının ebediyyat ve sonsuzluq boyunca elde ede bileceyi en ali,en kamil ve en son nailiyyetidir! Ve bilesen ki,dindar mehrumdur azad ağıldan.İnamdan qaynaqlanan her şey,her kes ibtidaidir,primitivdir!

    Cavab yaz
  • Anonim
    M · 20 İyun 03:027101

    23:36-ya, Bilirem ali insanın,aliliyin ne olduğunu,yazım ki,heç olmasa sen de bilesen.Merkez-i inam deyil,sağlam düşünce ve azad ağıl olan her şey alidir.Azad Ağıl insan övladının tarix boyunca ve bundan sonra elde ede bileceyi en ali,en kamil ve en son nailiyyetidir! Ve bilesen ki,dindar mehrumdur azad ağıldan.İnamdan qaynaqlanan her şey,her kes ibtidaidir,primitivdir! Milli.az,moderator,bundan evvel yazdığım şerhe düzeliş etdim,bu şerhi gönderirem,xahiş edirem bu şerhi verin,evvelkini yox,tekrarçılıq olmasın.Teşekkür!

    Cavab yaz
    • Anonim
      Yusif · 20 İyun 11:11957

      M-e. Sen ilk novbede ozunu durustleshdir saglamlashdir heyatda insanlara qarshi yalanlarini yigishdir sonra bashqasina neyise irad tutarsan. Iradlarinda ise sehvler coxdur.

      Cavab yaz
      • Anonim
        Yusife · 20 İyun 16:15596

        siz ona fikir vermeyin,o,ali olub hamini nadan bilenlerdendir)))

        Cavab yaz
    • Anonim
      A.A.A · 20 İyun 13:48597

      M-e din sene demirki azad olma, din insana azadligin heddini bilmeyi yoneldir, sen eyer dindar olmaq istemirsense, ozun bilersen, amma qaldiki aliliyin menasina, azad agil nedi,))) yeqinki agil butun insanlarda azaddir, Allah insana agil verib, o agildan insan duzgun istifade etse, xeyir tapar, duzgun istifade etmese ziyan. Ali insan mudrik insandi, insanlarla xos reftar eden insandi, heyatda agilli meslehet vere bilen insandi, aililik. Bizim hamimizin ozumuze gore oz siz dediyiniz kimi azad aglimiz var ve hec bir sey, hec bir insan agili elimizden ala bilmez, Allahdan basqa.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:00545

    SALAMUN ALEYKUM ƏZİZ VƏ DƏYƏRLİ DİNDAR BACİ QARDAŞLAR.

    Cavab yaz
    • Anonim
      مريم · 20 İyun 11:40523

      Aləykum salam, Muherrəm qardaş.

      Cavab yaz
    • Anonim
      N▪ · 20 İyun 21:40500

      Aleykum salam

      Cavab yaz
    • Anonim
      mən · 21 İyun 00:18341

      Aleykum Salam!

      Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:01332

    Ramazan ayının 25-ci gününün duası: "Allahumməc-əlni fihi muhibbən li-ovliyaik. Və muadiyən li-ə-daik. Mustənnən bisunnəti xatəmi ənbiyaik. Ya asimə qulubin-nəbiyyin".  Tərcüməsi: "İlahi, bu gün məni sənin dostlarını sevənlərdən, sənin düşmənlərinlə düşmən olanlardan qərar ver! Məni sonuncu Peyğəmbərinin sünnəsinə əməl edənlərdən qərar ver! Ey peyğəmbərlərin qəlbinin hamisi olan Allah!" 

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:01403

    Əqaid 16-ci dərs.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:02513

    Bismilləhir rahmənir rahim. 16-cı dərs. Vasitə (orta yolu saxlayanlar) məktəbi. Dedik ki, müsəlmanlar arasında azadlıq və ixtiyar məsələsi barəsində üç nəzəriyyə var. Əşairə: İnsanın məcbur olmasına etiqadları var. Bu surətdə Allahın qüdrəti məhdud olur; bu nəzər qeyri-mümkündür. Mötəzilə: İnsanların tam şəkildə azad olduğuna etiqadları var və bu da əf'ali-tövhid ilə müxalifdir. Üçüncü yol:) (orta yol). Orta yolun mənası üçün gərək bir neçə terminlə tanış olaq: Əgər bir illət (səbəb), bir mə'lulun (səbəblənmişin) vücuda gəlməsi üçün lazım olsa amma kifayət etməsə ,ona "illəte- naqisə" (naqis səbəb) deyərlər və əgər bir illət, bir mə'lulun vücuda gəlməsi üçün həm lazım həm də kifayət etsə, ona "illəte-tamme" (tamamlanmış səbəb) deyirlər.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:02532

    Məsələn: Bir çubuğu yandırmaq üçün bir çox şeylərə ehtiyacımız var: oksigen, kibrit, çubuq, alovun çubuğa yaxın olmağı və çubuğun yaş olmamağı. Bunlardan hər biri çubuğun yanmağı üçün naqis səbəblərdir və onların hamısı bir yerdə çubuğun yanması üçün tam (kamil) səbəbdir. Beləliklə bu amillərin hamısı olsa , mə'lul mütləq vücuda gələcək və çubuq yanacaq. İnsanların gördüyü işlər barəsində də bu əlaqə var. Məsələn:Bir şəxsin bir kor insana yoldan keçməyi üçün kömək etməsinin, (bu işlərin vücuda gəlməsi üçün) naqis səblərə ehtiyacı var. Gərək həmin insanın (kömək etmək istəyənin) gözləri olsun və (gözləri) yaxşı görsün, gərək əl və ayaqları olsun, əl və ayaqları hərəkət qüdrətinə malik olsun... Bunların hamısından əlavə gərək həmin şəxsin kömək etmək niyyəti olsun. Çünki bu işlərin hamısı olsa , amma həmin şəxs kömək etmək istəməsə, heç vaxt bu iş baş verməz. Beləliklə, bütün bu qüdrətlər və insanın seçimi, insanın işlərinin həyata keçməsi üçün naqis səbəblərdir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 11:02572

    İndi bu sualı veririk ki, bu səbəbləri kim vücuda gətirdi və bu səbəblərin ixtiyarı kimin əlindədir? Bilirik ki, bütün bu səbəbləri Allah yaradıb və insanın ixtiyarı da bunlardan biridir. Beləliklə, bütün naqis səbəblər də onun məxluqudur. Ayrıca Allah-təala insanın təlim-tərbiyəsi üçün naqis səbəblərdən birini ( seçim hüququnu) onun ixtiyarında qoyub və onu bəzi işləri yerinə yetirməsində ixtiyarlı edib. Beləliklə, əgər bir iş insan tərəfindən yerinə yetirilsə onu insana nisbət vermək və Allah-təalanın istək və qüdrətindən kənar bilməmək olar. Xülasə, şiələrin etiqadına görə insan bəzi işlərdə ixtiyarlıdır. Onların ixtiyarı da belədir ki, Allah-təala insan tərəfindən bir işin yerinə yetirilməsi üçün lazım səbəbləri yaradıb və o naqis səbəblərdən birini də insanın ixtiyarında qoyub. Beləliklə, bir işin baş tutması üçün həm Allah-təalanın istək və icazəsi lazımdır və həm də insanın seçimi; bu "orta yol"-un düzgün mənasıdır.

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. · 20 İyun 15:31352

      Aleykum salam.Din qardaşım və bacılar.

      Cavab yaz
      • Anonim
        مريم · 20 İyun 16:29292

        Salam, .. ,hər vaxtınız xeyir.

        Cavab yaz
        • Anonim
          .. · 20 İyun 16:56322

          Salam ,مريم، necesiniz?

          Cavab yaz
          • Anonim
            مريم · 20 İyun 19:25272

            Təşəkkür edirəm, .. ,yaxşıyam inşaALLAH

            Cavab yaz
      • Anonim
        N▪ · 20 İyun 21:41270

        Aleykum salam.

        Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 17:28360

    Aleykum salam və rəhmətullah bacı. Allah sizləri Özünün Salam adına xatir bağışlasın.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:07390

    Oruclu halda diş həkiminə getmək olarmı? #6 1 – Oruclu halda diş həkiminə müraciət etmək, keyidici iynənin vurulması, yaxud tibbi predmetin ağıza daxil edilməsi orucun pozulmasına səbəb olmaz. Bir halda ki, bu vasitələr ağız suyu ilə qarışsın, sonra çıxarılsın və ikinci dəfə ağıza salınsın, beləcə həmin alətlərin rütubəti, yaxud yeyinti olmayan sair maddələr udulsun. 2 – Belə ki, diş ağrısı dözüləcək tərzdə olsa və oruc halında həkimə müraciət etmək elə də zərurət daşımasa, habelə bilsə ki, bu müraciətlə su, yaxud sair maddələr boğaza çatacaqdır – bu halda həkimə getmək caiz deyildir. Belə ki, həkimə müraciət etsə və bir şey onun boğazına yetişsə, qəzadan əlavə ona kəffarə də vacib olacaqdır.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:08410

    Amma ağrı dözülməyəcək qədər olsa, həmçinin suyu və sair maddələri udmayacağına riayət etməsilə bağlı ehtimal versə, boğazına bir şey getsə belə, yalnız həmin günü qəza etmək ona kifayət edər və öhdəsinə kəffarə düşməz.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:08410

    Bu sualın cavabında təqlid mərcələri belə buyurmuşlar: Seyid Xamenei: Əgər boğaza bir şey yetişməsə, maneəsi yoxdur. Ancaq boğazına bir şey çatacağını bilsə, gün əsnasında diş həkiminə müraciət etməsi caiz deyil. Ancaq zərurət və məşəqqət yarandıqda, bu halda boğazına bir şey çatsa, onun qəzasını etmək kifayət edir və öhdəsində kəffarə olmur. Şeyx Məkarim Şirazi: Riayət etsə, ancaq ixtiyarsız olaraq udsa, orucunun işkalı yoxdur. Seyid Sistani: Əgər diqqətsizlikdən və niyyəti olmadan (boğazına bir şey) ensə, orucu səhihdir. Şeyx Safi Gülpayqani: Belə ki, dişin ağrısına dözmək olsa, su və ya sair maddələrin boğaza çatmasını bilən halda diş həkiminə getmək caiz deyil. Əgər boğaza bir şey getsə, qəzadan əlavə kəffarə də vacib olar. Şeyx Nuri Həmədani: Əgər su və maddələr qəsdən boğaza getməsə, orucu səhihdir. Ancaq oruc tutan kəs bir şey boğazına daxil olacağını bildiyi yerə getməməlidir.

    Cavab yaz
  • Anonim
    moskva · 20 İyun 18:13110

    Bismillahirrehir rehmanir rehim men dini qebul edib dindar oldum sag olsun meherrem aga

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:32441

    İslam dinini biz etnik mənsubiyyətimizə görə qəbul etməmişik. Heç kəs ata-anası müsəlmandır deyə başqa dini seçə bilməz anlayışı yoxdur. Biz gərək İslamı başa düşərək qəbul edək, müqayisəli şəkildə. Xristinlıqla və ya hər hansı inancla heç bir tanışlığı olmadan İslam ən üstün dindir demək təəssübkeşlik olardı. Təbii ki, indi əlimizdə olan Tövrat və İncili oxuyan hər kəs onların Quranla olan fərqini o saat başa düşər. Amma tək İslamı qəbul etməklə iş bitmir. Çünki elə Qurani Kərimə görə Allah bizi imtahan edəcəyini deyir və haqq yolu tapmaq elə də asan deyil. Əvvəlki ümmətlərdə də peyğəmbərlərdən sonra insanlar ixtilafa düşmüşdülər. Məgər insanlar «İman gətirdik» - demələri ilə onlardan əl çəkilib (əməlləri ilə daha) imtahan olunmayacaqlarınımı sanırlar?! (Ənkəbut surəsi, 2ci ayə)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:33380

    Yoxsa siz (möminlər,) sizdən əvvəl köçmüş kəslərin başlarına gələnlər hələ sizin başınıza gəlməmiş Cənnətə daxil olacağınızı güman edirsiniz?! Onlara maddi və cismani ziyanlar dəydi, sarsıntı və narahatçılıq keçirdilər, o yerə kimi ki, Allahın elçisi və onunla birgə olan möminlər «Allahın köməyi və yardımı nə vaxt yetişəcək?» deyirdilər. (Dedik:) «Bilin, Allahın köməyi həqiqətən yaxındır». (Bəqərə surəsi, 214-cü ayə) Bəs indi biz nə edək? Qurani Kərim, eləcə də ağıl tələb edir ki, haqq yolu axtararkən qətiyyən təəssübkeşlik, tərəfkeşlik etməyək, tərəflərin hamısını dinləyib ən gözəl sözə tabe olaq. Allah Quranda buna əməl etməyən peyğəmbərini belə imtahanla başa salır. (Sad surəsi, 21-24cü ayələr)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:33400

    Sözlərə qulaq asıb onların ən yaxşısına tabe olan kəslərə! Allahın hidayət etdiyi kəslər onlardır və onlardır əsl ağıl sahibləri! *(Zumər surəsi, 18-ci ayə) Allahın əmrinə görə biz bütün iddia sahiblərini dinləyib, sonra seçim etməliyik. Bəzən hansısa inanc sahibi digərinə iftira atır və minlərlə insan o iftiralara uyub haqqı qəbul etməkdən çəkinir. Bunu müəyyən etməyin isə ancaq bir yolu var: *Obyektiv araşdırma Tutaq ki iki əqidə var; biri bütün inancları araşdırmağa izn verir, digəri isə ancaq öz kitablarını oxumağı əmr edir və qətiyyən digər inanclara yaxın buraxmır. Zumər, 18-ə görə bu yanlışdır, amma gəlin görək buna nə səbəb olur.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:34410

    1-ci inanc özünə arxayındır, istənilən inancı araşdırmağa ona görə icazə verir ki, inanan şəxsin qəlbində azacıq da olsa şübhə qalmasın. Digər inancların ona ünvanladığı bütün suallara cavab verməyə qadirdir. 2-ci inanc isə özünə arxayın deyil, digər inancla tanış olandan sonra ona ünvanlanacaq suallardan qorxur. Üstəlik əgər özünü ayaqda saxlamaq üçün 1-ci inanca iftira atıbsa, araşdırma zamanı bu yalanların üzə çıxacağından qorxur. Bəs insanlar nəyə görə araşdırmaqdan qorxur və 2-ci inanca gözüyumulu tabe olur?

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:35400

    Burada ən əsas bir neçə faktor vardır; a) Komfort zonanın tərk edilməsi. Çox insan tanış olmadığı əqidəni araşdırsa rahatlığını itirəcəyindən qorxur. Buraya yaxınların qınağı, maddi və s. maraqlardan məhrum olma daxildir. b) Təəssübkeşlik. İnsan gözüyumulu şəkildə öz tayfasının, ətrafının əqidəsinə tabe olur. "Bizimkilər" haqqdır deyərək araşdırmağa qorxur. Halbuki Allah yanında heç bir millətin, nəslin, cinsiyyətin üstünlüyü yoxdur. Ey insanlar! Şübhəsiz, Biz sizin hamınızı bir kişi və qadından (Adəm ilə Həvvadan) yaratdıq (və ya sizin hər birinizi bir ata və anadan yaratdıq) və sizi bir-birinizi tanıyasınız deyə böyük və kiçik qəbilələr etdik. (Odur ki, sizin aranızda irqi üstünlük yoxdur.) Həqiqətən sizin Allah yanında ən hörmətliniz sizin ən pəhizkarınızdır. Həqiqətən Allah çox bilən və xəbərdardır. (Hucurat surəsi, 13-cü ayə)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:36410

    Bütün bunlara görə də hansısa inancı ölkə, millət, tayfa ilə məhdudlaşdırmaq düzgün deyil. Ələlxüsus da say cəhətdən haqq tərəfdarlarının az olması heç nəyi dəyişmir. Qurana görə insanların; Çoxu kafirdir (Nəhl, 83) Çoxu müşrikdir (Rum, 42) Çoxu ayələrimizdən qafildir (Yunus, 92) Çoxu zənnə uyar (Yunus, 36) Çoxu haqqı xoşlamaz (Zuxruf, 78) Çoxu iman etməz *(Bəqərə, 100) Buna oxşar ayələr çoxdur. Elə indiki dünyamıza baxsaq , yer kürəsində yaşayan təqribən 7.5milyarddan çox əhalinin cəmi 1.6 milyardı müsəlmandır. Xristian və yəhudilər

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:36420

    isə birlikdə 2.2 milyarddır. Gördüyümüz kimi yerdə qalanlar səmavi dinlərə etiqad etmirlər. Ateist/dinsizlər rəsmi 1.1 milyard olsa da, bunu gizlədən ateistlər də çoxdur. Qalanı isə 21-ci əsrdə belə bütə sitayiş edən insanlardır. *Demək ki, haqqın meyarı saydan və ölkədən asılı deyil Xülasə olaraq, əgər bir əqidə barədə araşdırmanı onların öz mənbəsindən etməmişik və başqalarının onlar haqqında dediklərinə inanmışıqsa, deməli təəssübkeşlik etmişik. Onsuz da öz inancımıza əminiksə, o bizə heç bir təsir edə bilməz. Qiyamət günü "niyə araşdırmadın"-deyə soruşmamaları üçün, ən əvvəlcə Allaha söz verməliyik ki, səmimi niyyətlə haqqı axtaracağıq. Allah Özü Qurani Kərimdə buyurur: *Bizim yolumuzda (öz nəfsi ilə və Bizim düşmənimizlə) cihad edənlərə şübhəsiz, Öz (dərgahımızdakı məqama yetişmək) yollarımızı göstərərik və həqiqətən, Allah yaxşı iş görənlərlədir. Ənkəbut surəsi, 69-cu ayə.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:44400

    Quran və Nəhcül-Bəlağə Misirin (əslən Livanlı) məşhur xristiyan yazarı, Ərəb dilçi və ədəbiyyatçısı, "Tuqul-Həmamə" və "Məcməul-Bəhreyn" kitablarının müəllifi Nasif ibn Abdullah ibn Nasif ibn Canpolat Yazci (vf. 1871 m) oğlu İbrahim Yazciyə vəsiyyətində Quran və Nəhcül-Bəlağənin Ərəb dili və ədəbiyyatında qoyduğu təsirə işarə edərək vurğulayır: إذا شئت أن تفوّق أقرانک فی العلم و الأدب و صناعه الإنشاء فعلیک بحفظ القرآن و نهج البلاغه» "Əgər elm, ədəbiyyat və yazarlıqda digər müasirlərini üstələmək istəyirsənsə, Quran- Kərim və Nəhcül-Bəlağəni mütləq əzbərlə". Həmin vəsiyyətnamənin davamında deyir:

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:44411

    "Mənim yazıçılıqdakı güc və məharətim Quran- Kərimi və Nəhcül-Bəlağənin xütbələrini mütaliə və araşdırmalarımın nəticəsidir. Çünki bu iki əzəmətli kitab Ərəb dilinin və ədəbiyyat araşdırmaçılarının həmişəlik xəzinəsidir. Və heç bir Ərəb dili dilçisi və ədəbiyyatçısı bu iki kitabı araşdırıb mütaliə etməzsə, bu iki kitabda özünü əritməzsə və bu iki kitabın dil üslublarında fikirləşməzsə, öz dilçilik nöqsanları aradan götürə və dilçilik ehtiyaclarını heç vaxt tam şəkildə təmin edə bilməyəcəkdir. Mənbə:

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 18:45421

    "Nəzəratun-fil Quran", Məhəmməd Ğəzzali, s. 154, "Nasif Yazcinin oğlu İbrahimə vəsiyyəti". P.S: Nəhcül-Bəlağə və Quran- Kərimin elmdə, dərin maarifdə və dil və ədəbiyyat baxımdan gözəllikdə qardaş olması göstərir ki, hər iki kitabda olanlar "vəhy"ə söykənir və vəhydən qaynaqlarnır. Birini Cəbrayıl (ə) ayə- ayə daşıyıb, digəri Əli ibn Əbi Talibin (ə) Peyğəmbərdən (s) öyrəndiyi və Quran-Kərimin əldə etdiyindən və qəlbinə olan İlahi ilhamdan damla- damla dilinə axaraq, mübarək dodaqlarından bizim kar qulaqlarımıza süzülüb ki, qulaqlarımı eşidən və qəlblərimizi görən etsin.

    Cavab yaz
    • Anonim
      .. · 20 İyun 21:15392

      Heqiqetde de ,,Nechul Belage,,de imam Elinin xutbelerini oxuduqca sanki,onunla canli unsiyyetde olursan.Allah zehin aciqligi versin hem Qurani Kerimi hem de Bu mohtewem eseri ezberlemeyden otru.Size yeqin problem olmaz.Belke de ezbere bilirsiniz.Elhamdulillah.

      Cavab yaz
  • Anonim
    M · 20 İyun 19:21662

    inamınızı daha da möhkemlendirin.inam sizi günü günden daha da kütleşdirir,uyuşdurur.

    Cavab yaz
    • Anonim
      T · 22 İyun 00:39231

      Düzdür bunların gözünü yumub beyinlərində yuyub aparıb

      Cavab yaz
  • Anonim
    M · 20 İyun 21:23759

    muherrem sen özün qırıqsan,heyatı da qırıq yaşayırsan.bütöv olub heyatı bütöv yaşamaq üçün irade lazımdır o da ki sen dindarda yoxdur.qucağuvu qorxursan heyata açmağa,heyatı qorxa-qorxa,qırıq-qırıq yaşayırsan,senki yaşamaq yox sürünmekdi.ömrüvün sonuna qeder qorxu,velvele seni teqib edecek,qorxu ile üz-üze gelmeyi bacarmadığın üçün qorxu seni qebire qeder teqib edecek.yasinmasin,ayemaye,hedismedis oxu bir az yüngülleş qorxudan üreyün partdamasın.İnam insan üçün atom bombası qeder tehlükelidir!

    Cavab yaz
    • Anonim
      T · 22 İyun 00:40223

      M yaBəli düz deyirsiz

      Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:29423

    O hansı ibadətdir ki, əgər yerinə yetirsə, haramdır, əgər tərk etsə, yenə haramdır? Əmirəl-möminin (ə) Şəqşəqə xütbəsini bəyan edəndən sonra bir nəfər ayağa qalxır və Həzrətə (ə) bir məktub verir. Bu məktubda 10 sual verilmişdir ki, İmam (ə) hamısını cavablandırır"... Əllamə "Nəhcul-bəlağə"ni şərh edərkən, belə bir hədis nəql etmişdir: "Əmirəl-möminin (ə) Şəqşəqə xütbəsini bəyan edəndən sonra bir nəfər ayağa qalxır və Həzrətə (ə) bir məktub verir. Bu məktubda 10 sual verilmişdir ki, İmam (ə) hamısını cavablandırır. Onlardan beşinə işarə edək:

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:29421

    1. O hansı canlıdır ki, başqa bir heyvanın qarnından çıxar və onların arasında heç bir (qohumluq) bağı olmaz? İmam (ə) buyurur: "Həzrət Yunus (ə) ki, balığın qarnından çıxır". 2. O nədir ki, azı mübah və çoxu haramdır? Həzrət (ə) buyurur: "Talut bulağıdır ki, hər kim ondan çox içsə, haramdır". 3. O hansı ibadətdir ki, əgər yerinə yetirsə, haramdır, əgər tərk etsə, yenə haramdır? Həzrət buyurur: "Məst (şərab içən) insanın namazıdır. O kəs ki, şərabla məst olar, əgər namaz qılsa günahdır, əgər namazı tərk etsə, yenə də günahdır. "Ey iman gətirənlər, sərxoş halda (sərxoşluğunuz aradan gedənə və) nə dediyinizi bilənə kimi namaza yaxınlaşmayın"". ("Nisa" 43).

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:29431

    4. Bu, hansı quşdur ki, nə atası vardır, nə anası və nə də övladı? Həzrət (ə) buyurur: "Bu, o quşdur ki, Həzrət İsa (ə) gildən düzəltmişdi və Allah buyurur: "O zaman ki, Mənim (yaradılış) iznimlə gildən quş şəklinə bənzər (bir şey) düzəldir, sonra ona üfürürdün və o, Mənim iznim və iradəmlə quş olurdu"". ("Maidə" 110). 5. İki xristian şəhadət versə ki, filankəs xristian, ya yəhudi, ya zərdüşt olmuşdur, bu iki nəfərin şəhadətini qəbul etmək olarmı? Həzrət (ə) buyurur: "Bəli, şəhadətlərini qəbul etmək olar. Çünki Allah Təala buyurur: "Onların möminlərlə dostluqda ən yaxın olanlarının isə «biz xaçpərəstlərik» deyənlər olduğunu görərsən. Bu, ona görədir ki, onların bir qismi keşişlər və rahiblərdir və onlar təkəbbürlənmir, özlərini yuxarı tutmurlar". ("Maidə" 82). Ona görə də o kəs ki, Allahın ibadətinə təkəbbür etməz, yalandan şəhadət də verməz".

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:36441

    Ərin həyat yoldaşı ilə rəftarında zəruri olan 3 şey: İmam Əli (ə) Muhəmməd Hənəfiyə etdiyi vəsiyyətdə buyurur: “Həqiqətən qadın reyhanədir (güldür). Ona görə də hər bir halda onunla mehriban ol və yaxşı bir yoldaşa malik ol ki, həyatın səfalı olsun”. Ərlə arvadın bir-birinə qarşı haqları vardır. Əgər hər ikisi öz haqqına riayət edərsə, həyatları şirin və safalı olar. Ancaq onlara riayət etməmək həyatı acı edər. Kişinin qadına yaxşılıq etməsi o məsələlərdəndir ki, İslam dinində çox tövsiyə edilir. (Tebyan)

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:37471

    İmam Sadiq (ə) buyurur: “Ərin həyat yoldaşına qarşı rəftarında üç şey zəruridir: onun sevgisini və meylini özünə cəlb etmək, qarşılıqlı anlaşma, onunla xoş əxlaq olmaq”. İmam Kazım (ə) buyurur: “Kişinin həyat yoldaşı üçün bəzənməsi qadının iffətinin artma amillərindəndir”. İmam Əli (ə) buyurur: “Bir gün Peyğəmbər (s) bizə gəldi və Fatimə (s.ə) o biri tərəfdə əyləşmişdi. Mən mərci təmizləyirdim. Həzrət (s) buyurdu: “Ey Əbəl Həsən!”. Dedim: “Ləbbeyk, ey Rəsualllah!”. Həzrət (s) buyurdu: “Məndən eşit və mən Pərvərdigar tərəfindən danışıram. O kişi ki, evdə həyat yoldaşına yardım edər, onun üçün çox sayda orucun və gecə ibadətinin savabı hesab edilər. Ey Əli! Ailəsinə o kəslər xidmət edər ki, siddiq, şəhid, ya da Allahın dünya və axirət xeyiri istədiyi kəslər olar”.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:37491

    Həzrət Peyğəmbər (s) buyurur: “Hər bir kişi ki, həyat yoldaşının pis əxlaqına görə Allaha səbir edərsə, Allah hər dəfə bu səbrinə görə Eyyubun (ə) bəlalar qarşısında səbrinin savabı qədər ona savab verər”. Həzrət Peyğəmbər (s) buyurur: “Hər kim arvadını zülm üzündən vurarsa, mən Qiyamət günü onun düşməni olaram. Qadınlarınızı vurmayın. Hər kim onu zülm üzündən vurarsa, Allah və Peyğəmbərinə (s) itaətsizlik etmiş olar”.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:38461

    Həyat yoldaşınızın mehriyyəsi sizin boynunuzda olan borcdur ki, onu vermək vacib və bilərəkdən təxirə salmaq günahdır. Abdullah ibni Abbas nəql edir: “Peyğəmbər (s) vəfatından əvvəl Mədinədəki son xütbəsində elə tövsiyələr burumuşdu ki, gözlər ağlar və qəlblər qorxmuşdu: “Hər kim arvadına mehriyyəyə görə zülm edərsə, Allah yanında zinakar hesab edilər. Qiyamət günü Allah ona buyurar: “Mənim bəndəm! Kənizimi Öz əhdimlə sənin əqdinə gətirdim. Ancaq sən Mənim əhdimə əməl etmədin”. Ona görə də Allah o qadının haqqını tələb etməsini Öz öhdəsinə götürür. O kişinin bütün yaxşı əməllərini qadına hesab edir. Ancaq o qadının haqqı əda edilməz. Ona görə də əmr edilər ki, o kişini atəşə atsınlar”.

    Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 21:44464

    21:23-ə. Belə görürəm çox qorxmamagdan danışırsan hünərin varsa çix 9-cu mərtəbədən özünü at yerə görüm qorxursan ya qorxmursan. Ay 21-ci əsrin avara "alimi" edə bilərsən??? Əlbətdə yox. Niyə???? Çünki bilirsən ölərsən və ölməkdən qorxduğun ucun o hərəkəti etməzsən.

    Cavab yaz
    • Anonim
      M · 20 İyun 22:19658

      seni başa düşürem,beynine senin gör ne qeder yazılar,informasiyalar perçimlenib,sen hedden ziyade küt birisisen.insan da özü öz heyatını,yükünü bu qeder ağırlaşdırarmış.sende olan kütlüyü,keyliyi,yuxunu sözle artıq ifade ede bilmirem.sen heyatı birbaşa kontaktda qavramaqla intiharı,özünü binadan atmağı müqayise edirsen,tebii ki özünü senin kimi qorxuzmaq isteyenler üçün min cür yol var.insanlar arasında SÖZLER O QEDER DE UĞURLU KOMMUNİKASİYA VASİTESİ DEYİL,ona göre de QORXU barede yazıram sizlere,sizse hele bilirsiz men odda yanmaz,suda batmazam.SÖZLERİN ALTINA BAXIN ALTINA! ne ise sizlere qeyri mümkündür nese çatdırmaq.

      Cavab yaz
  • Anonim
    A.L · 20 İyun 22:28770

    Onun qorxusu cemi bir defe real olum qorxusu olacaqsa senin kimiler gunde 100 defe cehennem qorxusundan olub dirilirler. Bilirsen niye ? Cunki siz ureyinizin derinliyinde cox yaxsi bilirisiz ki, hec de yaxsi emel ve xeyirxah dusunce sahibleri deyilsiz.

    Cavab yaz
    • Anonim
      مريم · 20 İyun 22:38545

      Sizcə onun qorxusu ancaq bir dəfə öləndə olacaq ? Həyatda heç nədən qorxmur ? Məsələn, əlil olmaqdan və ya malını əldən verməkdən ??? Ancaq imanı olub, Allahdan qorxan isə elə ALLAHa görə malını qurban edib,canından keçər ....... Allahdan qorxmaq insanı üstün edər inşaALLAH

      Cavab yaz
    • Anonim
      T · 22 İyun 00:35228

      Düzdür

      Cavab yaz
  • Anonim
    M · 20 İyun 22:45972

    Bu qanmazlara bir ildir başa sala bilmirem ki,qorxunu yaradan sebeb mehz müqayisedir.müqayise varsa qorxu var,müqayise yoxdursa qorxu da yoxdur.pay atonnan bunlar ne qeder qanmazdır a!

    Cavab yaz
    • Anonim
      مريم · 20 İyun 23:14526

      Qanmayan siz özünüzsünüz, M !!!! Bəyən siz dediyiniz kimi müqaisə edib,heç qorxmursunuz ???!!!!!!!!

      Cavab yaz
      • Anonim
        .. · 20 İyun 23:38595

        Hele o biri nadanin yazdigina bax,100-defe olub dirilen sizlersiniz -hansi ki,nikler altinda gizlenirsiniz.Kimin kim oldugunu besireti aciq olan gorur.

        Cavab yaz
      • Anonim
        .. · 20 İyun 23:41264

        Werhleri niye vermirsiz?

        Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 23:37515

    M-ka sən kərtənkələsən o AL da sənin quyruğun ???? Sənə elmi bir sual verim adam kimi "alim" kimi cavab ver Kərtənkələyə mator qoyson Ucar???

    Cavab yaz
    • Anonim
      A.L · 21 İyun 00:35522

      Bes burda senin sesine ses veren molla bacilar Ereb seyxinin 40 arvadina hesretle baxanlardi ? )

      Cavab yaz
      • Anonim
        ..Al yox bir · 21 İyun 13:26165

        ..Senin fikirkerin hele 19esrin ikinci yarisinda qalib. ..Ereb weyxini gornek sizlere xow olar .

        Cavab yaz
        • Anonim
          A.L · 21 İyun 23:47525

          menim 19-cu esrden qalma fikirlerim senin 7-ci esrde qalan erebiskoy aglini cox -cox qabaqlamis olar her halda

          Cavab yaz
          • Anonim
            T · 22 İyun 00:32225

            A,l ya Bəli düz düyirsiz

            Cavab yaz
            • Anonim
              .. · 22 İyun 16:26231

              Bedbext T.Oz sozun yoxdur?

      • Anonim
        T · 22 İyun 00:34223

        Bəli düz ərəb şəriyəti ərəb dininə uymuş qadın düz ərəb şəriyəti ərəb dininənə qadın heçkim yox heçnədi yəni bir əşya

        Cavab yaz
        • Anonim
          .. · 22 İyun 16:26201

          Sene gore eledir.Cahil.

          Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 23:53502

    Yalan və iman. Quran: «Yalnız Allahın ayələrinə imanları olmayanlar yalan uydurdular. Onların özləri yalançılardır.»(Nəhl, 105 ) . İmam Əli (ə): «Yalandan kənar olun. Çünki yalan imandan kənardır. Doğru danışan nicat və kəramətin sahilində, yalançı isə uçurum və zəlilliyin astanasındadır.»(Nəhcül-Bəlağə, xütbə 86. ) İmam Baqir (ə): «Həqiqətən, yalan imanı viran qoyar.»(Biharul-Ənvar, c. 72, səh. 247, hədis 8 ) Həsən ibn Məhbub: «İmam Sadiqdən (ə) soruşdum: «Möminin xəsis olması mümkündürmü?» Buyurdu: «Bəli.» Soruşdum: «Qorxaq olması mümkündürmü?»

    Cavab yaz
    • Anonim
      مريم · 21 İyun 00:46232

      Bəli,qardaş,mömin xəsisdə ola bilər.... ALLAHdan qorxan hətta xəsis mömin ALLAHın əmri ilə malından keçər.

      Cavab yaz
  • Anonim
    Muherrəm · 20 İyun 23:55462

    Buyurdu: «Bəli.» Soruşdum: «Yalançı da ola bilərmi?» Buyurdu: «Yox, xain də olmaz.» Sonra buyurdu: «Mömin hər bir xüsusiyyəti qazanar, yalnız xəyanət və yalandan başqa.»(Biharul-Ənvar, c. 75, səh. 172, hədis 11 ) Yalan hər pisliyin açarıdır Allahın Peyğəmbəri (s): «Yalan nadürüstlüyə və azğınlığa çəkər. Nadürüstlük və azğınlıq isə oda aparar.»(Kənzul-Ummal, hədis 8217 ) . İmam Baqir (ə): «Allah pislik üçün qıfıllar yaratmışdır və o qıfılların açarını şərabda qərar vermişdir. Yalan şərabdan daha pisdir.»(Biharul-Ənvar, c. 72, səh. 236, hədis 3 ) İmam Əskəri (ə): «(Bütün) Pisliklər bir evdə yığışıb və onun açarı da yalandır.»(əd-Durrətul-bahirə, səh. 43)

    Cavab yaz
  • Anonim
    مريم · 22 İyun 11:07201

    T, siz heç düz demirsiniz ..... !

    Cavab yaz

XƏBƏR LENTİ

Copyright © 2015 Milli.Az

Saytdakı materialların istifadəsi zamanı istinad edilməsi vacibdir. Məlumat
internet səhifələrində istifadə edildikdə hiperlink vasitəsi ilə istinad mütləqdir.